امروزه بسیاری از بانوان برای زیبایی و جذابیت بیشتر به دنبال تغییر رنگ موها خود هستند. دکلره و رنگ مو تنوع زیادی در ظاهر افراد ایجاد می‌کند. اما این روش برای موها بسیار مضر است. رنگ و دکلره به واسطه داشتن ترکیبات شیمیایی مضر به موها آسیب زیادی وارد می‌کنند.

حتما متوجه شده‌اید که بعد از انجام دکلره و رنگ موها بسیار خشک و شکننده می‌شود. این خشکی به دلیل کاهش رطوبت و آسیبی که به بافت مو وارد می‌شود، به وجود می‌آید. برای نگه‌داری و مراقبت از مو پس از دکلره باید از محصولات مراقبتی مانند شامپوهای تقویتی و ترمیم کننده، نرم کننده یا ماسک مو استفاده کنید.

در این مطلب از مینی ژوپ قصد داریم بهترین شامپو برای موهای دکلره شده را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال محصولی ایده‌آل برای ترمیم موهای آسیب دیده خود هستید مطالعه این مطلب مینی ژوپ را از دست ندهید.

مقرون به صرفه

شامپو ترمیم کننده شون

از بین هزاران محصول متنوع موجود در بازار می‌توان گفت شامپو ترمیم کننده شون بهترین شامپو برای موهای دکلر شده و آسیب دیده است. شامپو ترمیم کننده شون حاوی ترکیبات گیاهی مفیدی همچون عصاره جینسینگ است. این ترکیب گیاهی با نفوذ به درون فولیکول‌های مو و ترمیم آن‌ها موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. شامپو شون با تامین رطوبت و سایر ترکیبات مورد نیاز سلول‌ها، ساختار داخلی مو را ترمیم کرده و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد.

قدرت پاک کنندگی شامپو ترمیم کننده شون فوق‌العاده بوده و تنها با یکبار شستشو، چربی و سایر آلودگی‌ها را از روی مو پاک می‌کند. این محصول به طور موثری وضعیت آسیب دیده موهای شما را بهبود بخشیده و لطافت و شادابی را به موها بازمی‌گرداند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

کیفیت بالا و غلظت مناسب از ویژگی‌های بارز شامپو ترمیم کننده شون است.

شامپو استم سل مخصوص موهای هایلایت و رنگ شده

بهترین شامپو برای موهای دکلره شده شما می‌تواند شامپو ترمیم کننده استم سل باشد. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی ارزشمندی همچون  حاوی روغن گل گاوزبان، کالاندولا ، امگا 3 و امگا 6 ، پرو ویتامین B5، عصاره آلوئه‌ورا می‌باشد. ترکیبات گیاهی و مواد موثر موجود در این محصول رطوبت مورد نیاز موها را فراهم کرده و موهای دکلره شده و آسیب دیده را احیا می‌کند.

شامپو استم سل فاقد سولفات و 9 عامل تخریب‌کننده و سرطان زا دیگر مو بوده و درخشندگی و لطافت موهای شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این محصول حاوی ماده‌ای است که می‌تواند از موهای شما در برابر امواج مضر UV محافظت کند. این محصول خارش سر را در افرادی که پوست سر حساس دارند کنترل کرده و از ریزش و نازک شدن مو جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

وجود ترکیبات گیاهی و ضد حساسیت این شامپو را برای افرادی که پوست سر حساس دارند، قابل استفاده کرده است.

شامپو ترمیم کننده لافارر مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده

شامپو ترمیم کننده لافارر بهترین شامپو برای موهای دکلره شده و آسیب دیده است. این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی همچون پروتئین های هیدرولیز شده ابریشم، پروتئین های هیدرولیز شده گندم، عصاره گیاهان دم اسب، آلوئه ورا، گزنه، سدر، حنا و آویشن می‌باشد. این ترکیبات گیاهی مفید با اثر بر روی بافت مو و ترمیم سلول‌های آسیب دیده لطافت و شادابی را به موهای شما بازمی‌گردانند.

شامپو ترمیم کننده لافارر حالت پذیری موها را افزایش داده، خشکی و شکنندگی موها را برطرف می‌کند. این محصول با تامین رطوبت مورد نیاز موها، علاوه بر رفع خشکی از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می‌کند. شامپو لافارر براق کننده، ترمیم کننده و حجم دهنده بوده و برای موهای شکننده، موهای رنگ شده، موهای فر، موهای آسیب دیده گزینه ایده‌‌آلی می‌باشد.

شامپو مو ویتامینه فابریگاس مدل Argan

از میان محصولات متنوع مخصوص موهای دکلر شده می‌توان به شامپو فابریگاس اشاره کرد. این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین F می‌باشد. این ترکیبات با ترمیم بافت آسیب دیده مو، موها را نرم، لطیف و درخشان می‌کند. این محصول همچنین ضد موخوره و برطرف کننده شوره و خارش سر می باشد. شامپو آرگان فابریگاس مناسب برای افرادی است که در اثر رنگ و یا دکلره کردن موهای خشک و آسیب دیده‌ای دارند.

این محصول مناسب برای استفاده روزانه می‌باشد و با تامین ترکیبات مغذی مورد نیاز فولیکول‌ها، موها را بسیار نرم و لطیف می‌کند. با استفاده از شامپو فابریگاس می‌توانید از ایجاد موخوره نیز جلوگیری کنید.

شامپو مو هسل مدل Pomegranate

شامپو هسل محصولی منحصر به فرد برای موهای دکلر شده می‌باشد. این محصول به واسطه داشتن خاصیت ترمیم کننده، خشکی مو را رفع کرده و موهای آسیب دیده را به خوبی ترمیم می‌کند. این شامپوی گیاهی حاوی عصاره انار و انگور می‌باشد. این ترکیبات با تامین رطوبت و مواد مورد نیاز فولیکول‌ها، لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

شامپو گیاهی هسل حاوی ترکیبات ارزشمندی است که می‌تواند از موهای شما در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت کند. این محصول رنگ موها را تثبیت کرده و کدری مو که در اثر رنگ و دکلره ایجاد می‌شود را از بین می‌برد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو هسل علاوه بر تقویت موها، تثبیت کننده رنگ مو و براق کننده موها نیز می‌باشد.

شامپو مو لروکس مدل Keratin

شامپو لروکس یکی از بهترین محصولات برای موهای دکلره می‌باشد. کراتین وجود در این شامپو با ترمیم بافت آسیب دیده مو، لطافت و شادابی را به موهای شما بازمی‌گرداند. شامپو لروکس کاملا مناسب افرادی است که به دلیل دکلره و رنگ کردن موها، با خشکی و وزی مو مواجه هستند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول علاوه بر تقویت بافت مو، حاوی ترکیبات مغذی می‌باشد و از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند. شامپو لروکس کدری مو را از بین برده و موها را لطیف و درخشان می‌کند.

شامپو تثبیت کننده رنگ مو لورآل مدل Color Vive

شامپو لورال بهترین شامپو برای موهای دکلره شده و آسیب دیده می‌باشد. این محصول دارای مواد مرطوب کننده و محافظت کننده بوده که سلول‌های آسیب دیده را تقویت و ترمیم می‌کند. همچنین شامپو لورال با درخشان کردن رنگدانه‌ها مو، کدری مو را برطرف کرده و تارهای مو را شاداب و درخشان می‌کند.

این شامپو حاوی فیلترهای UV بوده و از موها در برابر امواج UV محافظت می‌کند. این ویژگی می‌تواند رنگ مو را تثبیت کند در نتیجه با قرار گرفتن در معرض نور خورشید رنگ مو تغییر نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو لورال موها را نرم و براق کرده و تا حدود 70% رنگ موها تثبیت می‌کند.

شامپو تقویت کننده مو فیتو مدل Phytolium

شامپو تقویت کننده مو فیتو مناسب برای موهای دکلر شده و آسیب دیده است. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی موثر همچون کینا، جینسینگ، عصاره رویباس، زینک، ویتامین B3، عصاره مریم گلی می‌باشد. شامپو فیتو ریزش دائمی مو را برطرف کرده و مناسب برای آقایان و بانوان است که دارای ریزش هورمونی هستند.

این محصول گردش خون مویرگی را در کف سر افزایش می‌دهد. در نتیجه رطوبت و مواد مغذی بیشتری به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود. شامپو فیتو به کراتین سازی و ملانین سازی مو کمک کرده و تارهای آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو فیتو علاوه بر تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده، ریزش مو را کند کرده و به مرور زمان ریزش مو را به طور کامل برطرف می‌کند.

شامپو تقویت کننده مو کیو مدل Hydra System

شامپو تقویت کننده کیو محصول کشور ایتالیا مناسب برای موهای دکلره شده، خشک، حساس و آسیب دیده می‌باشد. این محصول به واسطه داشتن فرمولاسیون ویژه، موهای شما را به صورت عمقی ترمیم و بازسازی می‌کند. ترکیبات ارزشمندی همچون فندق استرالیایی(روغن ماكادميا) و عصاره انار فرموله شده مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌ها را فراهم کرده و از کدر شدن و ایجاد گره مو جلوگیری می‌کند.

این شامپو با کیفیت تارهای مو را ضخیم کرده از ریزش مو به طور قابل توجهی جلوگیری می‌کند. شامپو کیو موها را درخشان کرده و با جلوگیری از فرآیند اکسیداسیون از زرد شدن موهای رنگ شده جلوگیری می‌کند. این محصول فاقد پارابن و ترکیبات سولفات و نمک بوده و مناسب برای افرادی است که پوست سر حساس دارند. شامپو تقویت کننده مو کیو الکتریسیته ساکن مو و موخوره را برطرف کرده و لطافت و شادابی را به موهای شما باز می‌گرداند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است و از بافت مو در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

شامپو مو کراستاس مدل کرنولوجیست

شامپو کراستاس محصولی با کیفیت برای موهای دکلره شده است. این محصول مناسب برای موهای خشک، موهای معمولی، موهای آسیب دیده، موهای رنگ شده می‌باشد. این محصول انواع روغن‌های گیاهی مفید مثل روغن آملا ، روغن ذرت ؛ کاملیا و آرگان بوده که با تامین رطوبت مورد نیاز فولیکول‌ها، لطافت و درخشندگی را به موها بازمی‌گرداند. این محصول به واسطه داشتن ویتامین‌های مورد نیاز مو، بافت آسیب دیده را ترمیم کرده و خشکی مو را برطرف می‌کند.

بهترین شامپو برای موهای دکلره شده

برای انتخاب بهترین شامپو برای موهای دکلره شده خود حتما به ترکیبات شامپو مورد نظر خود توجه کنید. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های مورد نیاز موها هستند. این محصولات با تامین مورد نیاز موها، از خشک شدن و شکنندگی موهای دکلره شده به خوبی محافظت می‌کنند.

چند نکته مهم برای مراقبت از موهای دکلره شده

برای مراقبت از موهای رنگ شده و دکلره شده خود علاوه بر استفاده از شامپو مناسب موهای دکلره شده به موارد زیر نیز توجه کنید:

1.موهای خود را بیش از حد نشویید

برای مراقبت از موهای خود بهتر است هفته‌ای 2 الی 3 بار موهای خود را بشویید. شستن بیش از حد مو موجب خشکی و در نهایت ریزش مو می‌شود. شستن مو همچنین رنگ مو را از بین برده و به موهای رنگ شده را به مرور زرد می‌کند. برای شستشوی موهای دکلره شده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده یا شامپوهای ترمیم کننده استفاده کنید.

2.از آب داغ برای شست و شوی موهای خود استفاده نکنید

آب داغ علاوه بر اینکه رنگ مو را محو کرده و از بین می‌برد، موهای شما را خشک و نازک می‌کند. برای شستن موهای خود آب را ولرم کنید.

3.موهای خود را با روش طبیعی خشک کنید

خشک کردن مو با استفاده از سشوار، اتو مو و ... به شد برای مو مضر می‌باشد. در واقع حرارات مستقیم این دستگاه‌ها رطوبت طبیعی موها را از بین برده و تارهای مو را شکننده و نازک می‌کند. پس برای خشک کردن موها از حوله‌ها مناسب استفاده کنید. فراموش نکنید که حرارت مستقیم سشوار یا اتو مو، رنگ و دکلره را محو می‌کند.

شما چه فکر می‌کنید؟

این روزها در دنیای مد و زیبایی تغییر رنگ مو طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد با دکلره و رنگ کردن مو سعی در تغییر چهره و ایجاد تنوع دارند. اما این روش پرطرفدار آسیب‌های جدی به مو وارد می‌کند. رنگ و دکلره به واسطه داشتن ترکیبات شیمیایی مضر به بافت مو آسیب وارد کرده و تارهای مو را نازک و شکننده می‌کند.

برای مراقبت از موهای رنگ شده خود بهتر است از شامپوهای مخصوص موهای دکلره و رنگ شده استفاده کنید. در این مطلب ما سعی کردیم بهترین شامپو برای موهای دکلره شده را به شما معرفی کنیم. با انتخاب شامپویی مناسب و رعایت چند نکته ساده از شکنندگی و خشک شدن موهای رنگ شده خود جلوگیری کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *