آیا می‌دانستید که یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک، سیاهی و گودی زیر چشم ناشی از خواب ناآرام و بی‌کیفیت شبانه است؟ خوابی که این روزها به دنبال استرس شغلی و ترس از ابتلا به ویروسی که این روزها در کمین ما قرار دارد بر همه حرام شده است! شاید الان متوجه این تغییرات تدریجی نشوید اما به مرور زمان می‌توانید ریشه تمام این عارضه‌های دور چشم را در اتفاقات روزمره و کیفیت خوابتان جستجو کنید.

خیلی از استرس‌ها از زندگی حذف شدنی نیستند و شاید شرایط مطابق با ایده آل ما پیش نرود؛ در عوض مراقبت از پوست ظریف و لطیف اطراف چشم با ماسک دور چشم برای رفع سیاهی در هر زمانی  قابل انجام است. انواع ماسک مو ترکیبات قوی‌تری هستند که آبرسانی کامل‌تری نسبت به کرم‌های دور چشم روی پوست دارند و در انتخاب آن‌ها لازم است بیش‌تر از همیشه وسواس به خرج دهید.

انواع ماسک دور چشم برای سفت شدن پوست حساس دور چشم، رفع گودی و سیاهی آن فرموله شده‌اند. پوست دور چشمان شما 40 درصد نسبت به سایر بخش‌های بدن نازک‌تر است. پس طبیعی است اگر زمان بیش‌تری برای شناخت بهترین ماسک‌های مخصوص دور چشم صرف کنید. با مینی ژوپ همراه باشید.

معرفی و بررسی انواع بهترین ماسک دور چشم

مدل پر طرفدار

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل Golden Osmanthus

  • مناسب برای پوست : چرب، خشک، معمولی، حساس، آکنه، مختلط
  • محتوی 80 عدد ماسک ورقه‌ای دور چشم
  • ترکیبات/ عصاره: حاوی عصاره خالص گیاه اسمانتوس، کلاژن و پروتئین

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل اسمانتوس مجموعه 80 عددی برچسب یا ورق نازک ماسک است که باید به صورت روزانه روی پوست قرار دهید. ترکیبات اصلی این محصول را کلاژن، پروتئین هیدرولیز شده گیاهی، گیاه اسمانتوس و هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ماسک دور چشم رفع خستگی‌های پوست بعد از تنش‌های روزمره است که تجربه می‌کنیم. ماسک مو بایو آکوا جذب بالایی دارد و علاوه بر آبرسانی به سفت شدن و روشن شدن پوست دور چشم کمک می‌کند.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل SeadWeed Hydrating Moisturizing

  • مناسب برای پوست : چرب , خشک , معمولی , حساس
  • محتوی 60 عدد پچ دور چشم
  • ترکیبات/ عصاره: حاوی عصاره جلبک دریایی و ویتامین E

پچ زیر چشم بیو آکوا با عصاره جلبک دریایی بافت ژله‌ای و خنک برای آبرسانی عمیق بخش‌های مختلف پوست دور چشم‌ها دارد. عصاره جلبک دریایی به کار رفته در فرمولاسیون این محصول منبع غنی از ویتامین‌ها ، مواد معدنی و اسید آمینه‌های اساسی است.

اولین اثر این ماسک برای دور چشم بهبود خونرسانی پوست است. ترکیبات آرامش بخش و روشن کننده این ماسک برای زیر چشم، گونه، چانه، پیشانی و دور لب قابل استفاده است.

ماسک زیر چشم ایمیجز مدل جلبک وزن 7 گرم

  • مناسب برای پوست : معمولی
  • محتوی 2 عدد پچ دور چشم
  • ترکیبات/ عصاره: حاوی عصاره جلبک دریایی و ویتامین E

ماسک زیر چشم ایمیجز مدل جلبک این بار در بسته دوتایی تولید و بسته بندی شده است. این پچ برای پوست معمولی و رفع چین و چروک پوست تولید شده و آبرسانی عمیق دارد. جهت اثرگذاری بهتر ماسک روی پوست دور چشم ابتدا صورت را به خوبی شستشو داده و سپس برای 5 تا 20 دقیقه ماسک را روی پوست قرار دهید.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل Orange & Green Tea

  • مناسب برای پوست : چرب , خشک , حساس
  • محتوی 36 عدد پچ دور چشم
  • ترکیبات/ عصاره: ویتامین C

انواع ماسک مو به دلیل آبرسانی کامل و عمیق و استفاده آسان‌تر پرطرفدارتر از کرم‌ دور چشم هستند. ماسک دور چشم بایو آکوا با عصاره پرتقال تولید شده که منبع غنی ویتامین C است. این ترکیب به روشن کردن بافت دور چشم کمک می‌کند. ماسک بایو آکوا بهترین برند ماسک دور چشم برای رفع تیرگی و سرخی دور چشم است.

جهت استفاده راحت‌تر مصرف کننده در این محصول یک انبر پلاستیکی قرار داده شده تا بدون تماس دست هر بار پچ‌ها را خارج کنید.

ماسک دور چشم ایمجز مدل مروارید سیاه

  • مناسب برای پوست : چرب , خشک , معمولی , حساس , مختلط
  • محتوی 60 عدد پچ دور چشم
  • ترکیبات/ عصاره: پودر مروارید، کلسیم و پروتئین

پچ مروارید سیاه IMAGES یکی از پرفروش‌ترین محصولات خارجی است که به صورت تخصصی روی نقاط تیره و پف زیر چشم اثر می‌گذارد. مهم‌ترین تاثیر این محصول تقویت خونرسانی به دور چشم است که باعث بهبود اکسیژن رسانی می‌شود.

بهترین زمان استفاده از این ماسک مو در طول شب و به مدت 5 تا 20 دقیقه است.

ماسک بازسازی دور چشم تالیکا مدل آی دریم

  • مناسب برای پوست : چرب , خشک , معمولی , حساس , مختلط
  • محتوی 15 میلی لیتر ماسک
  • ترکیبات/ عصاره: ویتامین A، عصاره گیاه شاه بلوط هندی

ماسک بازسازی تالیکا مدل آی دریم ترکیب تخصصی و متفاوت این برند برای احیا پوست بسیار ظریف دور چشم است. این محصول حاوی عصاره گیاه شاه بلوط هندی است که به جوانسازی و سفت شدن پوست ناحیه چشم کمک می‌کند.

بیش از 93 درصد ترکیبات به کار رفته در این ماسک چشم طبیعی بوده و فرمولاسیون آن فاقد هر نوع مواد حساسیت زا و پارابن است.

ماسک دور چشم وان سپرینگ مدل Black Shiny Gold

بافت ماسک دور چشم وان سپرینگ ژله‌ای، خنک کننده و آسان مصرف است. در فرمولاسیون این ماسک صورت از یون طلا استفاده شده که علاوه بر اثرات ضد التهابی یک آنتی باکتریال قوی برای استفاده روزمره است.

از این محصول می‌توانید در نواحی مختلف چشم، روی چانه ،پیشانی، دور لب و گونه استفاده کنید و از اثرات روشن کنندگی و نرم کنندگی آن لذت ببرید.

انواع ماسک دور چشم؛ معجزه صنعت زیبایی

اکثر مصرف کنندگان به دنبال خرید ماسک برای سفت شدن پوست دور چشم یا رفع گودی اطراف آن هستند؛ اما شاید خیلی‌ها درباره ترکیبات ماسک دور چشم اطلاعی نداشته باشند.

مثل همیشه هیالورونیک اسید و سرامیدها جلودار ترکیبات آبرسان هستند که در انواع محصولات زیبایی و مراقبتی پوست مشاهده می‌کنید. همین ترکیبات به تنهایی برای آبرسانی توسط ماسک دور چشم برای چروک و خطوط اطراف کافی هستند؛ اما معمولا در ماسک‌های مخصوص دور چشم از عصاره‌های تقویتی و گیاهی دیگری هم استفاده می‌شود.

همانطور که در کرم دور چشم بارها و بارها دیده‌اید رتینول یک ترکیب معجزه آسا برای بازسازی پوست چروک و کم آب دور چشم است. اگر بدن ما در تولید رتینول به اندازه کافی توانمند بود احتمالا هرگز خطوط پنجه کلاغی دور و اطراف چشم پدیدار نمی‌شدند!

در ماسک‌های مخصوص دور چشم از رتینول و ترکیبات محرک دیگر نظیر کافئین استفاده می‌شود. کافئین یک ترکیب محرک برای کلاژن سازی است و در بسیاری از انواع ماسک کلاژن دور چشم کافئین استفاده می‌شود.

ماسک یا کرم دور چشم؟ کدام بهتر است؟

تفاوت کرم که بعد از مدتی کوتاه جذب پوست می‌شود با ماسک صورت که برای مدت زمان طولانی روی پوستتان قرار می‌گیرد چیست؟ پاسخ به این سوال کلید پرسش ما در باب تفاوت‌های کرم دور چشم و یک ماسک است که برای پوشش دور چشم تولید می‌شود.

انواع ماسک دور چشم ره آور جدید صنعت خوش ذوق و پر از نوآوری زیبایی و مراقبت از پوست است. صنعتی که به واسطه تولید محصولات متعدد و متنوع هر نیاز و سلیقه‌ای را پوشش داده است. حالا هم ماسک دور چشم به سبک ماسک‌هایی که از گذشته در بازار وجود داشت تولید شده‌اند.

اولین تفاوت ماسک کلاژن دور چشم با کرم‌های مخصوص دور چشم حالت فیزیکی و نحوه استعمال آن‌ها است. ماسک‌ها به صورت لایه‌های جدا از هم و گاهی در قالب یک ژل تولید می‌شوند و جذب کامل روی پوست ندارند. بنابراین بعد از هر بار استفاده از ماسک چشم باید پوست را به صورت کامل شستشو دهید.

بر خلاف کرم‌های دور چشم که بافت کرم به صورت کامل جذب پوست می‌شود ماسک لایه ضخیم‌تری روی پوست ایجاد می‌کند. درباره اثرات آبرسانی این دو محصول و تفاوت آن‌ها شاید نتوان نظر قاطعی داد؛ اما آبرسانی ماسک چشم به سبب مدت زمان طولانی‌تری که روی پوست قرار می‌گیرد باید بیش‌تر باشد.

ماسک دور چشم تا چه اندازه موثر است؟

پاسخ به این سوال به پوست شما و وضعیت رطوبت زیر پوستی بستگی دارد. اما اگر می‌پرسید که ماسک دور چشم موثر است یا نه قاطعانه جواب این سوال مثبت است!

مهم‌ترین تفاوت بین ماسک‌های دور چشم با کرم آبرسان سریع‌تر و قوی‌تر است. در میان محصولاتی که به صورت ژل یا پچ تولید می‌شوند پچ‌ها گزینه بهتری برای استفاده شبانه هستند. فقط کافی است برچسب را روی ناحیه مشخص شده قرار دهید و از حرکت دادن آن بپرهیزید.

شاید مهم‌ترین مزیت برچسب‌ها آبرسانی قوی‌تر آن‌ها باشد. با استفاده از کرم هرگز نمی‌توانید این حجم از آبرسانی را به سلول‌های زیر پوست داشته باشید.

نحوه استفاده از ماسک‌های دور چشم

حالا که انتخاب شما خرید ماسک دور چشم برای رفع سیاهی است شاید مایل باشید درباره تفاوت‌های استعمال این محصولات با سایر کرم‌های مراقبتی بیش‌تر بدانید.

خیلی از ماسک‌های دور چشم به صورت پچ تولید می‌شوند. پچ‌ها قطعاتی شبیه به چسب هستند که زیر چشم قرار می‌گیرند. قبل از هر چیز باید ناحیه دور چشم به خوبی شستشو داده شود. چربی پوست مانع از تماس مستقیم ماسک با شیارهای ریز می‌شود که معمولا از دید شما پنهان می‌مانند.

بهترین زمان برای استفاده از انواع ماسک دور چشم قبل از خواب است. مدت زمان بهینه برای قرار دادن ماسک دور چشم روی بسته بندی محصولات درج می‌شود. اما معمولا 5 تا 20 دقیقه بهتر است ماسک را روی کل نواحی اطراف چشم قرار دهید.

شما چه فکر می‌کنید؟

تا به اینجا متوجه شدیم که انواع ماسک دور چشم ترکیبات قوی‌تر با آبرسانی عمیق نسبت به کرم دور چشم هستند. اکثر ماسک‌های دور چشم به صورت چسب یا پچ تولید می‌شوند و بعد از استفاده باید محل را به خوبی شستشو دهید.

ترکیبات اصلی ماسک دور چشم را هیالورونیک اسید و سرامیدها تشکیل می‌دهند. بافت ماسک دور چشم ژله‌ای، خنک کننده و دلچسب است. برای این که بعد از هر بار استفاده نتیجه بهتری کسب کنید لازم است ماسک را حداقل 5 و حداکثر 20 دقیقه روی صورت قرار دهید.

شما کدام یک از ماسک‌های دور چشمی که بالا معرفی کردیم را استفاده کرده‌اید؟ ‌آیا از نتیجه آن راضی بوده‌اید؟‌ نظر خود را با ما از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

�ر “راهنمای خرید ماسک دور چشم برای رفع سیاهی

  1. سلام خسته نباشید بعداز اینکه ازماسک زیرچشم استفاده کردیم باید آن را دوره اندازیم یا بازهم میشه استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *