چه کسی از داشتن پوستی شفاف و بدون لک بدش می‌آید؟ همه‌ی ما هر روز تلاش می‌کنیم تا با استفاده از محصولات مختلف مراقبت از پوست، ظاهری زیباتر برای پوستمان به‌وجود بیاوریم. تنها استفاده از این نوع محصولات نیست که اهمیت دارد؛ بلکه باید از کرمی استفاده کنیم که دارای کیفیت و کارایی کافی باشد. زیرا سلامت پوست در درجه‌ی اول قرار دارد. یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفداری که می‌توانید برای پوست خود استفاده کنید، بی بی کرم اکتی پور نوروا (noreva) است.

این محصول از محبوبیت زیادی برخوردار است و قادر است علاوه‌بر آبرسانی به پوست شما، سلامت و زیبایی را به آن بازگرداند. اگر تا به حال نام این کرم را نشنیده‌اید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید، ادامه‌ی مطلب مینی ژوپ را از دست ندهید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با این محصول و فواید آن بیشتر آشنا کنیم.

کرم ضد جوش رنگی نوروا سری Actipur مدل Light Tinted

  • حجم:‌۳۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین: دارد
  • مناسب: پوست چرب

کرم ضد جوش رنگی نوروا سری Actipur مدل Light Tinted محصولی خوب و کاربردی از این برند فرانسوی است. این کرم در حجم ۳۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

از خواص این بی بی کرم می‌توان به از بین بردن لک‌های صورت و ترشح سبوم اشاره کرد. این محصول همچنین دارای بافت بسیار سبکی است و پوشانندگی خیلی خوبی دارد. به‌علاوه،‌ اثر چربی و برق روی پوست شما باقی نمی‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به رطوبت‌رسانی اشاره کرد. این بی بی کرم یک کرم آبرسان هم محصوب می شود که با آبرسانی به پوست از خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین از به‌وجود آمدن جوش‌های ریز و التهابی جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • کیفیت خوب
  • فاقد پارابن
  • آبرسان
  • سبک
  • ماندگاری بالا

معایب محصولی که خریداری می کنید

  • قیمت بالا

با بی بی کرم اکتی پور نوروا بیشتر آشنا شوید

اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، بی بی کرم اکتی پور نوروا یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن پوستی صاف و یکدست است. این محصول جزو کرم‌های رنگی با خاصیت مرطوب‌کنندگی است. این کرم موجب شادابی پوست و برطرف کردن خشکی آن می‌شود.

اگر پوست شما دارای جوش های سرسیاه و سرسفید باشد، با استفاده از این کرم می‌توانید به‌راحتی از دست آن‌ها خلاص شوید. این محصول همچنین در کم‌رنگ کردن و از بین بردن لک‌های پوستی و جای جوش هم موثر است.

بی‌بی کرم اکتی پور نوروا را می‌توانید به‌صورت روزانه و حتی به‌عنوان کرم پودر آرایشی استفاده کنید. حتی اگر پوست حساسی هم داشته باشید هم این کرم محصولی مناسب برای داشتن پوستی صاف و یکدست است. این کرم دارای خاصیت ضد التهابی است و هیج‌گونه واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کند.

آنچه بی‌بی کرم اکتی پور نوروا را متمایز می‌سازد، ترکیبات جدید آن است. در ساخت این محصول اکسید آهن، تیتانیوم دی اکسید و بیزابولول سه ماده‌ی جدید در ترکیب این کرم هستند که هرکدام خاصیت منحصربه‌فردی دارند. اکسید آهن موجب ماندگاری کرم می‌شود. تیتانیوم دی اکسید دارای خاصیت ضد آفتابی و بیزابولول مانع بروز التهابات پوستی است. این ماده همچنین باعث ترمیم آسیب‌های پوستی می‌شود.

ترکیبات مهم بی بی کرم اکتی پور نوروا کدامند؟

همانطور که در قیمت قبل اشاره کردیم این محصول حاوی ترکیبات موثری چون اکسید آهن، تیتانیوم دی اکسید و بیزابولول هستند. علاوه‌بر این سه ماده، ترکیبات دیگری در این کرم به‌ کار رفته‌اند. سیکلو پنتا سیلوکسان یکی از مواد تشکیل‌دهنده‌ی بی‌بی کرم اکتی پور نوروا است.

این ماده باعث نرمی سطح پوست می‌شود و رطوبت آن را حفظ می‌کند. یکی دیگر از ترکیبات مهم این کرم پروپاندیول است. این ماده دارای خاصیت نرم‌کنندگی خوبی است. همچنین از از دست رفتن رطوبت پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان به متیل متا اکریلات کراس پلیمر اشاره کرد. این ترکیب به کنترل و تنظیم چربی کمک بسیاری می‌کند.

مزایای استفاده از بی بی کرم اکتی پور نوروا

  • این کرم دارای پوشانندگی نسبتا خوبی است و می‌توانید به‌عنوان کرم پودر هم از آن استفاده کنید.
  • این محصول جوش‌های صورت را به تدریج از بین می‌برد. علاوه‌بر جوش‌های سرسفید و سرسیاه در از بین بردن جوش‌های زیر پوستی هم موثر است.
  • این بی‌بی کرم قادر است رطوبت‌رسانی کافی را به پوست شما انجام دهد.
  • این محصول با تنظیم ترشح چربی و کنترل سبوم پوست از ترشح چربی اضافی و براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • بافت این کرم فلوئیدی و بسیار سبک است و می‌توانید به‌صورت روزانه از آن استفاده کنید. به‌علاوه، به سرعت جذب پوست می‌شود.
  • این بی‌بی کرم فاقد پارابن است و واکنش‌های آلرژیک به‌وجود نمی‌آورد.
  • در هر سن و سالی که باشید می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

روش استفاده از بی‌بی کرم اکتی پور نوروا

این کرم را باید روی یک بار استفاده کنید. برای استفاده از این کرم کافی است مقدار مناسبی را هنگام صبح روی پوست صورت و گردن خود بمالید. توجه داشته باشید که پوست شما بای کاملا تمیز باشد.

سوالات و جواب های رایج درباره بی بی کرم اکتی پور نوروا

چگونه می‌توان کرم اکتی پور اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

بهتر است کرم را از مراکز معتبر خریداری کنید و به لیبل وزارت بهداشت توجه کنید. همچنین خوب است بدانید که بافت کرم‌های اورجینال کاملا یکدست است.

آیا بی بی کرم اکتی پوروا را می‌ توان به جای ضد آفتاب استفاده کرد؟

این کرم دارای ترکیباتی با خواص ضد آفتاب است. اما از آنجایی‌که SPF روی آن درج نشده است، نمی‌توان به طور قطع آن را جایگزینی برای ضد آفتاب دانست.

آیا از این کرم می‌توان به عنوان کرم روز استفاده کرد؟

بله. بافت این کرم بسیار سبک است و می‌توانید آن را به‌صورت روزانه استفاده کنید.

شما چه فکر میکنید؟

مهم نیست پوست چرب، مختلط یا حساسی دارید؛ بی‌بی کرم اکتی پور نوروا می‌تواند به شما کمک کند پوستی صاف و یکدست داشته باشید. این کرم همچنین در کاهش و از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه و حتی جوش‌های زیر پوست به شما کمک می‌کند.

بدون شک استفاده از محصولی که بتواند چندین کار مفید برای پوست شما انجام دهد می‌تواند گام جدیدی در روتین مراقبت از پوست شما باشد. به همین دلیل ما برای شما راهنمایی آماده کردیم تا با این کرم و فواید آن بیشتر آشنا شوید.

نظر شما چیست؟ اگر از این کرم استفاده کرده اید تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *