شستن صورت اولین قدم برای مراقبت از پوست در طول روز است. برای داشتن پوستی صاف و درخشان باید هر روز با استفاده از یک شوینده مناسب، پوست خود را پاکسازی کرده، آرایش و انواع آلودگی را از روی آن پاک کنید. بسیاری از متخصصان حوزه زیبایی توصیه می‌کنند صورت خود را با استفاده از شوینده‌های مخصوص صورت بشویید و از صابون استفاده نکنید.

ژل شستشوی سینره محصولی پرطرفدار و با کیفیت برای پاکسازی پوست صورت است. این محصولات بسیار متنوع هستند. در واقع برند سینره با شناسایی نوع پوست افراد و نیاز آن‌ها، ژل‌های مخصوصی برای شستشوی صورت طراحی و تولید کرده است. در این مطلب از مینی ژوپ قصد داریم این محصولات با کیفیت را به شما معرفی کنیم.

اگر پوست چربی دارید

پوست چرب به دلیل ترشح بیش از حد سبوم ایجاد می‌شود. سبوم ماده‌ای است که به طور طبیعی توسط پوست تولید می‌شود. در واقع این ماده از خشکی و شکنندگی پوست جلوگیری می‌کند. ترشح بیش از حد سبوم اما پوست را چرب می‌کند.

افرادی که پوست چربی دارند معمولا شاهد چربی فراوان روی پوست بخصوص ناحیه T-ZONE (بینی و پیشانی) هستند. پوست چرب معمولا براق و مستعد جوش و آکنه است. آلودگی محیطی، مصرف غذاهای ناسالم، ژنتیک، استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت و ... همگی از دلایل ایجاد پوست چرب است.

اگر پوست چربی دارید نباید از هر شوینده‌ای برای شستن پوست خود استفاده کنید. بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که ترشح سبوم را کنترل می‌کنند. با تنظیم ترشح سبوم، برق پوست از بین رفته و احتمال ایجاد جوش و آکنه نیز بسیار کم می‌شود.

شوینده‌های حاوی مخصوص پوست چرب عموما حاوی ترکیباتی همچون بنزیل پراکسید benzoyl peroxide، سالیسیلیک اسید salicylic acid، گلیکولیک اسید glycolic acid و بتا هیدروکسی اسید beta-hydroxy acid است.

ژل شست و شوی صورت سینره مدل Oily Skin

ژل شستشوی سینره مخصوص پوست چرب یک محصول ایده‌آل برای افرادی است که پوست چرب و مستعد آکنه دارند. این ژل منافذ پوست را به طور عمقی پاکسازی کرده و انواع آلودگی‌ها و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. روغن درخت چای موجود در ژل شستشوی سینره حاوی خواص ضد باکتری و ضد قارچی است. به همین دلیل با استفاده از این ژل می‌توانید از بروز جوش و آکنه به خوبی جلوگیری کنید.

این محصول دارای PH مناسب پوست بوده و ترشح سبوم را تنظیم می‌کند. ژل سینره علاوه بر پیشگیری از ایجاد جوش، به مرور زمان جوش‌های سرسیاه و سر سفید را از بین می‌برد. این محصول فاقد مواد صابونی مضر بوده و مناسب برای شستشوی روزانه پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. عصاره مورینگای موجود در این ژل شستشو، مانند یک محافظ طبیعی عمل کرده و از جذب آلودگی توسط سلول‌های پوست جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که از پوست شما در روزهای آلوده به خوبی محافظت می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کند

برخی از افراد پس از شستشوی صورت خود با ژل شستشوی سینره دچار خشکی و کشیدگی پوست می‌شوند. این امر شایع است و مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. برای جلوگیری از خشکی پوست بعد از شستشو از مرطوب کننده مخصوص پوست چرب استفاده کنید.

اگر پوست خشکی دارید

محافظت از پوست خشک کمی مشکل است. افرادی که پوست خشکی دارند مدام با مشکلاتی همچون احساس کشیدگی پوست بخصوص هنگام شنا یا شستشو، التهاب، قرمزی و در موارد شدیدتر با سوزش پوست مواجه هستند. اگر شما نیز پوست خشکی دارید این توصیه ما را فراموش نکنید. برای شستن پوست خشک حتما از یک شوینده مناسب پوست خشک استفاده کنید.

شوینده‌های مناسب پوست خشک عموما حاوی ترکیبات گیاهی آبرسان مثل آلوئه‌اورا و موادی همچون گلیکولیک اسید، اوره، لاکتیک اسید، رتینوئید و ... هستند. این ترکیبات با نفوذ به درون سلول‌های پوستی و تامین رطوبت مورد نیاز آن‌ها از خشکی پوست جلوگیری کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کنند.

برای مثال اوره یک ترکیب مفید و یک رطوبت رسان عالی بوده که رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و به سلول‌ها منتقل می‌کند. گیاه آلوئه‌اورا نیز یک ترکیب گیاهی عالی است که پوست را هیدراته کرده و سوزش، التهاب و قرمزی را از بین می‌برد.

ترکیبات مضر و آسیب رسان به پوست خشک

  • رتینوئید: رتینوئید یک لایه‌بردار قوی به حساب می‌آید. این ماده خشکی و سوزش پوست را بیشتر می‌کند.
  • بنزیل پراکسید: این ترکیب التهاب پوست را بیشتر کرده و سوزش، خارش و خشکی آن را افزایش می‌دهد.

ژل شست و شوی صورت سینره مدل Normal To Dry Skin

این مدل از ژل شستشوی سینره کاملا مناسب برای پوست معمولی و خشک طراحی شده است. این محصول دارای یک فرمولاسیون ملایم و فاقد مواد صابونی است. این ژل حاوی ترکیبات گیاهی موثری برای رطوبت رسانی و تنظیم PH پوست خشک است. در واقع شما با استفاده از این محصول علاوه بر پاکسازی پوست می‌توانید لطافت و نرمی آن را نیز بیشتر کنید.

عصاره مورینگای به کار رفته در ژل شستشوی سینره مخصوص پوست خشک، یک سد دفاعی طبیعی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این سد دفاعی از ورود انواع آلودگی به درون سلول‌های پوستی جلوگیری می‌کند. ترکیبات آبرسان موجود در ژل سینره پوست شما را در طول روز مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.

ترکیبات ژل شستشوی سینره مخصوص پوست خشک تا معمولی

1- عصاره انجیر

عصاره انجیر یک ترکیب گیاهی فوق‌العاده برای بهبود سلامت پوست است. ویتامین C موجود در عصاره انجیر به روشن شدن پوست کمک فراوانی می‌کند. این ترکیب گیاهی با کنترل PH پوست، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و به دلیل داشتن آننزیم‌های موثر، سلول‌های مرده را از بین می‌برد.

2- ویتامین E

ویتامین E یک ترکیب آنتی اکسیدانی است و از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این ویتامین دارای خاصیت ضد چروک بوده و از بروز چین و چروک به خوبی جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد مواد صابونی بوده، خشکی پوست و احساس کشیدگی ناشی از آن را به طور قابل توجهی از بین می‌‌برد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

برخی از مصرف‌کنندگان مقتقدند این محصول آرایش را به خوبی از روی صورت پاک نمی‌کند. در صورتی که با این مشکل مواجه هستید پیش از شستن آرایش آن را با یک محلول مخصوص آرایش پاک کرده و برای پاکسازی عمقی پوست از ژل شستشوی سینره استفاده کنید.

ژل مناسب برای شستشوی صورت آقایان

بسیاری از آقایان به دلیل مشغله زیاد علاقه‌ای به رسیدگی به پوست خود ندارند. اکثر آقایان در طول روز به طور مداوم در معرض آفتاب و آلودگی‌های محیطی قرار دارند. از طرف دیگر پوست آقایان دو برابر پوست بانوان چربی تولید می‌کند. به همین دلیل نیز باید از پوست خود مراقبت کنند و با استفاده از یک شوینده مناسب، در طول روز دو بار صورت خود را پاکسازی کنند. بعد از یک روز سخت کاری شست و شوی صورت علاوه بر ایجاد حس آرامش و شادابی، از تخریب پوست شما به طور موثری جلوگیری می‌کند.

ژل شست و شوی صورت آقایان سینره

این محصول متناسب با ساختار پوست آقایان طراحی و تولید شده است. ژل شستشوی سینره مخصوص آقایان حاوی ترکیبات گیاهی جهت کنترل چربی و جلوگیری از تخریب پوست است. این محصول نیز حاوی عصاره مورینگا بوده و پوست شما را در برابر انواع آلودگی‌های محیطی مقاوم می‌کند. ژل شستشوی سینره فاقد مواد صابونی بوده و با تنظیم PH، از خشکی پوست یا ترشح بیش از حد سبوم جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این ژل شستشو قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد. با استفاده از این محصول انواع آلودگی، چربی و سلول‌های مرده از روی پوست پاک می‌شود.

 

ژل شستشوی صورت چیست؟

ژل شستشوی صورت جایگزین مناسبی برای صابون‌ها هستند. این محصولات فرمولاسیونی ملایم داشته که در کنار پاکسازی پوست، رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند. ژل‌ شستشو معمولا حاوی ترکیبات موثر و درمانی است که علاوه بر رفع آلودگی و چربی، به بهبود سلامت پوست کمک فراوانی می‌کند. این محصولات معمولا غلظت بالایی دارند. به همین دلیل با سطح پوست تماس داشته و فرصت بیشتری دارند تا ترکیبات مفید خود را به درون سلول‌های پوستی منتقل کنند.

ژل شستشوی سینره محصولی ایده‌آل برای پاکسازی پوست

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 بنیانگذاری شد. این برند محصولات خود را با عنوان تجاری سینره وارد بازار کرد. محصولات سینره با منشا گیاهی و کیفیت فوق‌العاده طرفداران زیادی دارد. ژل شستشوی سینره با هدف پاکسازی متناسب با نوع پوست طراحی و تولید شده است.

این محصولات همگی حاوی ترکیبات گیاهی فوق‌العاده‌ای هستند که علاوه بر پاکسازی عمقی پوست، رطوبت و آب مورد نیاز آن را تامین کرده و شادابی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می‌اورد. محصولات سینره فاقد ترکیبات مضر مانند پارابن بوده و برای پوست‌های حساس نیز مناسب هستند.

نکته‌ای که برای خرید محصولات شوینده باید در نظر بگیرید میزان PH محصول است. حا محصولی که خریداری می‌کنید باید کاملا متناسب با نوع پوست باشند. در غیر این صورت پوست آسیب فراوانی می‌بیند. برای مثال اگر پوست خشک را با استفاده از مواد صابونی بشویید. PH پوست قلیایی شده و پوست شما خشک، ملتهب و قرمز می‌شود. ژل شستشوی سینره فاقد مواد صابونی است و کاملا متناسب با PH پوست تولید شده‌اند.

با فوم شستشوی صورت پوستتان را مثل آینه صاف کنید!

نحوه صحیح شستشوی صورت با ژل

اکثر متخصصان توصیه می‌کنند روزانه صورت خود را با شیک شوینده مناسب بشویید. اگر پوست خشکی دارید 1 با در روز قبل از خواب صورت خود را بشویید. اگر پوست چربی دارید 2 بار در روز صبح و شب قبل از خواب صورت خود را با شوینده مخصوص پوست چرب بشویید. برای شستشوی کامل صورت بهتر است از روش زیر استفاده کنید

  • ابتدا دست‌های خود را بشویید تا آلودگی روی دست‌ها به پوست صورت منتقل نشود
  • اگر آرایش دارید، با استفاده از محلولهای آرایش پاک کن صورت خود را پاک کنید.
  • صورت خود را با آب ولرم خیس کرده و مقداری از شوینده را با استفاده از انگشتان روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید.
  • حدود 1 دقیقه تمامی بخش‌های صورت را با ژل شستشو ماساژ دهید. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.
  • در انتها با استفاده از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست، عمل آبرسانی را انجام دهید.

*هرگز آب داغ را برای شستشوی صورت باز نکنید. آب داغ با از بین بردن چربی طبیعی پوست، پوست را خشک و حساس می‌کند.

شما چه فکر می‌کنید؟

شستشوی صورت اولین قدم برای مراقبت از پوست است. تجمع آلودگی و سلول‌های مرده در منافذ باعث بسته شدن منافذ و ایجاد جش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود. برای مراقبت روزانه از پوست بهتر است یک ژل شستشوی مناسب برای شستن پوست خود انتخاب کنید. روزانه 1 الی 2 بار صورت خود را با شوینده و آب ولرم بشویید.

ژل شستشوی سینره محصولی ایده‌آل برای پاکسازی پوست صورت است. محصولات سینره همگی حاوی ترکیبات گیاهی منحصر به فردی هستند که علاوه بر پاکسازی لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند. محصولات سینره براساس نوع پوست افراد طراحی و تولید شده‌اند. با شناسایی نوع پوست خود می‌توانید محصولی ایده‌آل برای پاکسازی پوست خریداری کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از محصولات سینره برای مراقبت از پوست خود استفاد کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

�ر “نقد و بررسی ژل شستشوی سینره برای انواع پوست از نظر مینی ژوپ

  1. سلام….برای پوست حساس که منافذ بازهم داره چه محصولی ازسینره معرفی میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *