ضد آفتاب دکتر ژیلا یکی از پرطرفدارترین ضدآفتاب‌های موجود در بازا است. این محصول با کیفیت ایرانی کرم ضد آفتاب ایده‌آلی برای متناسب با انواع پوست‌های مختلف: پوست چرب،خشک و مختلط و حساس طراحی و تولید کرده است.

در این مطلب از مینی‌ژوپ با ما باشید تا انواع کرم‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا را به شما معرفی کنیم.

معرفی برند دکتر ژیلا

برند دکتر ژیلا محصولات متفاوتی برای مراقبت از پوست تولید می‌کند. این محصولات توسط شرکت آوند آفرین طراحی و تولید می‌شود. شرکت آوند آفرین از جمله شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی است که در سال 1385 آغاز به کار کرد.

محصولات دکتر ژیلا با بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصان و کارشناسان مجرب تولید می‌شود. این برند برای انواع پوست محصولات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. خریداران می‌توانند با توجه به نوع پوست خود (چرب یا خشک) محصولی ایده‌آل برای مراقبت از پوست انتخاب کنند.

برعکس ذهنیتی که همه شما دارید سازنده این محصول یک آقا است نه یک خانم!

معرفی انواع ضد آفتاب دکتر ژیلا

مدل پرفروش

کرم ضد آفتاب و ضدچروک دکتر ژیلا مدل فاقد چربی با Spf30

ضد آفتاب دکتر ژیلا با SPF30 از پوست در برابر امواج مضر نور آفتاب جلوگیری می‌کند. این کرم علاوه بر محافظت، التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. این مدل از کرم دکتر ژیلا، فاقد چربی و  یک ضدآفتاب برای پوست چرب و مستعد آکنه است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا در دو مدل و به صورت بی‌رنگ و رنگی به بازار عرضه شده است.

ترکیبات

ویتامین C پایدار

ویتامین C ترکیب مغذی برای پوست به حساب می‌آید. این ترکیب مغذی ویتامین E را احیا کرده و با تقویت سیستم آنتی اکسیدانی از پوست در برابر عوامل مخرب مانند رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ویتامین C کلاژن سازی را افزایش داده و دارای خاصیت روشن کنندگی نیز می‌باشد.

د-پانتنول

د- پانتنول پیش ساز ویتامین B5 است. این ویتامین با تامین رطوبت و چربی مورد نیاز سلول‌ها، لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. همچنین این ویتامین تحریکات پوستی، قرمزی و التهاب را به طور موثری کاهش می‌دهد.

ویتامین E

ویتامین E یک ترکیب آنتی اکسیدانی است و به خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد از پوست محافظت می‌کند. این ویتامین رطوبت مورد نیاز سلول‌ها را تامین کرده و علاوه بر کاهش چین و چروک، لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های محصول

این محصول با استفاده از جاذب‌های شیمیایی  و بازتابنده‌های طبیعی نور، به طور کامل از پوست در برابر امواج فرابنفش نور خورشید محافظت می‌کند. ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی ترکیبات ارزشمند و عصاره گیاهان مفیدی است که التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهند.

این محصول مناسب برای افرادی است که پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه دارند. در این محصول ترکیبات جاذب رطوبت نیز به کار رفته است به همین دلیل این محصول ضد تعریق و همچنین ضد حساسیت است. به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در این مدل از کرم دکتر ژیلا، چین و چروک‌های سطحی پوست کاهش می‌یابد.

فاقد چربی

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مولتی پروتکشن  SPF50

این مدل از ضد آفتاب دکتر ژیلا محصولی سه کاره محسوب می‌شود. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر امواج مضر نور خورشید، از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و اثرات مخرب محیطی و آلودگی بر روی پوست را خنثی می‌کند. این کرم حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی گوناگون برای جذب و بازتاب امواج فرابنفش می‌باشد.

ترکیبات

پارسول ۱۷۸۹

یکی از فیلترهای قوی برای جذب امواج UVA می‌باشد. این فیلتر از جدیدترین ترکیبات جاذب امواج فرابنفش به حساب می‌آید. پارسول از جمله فیلترهایی است که باعث ایجاد لک، سوزش و خارش در افراد نشده و ضد سرطان نیز نمی‌باشد.

پارسول MCX

پارسول MCX امواج فرابنفش UVB را جذب کرده و از پوست در برابر این امواج محافظت می‌کند. این فیلتر دارای خاصیت هم‌افزایی بوده و در صورت ترکیب با سایر فیلترها قدرت آن افزایش می‌یابد.

کمپلکس تیتانیوم دی اکسید

این کمپلکس در واقع یک ترکیب بازتابنده معدنی است که در اکثر ضد آفتاب‌ها استفاده می‌شود. این ماده از تغییر ماساژ جذب پوست می‌شود. کمپلکس تیتانیوم جاذب رطوبت بوده و تعریق را کاهش می‌دهد.

 SunSpheres

Sunspheres در واقع کره‌های تو خالی پلیمری هستند که در بین فیلترهای فیزیکی و شیمیایی ضد آفتاب قرار می‌گیرند. این ترکیبات با شکست نور، از برخورد پرتوهای شیمیایی با ترکیبات فعال جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل نیز اثرات مثبت ترکیبات فعال به طور موثری افزایش می‌یابد. در نتیجه اثرات محافظتی فیلترها نیز بیشتر می‌شود.

کمپلکس آمیلوکس

کمپلکس لیپوزومال آمیلوکس از دی پپتید کارنوزین عصاره گیاه سیلیمارین (خار مریم) و ویتامین E تشکیل شده است. این کمپلکس از کلاژن پوست محافظت کرده و تخریب آن جلوگیری می‌کند. ویتامین E و عصاره گیاه سیلی مارین نیز با خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد از بروز چین و چروک جلوگیری مرده و لطافت و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

لاناتلیس

این کمپلکس از عصاره گیاهان چای سبز و کریزانتلیس تشکیل شده است. این ترکیبات گیاهی التهابات پوستی را کاهش داده و به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی محافظ قوی در برابر عوامل مخرب محیطی هستند.

ویژگی‌ها

ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی برای محافظت از پوست در برابر امواج مضری مانند UVA و UVB می‌باشد. این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر امواج بنفش اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و سایر آلودگی‌های محیطی را نیز کاهش می‌دهد. به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های قوی، این کرم از بروز چین و چروک و لک و تیرگی جلوگیری می‌کند.

کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf95

این مدل از ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی فیلترهای معدنی برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. در ترکیبات این محصول علاوه بر وجود فیلترهای محافظت کننده، ترکیبات ارزشمندی همچون ویتامین‌ها، ترکیبات گیاهی ضد التهاب، ضد قرمزی ضد چروک، مرطوب‌کننده و کاهش‌دهنده تعریق به کار رفته است.

این محصول همانند سایر محصولات ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی فیلتر پارسول ۱۷۸۹، SunSpheres (کره‌های توخالی پلیمری)، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید است.

ترکیبات

عصاره آلوئه‌ورا

آلوئه ورا یک ترکیب گیاهی منحصر به فرد است که سرشار از مواد مغذی و ویتامین می‌باشد. این ترکیب گیاهی معمولا برای کاهش التهابات، افزایش رطوبت پوست و جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلوئه ورا حاوی ترکیبات پلی ساکاریدی بوده و رشد و ترمیم بافت را بهبود می‌بخشد.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است. این ترکیبا با تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز سلول‌های پوستی لطیف و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد. ترکیبات مغذی معمولا رشد و ترمیم بافت را افزایش می‌دهند و روند تسریع بافت آسیب دیده را بهبود می‌بخشند.

کمپلکس MDI

این کمپلکس حاوی ترکیبات ضد پیری پوست بوده و با مهار آنزیم تخریب کننده کلاژن، از تخریب و شکستن کلاژن پوست جلوگیری می‌کند. این ترکیب لایه دفاعی پوست را تقویت کرده و خاصیت کشسانی پوست را به طور موثری افزایش می‌دهد.

روغن آووکادو

از دیگر ترکیبات گیاهی و موثر ضد آفتاب دکتر ژیلا می‌توان به روغن آووکادو شاره کرد. این روغن علاوه بر داشتن ویتامین‌های مفید برای پوست، حاوی اسیدهای چرب ضروری بوده که نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌دهند.

عصاره بابونه

بابونه یک ترکیب ضد التهابی قوی است که از سوزش، خارش، قرمزی و ... جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF 95

ضد آفتاب دکتر ژیلا با استفاده از فیلترهای فیزیکی و مقدار کمی از فیلترهای شیمیایی از پوست شما در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت می‌کند. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این ضد آفتاب علاوه بر افزایش نرمی و لطافت پوست، از بروز چین و چروک، التهاب، لک‌های پوستی و ... جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب می‌باشد.

پوست چرب

کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf63

این مدل از کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا محصولی منحصر به فرد برای مراقبت از پوست است. این محصول حاوی فیلترهای قوی فیزیو شیمیایی، عصاره گیاهان ارزشمندی مثل روغن گندم، روغن آووکادو، ویتامین‌های مورد نیاز پوست و ... است. این ضد آفتاب به دو صورت بی رنگ و رنگی طراحی و تولید شده است. مدل بی رنگ این کرم برای آقایان نیز مناسب است.

ترکیبات

بیزابولول

این ماده حاوی ترکیبات ضد التهابی قوی می‌باشد. بیزابول التهاب، قرمزی و آفتاب سوختگی را به طور موثری کاهش می‌دهد.

آلانتوئین

یکی از ترکیبات منحصر به فرد ضد آفتاب دکتر ژیلا آلانتوئین است. این ترکیب گیاهی سرعت رشد سلولی و ترمیم بافت آسیب دیده را افزایش داده و التیام بخش پوست به حساب می‌آید.

عصاره برگ زیتون

عصاره برگ زیتون حاوی ترکیبات ارزشمندی است که خواص آنتی اکسیدانی دارند. این ترکیبات از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های مخرب محیطی محافظت می‌کنند.

لاناتلیس

لاناتلیس مخلوطی از سبز و کریزانتلیس است. این ترکیب گیاهی خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

ویژگی‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF63

این ضد آفتاب با کنترل ترشح چربی، مناسب برای افرادی است که پوست چرب و مستعد آکنه دارند. وجود فیلترهای قوی در این محصول ضد آفتاب دکتر ژیلا را به کرمی قوی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب کرده است. این محصول قابل استفاده بر روی پوست‌های حساس مثل پوست‌های پیلینگ شده یا تحت درمان با لیزر، میکرودرم ابرژن و … می‌باشد.

ترکیبات جاذب رطوبت در این کرم ضد آفتاب، تعریق را کاهش می‌دهد. عصاره گیاهان مختلف به کار رفته در ترکیبات نیز علاوه بر کاهش التهابات پوستی از ایجاد چین و چروک و لک‌های پوستی جلوگیری می‌کنند.

پوست خشک تا معمولی

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Ultra Tinted

این مدل از کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا محصولی ویژه برای افرادی است که پوست خشک و معمولی دارند. این محصول با جذب و بازتاب فرابنفش از پوست شما محافظت می‌کند. ترکیبات این مدل از ضد آفتاب دکتر ژیلا لطافت و نرمی پوست شما را افزایش داده و از ایجاد التهاب و چین و چروک جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF35

این محصول از پوست در برابر طیف وسیعی از از امواج فرابنفش (UVA و UVB) محافظت می‌کند. ترکیبات آبرسان موجود در این محصول رطوبت مورد نیاز پوست خشک را فراهم کرده و از خشکی شدید، سوزش قرمزی جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی موثر از ایجاد حساسیت و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از کرم دکتر ژیلا

ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و خشک کنید. سپس به اندازه یک بند انگشت کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا را روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود. توصیه می‌کنیم 15 دقیقه قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کرده و هر دو ساعت یکبار آن را تمدید کنید.

نکات قابل توجه

  • به دلیل با وجود ترکیبات منحصر به فرد در این محصولات امکان ایجاد حساسیت بسیار کم است با این حال در صورت بروز حساسیت استفاده از کرم را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  • کرم را در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  • در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

ضد آفتاب دکتر ژیلا یک جواب خوب برای سوال: کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ است. همانطور که می‌دانید امواج نور خورشید برای پوست بسیار مضر هستند و باعث پیری زودرس پوست، چین و چروک، لک‌های پوستی و ... می‌شوند. برند دکتر ژیلا محصولاتی با کیفیت برای محافظت از پوست در برابر آفتاب طراحی و تولید کرده است.  کرم‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی ترکیبات گیاهی، فیلترهای قوی فیزیکی و شیمیایی هستند که به خوبی از پوست شما  در برابر پرتوهای فرابنفش، آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از محصولات ضد آفتاب این برند استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را درباره این محصولات با درمیان بگذارید.

�ر “نقد و بررسی انواع کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا از نظر مینی ژوپ

  1. من ۱۲ساله که کرم دکتر ژیلا استفاده میکنم خیلی ازش راضی ام هیچ حساسیتی نداره
    ولی جدیدن که کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا خریداری کردم مث قبلیا نیست بوش عوض شده سردرد میگیرم وحالت تهوع
    اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم قبلا خیلی خوب بود الان نمیدونم چه ضدآفتابی استفاده کنم پوست صورتم به دکتر ژیلا عادت داره متاسفانه چندین جا هم رفتم که مث قبلیا گیرم بیاد نیومد همشون قلابی شدن
    شایدم موادشو تغییر دادن موندم چ ضدآفتابی بخرم ک به پوستم بیاد

  2. سلام
    من چندساله از ضدآفتاب رنگی با spf95دکتر ژیلا استفاده میکنم خیلی راضی بودم هم از رنگش هم از بافتش ولی متاسفانه جدیدا کیفیتش تغییر کرده و رنگ و بافتش اصلا خوب نیست کاش بازم مثل قبل بشه

  3. سلام من چندسالیه از ضد آفتاب دکتر ژیلا میکنم خیلی راضی بودم ولی جدیدا بافت و رنگش تغییر کرده واصلا راضی نبودم کاش مثل قبلش بشه

  4. من هم به تازگی خرید ولی متأسفانه اصلا رضایت ندارم چون پارابن اش خیلی زیاده در چند نقاط صورتم دانه های سفت کوچک زده صورتم خودم صاف صافه بوده هیچ مارکی به فرانسوی نمیرسه

  5. من تازه خریدم ولی خیلی میترسم چون بعضیا تو نظرات گفتن دونه میزنه من ۱۱ سالمه رنگی شو خریدم لطفا یکی یه جوابی بهم بده من واقعا میترسم که پوستم خراب شع

  6. سلام.من چند ساله از کرم دکتر ژیلا استفاده میکنم.اما متاسفانه صورتم هم لک انداخته و هم چند روزه همش جوش میزنه.خارش شدید هم داره.کیفیت کرم ها به تازگی خراب شده.چنتایی خریدم اما مثل قبلیا نبودن.چه رنگ چه بو.به هر حال منکه در به در دنبال دکترخوب و متخصص پوست میگرم.ان شالله که مشکلم حل بشه.

  7. سلام قبلا خیلی بهتر بود ولی جدیدا رنگش عوض شده خوب رو پوست پخش نمیشه اصلا راضی نیستم.

  8. متاسفانه من مای استفاده میکرد لک انداخت از داروخونه دکتر ژیلا خریدم برای کارهای عجله ای بیرنگ برایروقتای که آفتاب شدید رنگی یک ربع قبل از بیرون رفتن متاسفانه کل صورت لک شده روی بینی پیشانی…

  9. سلام منم دوماهه به خاطر لک های صورتم استفاده کردم ولی خوب که نشد هیچ مثه اینکه لکه هاما پر رنگ تر کرد

  10. سلام منم دوماهه به خاطر لک های صورتم استفاده کردم ولی خوب که نشد هیچ مثه اینکه لکه هاما پر رنگ تر کرد

  11. من امروز تازه sqf30راگرفتم پوستم چربه لک داره جوشم میزنه خداکنه خوب باشه هیچ ضدافتابی به پوستم نمیشینه خداکنه این خوب باشه

  12. ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی ۳۰ درصدش خیلی خوبه من وقتی استفاده میکردم پوستم نرم میشد و احساس میکردم لکه هام کمرنگ تر میشن ولی حالا برند لانسون‌ گرفتم که اصلا به درد نمیخوره صورتم جوش میزنه
    میخام دوباره برم دکتر ژیلا بگیرم

  13. من برنزه ۹۵درصد همیشه میخریدم دو یا سه دفعه خریدم رنگش مثل قبلیا نیست سفید میکنه من پوستم خیلی چربه و اصلا جوش و لک نزده ولی خیلی سریع پوستم چربی تولید میکنه مخثوصا وقتی زیرشو نشورم یا هوا گرم باشه انگار که سنگین باشه برای پوستم . کرم ضد افتاب دیگه ای پیدا نکردم که خوب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *