نرم کننده مو بعد از حمام یک محصول مراقبتی برای افزایش لطافت موها و محافظت از آن‌ها در برابر حرارت سشوار و سایر عوامل محیطی مضر است. اکثر شامپوها حاوی ترکیبات شیمیایی مضر هستند. این محصولات موها را خشک، وز و بی حالت می‌کنند. نرم‌کننده‌ها موها را نرم و خوش حالت می‌کنند.

محصولات نرم کننده حاوی الکل‌های چرب، ترکیبات آبرسان و روغن‌های طبیعی هستند که موها را نرم و حالت‌پذیر می‌کنند. برخی از این محصولات ترکیبات پروتپینی نیز دارند و با اتصال به انتهای مو، موخوره را محو می‌کنند. برخی دیگر نیز به دلیل داشتن ترکیبات حجم دهنده، حجم موها را افزایش می‌دهند.

محصولات نرم کننده‌ای که بعد از حمام استفاده می‌شوند به شست و شو نیاز ندارند. این محصولات ترکیبات سبک‌تری نسبت به نرم کننده‌های معمولی دارند و بسیار سبک هستند. به طور معمول این محصولات جایگزین مناسبی برای نرم‌کننده‌های داخل حمام هستند.

تولیدکنندگان این دسته از نرم کننده‌ها معتقدند که این محصولات رشد مو را افزایش می‌دهند چرا که ترکیبات مغذی موجود در این نرم کننده‌ها به مدت طولانی روی مو باقی می‌ماند. همچنین محصولات نرم کننده‌ای که بعد از حمام استفاده می‌شوند با محافظت از مو در برابر حرارت سشوار، از موها به خوبی محافظت می‌کنند. در ادامه با مینی ژوب همراه باشید.

10 نرم کننده مو بعد از حمام محبوب در بازار

مدل پرفروش

ماسک مو دوفاز فابریگاس مدل Argan Oil

ماسک مو فابریگاس یک نرم کننده مو بعد از حمام ویژه برای افرادی است که موهای خشک، آسیب دیده، فر و مجعد دارند. این محصول سرشار از ترکیبات مغذی منحصر به فردی همچون امگا3-6-9 و ویتامین های A,E و F است. این ترکیبات، مواد مغذی مورد نیاز پوست را فراهم کرده و پوست سر و موها را تقویت می‌کنند.

اسپری فابریگاس مملو از اسیدهای چرب ضروری بوده و با حفظ رطوبت موها از ایجاد الکتریسیته ساکن، گره مو و وز شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول موها را نرم، لطیف و ابریشمی می‌کند و حالت پذیری موهای شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول به واسطه داشتن ترکیبات مفید و محافظت از مو در برابر حرارات ضد موخوره است.

سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze

از دیگر محصولات نرم کننده مو بعد از حمام‌، سرم سینره است. این محصول دارای یک پایه سیلیکونی بوده که شفافیت و درخشندگی موها را افزایش می‌دهد. وجود ویتامین‌های A، E و امگا 3 مواد مغذی مورد نیاز موها را فراهم کرده و موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. ویتامین‌های این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و سایر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کند.

سرم نرم کننده سینره یک لایه روی موها ایجاد کرده و با خنثی کردن الکتریسیته، شانه زدن موها را آسان‌تر می‌کند. این سرم از موها در برابر حرارت محافظت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول علاوه بر افزایش لطافت مو به دلیل داشتن پایه سیلیکونی، درخشندگی و شفافیت موها را افزایش می‌دهد.

سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin

سرم کراتین سریتا محصولی منحصر به فرد برای انواع موهای چرب، خشک، مجعد و فر است. این سرم نرم کننده، براق کننده و حالت دهنده موهای خشک و آسیب دیده بوده و موهای شما را براق و مخملی می‌کند. ترکیبات این محصول سیلیکون، ویتامین E و پروتئین‌های هیدرولیز شده است که مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین کرده و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد.

سرم سریتا از بروز موخوره پیشگیری می‌کند. این محصول با افزایش لطافت مو، گره‌ و وزی را برطرف کرده و لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. این سرم با حفظ رطوبت، انعطاف‌پذیری و خاصیت کشسانی موها را افزایش داده و شانه زدن را آسان‌تر می‌کند. سیلیکون موجود در ترکیبات موهای کدر و رنگ شده را براق و درخشان می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول موها را خوشبو و خوش حالت کرده و با باز کردن گره و بهبود موهای وز، شانه زدن را بسیار آسان می‌کند.

سرم مو مارال مدل روغن آرگان

سرم نرم کننده مو بعد از حمام مارال یک محصول فوق‌العاده برای انواع موها، موهای خشک، موهای آسیب دیده، موهای نازک و کم‌حجم و موهای رنگ شده است. این سرم علاوه بر روغن آرگان حاوی ویتامین A و E امگا 9 و امگا 6 است. این ترکیبات با نفوذ به درون تارهای مو، بافت آسیب دیده را ترمیم کرده و آسیب دیدگی موها را به طور کامل برطرف می‌کنند.

سرم مارال رطوبت و مواد مغذی مو را تامین کرده و با تقویت تارهای مو لطافت، درخشندگی و شادابی را به موها باز می‌گرداند، این محصول با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، اثرات مخرب حرارت سشوار را کمتر کرده و از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

سرم نرم کننده مارال، موها را نرم، خوش حالت و خوشبو می‌کند و درخشندگی موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist

سرم نرم کننده مو بعد از حمام مارال مناسب برای انواع پوست بخصوص موهای مجعد و فر است. این محصول با کیفیت حاوی انواع ترکیبات مغذی مورد نیاز مو مثل امگا3، امگا6، امگا9 و روغن‌های اینکا اینچی و بائوباب می‌شود. سرم پریم بافت آسیب دیده مو را ترمیم کرده و موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. این محصول با حفظ رطوبت و تامین مواد مغذی مو، از ایجاد موخوره پیشگیری می‌کند. سرم پریم یک لایه محافظ روی موها ایجاد کرده و اثرات مخرب حرارت سشوار را کم می‌کند.

اسپری مو سریتا مدل Knot-free کد HDS02

اسپری مو سریتا مناسب برای انواع موها، یک محافظت کننده و نرم کننده بعد از حمام برای مو است. این اسپری حاوی انواع روغن‌های مفید و گیاهی مثل گندم، کاملیا و سویا است. ترکیبات مغذی موجود در اسپری سریتا رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و گره‌های ایجاد شده در مو را به راحتی باز می‌کند. اسپری مو سریتا خاصیت کشسانی و حالت پذیری مو را افزایش داده و موها را خوش حالت و زیبا می‌کند.

ماسک مو دو فاز کریستال مدل Hydrolyzed Keratin

نرم کننده مو بعد از حمام سریتا با خاصیت تقویت کننده، ترمیم کننده، براق کننده و نرم کننده مناسب برای انواع مو به خصوص موهای خشک، آسیب دیده و رنگ مو است. همانطور که می‌دانید رنگ مو و دکلره به واسطه مواد شیمیایی، موها را خشک و آسیب دیده می‌کنند. ماسک دو فاز کریستال حاوی مواد مغذی و سیلیکون بوده و با ترمیم موهای آسیب دیده، لطافت و درخشندگی را به موها بازمی‌گرداند.

اسپری دو فاز کریستال یک آبرسان و قوی به حساب می‌آید و با تامین و حفظ رطوبت موها، گره‌خوردگی و وز مو را به طور کامل برطرف می‌کند. این محصول حاوی مواد پروتئینه و مرطوب کنندگی بوده و با استفاده آن قبل از سشوار یا اتو مو می‌توان از خشک شدن موها یا ایجاد موخوره جلوگیری کرد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

ماسک دو فاز سریتا با افزایش خاصیت کشسانی موها و باز کردن گره‌های مو، شانه زدن را بسیار آسان می‌کند.

اسپری دو فاز مو آدرا مدل کراتینه

اسپری نرم کننده مو بعد از حمام آدرا محصولی منحصر به فرد برای انواع مو، به خصوص موهای کم حجم و نازک است. این محصول حاوی انواع ترکیبات نرم کننده موثر جهت رفع خشکی و آسیب موها است. آمینو اسیدهای مفید و پروتئین‌های هیدرولیز شده موجود در اسپری آدرا بافت آسیب دیده یعنی ساختار داخلی و خارجی مو را ترمیم کرده و موها را بازسازی و احیا می‌کند.

این محصول استحکام و مقاومت موها را در برابر حرارت سشوار و سایر دستگاه‌های حالت دهنده مو افزایش می‌دهد. مواد مغذی و مفید همچون کراتین، پروتئین و عصاره چای سبز موجود در اسپری آدرا مواد مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین کرده و لطافت، شادابی و انعطاف پذیری را به موها باز می‌گرداند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این اسپری نرم کننده موهای آسیب دیده و کم حجم را ترمیم کرده و از ایجاد موخوره نیز پیشگیری می‌کند.

اسپری مو گلیس مخصوص موهای ضعیف مدل strength express repair

اسپری نرم کننده مو بعد از حمام گلیس محصولی عالی برای افزایش لطافت و درخشندگی موها است. این اسپری با خاصیت ترمیم کننده و تقویت کننده مناسب برای موهای فر و مجعد، آسیب دیده، نازک و کم‌حجم است. این محصول حاوی کراتین مایع جهت تقویت تارهای موها بوده، لطافت و درخشندگی مو را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این محصول مواد مغذی مورد نیاز موها را تامین می‌کند و با افزایش مقاومت و استحکام موها از شکنندگی و آسیب به مو جلوگیری می‌کند. اسپری گلیس با نفوذ به درون تارهای مو، گره‌ها و وزی مو را کاملا برطرف کرده و شانه زدن را آسان‌تر می‌کند.

سرم مو فرامسی مدل Hair Treatment

سرم نرم کننده مو بعد از حمام فرامسی یک محصول حرفه‌ای برای درمان موهای خشک، آسیب دیده و کم حجم است. این محصول به واسطه فرمولاسیون ویژه خود تارهای مو را به مرور ترمیم کرده و حجم موها را افزایش می‌دهد. این سرم با نفوذ به درون فولیکول‌ها، پیاز مو را تقویت کرده و بافت آسیب دیده تارهای مو و پوست سر را ترمیم می‌کند.

سرم فرامسی با حفظ رطوبت موها، لطافت و شادابی موهایی که در اثر رنگ و دکلره و یا آلودگی‌های محیطی کدر و بی‌حالت شده‌اند را افزایش می‌دهد. این محصول گره‌های مو را باز کرده و شانه زدن را آسان می‌کند.

نحوه استفاده از نرم کننده مو بعد از حمام

برای استفاده از نرم کننده مو بعد از حمام می‌توانید روش زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا با حوله آب اضافی مو را بگیرید.
  2. سپس با استفاده از دستوری که روی محصول درج شده است، نرم کننده روی موها ماساژ دهید.
  3. با استفاده از انگشتان یا یک شانه دندانه بلند، موهای خود را شانه کنید تا نرم کننده به خوبی روی ساقه مو پخش شود.
  4. اجازه دهید موها خشک شوند. از نرم کننده مو بعد از حمام می‌توانید قبل از خواب نیز استفاده کنید.

"محصولات نرم کننده بعد از حمام را به کف سر و یا ریشه مو نزنید."

مضرات استفاده از محصولات نرم کننده

استفاده از نرم کننده مو عوارض جانبی اندکی دارد. اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید برای استفاده از نرم کننده مو بعد از حمام بهتر است موهای خود را جمع کرده و سپس محصول را استفاده کنید. از آنجایی که این محصولات حاوی روغن‌ و یا ترکیبات چرب هستند ممکن است منافذ پوست را بسته و جوش و آکنه ایجاد کنند.

همچنین برخی افراد ممکن است به ترکیبات موجود در این محصولات حساسیت داشته باشند پس بهتر است برای جلوگیری از واکنش‌های آلرژیک از تماس این محصولات با پوست خودداری کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

نرم کننده مو بعد از حمام یک محصول مراقبتی ویژه برای محافظت از موها و رفع خشکی و آسیب دیدگی است. این محصولات تنوع زیادی دارند و برای انواع مو مناسب هستند. این نرم کننده‌ها فرمولاسیون ویژه‌ای دارند که خاصیت کشسانی و حالت انعطاف پذیری موها را افزایش می‌دهند. محصولات نرم کننده با اثر بر روی تارهای مو، گره‌های مو را باز کرده و لطافت و درخشندگی را افزایش می‌دهند

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

�ر “10 مارک خوب برای خرید بهترین نرم کننده مو بعد از حمام

  1. ممنون از مطالب خوبتون
    من از سرم کراتین سریتا استفاده کردم که خیلی خوبه اما به دنبال یک محصول برای محافظت در برابر حرارت هستم،
    لطفا لطفا انتقال به سایت دی جی کالا رو به صورت یک مرحله ای در بیارید

  2. من هر محصولی رو استفاده کردم نتیجه نگرفتم از خارجی تا ایرانی همش موهام خشک و وزه نمیدونم دیگه باید چیکار کنم از حالت موهام خودم هم خجالت میکشم از روغن آرگان و سرم و شیر مو و اسپری همشونو امتحان کردم البته اینو بگم ک دو ساله موهامو از وقتی دکلره کردم اینجوری شده لطفا راهکار خوبی هست برام بگین متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *