هر آرایشی بدون وجود یکی از انواع بهترین کرم پودر مخملی ناقص و ناتمام به نظر می‌رسد. درست مثل ساختمانی که بدون پایه و اساس ساخته می‌شود و زرق و برق جانبی آن تناسبی با فونداسیون ندارد!

کاربرد انواع کرم پودر گریم یا انواع کرم پودرهای سبک‌تر نه تغییر رنگ پوست، بلکه محو کردن عیوب آن است. کرم پودرها ترکیبات سبک تا سنگین و قوی‌تری هستند که به کمرنگ کردن یا از بین بردن جوش، لکه‌ها و چروک‌های پوستی کمک می‌کنند. با این حال اگر بخواهیم محصول مخملی و سازگار با پوست انتخاب کنیم انتخاب چندان ساده نخواهد بود.

اگر از کرم پودری که استفاده می‌کنید رضایت کافی ندارید یا به دنبال محصولی متفاوت هستید همراه ما باشید. راهنمای امروز مینی ژوپ اطلاعات کاملی پیرامون انتخاب و خرید کرم پودر مخملی در اختیارتان قرار می‌دهد.

نقد و بررسی انواعی از بهترین کرم پودر مخملی

پرفروش‌ترین

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12

ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این لی سبب شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر چهره شما را در تمام طول روز طبیعی نشان می‌دهد و از ایجاد ظاهر براق به‌ویژه روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند.

بافت سبک این محصول در مجموع ظاهری مخملی دارد و اگر می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید این محصول مناسب‌ترین رنگ برای پوست شما خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم این لی با پایه رنگ وانیلی در برابر گرما، تعریق و رطوبت مقاوم است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF بوده و چرب است. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار توصیه نمی‌شود.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M12

کرم پودر کالیستا محصولی بسیار سبک است که پوشش دهی کاملی برای پوست‌های روشن ایجاد می‌کند. این کرم فاقد چربی بوده و برای ایجاد ظاهر مخملی روی انواع پوست توصیه می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

 

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Natural Beige شماره 03

کرم پودر الارو در مدل Anti Age تولید شده است. یکی دیگر از مزایای اصلی این کرم‌ پودر تنظیم ترشح سبوم پوست خواهد بود. بنابراین از ایجاد ظاهری براق روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند و همین موضوع این محصول را ایده‌آل کرده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم‌ پودر الارو سری آنتی ایج فاقد چربی است و در فرمولاسیون آن از موادی استفاده شده است که قابلیت نفوذ در لایه‌های پوست را دارد. ضمن این که کمک می‌کند تا مواد ضد چروک به‌‌‌خوبی وارد پوست شوند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55

کرم‌ پودر بورژوآ با ماندگاری بالای 16 ساعت دارای پوشش‌دهی بالایی است که استفاده از آن در طول روز ماسیدگی به همراه نخواهد داشت. بنابراین بافت مخملی روی پوست ایجاد می‌کند. مدل

Healty Mix این برند پوشش یکدستی روی پوست ایجاد می‌کند که با ماندگاری بالا و داشتن عصاره میوه به طراوت و شادابی پوست کمک خواهد کرد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول بافت نرم و مخملی دارد و به حفظ طراوت پوست تا 8 ساعت کمک می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر چلنج مدل BB Cream Highlight

در فرمولاسیون BB کرم چلنج از نانو رنگدانه‌های کپسوله شده بسیار سبک استفاده شده که منافذ پوست را نمی‌بندند. بنابراین بر اثر تعریق و چرب شدن پوست روی صورت نمی‌ماسد و بافت مخملی ایجاد می‌کند.

کرم پودر چلنج حاوی مواد معدنی، آنتی اکسیدان و ویتامین C است و خاصیت کلاژن سازی دارد. این محصول با متعادل کردن چربی صورت بافت سبک و مخملی ایجاد می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم چلنج به جذب 97 درصد از اشعه‌های مضر آفتاب کمک می‌کند.

کرم پودر بورژ‌وآ مدل City Radiance شماره 01

کرم پودر بورژوا با فرمولاسیون ویژه در مقابل آلودگی هوا تولید شده است. این محصول حاوی رنگدانه‌های ویژه برای شادابی و طراوت پوست است که در مجموع بافت سبکی ایجاد می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی SPF برای مراقبت از پوست در برابر اشعه آفتاب است.

 

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم پودر اسنس مدل Stay All Day شماره 20

مهم‌ترین ویژگی کرم پودر اسنس جلوه ابریشمی و یکدست آن روی پوست است. این محصول دارای تاییدیه لابراتوارهای رسمی و پمپ با کیفیت برای قرار دادن مقدار مناسبی از کرم پودر بر پوست است.

اگر پوست خشکی دارد این محصول با چربی تعدیل شده به مرطوب شدن صورتتان کمک می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر لورآل شماره 145

کرم‌پودر لورآل به شماره‌ 145 با تن رنگ تیره از بافت سبکی برخوردار است که اثر آن تا 24 ساعت روی پوستتان بدون هیچ تغییری باقی می‌ماند. همین ماندگاری و بافت سبک این محصول را به یکی از انواع بهترین کرم پودر مخملی بازار تبدیل کرده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول ضد آب بوده و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت و تعریق دارد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF بوده و چرب است. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار توصیه نمی‌شود.

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige

ماتریکسیل ماده موثر کرم پودر مدیسان است که اثر ترمیم کننده روی نواحی چروک پوست دارد. این محصول حاوی ماده موثر رطوبت رسان بوده و بنابراین توانایی بالا در حفظ رطوبت طبیعی پوست دارد.

کرم پودر مدیسان یک ضد آفتاب تخصصی با پوشانندگی بالا برای پوست است. فیلترهای پیشرفته UVA و UVB از ایجاد لکه‌های پوستی در طول روز جلوگیری می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول دارای SPF موثر برای جلوگیری از تابش آفتاب بوده و فرمولاسیون آن فاقد چربی است.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S03

اگر به دنبال فرمولاسیون سبک فاقد چربی برای پوست گندمی خود هستید کرم پودر شون را در لیست خرید خود قرار دهید.

این محصول فاقد چربی بوده و به فیلترهای محافظتی از نور خورشید مجهز شده است.

فاکتورهای انتخاب یک کرم آرایشی خوب

انتخاب یک کرم پودر خوب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در حالی که ویژگی‌های برندی که خریداری می‌کنید اهمیت دارند اما نباید از رنگ پوست خودتان غافل شوید.

اکثر بانوان هنگام خرید کرم پودر آن را روی نواحی مچ دست یا فک پایین تست می‌کنند. اما این تست فقط به ارزیابی رنگ کرم پودر و تطابق آن با رنگ پوست خودتان کمک می‌کند. فاکتورهای دیگری هم برای خرید بهترین کرم پودر مخملی وجود دارد.

منظور از کرم پودر مخملی چیست؟

حتما اصطلاح مخملی در انواع کرم پودر به گوشتان آشنا است. حقیقت این است که هیچ برندی محصول کرم پودر خود را با عنوان کرم مخملی ارائه نمی‌دهد و "مخملی" تنها اصطلاحی است که برای نحوه خوابیدن کرم روی پوست و پوشش دهی آن استفاده می‌شود.

البته که برخی از برندها ممکن است محصولات خود را در مدل مخملی یا ولوت عرضه کنند. اما اصطلاح مخملی تنها به شیوه پوشش دهی پوست توسط آن کرم پودر اشاره دارد و یک دسته بندی خاص از انواع فونداسیون نیست.

در حالی که برخی از فوندانسیون‌ها ظاهری مات دارند، برخی از کرم پودرها ظاهر مخملی، نرم و برجسته‌تری روی پوستتان ایجاد می‌کنند. این نوع کرم پودرها همان محصولاتی با بافت مخملی هستند که پوشانندگی خوبی دارند و ظاهر بی نقصی ایجاد می‌کنند.

آشنایی با ویژگی‌های بهترین کرم پودر مخملی

دلایل مختلفی ممکن است شما را به سمت انواع کرم پودری که بافت مخملی دارند بکشاند. در ادامه متوجه می‌شوید که بهترین کرم پودر مخملی چطور می‌تواند ظاهر چهره شما را تغییر دهد:

با کرم پودر مخملی نگران ماسیدن آن نباشید!

اکثر بانوان هنگامی که کرم پودر استفاده می‌کنند از ماسیدن آن روی پوست شکایت می‌کنند. حالتی که بعد از تعریق یا گذشت زمان احساس می‌کنید کرم پودر مایع شده و روی صورتتان سرازیر می‌شود!

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باعث می‌شود آرایش صاف و یکدست روی پوست شما بخوابد و آرایش صورت شما مخملی به نظر برسد این است که کرم پودرتان مناسب پوست صورتتان باشد. بنابراین باید از کرم پودر مخملی استفاده کنید که بافت آن نیز مخملی و سبک باشد.

کیفیت بافت یک کرم پودر صرفا بر اساس تجربه مصرف کننده مشخص می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در ایجاد بافت مخملی مناسب خرید کرم پودری است که مخصوص پوست شما تولید شده است.

اگر پوست شما خشک است اولویت شما باید کرم پودری باشد که کمبود پوستتان را جبران کند و حالت شادابی را به پوستتان برگرداند. این نوع کرم پودر کمک می‌کند تا بافت مخملی بدون ماسیدن بهترین انعکاس نور را روی صورتتان ایجاد کند. کرم پودرهای مایع و چرب بهترین انتخاب برای پوست‌های خشک هستند.

بنابراین اگر از محصولات مات و خشک استفاده کنید پوستتان خشک‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوستی صاف، چرب و با لکه‌ها و مشکلات پوستی دارید از یک کرم پودر مخملی استفاده کنید که فاقد چربی باشد. در واقع عدم استفاده از چربی در کرم پودر بافت مخملی و مناسبی برای پوست چرب ایجاد می‌کند. پس مهم‌ترین اصل در انتخاب بهترین کرم پودر مخملی، خرید محصول متناسب با ویژگی‌های پوست است.

طراوات بیش‌تر پوست با بافت سبک کرم پودر مخملی

خیلی از بانوان از بافت سنگین کرم پودر روی صورت خود می‌نالند. وقتی که بافت کرم پودر سنگین باشد و منافذ پوستتان تحمل بافت آن را نداشته باشند فونداسیون آرایش بر هم می‌ریزد.

اگر کرم پودری که خریداری می‌کنید بافت سبکی داشته باشد، ظاهر مخملی و نرم‌تری روی صورتتان ایجاد می‌کند. در واقع بهترین کرم پودر آن است که با بافت سبک‌تر پوشش کامل و یکدستی ایجاد کند.

یکی از دلایلی که ممکن است احساس کنید کرم پودر روی صورتتان سنگینی می‌کند نحوه استعمال آن روی صورت است. برخی از بانوان کرم پودر را با انگشت و کشیدن آن روی صورت استفاده می‌کنند. این در حالی است که بهترین وسیله برای ایجاد آرایش مخملی انواع براش آرایش است.

برای کسب نتیجه بهتر از انواع کرم پودر مخملی می‌توانید از کانسیلر تارت نیز استفاده کنید. انواع کانسیلر تارت بافت سبکی دارند و در صورتی که به صورت نقطه‌ای روی نقاط خاص استفاده شوند به ایجاد بافت یکدست مخملی روی پوست کمک خواهند کرد.

شما چه فکر می‌کنید؟

برای شناخت برندی که بهترین کرم پودر مخملی را تولید می‌کند از تجربه سایر مصرف کنندگان و نظرات آن‌ها غافل نشوید. اگرچه خیلی از برندها مدعی تولید محصولات سبک با بافت لطیف و مخملی روی پوست هستند اما همه آن‌ها قابل اعتماد نیستند.

شما چه فکر می‌کنید؟ معیار شما برای انتخاب کرم پودری مخملی چیست؟

�ر “خرید بهترین کرم پودر مخملی | ایرانی و خارجی + نکات خواندنی

    1. اره من استفاده کردم خوبه من بیشتر برای مهمونی اینا استفاده میکنم چند ساعت میمونه و خوبیش اینه توی پوست نمی ماسه من رنگ کرم مایل به زردش رو دارم خیلی خوش رنگه و تقریبا لکه و اینا رو کامل میپوشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *