رویکردها همیشه نسبت به استفاده از کرم دور چشم و سن شروع استفاده از آن متفاوت بوده است. در حالی که بعضی از بانوان طرفدار سرسخت محصولات تخصصی دور چشم هستند عده‌ای نسبت به آن حتی با وجود مهمان ناخوانده چروک زیر چشم بی‌توجه هستند. این وسط حق با کدام دسته است؟ کرم دور چشم برای ما خوب است یا فقط با خرید آن جیب تولیدکننده را پر کرده‌ایم؟!

بر خلاف تصور اکثر افراد، پاسخ قطعی به این سوال چندان هم ساده نیست. اهل استفاده از کرم برای دور چشم باشید یا نه، بالاخره پوست اطراف چشم به مراقبت‌های پیشگیرانه‌ای نیاز دارد تا حتی در اوج پیری زیبایی و طراوت خود را حفظ کند.

در این بین برخی از محصولات تخصصی برای آبرسانی دور چشم می‌توانند روند پیری و آسیب‌های ناشی از افزایش سن را به تعویق بیندازند. فقط کافی است با چشم باز بهترین محصول با بهترین کیفیت ممکن را خریداری کنید. اگر سن شما از 40 سال گذشته است این مقاله را دنبال کنید. در این مقاله از مینی ژوپ  به معرفی 7 مدل از بهترین کرم دور چشم بالای برای 40 سال پرداخته‌ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم دور چشم کیووی مدل Revitalizing

از کامل‌ترین محصولات رفع تیرگی و چروک دور چشم به انتخاب مصرف کنندگان کرم دور چشم کیووی است. این محصول از غلظت کافی و سرعت اثرگذاری خوبی نسبت به رقبا برخوردار است. این محصول فاقد لانولین و پروپیلن گلیکول بوده و فقط کافی است هر روز به صورت ضربه‌ای دور چشم استعمال شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول باعث تقویت گردش خون مویرگی در نقاط آسیب دیده دور چشم شده و حتی با لنزهای تماسی قابل استفاده خواهد بود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم ضد تیرگی و التیام بخش دور چشم درمالیفت

برند درمالیفت یکی از محبوب‌ترن کرم‌های دور چشم رده سنی بالای 40 سال خود را برای مصارف تخصصی شب ارائه کرده است. این محصول کاهش دهنده حلقه‌های تیره دور چشم بوده و کمپلکس ترکیبات ویتامینه آن به رفع کبودی دور چشم کمک می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

این محصول علاوه بر افزایش میزان کلاژن و الاستین باعث تقویت غشای مویرگی رگ‌های پوست می‌شود. افزایش میزان پروتئین‌ها و بازسازی پوست از اثرات دیگر این محصول روی پوست دور چشم است. بنابراین توصیه می‌شود بعد از 25 سالگی استفاده از آن را در رژیم پوست خود قرار دهید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این کرم حاوی کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. کوآنزیم Q10 و ویتامین E آنتی اکسیدان‌های قوی این محصول هستند که رادیکال‌های آزاد را دفع می‌کنند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم دور چشم دکتر ژیلا

برند دکتر ژیلا صاحب یکی از بهترین کرم مخصوص دور چشم برای سنین بالای 40 سال بوده که تا کنون با استقبال خوبی از مشتریان مواجه بوده است. این محصول حاوی کریزانتلیس، روغن هسته انگور، ویتامین E و C پایدار، MDI Complex و کلاژن است.

کافی است سه ماه مداوم از این محصول استفاده کنید. بعد از سه ماه اثرات روشن کنندگی و ضد چروکی آن را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم دور چشم سه کاره مای

فعالیت روزانه، رژیم غذایی نامناسب و افزایش سن در پیری و چروک زیر چشم موثر هستند. کرم سه کاره مای حاوی ویتامین A و E بوده و به رفع تیرگی، چین و چروک و پف زیر چشم کمک می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

این محصول با عصاره آرگان و کافئین جهت رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم غنی شده است. این محصول به بهبود و کاهش چروک‌های ریز و سطحی و کاهش کیست های ریز اطراف چشم کمک می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

 

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

سین کول (Syn-Coll) و کمپلکس ام-دی-آی (MDI) دو ترکیب اختصاصی در این کرم هستند. این ترکیبات به بهبود گردش خون مویرگی در اطراف چشم و استحکام پوست آن کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد پارابن و انواع مواد حساسیت زا برای پوست است.

آشنایی با ترکیبات اصلی بهترین کرم دور چشم برای بالای 40 سال

کرم دور چشمی که خریداری می‌کنید باید حداقل با چند فاکتور موثر زیر فرآوری شده باشد:

  1. آنتی اکسیدان‌ها: فولیک اسید، ویتامین C و ویتامین E از آنتی اکسیدان‌های معروفی هستند که در فرمولاسیون کرم دور چشم مخصوص سنین بالای 40 سال استفاده می‌شوند. مهم‌ترین اثر آنتی اکسیدان‌ها خنثی کردن رادیکال‌های آزادی است که روزانه با حجم زیادی به سطح پوست برخورد می‌کنند.
  2. هیالورونیک اسید یا سرامیدها: نرمی و آبرسانی پوست ظریف و حساس دور چشم با دو ترکیب هیالورونیک اسید و سرامیدها تامین می‌شود. احتمالا بارها و بارها این دو ترکیب را روی برچسب کرم ضد چروک پوست خود دیده باشید.
  3. رتینول: رتینول فرم فعال ویتامین A است که کلاژن سازی را در پوست تحریک می‌کند.
  4. پپتیدها: برای خلاص شدن از شر تیرگی و چروک عمیق زیر چشم، پپتیدها مهم‌ترین راهکاری بودند که در تولید کرم دور چشم 40 سال به بالا استفاده شدند.
  5. نیاسین آمین یا کوجیک اسید: این ترکیبات علاوه بر رفع چین و چروک، پوست ناحیه چشم را که اغلب تیره می‌شود روشن سازی می‌کند. این کار از طریق توقف چرخه تولید پیگمنت یا رنگدانه‌ها صورت می‌گیرد.

حفاظت تخصصی دور چشم در روز و شب!

یک بار هم که شده کلاهتان را قاضی کنید و عملکرد خودتان را در خرید محصولات مراقبتی پوست بسنجید. تا به حال برای خرید یک کرم مناسب به اندازه خرید انواع لوازم آرایش چشم نظیر کانسیلر میبلین وقت صرف کرده‌اید؟!

اغلب ما برای خرید بهترین لوازم آرایشی بر اساس تجربیات سایر مصرف کنندگان یا توصیه دوستان عمل می‌کنیم. اما شاید برای خرید محصولاتی که برای حفاظت از پوست استفاده می‌شوند این قدر وسواسانه عمل نکرده باشیم. این در حالی است با توجه به کاهش قدرت بازسازی پوست با افزایش سن، باید با تحقیق بیش‌تری محصول مناسب از برند معتبر را خرید کنیم!

حفاظتی که با کرم دور چشم صورت می‌گیرد در تمام ساعات شبانه روز و 24 ساعته است. برخی از برندهای خارجی این کرم را به صورت روز و شب عرضه می‌کنند. این در حالی است که فرمولاسیون عمومی این محصول می‌تواند برای تمام ساعات شب و روز کافی باشد.

کرم دور چشم برای محافظت از پوست در طول روز

فعالیت در طول روز به سبب حجم کار و تابش آفتاب بیش‌ترین تاثیر را روی درصد آب، شادابی و زیبایی پوست دارد. کرم دور چشم هم باید حاوی ترکیبات مغذی نظیر هیالورونیک اسید، ویتامین C و سرامیدها جهت دفع رادیکال‌های آزاد باشد.

خیلی از کرم‌های دور چشم با مقادیری از SPF تولید می‌شوند. در بازار هم ضد آفتاب‌های مخصوص دور چشم وجود دارند اما خاصیت کرم دور چشم را به تنهایی ندارند. بنابراین SPF می‌تواند یکی از مزایای این محصول باشد که خریداری می‌کنید.

کرم دور چشم برای ترمیم و احیای پوست در شب

هدف خرید محصولی مناسب برای سنین بالای 40 سال در شب بازیابی، ترمیم و احیای پوست است. بنابراین کرمی که برای شب استعمال می‌شود بافت سنگین‌تر و آبرسانی قوی‌تری خواهد داشت. این بافت قوی باید تولید کلاژن رتینول را در بدن تحریک کند تا از این طریق چروک‌های سطحی ترمیم شوند.

شما چه فکر می‌کنید؟

اگرچه برخی از انواع بهترین کرم دور چشم برای بالای 40 سال به صورت تخصصی برای روز و شب تولید می‌شوند، اما اکثر محصولات قابلیت آبرسانی پوست در 24 ساعت شبانه روز را دارند. پیش از خرید هر نوع ککرم به ترکیبات هیالورونیک اسید، رتینول، پپتیدهای غنی شده و رتینول دقت کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ محصول ایده آل شما برای کاهش تیرگی، پف و چروک دور چشم چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *