تا به حال درباره بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی و میزان اثرگذاری آن روی پوستتان شنیده‌اید؟ شل شدن و افتادگی پوست اولین چیزی است که در چهره شما مشخص می‌شوند یا خودتان در آینه متوجه آن می‌شوید. دیدن افتادگی و چروک پوست باعث می‌شود حسرت روزهای جوانیتان را بخورید؛ غافل از این که دیگر این روزها جوانسازی پوست غیر ممکن و دور از دسترس نیست!

با افزایش سن قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد و چربی زیر پوستی کم می‌شود. همزمان با این موضوع کلاژن سازی و توزیع آن در بدن متاثر شده و در نهایت شادابی و طراوت صورت محو می‌شود. این روند برای همه ما با سالخوردگی کم و بیش اتفاق می‌افتد و در کنار سایر محصولات مراقبت از پوست، کرم‌های لیفتینگ رویکرد تازه‌ای در امر جوانسازی پوست به شمار می‌روند.

اگر در نواحی گردن، دور لب، اطراف چشم و دور فک احساس افتادگی پوست دارید راه‌های کم هزینه‌تری هم برای رفع شل شدن پوست وجود دارد. برای آشنایی با انواع محصولات لیفتینگ صورت خارجی و خرید بهترین آن‌ها این مطلب مینی ژوپرا تا پایان دنبال کنید.

نقد و بررسی انواع بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی

انتخاب مینی ژوپ

کرم سفت کننده پوست ویشی مدل Neovadiol Nuit

کرم لیفتینگ ویشی محصول فرانسوی و محبوب مصرف کنندگان برای رفع افتادگی نواحی مختلف صورت است.

کرم سفت کننده پوست مدل Resveratrol Lift Day spf 20

این محصول حاوی عصاره هسته انگور، گل تیلیا کورداتا، گل بهار نارنج، روغن دانه آفتابگردان و شی باتر است. ترکیباتی که آبرسانی و مرطوب کنندگی خوبی برای پوست شل و افتاده به همراه دارند. فرمولاسیون این محصول از شکل گیری روند چروک عمقی جلوگیری کرده و آن را سفت می‌کند.

فقط کافی است دو بار در روز روی پوست تمیز از آن استفاده کنید.

کرم سفت کننده پوست نووکسپرت مدل REPULP

کرم سفت کننده پوست نووکسپرت با فرمولاسیون غنی و مغذی اثر آنتی اکسیدانی قوی برای پوست دارد. با مصرف مداوم این محصول تاثیر آن را در حمایت از سنتز فیبرها برای لایه درم و ذخیره سلول‌های چربی برای لایه هیپودرم مشاهده خواهید کرد.

این محصول تا 45 درصد محرک سنتز کلاژن و افزایش آن است. بنابراین برای پوست هایی که هیپودرمیس آنها آسیب دیده و تحلیل رفته بسیار مناسب خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی آنتی اکسیدان و افزایش دهنده سنتز هیالورونیک اسید پوست صورت است.

کرم سفت کننده پوست والنسی حاوی کلاژن

کرم تقویتی لیفتینگ والنسی حاوی پروتئین فیبری کلاژن و ویتامین E برای استحکام پوست است. ویتامین E  این محصول با ایجاد رطوبت جوانی پوست را تضمین می کند.

کرم سفت کننده صورت و بدن اسپانول حاوی کلاژن

کرم سفت کننده پوست اسپانول حاوی نوعی کلاژن است و به برطرف شدن خطوط و چروک‌های پوستی کمک می‌کند. این محصول حاوی ترکیبات بازسازی کننده پوست بوده که به سرعت جذب پوست شده و باعث سفتی و باعث استحکام بافت پوست می‌شوند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول بدون هر نوع ماده سرطان زا نظیر پارابن‌ها، فتالات، سیلیکون و رنگ فرموله شده است.

کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING

کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING از ترکیبات قوی مانند پرو کلاژن و و اکتی پروجرین تولید شده که تولید کلاژن را افزایش می‌دهند. این ترکیبات برای بازگرداندن قوام پوست و فرم دهی ایده آل و مناسب هستند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول صاف کننده پوست بوده و برای بازگرداندن قوام و فرم بیضی صورت به مرور زمان توصیه می‌شود.

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی کدام است؟

خرید محصولات مراقبتی و ترمیمی پوست همیشه سردرگم کننده بوده است. مثل انتخاب کرم لایه بردار قوی برای لک صورت که کم‌تر محصولی می‌تواند عملکرد مشابهی روی پوست داشته باشد.

در زمینه لیفتینگ صورت هم همین روال برقرار است. بنابراین طبیعی است اگر برای خرید بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی زمان زیادی صرف کنیم تا محصول مطمئنی انتخاب شود.

مفهوم لیفتینگ صورت و اهمیت استفاده از کرم لیفتینگ

یکی از مواردی که به خاصیت کشسانی صورت شما کمک می‌کند پروتئین الاستین است. این پروتئین است که باعث می‌شود هر زمان که بخواهید بخندید اما چین و چروک ناشی از خنده روی صورت باقی نماند. اما حمایت الاستین روی پوست ما همیشگی نیست و نمی‌توانیم به تاثیر آن به صورت مادام العمر دلخوش باشیم.

همین موضوع باعث می‌شود به مرور زمان و با افزایش سن، چین و چروک پوست ماندگار شود و تاثیرپذیری بیش‌تری از چروک‌هایی داشته باشد که به واسطه خنده و ... ایجاد می‌شوند. ضمن این که آسیب آلودگی هوا و اشعه‌های مضر خورشید در صورت عدم استفاده از کرم ضد آفتاب بیش از پیش به این مشکل دامن می‌زند.

لیفتینگ به دو صورت جراحی و غیر جراحی انجام می‌شود. در میان روش‌های غیر جراحی محصولات مراقبتی در اولویت قرار دارند. ضمن این که یکی از مهم‌ترین کمک کننده‌ها برای جلوگیری از افتادگی و یا ترمیم افتادگی پوست بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی هستند.

کرم‌های لیفتینگ ترکیبات خاصی دارند که باید مشابه به عمل لیفتینگ یا کشیدن پوست روی صورت استعمال شوند. بنابراین با انتخاب بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی می‌توان طی اقدامات مشابه با روش‌هایی مثل هایفوتراپی پوست را جوانسازی کرد.

ترکیبات اصلی انواع کرم لیفتینگ پلیمرهای زیستی در سایزهای بسیار کوچک هستند که با عصاره‌های گیاهی فرموله می‌شوند. این پلیمرها همان الاستین یا کلاژنی هستند که در ابعاد خیلی ریزتر وارد سلول‌های پوست می‌شوند و آن‌ها را تغذیه می‌کنند. آن چه که باعث می‌شود لیفتینگ اثرگذاری واقعی داشته باشد نحوه استعمال آن است که باید مشابه با عمل کشیدن پوست انجام شود.

مکانیسم عمل انواع کرم لیفتینگ

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی معمولا با چند مکانیسم کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند:

آبرسانی به پوست با ترکیبات گیاهی

هیالورونیک اسید مهم‌ترین ترکیبی است که می‌تواند به بافت‌های بدن نفوذ و رطوبت مورد نیاز آن‌ها را تامین کند. اغلب کرم‌های لیفتینگ صورت این ترکیب را در قالب عصاره گیاهی نظیر چای در بردارند. بنابراین اولین اثر بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست شما خواهد بود.

ترکیبات آنتی اکسیدان برای جبران آسیب‌های پوستی

خیلی از معایب پوستی نظیر چروک، افتادگی و شل شدن پوست به سبب آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی ناشی از آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و مواد آرایشی ایجاد می‌شوند. به علاوه با افزایش سن برخی از ترکیبات کلیدی در بدن که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند از بین می‌روند.

برای جبران کمبود ساختارهای ضد اکسیدان، انواع بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی با ویتامین‌های E فرموله می‌شوند. این ویتامین را در انواع کرم ضد چروک برای پوست نیز می‌بینیم. آنتی اکسیدان‌ها به برقراری گردش خون دوباره در ناحیه کمک می‌کنند تا آسیب‌های پوستی بهتر جبران شوند.

ترکیبات قوی برای سفت شدن پوست

روی اکثر کرم‌های لیفتینگ صورت ممکن است اثرات سفت کنندگی پوست را مشاهده کنید. این کرم‌ها همان محصولات لیفتینگ حاوی پالمیتوئیل الیگو پپتید و کلاژن هیدرولیز شده هستند که می‌توانند پوست را محکم کنند. به علاوه انواع روغن‌های گیاهی نظیر روغن سویا، روغن بادام شیرین و روغن آرگان این محصولات کاهش انعطاف پوستی را با افزایش سن جبران می‌کنند.

انواع کرم‌های لیفتینگ برای صورت

هیچ نوع دسته بندی خاصی برای انواع بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی در بازار وجود ندارد. با این حال بنا بر تجربه مصرف کنندگان برخی از محصولات در کوتاه مدت تاثیر چشمگیری داشته‌اند. این در حالی است که به طور کلی برای کسب نتیجه از مصرف کرم لیفتینگ باید استفاده مداوم و منظم را در نظر داشته باشید.

توصیه‌های مهم قبل از لیفت صورت با انواع کرم لیفتینگ

برای سفت شدن و پوشش افتادگی پوست صورت تنها استفاده از انواع بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی کافی نیست. بنابراین در کنار انواع کرم لیفتینگ لازم است:

  1. یک ضد آفتاب مناسب طیف گسترده با SPF قوی مصرف کنید. چرا که اشعه مضر آفتاب عامل خیلی از آسیب‌های پوستی و پیری زودرس است.
  2. از محصولات حاوی اسید سالیسیلیک، اسید بنزوئیک و اسید بوتیریک استفاده کنید. بتا هیدروکسی اسید مجموعه‌ای از از اسیدهای ارگانیک اند که خواص درمانی آن‌ها در مراقبت‌های پوستی به اثبات رسیده است. این ترکیبات به راحتی در حفره‌های پوست که معمولا با چربی و روغن مسدود شده اند نفوذ کرده و سلول‌های مرده داخل حفرات را از بین می‌برند.

شما چه فکر می‌کنید؟

برای رفع افتادگی و چروک صورت راه‌های زیادی وجود دارد. اما انواعی از بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین راهکار برای رفع موقت شل شدن پوست صورت هستند.

اثر انواع کرم سفت کننده و لیفتینگ به مرور زمان آشکار می‌شود. پس برای کسب نتیجه ایده آل باید صبور باشید.

�ر “6 مارک خوب از بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی برای جوانسازی پوست

  1. سلام من پوستم نازکه و چروک شده یه کرم لیفتیگ قوی و خوب برای پوست من چی پیشنهاد میدین؟ یه نکته هم اینکه من سیگار میکشم

    1. سلام مهرانه جان تمامی کرم های بالا مناسب هستن و بهترین کرمی که می تونم پیشنهاد بدم با توجه به اینکه گفتی سیگار هم میکشی کرم نووکسپرت هستش که مخصوص افراد سیگاریه. این کرم پوست شل شده صورت رو دوباره شاداب میکنه.

          1. من کرم ویشی استفاده کردم خیلی خوب بود البته باید به مدت طولانی استفاده کنی تا نتیجه رو ببینی حتما شما یه مدت کم استفاده کردی این محصولات توی طولانی مدت جواب میدن

  2. سلام من الان 39 ساله ام هست خط اخم و لبخند دارم و حس میکنم صورتم داره چروک میشه و خیلی خسته است . چ کرم لیفتینگی پیشنهاد میکنید که هم شادابی بده و هم پوست صورتم رو محو کنه از خط چروک و اخم ؟ ممنونم

  3. سلام من 25سالمه پوستم خیلی نازک شده وشل چروک انداخته ازچه کرمی استفاده کنم که زودنتیجه بگیرم

    1. سلام کرم سفت کننده صورت و بدن اسپانول محصول خوبیه که به کلاژن سازی پوست هم کمک میکنه فقط نکته ای که هست چون رفع چین و چروک زمان زیادی لازم داره انتظار معجزه از یک کرم نداشته باشید مگر اینکه همزمان از روش های دیگه جوانسازی پوست هم استفاده کنید.

  4. من 27 سالمه صورتم تقریبانازکه پوست یکم شل شده از کدوم مارک استفاده کنم میخوام سریع جواب بده

  5. سلام، من بعداز جراحی زیبایی بینیم متاسفانه پوست بینی‌م شل شده و پوستم به استخون نمیچسبه و باعث شده زیرش تورم جمع بشه، دکترم توصیه کرد از کلاژن استفاده کنم، شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟!

    1. کرم لیفت چه ویژگی هایی داره

  6. من با اینکه ی پسر هستم ولی کرمهای لفتینگ و ابرسان رومرتب استفاده میکنم تاثیر خوبی دارن در دراز مدت متاسفانه خانوماها اکثرا تو یکماه جواب چشم گیر میخان این با واقعیت دوره کرمهایی ک تاثیر یک یا دو هفته ای دارن شیمیایی هستن و ظاهری از هر مارکی استفاده میکنید صبور باشید و در کنارش از انواع روغنها و ماسکهای طبیعی استفاده کنید ضد افتاب خیلی مهمه

  7. سلام دوستان عزیز این کرم ها همه خوب بودن ولی من خودم خیلی پوست برام مهمه و همیشه دنبال این بودم که چجوری پوستم زیبا و جوون کنم تا اینکه بعد از تحصیلات و اموزش تونستم کرم های عالی بسازم حتما امتحان کنید من به شما قول میدم نتیجه عالی بگیرید و بعد بیاید همین جا تعریف کنید قول میدم ادرس پیج من Beauty _miracle

  8. سلام دوستان عزیز این کرم ها همه خوب بودن ولی من خودم خیلی پوست برام مهمه و همیشه دنبال این بودم که چجوری با گیاهانن بتونم بتونم پوستمو زیبا و جوون کنم تا اینکه بعد از تحصیلات و اموزش تونستم کرم های عالی بسازم واز صفر تا صدشو تو کرم هام بیارم کاملا ارگانیک هستش حتما امتحان کنید من به شما قول میدم نتیجه عالی بگیرید و بعد بیاید همین جا تعریف کنید قول میدم … ادرس پیج من Beauty _miracle

  9. سلام دوستان کرم لیفتینگ لدورا رو استفاده کنین مامان خودم داره استفاده میکنه عالیه چروک هاش خیلی کم شد و صورتش روشن شد من خودم نمایندگی شو دارم پیج من هس @mali.beautyy سوالی داشتین درخدمتم

  10. هرکس هرمارکیو که نمایندگیشو داره به عنوان بهترین مارک معرفی میکنه. خیلی مضحکه‌.کدوم ماست فروشی میگه ماستش ترشه!

  11. نظرات بر اساس نفع مادی گفته میشه و تبلیغات محضه و واقعا این نظرات برای کاربران قابل استفاده نیست متاسفانه هر کسی واسه خودش کرم و سرم میسازه که معلوم نیست برای انواع گوناگون پوست مفیده یا اینکه مضره

  12. کرمهای موثر خیلی گران هستند معادل حقوق کارمندی امیدواریم تحریم ها برداشته شوند تا داروها و همه اجناس خوب آمریکایی و اروپایی ارزان وارد شود مثل کرمهای خاویار کلینیک و لانکوم و غیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *