یکی از مهم‌ترین روزها در تقویم تجاری و احساسی جهان روز ولنتاین است. روزی که با انتخاب کادو ولنتاین برای دختر حساس‌تر می‌شود و احتمالا شما هم دوست داشته باشید همزمان با عشاق دیگر دنیا این روز را جشن بگیرید.

بر اساس آمار نه چندان رسمی همه ساله در جهان و به مناسبت روز ولنتاین بیش از یک میلیارد کارت تبریک رد و بدل می‌شود. کارت‌های تبریکی که گاه همراه با یک جعبه‌های شکلات و با طرح قلب و گل‌هایی که نماد عشق هستند خریداری می‌شوند. اما احتمالا شما هم دوست دارید امسال این روز جهانی را با یک هدیه تازه‌تر از نو جشن بگیرید و کسی که دوست دارید را خوشحال کنید.

انتخاب کادو ولنتاین برای دختر زیاد هم کار سختی نیست. با کمی شناخت نسبت به طرف مقابلتان به راحتی می‌توانید همان هدیه‌ای را انتخاب کنید که قطعا از دیدن آن خوشحال می‌شود. در این راه احتمالا مرور لیستی از بهترین هدیه‌های ولنتاین الهام بخش باشد. لیستی که امروز در مینی‌ژوب آماده کردیم، ایده‌های رنگارنگی برای خوشحال کردن دختران با هر سلیقه‌ای دربردارد.

ولنتاین و رسم دیرینه هدیه دادن و هدیه گرفتن

همه ساله روز 14 فوریه توسط مسیحیان و به طور کلی در تمام دنیا به عنوان روز ولنتاین جشن گرفته می‌شود. از قرن پانزدهم در فرانسه، ۱۴ فوریه جشن سالانه‌ای در بزرگداشت عشق رمانتیک برگزار می‌شد و در آن عشاق به یکدیگر عشق می‌ورزیدند. از همان سال رسم رد و بدل کردن هدیه جا افتاد و اکنون شکلات مرسوم‌ترین هدیه روز ولنتاین است که برای این روز خریداری می‌شود.

چه هدیه‌ای دختران را در روز ولنتاین خوشحال می‌کند؟

برای همه هدیه گرفتن و هدیه دادن خوشحال کننده است؛ اما خرید یک هدیه آن هم در روز خاص ولنتاین برای خانم‌ها کار دلهره آوری است. خرید بهترین کادو ولنتاین برای دختران تا حد زیادی به شناخت شما از آن‌ها بستگی دارد. هر چقدر که شناخت شما از علایق و نیازهای طرف مقابل بیش‌تر باشد انتخاب بهتری می‌توانید داشته باشید.

بر خلاف تصور خیلی از افراد این فقط لوازم مرتبط با مد و پوشاک نیست که یک بانو را خوشحال و غافلگیر می‌کند. خیلی از اوقات هدایا ولنتاین می‌توانند از نوع آموزشی و حتی سرگرمی باشند تا از چارچوب کلیشه‌ای خود خارج شوند.

اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای ولنتاین یک باکس تهیه کنند تا همه چیز تم ولنتاین داشته باشد. اما در ادامه با چند بیش از 10 نوع هدیه ولنتاینی آشنا می‌شوید که به تنهایی می‌توانند کادو مناسبی باشند.

انواع هدیه ولنتاین دخترانه تا 100 هزار تومان

حتی اگر بودجه کم‌تر از 100 هزار تومان برای خرید کادو ولنتاین دخترانه در نظر دارید، گزینه‌های مختلفی برای شما در نظر داریم:

  • انواع گل و جعبه گل؛ هدیه‌ای ساده و بی ریا

همان طور که گفتیم اولین و دیرینه‌ترین سنت هدیه در جهان غرب و برای روز ولنتاین، شاخه گل سرخ بوده است. گل سرخ مصنوعی با طراحی مختص روز ولنتاین هدیه‌ای ماندگار، ساده و درعین حال جذاب است که می‌توانید با حداقل بودجه تهیه کنید.

کادو محبوب

جعبه گل مصنوعی طرح رز مدل aas

جعبه و گل مصنوعی طرح S کد 2012

جعبه به همراه گل مصنوعی مدل Ch20

جعبه هدیه همراه با گل رز 36سانتی نفیس گالری

گل مصنوعی تینا رز کد 0101

انواع ست کادویی کوچک؛ هدیه‌ خاص ولنتاین

خرس‌های رنگی، گل سرخ و شکلات سه عنصر اصلی هدایا و پک‌های هدیه روز ولنتاین را تشکیل می‌دهند. شما هم می‌توانید با بودجه اندک تمام این اقلام را در یک جعبه کوچک و جمع و جور هدیه دهید. هدیه‌ای که هم خاص ولنتاین است و هم از نظر طراحی به خوبی مورد پسند قرار می‌گیرد.

جعبه کادویی گل معطر و عروسک وسنا مدل LOVE

ست کادویی عروسک خرس مدل Red Heart

ست هدیه عروسک مدل 07-P

جعبه کادویی گل معطر و عروسک قلبی وسنا مدل LOVE

انواع زیورآلات؛ هدیه‌ا ی مناسب برای سنین مختلف

زیورآلاتی که به صورت ست و نیم ست در دسترس هستند هدایا جذاب و مدرنی برای کادو ولنتاین دختران هستند؛ البته به شرط این که با سلیقه و سبک پوشش طرف مقابلتان آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید. در ادامه برخی از ست‌های پرفروش تا صد هزار تومان را انتخاب کرده‌ایم:

گوشواره زنانه طرح دریا مدل بیضی

گوشواره زنانه کد GO1335

انگشتر زنانه بهارگالری طرح حرف F

ست کامل مرغ آمین مدل GH99

نیم ست برنجی گالری ماهدخت کد 118

انواع هدیه ولنتاین دخترانه از 200 تا 300 هزار تومان

اگر بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر گرفته‌اید محدوده 200 تا 300 هزار تومان است، این هدایا پیشنهاد خاص مینی ژوپ به شما هستند که احتمالا مورد پسند دختران قرار می‌گیرند:

  • ست آرایشی کادویی؛ یک هدیه کامل

اولین چیزی که برای کادو ولنتاین ممکن است به ذهنتان برسد جستجو میان لوازم آرایشی باشد. لوازم آرایشی محبوب همه بانوان است؛ حتی آن‌هایی که به صورت روزانه آرایش نمی‌کنند و ارتباط خوبی هم با آرایش ندارند.

در خرید لوازم آرایش نباید بی گدار بزنید. ست‌هایی که به صورت کادویی طراحی می‌شوند معمولا ظاهر جذابی دارند و در بسته بندی‌های مناسبی هم عرضه می‌شوند. اما برخی از آن‌ها شامل محصولات بلااستفاده‌ای هستند که شاید اصلا کاربرد نداشته باشند. یا این که از یک محصول در دو رنگ در ست قرار داده شده که اضافی باشد.

پک آرایشی استاویتا طرح 45 مجموعه 3 عددی

استاویتا رژلب جامد لانسور سری 3D شماره 26 پک دو عددی

پک ارایشی استاویتا طرح 14 مجموعه دو عددی

پک ارایشی استاویتا طرح 17 مجموعه دو عددی

  • انواع ادکلن؛ هدیه‌ای پرطرفدار و محبوب

ادکلن از آن دست هدایای محبوب روز ولنتاین برای دختران است که هیچ وقت از قدیمی نمی‌شود. شاید انتخاب پوشاک یا لوازم آرایشی برای روز ولنتاین دشوار باشد اما یک عطر، به شرط شناخت رایحه دلخواه طرف مقابلتان بهترین هدیه ممکن است.

ادو پرفیوم زنانه بایلندو مدل lavida es bella

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل snow fairy

ادو پرفیوم زنانه زوا مدل LAMOUR Lalique

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Amblight

    • انواع ست چرمی زنانه؛ هدیه‌ای ایده آل و اقتصادی

    ست‌های چرمی مجموعه‌ای از بهترین یراق آلات هستند که هر بانویی در طول روز به آن‌ها نیاز دارد. برخی از این ست‌ها مشتمل بر آینه هستند که در کیف پول کار گذاشته شده و از جنس چرم با کیفیت تولید می‌شوند.

ست هدیه آدین چرم مدل DS7

ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS47S

ست هدیه طرح تولد بهمن پارینه مدل M200-11

انواع هدیه ولنتاین دخترانه تا یک میلیون تومان

اگر بودجه یک میلیون تومانی برای خرید هدیه ولنتاین دخترانه در نظر دارید، تنوع محصولات گسترده‌تر است. حتی می‌توانید این بودجه را برای خرید دو تا سه قلم کادو تقسیم و جعبه ولنتاینی خود را شیک‌تر و جذاب‌تر طراحی کنید.

  • ساعت عاشقی: انواع ساعت هوشمند و عقربه‌ای

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

ساعت هوشمند زنانه مدل H8

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 9188RG

ساعت مچی عقربه ای زنانه دنیل ولینگتون مدل 219

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1225

  • انواع صنایع دستی و هنری برای خاص پسندان

طرح‌های سفالی و سنتی از مجموعه هدایایی هستند که از بازه قیمتی زیر 100 هزار تومان تا نزدیک به یک میلیون تومان تنوع دارند.

 

جعبه میناکاری کد 046

بشقاب سرامیکی طرح سنتی کد 109037

بشقاب دیوارکوب سفالی مدل بلبل تنها کد 001

بشقاب سفالی کد D4-A مجموعه چهار عددی

جعبه میناکاری کد 047

تابلو مسی میناکاری طرح پروانه های عاشق مدل 3D-3

تابلو کاشی سلام مدل 8 تکه مجموعه جلا علت عاشق ز علت ها جداست

تابلو کاشی کاری طرح بادکنک های رنگارنگ کد 797

  • انواع هدیه ولنتاین دخترانه بالای یک میلیون تومان

    در صورتی که بیش از یک میلیون تومان بودجه برای خرید کادو ولنتاین در نظر گرفته‌اید، کالاهای دیجیتال بهترین هدیه‌ای هستند که بر حسب نیاز افراد به خوبی از آن‌ها استقبال می‌شود.

    • انواع دوربین عکاسی چاپ سریع

    دوربین‌های چاپ سریع محصولات فشرده و جمع و جوری هستند که با کیفیت قابل قبولی عکس را در لحظه چاپ می‌کنند. با این هدیه احتمالا بتوانید در لحظه، خاطره روز ولنتاین را با فرد مورد علاقه خود برای همیشه جاودانه کنید!

دوربین عکاسی چاپ سریع کداک مدل Instant Print

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Minion

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ6

  • انواع گوشی‌های هوشمند میان رده برای تمام سلیقه‌ها

شاید خرید گوشی گزینه‌ای نباشد که همه افراد به عنوان کادو ولنتاین در مورد آن اتفاق نظر داشته باشند. اما اگر سلیقه و شیوه استفاده طرف مقابلتان را از ابزار دیجیتال بشناسید می‌توانید از بین میان رده‌ها و حتی پرچمداران بازار مدل‌های جذاب و کاربردی انتخاب کنید. گوشی یک کادو لاکچری و قیمت بالا به حساب مب‌آید. البته اگر قیمت روز گوشی در بازار را چک کنید می‌بینید گوشی‌های خوش قیمت هم وجود دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 SM-A015F/DS

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 2019 AMN-LX9

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G

گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Plus ZB570TL

گوشی موبایل آنر مدل 9A MOA-LX9N دو سیم کارت

سخن آخر

شاید انتخاب گزینه مناسب برای خرید کادو ولنتاین برای دختر در نگاه اول دشوار باشد. اما خوشبختانه لیست متنوعی از کالاها با قیمت مناسب در دسترس هستند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید؛ حتی اگر شناخت کافی نسبت به سلیقه و نیازهای طرف مقابلتان ندارید.

کدام یک از اقلام معرفی شده برای هدیه روز ولنتاین انتخاب شماست؟

 

�ر “50 پیشنهاد خرید کادو ولنتاین برای دختر جذاب / شیک/ لاکچری/ ارزان

  1. به من نظر بهترین کادو ولنتاین برای یه دختر یه خرس بزرگ قهوه ای روشن با روبان قرمز رور گردنش و چند تا بادکنک قرمز قلبی و یه شاخه گل قرمز عستش

  2. به من نظر بهترین کادو ولنتاین برای یه دختر یه خرس بزرگ قهوه ای روشن با روبان قرمز دور گردنش و چند تا بادکنک قرمز قلبی و یه شاخه گل قرمز هستش

  3. به نظر من باید پسره زنگ بزنه به خانواده ی دختر رو ک بشهون بگن ک من با دختر تون ازدواج کنم
    چون این یکی ثابت شدنه
    اخه این دور زمونه پسر را فقط دختر رو واسه هوس کردن میخوان نه واسه زندگی

    این نظر منه ک باید بره جلو از دختر ه خواستگاری کنه

  4. به نظر من بهترین کادو روز ولنتاین برای دخترا یه خرس قرمز و چند تا گل رز قرمز و یه کادو کوچیک چیزی که دوست دارن چون سلیقه ها فرق داره نمیدونم آخری چی هست

  5. کاملا نظر هاتون اشتباه هست، دخترا با کوچیک ترین چیزی هم خوشحال میشن مثلا میتونید با یه شاخه گل قرمز اشکشو هم در بیارین خخخ البته در کنار ی شاخه گل اگ زحمتی نمیشه یه جمله عاشقانه هم بهش بگین💛😅

  6. من ولنتاین پارسال برا دوست دخترم تپ سنج خریدم نمیدونم چرا کات کرد :)))) حال جدا کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. بستگی به شخصیت طرف مقابل داره هرچقدر براتون با ارزش تر باشه هزینه بیشتر کنید یه کادویی بخرید که به چشم بیاد معمولا خانومها عاشق طلا هستن شده یه پلاک زنجیر طلا هم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *