رابطه جنسی منظم، سالم و آسوده خاطر دوای دردهای فیزیکی و کلید رفع ناسازگاری‌ها و چالش‌هایی است که ممکن است در یک رابطه دوطرفه تجربه کنید. رابطه جنسی سبب تقویت تمایلات جنسی می‌شود؛ به شرط آن که مقدمات آن را همیشه در دسترس داشته باشید و از برقراری ارتباط جنسی ایمن لذت ببرید.

روش‌های زیادی برای پیشگیری از بارداری و البته انتقال بیماری‌های آمیزشی وجود دارد و خرید بهترین مارک کاندوم جز اولین و متداول‌ترین راهکارهای ممکن است. کاندوم‌ها در دو نوع زنانه و مردانه تولید می‌شوند و با توجه به ساختار و کاربری ساده‌ای که دارند طرفداران بیش‌تری دارند. ضمن این که تا حد زیادی هم سلامت و ایمنی ارتباط جنسی را برای هر دو طرف تامین می‌کنند.

خرید کاندوم به خصوص قبل از برقراری اولین ارتباط جنسی چالش برانگیز است. سوالات زیادی ممکن است ذهن شما را در ارتباط با نوع، سایز و نحوه کارکرد کاندوم به خود مشغول کند. کلید این سوالات نزد ماست؛ فقط کافی است راهنمای خرید امروز مینی ژوپ را تا پایان دنبال کنید.

مقایسه و بررسی انواع بهترین مارک کاندوم

پیشنهاد مینی ژوپ

کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس مدل Ginseng بسته 12 عددی

  • ویژگی محصول: تاخیری، میوه‌ای، خاردار، شیاردار
  • تعداد در هر بسته: 12 عدد

کاندوم‌های خاردار به افزایش لذت جنسی کمک و مدل‌های تاخیری روی آلت تناسلی بی‌حسی نسبی ایجاد می‌کنند. کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس با هر دو ویژگی برای افزایش لذت جنسی تولید شده و در طراحی آن از لاتکس پوشیده شده با اسانس جینسینگ استفاده شده است.

کاندوم کاپوت مدل BIG DOTS بسته 10 عددی

  • ویژگی محصول: خاردار، افزاینده میل جنسی
  • تعداد در هر بسته: 10 عدد

کاندوم کاپوت مدل BIG DOTS از انواع مدل‌های خار درشت فضایی است که حداکثر لذت جنسی را فراهم می‌آورد. این محصول محتوی 10 بسته کاندوم یکبار مصرف لاتکس است.

کاندوم تنگ کننده انار اورز مدل Titan بسته 12 عددی

  • ویژگی محصول: تنگ کننده واژن
  • تعداد در هر بسته: 12 عدد

کاندوم تنگ کننده انار اورز مدل Titan با خاصیت تنگ کردن واژن نهایت لذت مقاربت جنسی بدون درد را فراهم می‌کند. در تولید این محصول از عصاره انار با خاصیت قبض عضلات استفاده شده و در طراحی آن یک مخزن ذخیره نیز در نظر گرفته شده است. این مخزن از لاتکس طبیعی و متناسب با مشخصه های فیزیولوژیکی مصرف کننده است و ریسک بارداری را به حداقل می‌رساند.

نقاط قوت

  • حاوی مواد روان کننده موثر جهت مقاربت بدون درد
  • دارای مخزن ذخیره جهت اطمینان و امنیت بیشتر

کاندوم چرچیلز مدل Ultra Thin بسته 12 عددی

  • ویژگی محصول: بسیار نازک
  • تعداد در هر بسته: 12 عدد

کاندوم‌های فوق نازک انتخاب اول کسانی است که نگرانی کم‌تری بابت بارداری ناخواسته دارند. کاندوم چرچیلز مدل Ultra Thin از لاتکس طبیعی و اسانس وانیل تولید شده و خاصیت ارتجاعی بالا آن از لذت جنسی نمی‌کاهد. روی بدنه این محصول از ژل روان کننده استفاده شده که حین مقاربت فعال می‌شود.

نقاط قوت

  • دارای ژل روان کننده

کاندوم انرژی تاخیری فیستا مدل Energy Delay بسته 12 عددی

  • ویژگی محصول: تاخیری
  • تعداد در هر بسته: 12 عدد

مهم‌ترین ویژگی کاندوم انرژی فیستا استفاده از بنزوکائین برای رسیدن به اوج لذت جنسی و انزال تاخیری است. علاوه بر این دیوار آناتومیکی این محصول نیز به لذت مضاعف حین مقاربت کمک می‌کند.

این محصول دارای ژل روان کننده و یک مخزن ذخیره بوده و استحکام بالایی دارد.

نقاط قوت

  • دارای ژل روان کننده
  • مخزن ذخیره جهت اطمینان

کاندوم تحریک کننده بانوان کدکس مدل Game Over In One Part Cold 4in1

  • ویژگی محصول: شیاردار
  • تعداد در هر بسته: 12 عدد

شیارهای تحریک کننده به کار رفته در کاندوم بانوان کدکس اوج لذت جنسی را تامین می‌کند. بدنه این محصول با اسانس تحریک کننده و رایحه‌ای مطبوع طراحی شده و به تحریک بیش‌تر بانوان سرد مزاج کمک می‌کند.

در بخشی از این کاندوم مخزن ذخیره برای اطمینان بیش‌تر تعبیه شده و حاوی مواد روان کننده برای مقاربت بی‌درد است.

نقاط قوت

  • مواد روان کننده جهت مقاربت بدون درد
  • مخزن ذخیره جهت اطمینان

کاندوم فضایی ایکس دریم مدل Spiral بسته 1 عددی و کاندوم دیزارو

  • ویژگی محصول: خاردار
  • تعداد در هر بسته: 1 عدد

کاندوم فضایی ایکس دریم از انواع کاندوم‌های خار درشت با خارهای مارپیچی برای تامین لذت جنسی بیش‌تر بانوان و آقایان است. داخل هر بسته یک کاندوم یکبار مصرف قرار دارد.

کاندوم شادو مدل Super Stud

  • ویژگی محصول: خاردار
  • تعداد در هر بسته: 1 عدد

کاندوم شادو مدل Super Stud از انواع مدل‎های فانتزی دکمه دار است که نقطه G بانوان را به خوبی تحریک می‌کند. در طراحی این محصول یک مخزن ذخیره از جنس لاتکس نرم نیز تعبیه شده و جنس بدنه آن کاملا چرب و شفاف است.

کاندوم اسکارلت مدل ICE COOL FEELING بسته ۱۲ عددی

  • ویژگی محصول: بسیار نازک، شیاردار، خنک کننده
  • تعداد در هر بسته: 12 عد

در تولید کاندوم اسکارلت از اسانس یخ و نعنا با خاصیت خنک کنندگی و روان شدگی بیش‌تر استفاده شده است. این کاندوم ویتامینه از مدل‌های بسیار نازک شیاردار برای تحریک بیش‌تر بانوان بوده و سایز آن آزاد است.

آشنایی با انواع کاندوم‌های مردانه

استفاده از کاندوم هرگز به طور صد در صد باعث پیشگیری از بارداری نمی‌شود؛ اما بیش از 90 درصد می‌تواند احتمال بارداری را در بانوان کاهش دهد. هدف استفاده از کاندوم‌های زنانه و مردانه یکسان است و هر دو در وهله اول برای پیشگیری از بارداری استفاده می‌شوند. کاربرد دیگر هم کاهش ریسک انتقال بیماری‌های مقاربتی است که ممکن است حتی شریک جنسی شما هم از ابتلا بدان بی‌خبر باشد.

کاندوم‌های مردانه از جنس لاتکس و در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند و هر یک کاربرد خاص خود را دارند که با مشورت شریک جنسی خود می‌توانید بهترین نوع را خریداری کنید:

کاندوم‌های نازک و فوق نازک برای افزایش لذت جنسی

اگر نگرانی زیادی بابت بارداری ناخواسته ندارید این نوع کاندوم بهترین کاندومی است که توام با جلوگیری، از لذت جنسی نمی‌کاهد. این نوع کاندوم‌ها بدنه بسیار نازکی دارند و به همین دلیل استفاده کردن از آن‌ها شرایط مشابه با عدم استفاده از کاندوم را در مردان ایجاد می‌کند.

خیلی از زوج‌ها ممکن است به خاطر بدنه نازک این نوع کاندوم نسبت به استفاده از آن‌ها دو دل باشند؛ اما تجربه نشان داده که کاندوم‌های فوق نازک هم در صورتی که در رابطه جنسی معمول استفاده شوند بیش از 70 درصد می‌توانند ریسک بارداری را کاهش دهند.

اوج لذت جنسی با کاندوم‌های خاردار

بر خلاف کاندوم‌های خیلی نازک، کاندوم خاردار یا فضایی ساختاری ضخیم‌تر با قطر بیش‌تر نسبت به سایر کاندوم‌ها دارد. اکثر زوج‌ها از این کاندوم‌ها برای افزایش لذت جنسی استقبال می‌کنند.

این نوع کاندوم لذت جنسی هر دو طرف را بهبود می‌بخشد. آقایان می‌توانند با وجود کاندوم خاردار اصطکاک موجود در دهانه واژن را افزایش دهند و بانوان نیز با این روش به ارگاسم می‌رسند. با این حال باید توجه داشته باشید که برخی از بانوان نسبت به استایل و جنس این کاندوم حساسیت نشان می‌دهند و ممکن است شیوه ارگاسم به این روش را دردناک و نامطلوب تلقی کنند. پس در خرید آن حتما با مشورت قبلی عمل کنید.

کاندوم‌های غیر لاتکس با حساسیت زایی کم‌تر

درست مثل کسانی که به برخی از غذاها آلرژی دارند، برخی از مردان و زنان هم به لاتکسی که کاندوم‌ها با آن تولید می‌شوند حساسیت نشان می‌دهند. خشکی، اگزما و آلرژی تماسی بخشی از این حساسیت‌های پوستی و بافتی هستند که احتمال بروز آن‌ها با استفاده از کاندوم لاتکس بیش‌تر است.

برای این دسته از زوج‌ها کاندوم‌های غیر لاتکس را توصیه می‌کنیم. مثلا کاندوم‌هایی در بازار وجود دارند که از جنس پوست بره تولید می‌شوند و از نظر ظاهری رنگ مشابه با پوست بدن دارند.

خیلی از کسانی که از کاندوم‌های پوست بره استفاده می‌کنند از این مدل چه از نظر مقاومت در طول رابطه جنسی و چه لذت دو طرفه رضایت دارند. تنها محدودیت استفاده از این کاندوم عدم پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی است و تنها از بارداری جلوگیری می‌کنند.

راهنمای انتخاب سایز کاندوم مردانه

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های خرید کاندوم انتخاب سایز آن است. برای تعیین سایز کاندوم به دانستن سایز آلت تناسلی در حالت نعوظ نیاز دارید. عرض آلت تناسلی را هم به همین شکل اندازه گیری کنید و سپس با جدول اندازه محصولات موجود در بازار تطبیق دهید.

دقت کنید که جدول راهنمای سایز کاندوم در کشورهای مختلف با هم فرق دارد و حتی برندها نیز ممکن است تفاوت جزئی در این مورد داشته باشند.

کاندوم‌های زنانه برای ارتباط جنسی واژینال ایمن

بانوان به نسبت آقایان کم‌تر از کاندوم استفاده می‌کنند. اثرگذاری کاندوم‌های زنانه و قدرت پیشگیری آن‌ها از بیماری مقاربتی و بارداری مشابه مدل‌های مردانه است. تنها تفاوت آن‌ها نحوه استفاده و قرار دادن در ناحیه واژن است.

مدل‌های زنانه دو حلقه مجزا دارند که در بخش داخلی و خارجی قرار می‌گیرند. منبع دقیقی درباره بهبود لذت جنسی با استفاده از این نوع کاندوم وجود ندارد؛ اما بعضی از زوج‌ها به دنبال استفاده از کاندوم زنانه لذت بیش‌تری را تجربه کرده‌اند.

کاندوم زنانه بهتر است یا مردانه؟

کاندوم‌های زنانه و مردانه از نظر پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی و بارداری مزیتی نسبت به هم ندارند. تنها تفاوت‌های فردی، مدت زمان رسیدن به ارگاسم و تجربه شخصی شما در انتخاب روش‌های پیشگیری تاثیرگذار است.

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بهترین مارک کاندوم زنانه را خریداری و سپس طی دو ارتباط جنسی تفاوت آن را با کاندوم‌های مردانه در زمان دخول مقایسه کنید. کاندوم‌های مردانه و زنانه نباید به صورت همزمان استفاده شوند.

سخن آخر

سلامت جنسی اهمیت زیادی در مقاربت زوج‌ها دارد و انتخاب بهترین مارک کاندوم ساده‌ترین راه برای پیشگیری از بارداری و ابتلا بیماری‌های محتمل است.

کاندوم‌ها از جنس لاتکس و در انواع کلاسیک، تاخیری، فضایی و یا با کاربرد ترکیبی تولید می‌شوند. بانوان هم می‌توانند از کاندوم‌های زنانه استفاده و ارتباط جنسی لذت بخش و ایمنی را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *