کرم پودر گاش ساخت کشور دانمارک محصولی با کیفیت برای زیرسازی آرایش و میکاپ است. برند گاش از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی است. این کمپانی ابتدا به عنوان یک شرکت داروسازی در سال 1945 کار خود را آغاز کرد. با گذشت زمان این کمپانی با تغییر خط تولید خود و تولید محصولات آرایشی، به دنیای مد و زیبایی پا گذاشت.

محصولات گاش طیف وسیعی از لوازم آرایشی را در برمی‌گیرند. محصولات این برند شامل  کرم پودر، ریمل، پنکک، پرایمر،رژگونه و ... است. محصولات گاش از بهترین مواد اولیه و با همکاری متخصصان مجرب پوست و زیبایی طراحی و تولید می‌شود. امروزه این برند نمایندگی‌های متعددی برای فروش محصولات خود در سراسر دنیا از جمله ایران دارد.

در این مطلب از مینی‌ژوپ با انواع کرم پودرهای این برند پرطرفدار آشنا شوید.

انتخاب محصولی با پوشش دهی بالا

از آن جایی که پوست هر کس با توجه به سن و موارد دیگر دارای نواقص مختلف است توصیه می‌کنیم هنگام خرید کرم پودر به میزان پوشش دهی آن توجه کنید. پوشش دهی کرم پودرها به سه دسته مختلف سبک، متوسط و کامل تقسیم بندی می‌شوند:

پوشش سبک: برخی از کرم پودرهای مایع، ضد آ،تاب‌های رنگی یا مرطوب‌کنندهای حاوی رنگدانه پوششی سبک بر روی پوست شما ایجاد می‌کنند. این محصولات معمولا برای استفاده روزمره بسیار ایده‌آل هستند که ظاهری طبیعی برای شما ایجاد می‌کنند

پوشش متوسط: محصولاتی که دارای پوشش متوسط هستند معمولا تیرگی و لک، چین و چروک، جای جوش و ... را می‌پوشانند. کرم پودرهایی که پوشش متوسط دارند نیز مانند محصولات قبلی ظاهری طبیعی و پوستی صاف و یکدست برای شما ایجاد می‌کنند. ترکیب پنکیک و کرم پودر، کرم‌پودرهای معمولی و حاوی مواد معدنی همگی پوششی متوسط دارند.

پوشش کامل: اگر روی صورت خود زخم و یا جای زخم و سوختگی دارید برای پوشاندن آن‌ها باید از کرم پودرهایی که پوشش کامل دارند استفاده کنید. متخصصان معتقدند کرم های فشرده، ترکیب کرم و پودر، پنکیک، و فرمول های بر پایه ی مواد معدنی بهترین گزینه برای پوشش نواقص عمیق چهره هستند.

مدل پرطرفدار

کرم پودر گاش مدل Long Lasting شماره 403

این مدل از کرم پودر گاش با پوشش طبیعی و یکدست، پوست شما را برای یک آرایش زیبا و دلنشین آماده می‌کند. این کرم پودر بافتی سبک و یکدست داشته که به آسانی روی پوست شما قرار می‌گیرد. این کرم پوششی نرم و مخملی بر روی پوست ایجاد می‌کند.

این کرم پودر حاوی ترکیبات ضد آفتاب و SPF 10 است. همانطور که می‌دانید امواج مضر نور خورشید باعث ایجاد لک و تیرگی و یا چین و چروک بر روی پوست می‌شوند. این محصول با داشتن ترکیبات ضد آفتاب از پوست شما در برابر امواج مضر محافظت می‌کند.

ترکیبات آبرسان موجود در کرم پودر گاش از خشکی پوست جلوگیری کرده و با حفاظت از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی از تخریب بافت پوست پیشگیری می‌کند. ماندگاری این کرم پودر بسیار بالا بوده و به مدت 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ماندگاری بالا و وجود ترکیبات ضد آفتاب در این کرم پودر از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید

انتخاب کرم پودری با رنگ مناسب

برای داشتن یک آرایش طبیعی و یکدست بهتر است محصولی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. در غیر این صورت ظاهری غیر طبیعی برای شما ایجاد می‌شود. کرم پودر ها بر مبنای رنگ های زرد، صورتی/قرمز، و یا خنثی ساخته می شوند.

برای انتخاب کرم پودری با رنگ مناسب بهترین راه امتحان کردن آن بر روی پوست دست است. برای این کار مقداری از کرم پودر را روی دست خود بمالید و آن را زیر نور خورشید قرار دهید. دقت داشته باشید اگر رگ‌های شما به رنگ آبی باشد یعنی زمینه پوست شما سرد و اگر رگ‌ها به رنگ زرد باشد زمینه پوست گرم است. با توجه به این فرمولی می‌توانید محصولی مناسب انتخاب کنید.

کرم پودر گاش مدل پلاس شماره 004

کرم پودر پلاس گاش یک محصول عالی برای زیرسازی آرایش به حساب می‌آید. این محصول بافتی نرم و سبک داشته و پوششی یکدست برای پوست ایجاد می‌کند. کرم پودر گاش با پوشاندن نواقص چهره، ظاهری طبیعی و زیبا برای صورت شما ایجاد می‌کند.

ترکیبات آبرسان و ضد چروک موجود در این مدل از کرم پودر گاش، از خشکی پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی SPF و ترکیبات ضد آفتاب می‌باشد بنابراین از پوست در برابر امواج مضر آفتاب جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر گاش مدا پلاس نواقص چهره به خصوص قرمزی و جوش روی صورت را به خوبی پوشش داده و ماندگاری بالایی نیز دارد.

انتخاب محصولی با ماندگاری بالا

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم زیرسازی آرایش برای زیبا شدن صورت اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین هنگام خرید کرم پودر حتما محصولاتی را انتخاب کنید که دوام بالایی دارند. در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی در اثر تعریق کرم پودر از محو می‌شود.

کرم پودر گاش مدل VELVET TOUCH

کرم پودر گاش مدل velvet touch مناسب برای انواع پوست است. این محصول بافتی سبک و مخملی داشته که پوششی صاف و یکدست برای صورت شما ایجاد می‌کند. ترکیبات آبرسان موجود در این کرم پودر مانند گلیسیرین رطوبت مورد نیاز پوست را برطرف کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

این محصول نیز همانند محصولات قبلی حاوی ترکیبات ضد آفتاب و SPF است. بنابراین با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست اثرات ناخوشایند امواج مضر آفتاب را خنثی می‌کند. تن رنگ کرم پودر velvet مات بوده و حالت براق چهره را از بین می‌برد. بنابراین استفاده از این محصول به افرادی که پوست چرب و براق دارند توصیه می‌شود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول ماندگاری بالایی داشته و در زمان تعریق نیز پوشش خود را حفظ می‌کند.

مزایای استفاده از کرم پودر گاش

کرم پودر گاش با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. استفاده از ترکیبات آبرسان و ضد آفتاب در ترکیبات این محصول از جمله نقاط قوت آن به حساب می‌آید. این کرم پودر از پوست در برابر آفتاب محافظت کردهو از بروز لک، تیرگی و چین و چروک جلوگیریمی‌کند. ترکیبات آبرسان موجود در این کرم پودر نیز با تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی از خشک شدن پوست جلوگیری خواهد کرد.

کرم پودر گاش بافتی سبک و نرمی دارد. ماندگاری این محصول نیز بسیار بالا است. بنابراین اگر به دنبال محصولی منحصر به فرد برای پوشاندن نواقص چهره و زیرسازی آرایش هستید این کرم پودر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

معایب استفاده از کرم پودر گاش

محصولات گاش با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌‌شود. بنابراین اکان ایجاد حساسیت‌های پوستی و یا لک در صورت استفاده از کرم پودر گاش بسیار کم است. با این حال برخی افراد ممکن است به مواد و ترکیبات استفاده شده در این محصولات حساسیت داشته باشند.

در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک مثل قرمزی، سوزش و خارش استفاده از محصول را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید. اگر پوست حساسی دارید پیش از استفاده از کرم پودر گاش مقداری از آن را روی پوست آرنج تست کنید. اگر با واکنش‌های آلرژیک مواجه نشدید می‌توانید با خیالی آسوده از محصول استفاده کنید.

نکات قابل توجه قبل از زیرسازی آرایش

قبل از استفاده از کرم پودر و شروع زیرسازی به نکات زیر توجه کنید تا آرایش شما زیبا و طبیعی‌تر به نظر برسد.

لایه‌ برداری پوست

از آنجایی که پوست ما به طور مداوم سلول‌های جدید تولید می‌کند لازم است که با استفاده ترکیبات لایه بردار سلول‌های قدیمی و مرده را از روی پوست برداریم. سلول‌های مرده وری پوست علاوه بر اینکه منافذ پوست را می‌بندد اجازه نمی‌دهند کرم پودر روی صورت بنشیند. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از کرم پودر، با استفاده از لایه بردارهای فیزیکی و شیمیایی پوست را پاکسازی کنید.

شست و شوی صورت

بهتر است گرم پودر را روی پوست تمیز استفاده کنید. پس قبل از استفاده از کرم پودر و شروع آرایش حتما پوست خود را با شوینده‌ای مناسب شست و شو داده و خشک کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان

در مرحله بعد و پس از شست و شوی صورت حالا نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده یا آبرسان است. یک کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خود انتخاب کرده و آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود. کرم مرطوب کننده باعث می‌شود کرم پودر جلوه بهتری داشته باشد.

زیرسازی آرایش با توجه به نوع پوست

اگر پوست چرب دارید:

پوست چرب به دلیل ترشح بیش از حد سبوم تولید می‌شود. افرادی که پوست چرب دارند معمولا در نواحی مختلف صورت خود مثل بینی، پیشانی (T-zone) شاهد چربی هستند. همچنین پوست چرب معمولا براق به نظر می‌رسد.

برای زیرسازی پوست چرب خود باید از محصولات فاقد چربی استفاده کنید. محصولاتی فاقد چربی، چربی پوست را کنترل کرده و حاوی ترکیبات مات کننده نیز هستند. برای مثال کرم پودر گاش مدل Velvet touch برای این افراد یک گزینه ایده‌آل به حساب می‌اید. چرا که این محصول به تن رنگ مات داشته و حالت براق ناشی از چربی پوست را از بین می‌برد.

اگر پوست خشک دارید:

خطوط روی پوست و چین چروک در افرادی که پوست خشک دارند بیشتر دیده می‌شود. بنابراین اگر شما نیز پوست خشک دارید بهتر است ابتدا از یک مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید. این دسته از کرم‌های باعث می‌شود کمتر دیده شوند.

همچنین با استفاده از محصولاتی که حاوی ترکیبات آبرسان و مخصوص پوست خشک هستند می‌توانید از دیده شدن عیوب پوست و خشک شدن آن جلوگیری کنید.کرم پودرهای مایع یا محصولات مناسب پوست خشک حاوی ترکیبات آبرسان هستند. در صورتی که این محصولات به مدت طولانی روی پوست باشند، آن را خشک یا حساس نمی‌کنند.

برای مثال کرم پودر گاش مدل پلاس حاوی ترکیبات آبرسان ارزشمندی مانند گلیسیرین است. گلیسیرین یک آبرسان  مفید است که رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و به پوست منتقل می‌کند.

اگر پوست مختلط دارید:

در افرادی که پوست مختلط دارند برخی از نقاط پوست (T-zone) چرب و سایر نواحی خشک و حساس است. برای زیرسازی پوست مختلط بهتر است از یک مرطوب کننده مات یا پرایمر استفاده کنید. این محصولات منافذ پوست را بسته و آن‌ها را محو می‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم پودر یک محصول آرایشی پرکاربرد است که برای زیرسازی و پوشاند عیوب چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم پودرها انواع مختلفی داشته و هر کدام نیز کاربرد خاص خود را دارند. کرم پودر گاش محصول کشور دانمارک یکی از پرطرفدارین لوازم آرایش موجود در بازار است.

کرم پودرهای این برند همگی حاوی ترکیبات آبرسان، ضد آفتاب و SPF هستند. این محصولات از پوست شما در برابر امواج مضر آفتاب محافظت کرده و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کنند. محصولا گاش پوشش دهی فوق‌العاده‌ای داشته و ماندگاری بالایی دارند.

این محصولات با ویژگی‌های خاص مناسب برای پوست‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. با شناسایی نوع رو رنگ پوست خود می‌توانید یک محصول عالی برای زیرسازی آرایش خود انتخاب کنید.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از محصولات گاش استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را درباره این کرم‌ها با ما در میان بگذارید.

�ر “نقد و بررسی کرم پودر گاش از دیدگاه مینی ژوپ

  1. کرم پودر گاش عالیه من ۲ ساله استفاده می کنم هم پوشش دهیش خوبه هم رنگش قشنگه من که خیلی راضیم ازش

  2. برای من چرا از روی پوستم آب میشه اصلا ماندگاری نداره ..نکنه اصل نیست

  3. من استفاده کردم افتضاح بود هم رو پوستم نمی خوابید هم پوشش خوبی نداشت هم بعد استفاده پوستم دچار سوزش و قرمزی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *