کرم و ژل سفت کننده سینه به واسطه داشتن ترکیبات موثری افتادگی این ناحیه از بدن را برطرف می‌کند. سینه از عضلات متعددی تشکیل شده است که به دلایل مختلفی ممکن است شل و افتاده شوند. با استفاده از روش‌های گوناگونی از جمله ورزش‌های مخصوص، جراحی و یا استفاده از محصولات سفت کننده می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

در این مطلبمینی ژوپ با محصولات سفت کننده سینه پرفروش موجود در بازار آشنا شوید.

 

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم سفت کننده سینه پالمرز سری Cocoa Butter

کرم پالمرز تولید کشور آمریکا، محصولی محبوب و پرطرفدار برای سفت کردن سینه است. این کرم دارای فرمول منحصر به فرد BIO C- Elaste و ترکیبات غنی و موثر طبیعی همچون ویتامین E، کلاژن و الاستین است. این محصول از افتادگی و شل شدن سینه در اثر شیردهی و یا کاهش وزن جلوگیری می‌کند.

کلاژن و الاستین دو پروتئین مفید پوست هستند. کاهش این دو پروتئین در بدن به پوست آسیب جدی وارد می‌کند. افتادگی سینه یکی از عوارض ناشی از کمبود این دو پروتئین است. کلاژن و الاستین موجود در کرم پالمرز با تامین کلاژن مورد نیاز پوست می‌تواند مشکل افتادگی سینه را برطرف کند.

کرم پالمرز ترک‌های روی سینه که در اثر کشیدگی پوست ایجاد شده است را برطرف می‌کند. این محصول علاوه بر پیشگیری افتادگی سینه ناشی از شیردهی را به طور موثری بهبود می‌بخشد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم پالکرز فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است. به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که پوست حساسی دارند مانعی ندارد.

سرم سفت کننده سینه موستلا مدل 27537

در زمان شیردهی به دلیل افزایش وزن سینه‌ها، تاندون‌های این ناحیه دچار کشیدگی می‌شود. به همین دلیل بسیاری از بانوان در زمان شیردهی شاهد افتادگی سینه خود هستند.

سرم سفت کننده سینه موستلا محصولی منحصر به فرد برای بانوان شیرده است. این محصول با افزایش الاستین، خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد. ترکیبات موثری همچون الاستور گولاتور (پروتئین‌های هیدرولیز شده سویا)، پپتیدهای آووکادو، لوپئول، اسین (عصاره گیاه شاه بلوط)، عصاره گل همیشه‌ بهار، پروتئین‌های گندم یافت می‌شود. این ترکیبات به سفت شدن سینه و رفع افتادگی آن کمک می‌کنند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم فاقد الکل و سایر ترکیبات شیمیایی مضر است. کرم لیفتینگ سینه موستلا التهاب، تورم و درد سینه ناشی از مکیدن نوزاد را کاهش می‌دهد.

کرم سفت کننده و حجم دهنده سینه گلدن نایت

کرم ژل گلدن نایت محصولی ویژه برای سفت کردن نواحی مختلف بدن مانند سینه و باسن است. این محصول فرمولاسیونی ویژه‌ای دارد که افتادگی سینه را به سرعت برطرف می‌کند. کرم گلدن نایت به صورت فیزیکی سینه را سفت می‌کند. این محصول به واسطه فرمولاسیون ویژه خود یک لایه ظریف و محکم، پوست سینه را به سمت بالا می‌کشد.

کرم لیفتینگ سینه ژاندارسل مدل RB09

کرم ژاندارسل مناسب برای بانوانی است که به دلایل مختلفی از جمله کاهش وزن با افتادگی سینه مواجه شده‌اند. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی مفیدی است که پوست را برای ساخت کلاژن جدید تحریک می‌کنند. با افزایش تولید کلاژن و الاستین خاصیت ارتجاعی پوست نیز افزایش می‌یابد.

این کرم حاوی ترکیبات مرطوب کننده و مغذی بوده که نیاز پوست را برطرف می‌کنند. کرم سفت کننده سینه ژاندارسل حجم و قوام از دست رفته سینه را باز‌گردانده و پوست سینه را جوان می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم ژاندارسل حاوی عصاره گیاهان ارزشمندی است که لایه‌های پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند.

کرم فرم دهنده سینه زاناکس مدل عصاره جنسینگ

کرم سفت کننده سینه زاناکس از عصاره طبیعی گیاهان دارویی و دریایی تهیه شده است.  در ترکیبات این کرم علاوه بر عصاره گیاهان، ویتامین‌های مفیدی همچون ویتامین A نیز بکار رفته است. کرم لیفتینگ زاناکس با افزایش الاستین، خاصیت ارتجاعی پوست سینه را بهبود بخشیده و سینه را به فرم اولیه بازمی‌گرداند.

ویتامین A موجود در کرم با تقویت و افزایش استحکام لایه‌های پوست، ترک و چین و چروک روی پوست سینه را از بین می‌برد. ترکیبات آنتی اکسیدانی بکار رفته در این کرم، با کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد تولید کلاژن را افزایش می‌دهند. با افزایش کلاژن افتادگی پوست سینه برطرف خواهد شد.

 

لوسیون سفت کننده سینه ایو روشه مدل Bust Lift

لوسیون ایوروشه حاوی ترکیبات گیاهی معدنی است. این ترکیبات بافت پوست را ترمیم کرده و کلاژن سازی را تحریک می‌کند. با افزایش تولید کلاژن حجم از دسته رفته پوست بازیابی می‌شود. با افزایش میزان کلاژن ترک‌های پوست و افتادگی سینه به طور کامل از بین می‌رود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

لوسیون ایوروشه حاوی ترکیبات مینرال و فاقد پارابن و کلورانت است.

کرم سفت کننده سینه سینره

کرم لیفتینگ سینره یک محصول سه کاره با ویژگی‌های سفت کننده , فرم دهنده و ضد چروک است. این کرم با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست از افتادگی سینه جلوگیری می‌کند. ترکیبات موثر موجود در این کرم استحکام بافت پوست را افزایش داده و از ایجاد چین و چروک در ناحیه گردن و سینه جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود. پس از مصرف هیچ گونه احیای سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌شود.

سرم سفت کننده سینه گلنیک مدل ELANCYL

سرم سفت کننده سینه گلنیک محصولی منحصر به فرد و با کیفیت برای رفع افتادگی سینه است. این محصول حاوی روغن بادام که دارای اثرات ضد پیری و ضد افتادگی است. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این محصول، اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. سرم گلنیک کلاژن سازی را در بدن افزایش می‌دهد. با افزایش میزان کلاژن خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و افتادگی برطرف می‌شود.

کرم فرم دهنده بدن مورد سری Bodycare مدل Body Firming

کرم فرم دهنده مورد محصولی ایده‌آل برای فرم دهی باسن و سینه است. این کرم حاوی عصاره جو دوسر و شی باتر است. این ترکیبات با افزایش رطوبت مورد نیاز پوست از خشکی و ایجاد ترک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. کرم مورد میزان کلاژن و الاستین را در بدن افزایش می‌دهد. با افزایش این دو پروتئین خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و افتادگی برطرف می‌شود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم علاوه بر رفع افتادگی، از خشکی و ترک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

کرم لیفتینگ سینه کامفورت زون مدل Glorious Skin

این محصول یک کرم لیفتینگ قوی برای رفع افتادگی سینه است. کرم کامفورت زون به واسطه داشتن  ترکیبات فعال کلاژن سازی را افزایش می‌دهد. همچنین این کرم با افزایش جریان خون مویرگی میزان اکسیژن رسانی را به بافت سینه بیشتر می‌کند. با استفاده مدام از این محصول شاهد سفت شدن سینه و از بین رفتن چین و چروک و خطوط زیر سینه خواهید بود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم حاوی ترکیبات مغذی و آبرسان که علاوه بر فرم دهی و رفع افتادگی، پوست را شفاف، نرم و لطیف می‌کند.

دلایل افتادگی سینه

کاهش خاصیت ارتجاعی پوست اصلی‌ترین دلیل افتادگی سینه است. افزایش سن، مصرف دخانیت، تغذیه نادرست و ... همگی از دلایل کاهش کلاژن و کم شدن خاصیت الاستیسیته (ارتجاعی) پوست است. بارداری‌های متعدد نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که باعث افتادگی و شل شدن بافت سینه می‌شود.

از دیگر دلایل شایع افتادگی سینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یائسگی
  • استعمال دسیگار
  • کاهش استروژن
  • کمبود کلاژن
  • گرانش زمین
  • افزایش و کاهش وزن
  • شاخص توده بدنی (BMI) بالا

روش‌های جلوگیری از افتادگی سینه

وزن خود را ثابت نگه دارید

داشتن یک وزن ایده‌آل و ثابت به شما کمک می‌کند. همانطور که در بالا نیز گفتیم افزایش و کاهش وزن مداوم از دلایل اصلی افتادگی سینه است. برای جلوگیری از این امر بهتر است وزن خود را ثابت نگه دارید.

سیگار نکشید

مصرف سیگار از دلایل اصلی پیری زودرس پوست است. سموم موجود در سیگار میزان کلاژن و الاستین را در بدن کاهش می‌دهد. همین امر موجب بروز چین و چروک و افتادگی پوست بخصوص شل شدن سینه‌ها خواهد شد.

آزمایش‌های هورمونی انجام دهید

کاهش هورمون استروژن که معمولا در دوران یائسگی رخ می‌دهد میزان کلاژن را کاهش می‌دهد. با انجام آزمایش‌های هورمونی و بررسی میزان این هورمون در بدن، می‌توانید راهی مناسب برای افزایش آن در بدن پیدا کنید. معمولا پزشک بعد از انجام آزمایش هورمونی دوز مناسبی از هورمون را برای شما تجویز خواهد کرد.

ورزش‌های مخصوص برای لیفت سینه را انجام دهید

با انجام ورزش‌های مخصوص می‌توانید عضلات زیر سینه را تقویت کنید. با تقویت این عضلات سینه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شوند.

کرم و ژل سفت کننده سینه، روش امن و مطمئن برای رفع افتادگی

روش‌های مختلفی از جمله جراحی پلاستیک، لیفت با دستگاه و ... برای درمان افتادگی سینه وجود دارد. اما این روشها معمولا عوارض ناخوشایندی را برای شما ایجاد می‌کنند. استفاده از کرم و ژل سفت کننده سینه روش امن و بی‌خطر برای درمان افتادگی سینه است. این محصولات با افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، مشکل شل شدن و افتادگی را برطرف می‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟

افتادگی سینه مشکلی است که بسیاری از بانوان به دلیل شیردهی و زایمان، یائسگی و ... با آن مواجه هستند. علاوه بر این کاهش کلاژن در اثر افزایش سن، سبک زندگی نادرست و مصرف سیگار نیز افتادگی و شل شدن سینه‌ها را به دنبال دارد. استفاده از کرم و ژل سفت کننده سینه یک روش موثر و بی‌خطر برای درمان افتادگی سینه است. این محصولات با افزایش تولید کلاژن و الاستین افتادگی را برطرف و سینه را خوش فرم می‌کنند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه و تجربیات خود را درباره استفاده از این محصولات با ما در میان بگذارید.

�ر “10 مدل از بهترین سرم، کرم و ژل سفت کننده سینه

  1. سلام آیا کرم فرم دهنده بدن مورد سری Bodycare مدل Body Firming

    به سینه مادر شیر ده که مضر نیس یا هست؟!

  2. سلام من یک کرم گیاهی و بدون عوارض میخوام واسه رفع شل شدگی و افتادگی سینه میشه یک کر م خوبی رامعرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *