رنگ کردن مو یک روش جذاب برای تغییر قیافه و تنوع است. این روزها بسیاری از بانوان برای ایجاد تنوع از رنگ‌های دائم و موقت برای تغییر چهره خود استفاده می‌کنند. رنگ‌های دائمی معمولا به مدت زیادی روی موها مانده و به راحتی نیز پاک نمی‌شوند. رنگ کردن علاوه بر این که زمان‌بر است هزینه زیادی را نیز در بر دارد. از طرف دیگر رنگ مو به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی مضر به موها آسیب زیادی وارد می‌کند. موهای رنگ شده به مراقبت دائمی نیاز دارند.

بهترین روش برای بانوانی که دوست دارند زود به زود رنگ موهای خود را تغییر دهند استفاده از شامپو و یا اسپری رنگ مو موقت است. این محصولات در مدت زمان کوتاهی رنگ مو را تغییر داده و از آنجایی که حالت موقت دارد با چند بار حمام رفتن به طور کامل از روی مو پاک می‌شوند. این محصولات در رنگ‌های متنوعی تولید شده و هر فردی با توجه به سلیقه خود می‌تواند در کمترین زمان موهای خود را به رنگ دلخواه درآورد.

در این مطلب از مینی ژوپ قصد داریم بهترین محصولات برای ایجاد یک رنگ موقت را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال محصولی با کیفیت عالی برای موهای خود هستید مطالعه این مطلب مینی‌ژوب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اسپری رنگ مو موقت محصولی عالی برای تغییر رنگ مو

این محصولات به صورت اسپری بوده و با فشار دادن آن در قسمت‌های مختلف ، می‌توان رنگ مو را در همان لحظه تغییر دارد. برای استفاده از این محصولات باید ابتدا موهای خود را شسته و خشک کنید. در صورتی که مو مرطوب و یا خیس باشد موها به خوبی رنگ نمی‌گیرند.

برای اینکه رنگ مو به خوبی تغییر کند توصیه می‌کنیم ابتدا با یک اسپری سفید، رنگ مو را روشن کرده و سپس رنگ دلخواه خود را روی موهای سفید بزنید.

مدل پرطرفدار

اسپری رنگ مو جنتالین مدل color&style حجم 150 میلی لیتر

اسپری رنگ مو موقت جنتالین محصولی منحصر به فرد برای تغییر رنگ موقت موها می‌باشد. این محصول با فرمولاسیون ویژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن رنگ موی شما را تغییر می‌دهد. این اسپری رنگ مو پوشش فوق‌العاده‌ای دارد و به راحتی روی مو خشک می‌شود. این رنگ به راحتی با شست و شو از روی مو پاک می‌شود.

این اسپری در رنگ‌های متنوعی همچون سبز، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، نارنجی تهیه و به بازار عرضه شده است. افرادی که به رنگ‌های فانتزی علاقه دارند می‌توانند بدون دردسر و با صرف وقت و هزینه کم موهای خود را به رنگ دلخواه درآورند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول با کاربری آسان و طیف رنگ متنوع یک اسپری عالی برای افرادی است که می‌خواهند رنگ مو جذاب و فانتزی داشته باشند.

اسپری رنگ مو با رنگ‌های شاد و متنوع

این محصولات معمولا در رنگ‌های متنوع و روشن و فانتزی تهیه و تولید شده‌اند. اسپری رنگ مو، زردی موها را کاهش داده و یا مش و هایلایت موهای شما را یکدست و یکنواخت می‌کند. این محصولات رنگ مو را به صورت دائمی تغییر نمی‌دهند و اثر ماندگاری بر روی بافت مو ندارند.

رنگ‌های موقت همانطور که در مدت زمان کوتاه رنگ مو را تغییر می‌دهند به همان سرعت نیز شسته و از روی مو پاک می‌شوند. بنابراین اگر برای رنگ کردن موی خود با رنگ‌های دائمی تردید دارید می‌توانید ابتدا با استفاده از این محصولات موقت رنگ مو را تغییر دهید و اگر راضی بودید از محصولات دائمی استفاده کنید.

اسپری رنگ مو سورا آمور مدل 5 حجم 150 میلی لیتر رنگ سفید

اسپری رنگ مو موقت مو سورا آمور با کیفیت عالی یک محصول ایده‌آل برای تغییر رنگ موقت مو می‌باشد. این محصول در رنگ‌های متنوعی همچون طلایی، بنفش، سفید، مشکی، سبز، قرمز، مسی و ..و تولید شده است. اسپری رنگ سورا آمور پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد و در کمترین زمان موهای شما را به رنگ دلخواه تغییر می‌دهد. این محصول مناسب برای هر نوع سلیقه بخصوص افرادی است که به رنگ‌های شاد و فانتزی علاقه دارند.

اسپری رنگ مو سورا آمور به راحتی با استفاده از آب و شامپو شسته می‌شود. این محصول فاقد ترکیبات مضر بوده و به موها آسیبی وارد نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی بالا و شست و شوی راحت از نکات مثبت این اسپری است.

ترکیبات اسپری رنگ مو موقت

اسپری رنگ مو حاوی یک اسید ضعیف است. در واقع همین اسید باعث افزایش جذب رنگ به موها می‌شود. البته ترکیبات موجود در این محصولات مانند رنگ موهای دائمی مضر نیستند اما با این حال ممکن است در اثر مصرف بیش از حد موها اندکی خشک و وز شود.

اسپری رنگ مو لورال مدل Magic Retouch

اسپری رنگ مو موقت لورال محصولی منحصر به فرد برای پوشاندن موهای سفید است. این محصول در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی، در کوتاه‌ترین زمان موهای سفید را تیره می‌کنند. این محصول موقت بوده و با شست و شو از بین می‌رود.

ساز و کار اسپری رنگ مو موقت

رنگ موجود در این محصولات به درون کوتیکول مو نفوذ نمی‌کند و تنها با قرار گرفتن بر روی مو، رنگ آن را تغییر می‌دهد. این محصولات اصولا فاقد عملکرد شیمیایی بوده و به همین دلیل نیز آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌کنند. اگر موهای خود را دکلره کرده‌اید و یا رنگ‌هایی با تناژ روشن استفاده کرده‌اید برای تغییر رنگ موقت، اسپری رنگ مو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رنگ موی فانتزی فوری لیکویید

رنگ مو فوری لیکویید محصولی منحصر به فرد برای تغییر رنگ مو در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. این رنگ مو رنگ‌های بسیار متنوع دارد و شما می‌توانید برای ایجاد یک رنگ جدید و فانتزی رنگ‌های مختلف این محصول را با یکدیگر ترکیب کنید. رنگ مو فوری لیکویید فاقد مواد شیمیایی مضر بوده و برای بانوان باردار نیز کاربرد دارد.

فواید استفاده از اسپری رنگ مو موقت

اسپری رنگ مو موقتی همانطور که از اسمش نیز پیداست به مدت طولانی روی موها نمی‌ماند و با شست و شو از بین می‌رود. به همین دلیل اسپری رنگ مو یک گزینه ایده‌آل برای بانوانی است که دوست دارند رنگ‌های متنوعی را امتحان کنند. استفاده از این محصولات بسیار ساده و راحت است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

اسپری رنگ مو در کوتاه‌ترین زمان ممکن، رنگ موی شما را تغییر داده و به راحتی و بدون زحمت نیز از روی مو پاک می‌شود. این محصولات معمولا فاقد ترکیبات شیمیایی مضر هستند و آسیبی به مو یا پوست کف سر وارد نمی‌کنند. همچنین افرادی که پوست حساس دارند می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. چرا که اسپری رنگ مو همانند رنگ‌های شیمیایی عوارض جانبی ندارند.

معایب استفاده از اسپری رنگ مو

این محصولات بسیار غلیظ هستند بنابراین ممکن است به لباس، بالشت و ... مالیده شوند. تعریق زیاد نیز موجب رنگ گرفتن پوست سر و گردن می‌شود. اسپری کردن رنگ به پوست سر ، حالت غیر طبیعی برای موهای شما ایجاد کرده و حتی ممکن است باعث سوزش و خارش سر شود بنابراین بهتر است رنگ را فقط روی موها اسپری کنید.

روش صحیح استفاده از اسپری رنگ

استفاده از این محصول کار بسیار ساده و راحتی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. اما بهتر است با روش درست این کار را انجام دهید در غیر این صورت ممکن است رنگ موها غیر طبیعی به نظر برسند.

  1. ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و کاملا خشک کنید. در غیر این صورت رنگ به خوبی روی موها قرار نمی‌گیرد.
  2. سپس موهای خود را شانه کرده و به حالت دلخواه درآورید.
  3. لباس‌های خود را با یک لباس قدیمی که به آن احتیاج ندارید عوض کرده و یا از یک روپوش مخصوص رنگ کردن مو استفاده کنید.
  4. یک محافظ و یا دست دیگر خود را جلوی صورت بگیرید تا از پاشیده شدن رنگ به درون چشم یا پوست صورت جلوگیری کنید.
  5. قوطی اسپری رنگ مو را به خوبی تکان دهید.
  6. اسپری را در فاصله 10 تا 15 متری سر قرار داده و رنگ را روی موها بزنید.
  7. توصیه می‌کنیم اسپری را فقط روی ساقه‌های مو بزنید. بهتر است ریشه مو را با این محصولات رنگ نکنید چرا که حالتی غیر طبیعی برای موها ایجاد می‌شود.

چند ترفند ساده برای افزایش ماندگاری رنگ

همانطور که قبلا نیز گفتیم رنگ موهای موقت به جای نفوذ به درون فولیکول‌ها روی کوتیکول مو قرار می‌گیرند. به همین علت نیز این مدل رنگ مو با شست و شو به سرعت از روی موها پاک می‌شود. برای ماندگاری بیشتر توصیه می‌کنیم تا زمان چرب شدن موها دست نگه داشته و موها را نشویید. همچنین برای شست و شوی موها می‌توانید از پودر یا شامپوی خشک استفاده کنید.

اگر موهای خود را با اسپری رنگ مو موقت رنگ کرده‌اید از اتو مو یا سشوار با حرارت بالا استفاده نکنید. حرارت اتو یا سشوار رنگدانه‌های موقت را از بین می‌برد.

اسپری رنگ مو موقت چیست؟

اسپری رنگ مو موقت همانطور که از اسمش نیز پیداست با ایجاد یک لایه رنگ بر روی کوتیکول‌ها، بدون نیاز به رنگ‌های شیمیایی و دکلره رنگ مو را تغییر داده و ظاهری جدید برای شما به ارمغان می‌آورد.

اسپری رنگ مو تا چند روز روی موها می‌ماند؟

این محصولات معمولا 1-2 روز روی مو دوام داشته و سپس از بین می‌روند. استفاده بیش از حد از این محصولات موها را خشک و شکننده می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما بعد از 2 روز موهای خود را با شامپو بشویید.

آیا استفاده از اسپری رنگ برای موها مضر است؟

به طور کلی این محصولات تنها قشر خارجی مو را رنگ کرده و به لایه داخلی مو نفوذ نمی‌کنند و رنگ طبیعی موها و ملانین را تغییر نمی‌دهند. به همین دلیل نیز آسیب جدی به مو وارد نمی‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟

اسپری رنگ مو موقت یک محصول عالی برای تغییر رنگ مو می‌باشد. با استفاده از این محصولات می‌توانید با صرف هزینه کم و در کمترین زمان رنگ موهای خود را تغییر دهید. اسپری رنگ مو بدون نفوذ به درون مو تنها با قرار گرفتن بر روی کوتیکول‌ها رنگ موی شما را تغییر می‌دهند.

این محصولات در رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. بانوانی که به دنبال داشتن رنگ موهای شاد و فانتزی بدون تغییر رنگ اصلی مو هستند می‌توانند با صرف هزینه کم با استفاده از این محصولات رنگ موی خود را تغییر دهند. اسپری رنگ مو عوارض جانبی جدی برای موها ایجاد نمی‌کند و معمولا بعد از 2 روز با شستن موها به طور کامل از بین می‌رود.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات برای تغییر رنگ موهای خود استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

�ر “اسپری رنگ مو موقت برای داشتن موهای به سبک بیلی آیلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *