شاید رویش موهای سفید از دیدگاه خیلی‌ها شروع روند پیری باشد. اما آمار مصرف شامپوی رفع سفیدی مو در جوانان و میانسالان نشان می‌دهد که تغییر رنگ موها فقط دغدغه سالمندان نیست!

اکثر افرادی که به مصرف شامپوهای رفع سفیدی مو روی می‌آورند معمولا این حالت را به صورت زودرس تجربه می‌کنند. البته در دنیایی که جسم ما با پارازیت، استرس، آلودگی هوا و تغذیه نامناسب محاصره شده پیری زودرس عجیب نخواهد بود. اگر بخواهیم از بحث وراثت در سفیدی مو فاکتور بگیریم، به سادگی می‌توان با شامپوها به جنگ سفیدی مو و برطرف کردن آن رفت.

کنجکاو هستید بدانید کدام یک از انواع سفیدی موها را با شامپوهای رفع سفیدی مو می‌توان برطرف کرد؟ این مطلب خواندنی از مینی ژوپ را دست ندهید.

نقد و بررسی بهترین شامپوی رفع سفیدی مو

شامپو رنگ مو و رفع سفیدی مو سوبارو subaru مدل Fast

سفید شدن رنگ موها به عوامل دیگری از جمله وراثت و کمبود مواد معدنی یا ویتامین‌های لازم برای ساخت رنگدانه‌های طبیعی موی سر بستگی دارد. شامپو رفع سفیدی مو سوبارو محصولی کاملا گیاهی و جدید برای کاهش رنگدانه‌های غیر طبیعی بدون صدمه و آسیب رساندن به ریشه و یا تار موهای ظریف است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

بعد از تداوم در مصرف شامپو برای رفع سفیدی مو سوبارو، با فعال سازی رنگدانه‌های طبیعی موجود در ریشه و تار موی سر رنگ موهای شما به حالت طبیعی برمی‌گردد.

محلول ضد ریزش و رفع سفیدی مو و ابرو بهبود درمان داریا نیک مدل Mourd

برگ سبز تیره مورد خواص شگفت انگیزی دارد. عصاره مورد ضدعفونی‌کننده خوبی بوده و در رفع بیماری‌های موضعی استفاده می‌شود، محلول درمانی داریا نیک که با این عصاره غنی شده نیز در تقویت و برگشت رنگ موهای سر و ابرو موثر است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

پوستی که در اثر نفوذ قارچ ملتهب شود قادر به حفظ رنگ و نگهداری مو نیست. این محصول گیاهی و ارگانیک بدون وجود افزودنی شیمیایی به حفظ رنگ مو کمک می‌کند.

شامپو رفع سفیدی مو دیسکریت

محصولات معجزه‌گر رستوریا به خوبی امتحان خود را به عنوان شامپوی رفع سفیدی مو پس داده‌اند. برای انواع موها کافی است ساقه آن‌ها را از ريشه به بالا با اين محلول آغشته کرده و به خوبي ماساژ دهيد.

این شیوه استعمال به ماندگاری شامپو روی ساقه موهای خاکستری کمک شایانی می‌کند. اين عمل را براي ريشه‌هاي موهاي خاكستري هم كه تازه رشد کرده‌اند انجام دهيد تا ترمیم رنگدانه‌های سفید زودتر آغاز شود.

محلول ضد سفیدی مو طلسم

تونیک گیاهی ضد سفیدی موی طلسم بر پایه ترکیبات طبیعی و گیاهی تولید شده است. این محصول با تأثیر بر فرآیند رنگدانه سازی ملانوسیت‌ها و تقویت رنگدانه‌های مو، ظاهر واقعی آن‌ها را بازیابی می‌کند.

برای کسب نتیجه بهتر توصیه می‌کنیم محصول را در شب روی ساقه موها قرار داده و حداقل سه چهار ساعت بگذارید روی موها باقی بماند.

شامپو مو آلپسین مدل Tuning

شامپوی Alpecin Tuning ضمن حفظ و تقویت رنگ طبیعی مو، با رنگدانه‌های طبیعی به حفظ رنگ موهای شما کمک می‌کند. این محصول حاوی کافئین است که ظرف دو ساعت بعد از استعمال جذب مو می‌شود و ریزش مو را کاهش می‌دهد. کافئین از پرمصرف‌ترین ترکیبات موجود در شامپوهای ضد ریزش مو است که تاثیر منفی هورمون تستسترون را کم می‌کند.

برای کسب نتیجه بهتر این محصول به صورت مجموعه دو عددی جهت مصرف مداوم عرضه می‌شود.

روغن مو ضد سفیدی آرمان مدل Herbal

روغن‌های ضد سفیدی معمولا بر پایه گیاهان آمله، سیاه‌دانه و پوست گردو تولید می‌شوند. داخل محصول از روغن نارگیل برای نرم کنندگی و جلوگیری از خشک شدن موها استفاده شده است. تمام عصاره‌های گیاهی مغذی به کار رفته در این محصول خالص هستند.

با دلایل سفید شدن موها تا چه حد آشنایی دارید؟

در حالی که دلایل مختلفی برای پیری یا سفید شدن زودرس مو مطرح می‌شود، به جز ژنتیک هیچ دلیل قطعی دیگری برای این مشکل وجود ندارد. فولیکول‌های مو باید بتوانند به صورت طبیعی تا سن 40 سالگی رنگ واقعی و طبیعی خود را تامین کنند. در گذشته هم این روند به سبب سبک زندگی متداول‌تر بود و سفیدی زودرس مو کم‌تر رخ می‌داد.

اما اگر قرار باشد موضوع وراثت را کنار بگذاریم، فاکتورهای تغذیه‌ای در تغییر رنگ موها به شدت موثر هستند. به طور کلی چند عامل را به عنوان دلیل سفیدی زودرس موها مطرح می‌کنند:

کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی

ویتامین B12، ویتامین B6، ویتامین E و D نقش مهمی در رشد فولیکول‌های مو و حفظ پیگمانت‌های آن‌ها دارند. مقادیر زیادی از این ویتامین‌ها به واسطه رژیم غذایی جذب بدن می‌شود. اما وقتی که توانایی بدن برای تامین آن‌ها کافی نیست باید از شامپوی رفع سفیدی مو استفاده کنید.

یکی از شکایت‌های متداول افراد خاکستری یا جو گندمی رنگ شدن موها است. اگرچه خاکستری شدن موها تا سن میانسالی جذاب به نظر می‌رسد اما می‌تواند زمینه ریزش موها را در سنین بالاتر فراهم کند. بنابراین یکی از اهداف استفاده از شامپوی رفع سفیدی مو کاهش موهای خاکستری است.

اختلال هورمونی مردانه و زنانه

اختلالات هورمونی سرآغاز بسیاری از مشکلات سیستمیک در بدن هستند. کافی است در سیستم اندوکرین بدنتان مشکلی ایجاد شود تا سایر بخش‌های بدن حتی موهای ظاهری از آن متاثر شوند.

در بانوان مشکلات هورمونی به سبب مصرف مواد آرایشی و قرص‌های ضدبارداری بیش‌تر رخ می‌دهد. یک چهارم بانوان زیر 30 سال در استرالیا دچار مشکل سفیدی زودرس موها می‌شوند. اولین و ساده‌ترین راه حل برای این مشکل شامپوی رفع سفیدی مو است.

کمبودهای پروتئین در رژیم غذایی

ملانین یکی از رنگدانه‌های اصلی مو است که رنگ حقیقی آن‌ را نمایش می‌دهد. رنگ موهای مشکی شما به سبب ملانین ایجاد می‌شود که رنگی تیره دارد. اما بدن ما مخزن دائمی تولید ملانین نبوده و نیست!

یکی از ترکیبات مغذی ضروری برای تولید ملانین آمینو اسیدها هستند. ترکیبات پروتئینی که به صورت طبیعی یا مکمل مصرف می‌شوند می‌توانند نیازهای بدن را به این آمینو اسید تامین کنند. در صورتی که برای مدت طولانی فقر تغذیه‌ای، سوء هاضمه با سوء تغذیه داشته باشید احتمال سفید شدن موها بیش‌تر می‌شود.

استرس اکسیداتیو و رادیکال‌های آزاد

شاید به چشم نیاید اما بدن ما هر روز توسط امواج مضر و ترکیبات سمی مختلف بمباران می‌شود. کافی است نوع تغذیه خود را بازبینی کنید تا متوجه مواد سرطان زایی که در چربی‌های اشباع غذا پنهان شده‌اند شوید. از طرف دیگر حتی اگر تغذیه شما سالم باشد باز هم ریسک سفید شدن موها و پیری سایر اندام‌های بدن به سبب امواج مضر خورشید و اشعه‌های ایکس اطراف وجود دارد.

با این اوصاف استفاده از شامپوی رفع سفیدی مو نه فقط یک راه حل درمانی، بلکه می‌تواند رویکردی پیشگیرانه باشد.

شامپوی رفع سفیدی مو؛ انتخابی مطمئن برای تمام سلیقه‌ها

شامپوهایی که به صورت تخصصی برای کاهش سفیدی مو تولید می‌شوند با الهام از ترکیبات مواد طبیعی تولید می‌شوند. این شامپوها سرشار از ویتامین‌های طبیعی و ضروری برای بدن هستند که شاید با تغذیه عادی تامین نشوند.

از طرف دیگر فرمولاسیون شامپوی رفع سفیدی مو پروتئینه طراحی شده است. مثلا از عصاره تخم مرغ، چای و گیاهان برای تامین پروتئین داخل این محصولات استفاده می‌شود.

برای خریدی مطمئن‌تر بهتر است ابتدا ترکیبات و درصد هر یک از آن‌ها را روی بسته بندی محصول بررسی کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

برای رفع پیری زودرس و سفیدی ناگهانی ساقه مو استفاده از شامپوی رفع سفیدی مو را یک بار امتحان کنید. عصاره‌های گیاهی و ترکیبات ویتامینه موجود در این محصولات از پیشرفت سفیدی مو جلوگیری می‌کنند.

�ر “با شامپوی رفع سفیدی مو نگران تغییر رنگ زودرس موها نباشید

  1. باسلام من دو بار از پودر رنگ موی طبیعی استفاده کردم ولی دروغ بود واول گفتند ضمانت داره ولی پعد از استفاده و۴ماه گفتنر نه نداره.
    یکبار هم از شامپو وکرم شرکت پردیکا استفاده کردم که اونم دروغ بود ودر آخر گفتند ضمانت نداره

  2. سلام نظر ندارم فقط سوالی دارم که خدایی راهنماییم کنید ۴۲سالم موهام جوگندمی شده آیا استفاده کنم ممکنه موهام مثل قبل مشکی بشه؟لطفاراهنماییم کنید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *