کرم پودر لورال محصول با کیفیتی است که در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه‌ها یافت می‌شود. این کرم پودر به دلیل داشتن مواد اولیه با کیفیت و پوشش فوق‌العاده محبوبیت فراوانی در میان بانوان دارد. در این مطلب از مینی‌ژوپ با انواع این محصولات آشنا شده و کرم پودری مناسب پوست خود انتخاب کنید.

معرفی برند لورال

می‌توان گفت لورال از بزرگت‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا است. این شرکت فرانسوی در سال 1909 توسط یک شیمی دان فرانسوی در شهر پاریس پایه‌گذاری شد. محصولات متنوع این برند براساس نوآوری و تحقیقات علمی طراحی و تولید می‌شود.

برند لورال علاوه بر تولید لوازم آرایشی محصولات بهداشتی برای مراقبت از پوست و مو نیز تولید می‌کند. محصولات این کمپانی شامل رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست مثل شوینده صورت، تونر و ضد آفتاب، لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو مثل شامپو،ماسک مو، نرم کننده و ... است.

کرم پودر لورال سری Infallible

مدل پرفروش

کرم پودر لورآل سری Infallible 24H Matte مدل Sand شماره 20

کرم پودر مدل sand لورآل محصولی با کیفیت برای افرادی است که پوست چرب و مستعد آکنه دارند. این کرم پودر فاقد چربی میزان سبوم را کنترل کرده و از چرب شدن پوست شما جلوگیری می‌کند. کرم پودر sand ضد آب بوده و در برابر تعریق بسیار مقاوم است.

این محصول بافت نرم و سبکی دارد و پوششی صاف و یکدست بدون ایجاد ماسیدگی و یا ترک بر روی پوست ایجاد می‌کند. کرم پودر لورال مدل sand برق ناشی از چربی پوست را از بین برده و پوست را مات می‌کند. ماندگاری این کرم پودر بسیار بالا بوده و حدود 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ماندگاری بالا، پوشش فوق‌العاده و خاصیت مات کنندگی از نقاط قویت این محصول به حساب می‌آیند.

کرم پودر لورآل سری Infaillible 24H Matte مدل Golden Beige شماره 24

کرم پودر مدل golden beige با پایه رنگ بژ طلایی مناسب برای افرادی است که پوست گندمی یا متوسط دارند. این محصول فاقد چربی بوده و برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. کرم پودر golden  پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و تمامی نواقص چهره را به خوبی می‌پوشاند. این محصول برق ناشی از چربی پوست را محو کرده و ظاهری مات برای شما ایجاد می‌کند.

این مدل از کرم پودر لورال ترشح سبوم پوست را کنترل می‌کند. اگر پوست چربی دارید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از ایجاد جوش و آکنه می‌توانید از این کرم پودر استفاده کنید. این محصول ماندگاری بالایی داشته و در بربر تعریق بسیار مقاوم است.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول بافت سبک و مخملی داشته و بدون ایجاد ترک یا ماسیدگی پوششی صاف و یکدست ایجاد می‌کند.

کرم پودر لورآل سری Infallible 24H Matte مدل Sand شماره 20

این مدل از کرم پودر لورال با پایه رنگ کرم نارنجی روشن مناسب برای انواع پوست است. این محصول حاوی ترکیبات آبرسان است و پوست را مرطوب نگه می‌دارد. این کرم پودر پوششی فوق‌العاد دارد و تمامی عیوب صورت را به خوبی پوشش می‌دهد.

این محصول پوششی یکدست و درخشان برای پوست ایجاد می‌کند. ماندگاری این کرم پودر بسیار بالا بوده و حدود 24 ساعت بر روی پوست باقی می‌ماند. بافت کرم پودر اینفائیبل بسیار سبک بوده و پوست شما را خشک و خسته نمی‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و مخملی این محول از نقاط قوت آن است. این کرم پودر در طول روز بدون تغییر و همانند ساعات اولیه بر روی پوست باقی می‌ماند.

کرم پودر لورآل مدل Rose Beige شماره 13

کرم پودر مدل rose beige با رنگ بژ طبیعی و فاقد چربی مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه است. این کرم پودر با کنترل سبوم از چرب شدن بیش از حد پوست به طور موثری جلوگیری می‌کند. خاصیت مات گنندگی این کرم پودر براق بودن چهره که ناشی از چربی زیاد است را برطرف می‌کند.

ماندگاری کرم پودر rose beige بسیار بالا بوده و در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است. بافت این محصول سبک و مخملی است و بدون تغییر و یا ایجاد ترک، ماسیدگی و خشکی نواقص چهره را پوشش می‌دهد. رنگ این کرم پودر روشن بوده و مناسب برای افرادی است که پوست روشن دارند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و مخملی این محصول آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. چرا که این کرم پودر به مدت طولانی بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست باقی می‌ماند.

کرم پودر لورآل سری Infallible 24H Matte مدل Honey شماره 30

کرم پودر لورال مدل honey با پایه رنگ صورتی قهوه‌ای متوسط مناسب برای افراد با پوست گندمی و متوسط است. این محصول فاقد چربی برای انواع پوست بخصوص پوست چرب، مستعد آکنه و مختلط مناسب است. مواد به کار رفته در این کرم پودر غیر کومدون بوده و جوش و آکنه ایجاد نمی‌کند.

پوشش بالای کرم پودر مدل Honey فوق‌العاده بوده و عیوب صورت را به طور کامل کاور می‌کند. این محصول ضد آب و ضد تعریق است و به مدت طولانی (24 ساعت) بدون ماسیدگی یا ترک خوردگی بر روی پوست باقی می‌ماند. کرم پودر honey ترشح سبوم را کنترل کرده و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی فوق العاده و ماندگاری بالا این محصول را برای استفاده طولانی مدت مناسب کرده است.

کرم پودر لورآل مدل Matte Cover شماره 145

کرم پودر مدل matte cover یک محصول عالی برای یکدست کردن پوست و پوشاندن نواقص صورت است. این محصول برای افرادی که پوست گندمی و متوسط دارند مناسب است. این محصول بافت فوق‌العاده سبکی داشته و به مدت طولانی بدون ماسیدگی و خشکی روی پوست باقی می‌ماند. این کرم پودر فاقد چربی بوده و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک، ماندگاری بالا و پوشش فوق‌العاده از نقاط قوت این محصول به حساب می‌اید. این مدل از کرم پودر لورال مناسب برای افرادی است که پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه دارند.

کرم پودر لورآل سری Infallible مدل Total Cover شماره 10

کرم پودر total cover لورال با پایه رنگ بژ طلایی مناسب برای افرادی با رنگ پوست گندمی است. این محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که با انواع پوست سازگار بوده و استفاده از آن عوارض جانبی برای پوست ندارد. بافت این کرم پودر بسیار سبک و مخملی است و به مدت 24 ساعت بدون تغییر همانند ساعت اولیه استفاده بر روی پوست باقی می‌ماند.

پوشش دهی این مدل از کرم پودر لورال همانطور که از اسمش نیز پیداست فوق‌العاده بوده و نواقص و عیوب چهر را به خوبیی پوشش می‌دهد.

کرم پودر لورال سری indefectible

کرم پودر لورآل مدل indefectible شماره 150

این مدل از کرم پودر لورال مناسب برای انواع پوست است.  کرم پودر سری indefectible پایه رنگ‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود محصولی ایده‌ال برای زیرسازی آرایش خود خریداری کنید. این محصول بافتی سبک داشته و به آسانی روی پوست پخش می‌شود.

پوشش دهی این محصول فوق‌العاده بوده و نواقص چهره مانند لک، تیرگی یا جای جوش را به خوبی پوشش می‌دهد. ماندگاری این محصول بسیار بالا بوده و حدود 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

آنچه محصول را متمایزمی‌کند

این مدل از کرم پودر لورال حاوی ترکیبات آبرسان است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و آن را نرم و درخشان می‌کند.

کرم پودر لورال سری true match

کرم پودر لورآل مدل True match شماره 6N

این کرم پودر بافت نرم و کرمی داشته و عیوب چهره را به خوبی پوشش می‌دهد. کرم پودر true match بافت و رنگ پوست را یکدست کرده و چهره‌ای صاف و درخشان برای شما به ارمغان می‌‌آورد. این محصول بدون ماسیدگی به مدت طولانی بر روی پوست باقی می‌ماند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول وجود spf در ترکیبات این کرم پودر است. به واسطه وجود ترکیبات ضد آفتاب، این محصول می‌تواند از پوست شما در برابر امواج مضر آفتاب محافظت کند.

آنچه محصول را متمایزمی‌کند

این مدل از محصولات لورال رنگ‌های تنوعی دارد که با انواع رنگ پوست همخوانی دارد.

کرم پودر فشرده لورآل سری True Match مدل D6.W6

کرم پودر فشرده لورال بافت نرم و سبکی دارد و به خوبی روی پوست پخش می‌شود. این محصول پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد و عیوب چهره را پوشش می‌دهد. این مدل از کرم پودر لورال مناسب برای انواع پوست بوده و برای بانوانی که روزانه از پنکیک استفاده می‌کنند یک گزینه ایده‌ال است. این کرم پودر حدود 9 ساعت بدون ایجاد حس سنگینی و یا ماسیدگی بر روی پوست باقی می‌ماند.

کرم پودر لورال مدل True Match Genius

کرم پودر فشرده لورآل سری True Match Genius شماره 4N

کرم پودر فشرده لورال محصولی 4 کاره برای زیرسازی آرایش است. این کرم به عنوان پنکیک،کرم پودر، کانسیلر و پایه کرم پودر قابل استفاده است. این محصول پوست را صاف و یکدست کرده و تیرگی زیر چشم را به طور کامل محو می‌کند.

این مدل از کرم پودر لورال مانع براق شدن پوست شده و جلوه‌ای مات به پوست می‌دهد. افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند بدون نگرانی از براق شدن چهره از این کرم پودر برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنند. ماندگاری این محصول بالا بوده و به مدت 12 ساعت روی پوست باقی می‌ماند. این کرم پودر رنگ‌های مختلفی دارد و شما می‌تانید با توجه به رنگ پوست خود محصولی ایده‌ال انتخاب کنید.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم پودر بافت سبکی دارد و به خوبی روی پوست پخش می‌شود. پوشش دهی بالای این محصول نیز از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

مزایای استفاده از کرم پودر لورال

محصولات کرم پودری برند لورال ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این محصولات همگی از بهترین مواد اولیه ساخته شده و فاقد مواد کومدوژنیک هستند. به همین دلیل نیز کرم پودرهای این برند با انواع پوست سازگار بوده و استفاده از آن‌ها عوارض جانبی مثل لک و تیرگی یا جوش و آکنه ندارد.

ماندگاری بالا و پوشش فوق‌العاده کرم پودرهای برند لورال از دیگر ویژ‌گی‌های بارز این محصولات هستند. این محصولات بافت نرم و سبکی داشته و به راحتی روی پوست پخش می‌شوند و به مدت طولانی حدود 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

نحوه استفاده

برای استفاده از کرم پودر لورال ابتدا صورت خود را با آب ولرم و یک شوینده مناسب بشویید. سپس با استفاده از پدهای آرایشی مخصوص کرم پودر مقداری از کرم را روی نواحی مختلف صورت پخش کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

همانطور که می‌دانید راز زیبایی یک آرایش حرفه‌ای استفاده از کرم پودری با کیفیت است. کرم پودر لورال همان محصولی است که هر خانمی برای زیرسازی آرایش و یکدست کردن پوست خود به آن احتیاج دارد. محصولات برند لورال با استفاده از بهترین مواد اولیه و زیر نظر کارشناسان و متخصصان حوزه زیبایی تهیه و تولید می‌شود.

کرم پودرهای این برند به دلیل داشتن بافت نرم و سبک با انواع پوست سازگار هستند. می‌توان گفت راز محبوبیت کرم پودرهای برند لورال پوشش دهی فوق العاده و ماندگاری 24 ساعته این محصولات است.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

�ر “کرم پودر لورال – نقد و بررسی کرم پودر لورال برای انواع پوست + خرید آنلاین

  1. عالی عالی خیلی راضیم دست سازندش دردنکنه مخصوصا واسه افرادی ک جوش میزنن عالیه سبک و فاقد چربی

  2. عالیه .پوست را طوری صاف نشون میده که کسی متوجه نمیشه به صورتت کرم پودر زدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *