اگر کمی واقع بین باشیم می‌بینیم که هیچ چیز حتی کرم ضد آفتاب حریف لکه‌های پوستی نمی‌شود. این لکه‌ها را کرم ضد لک قوی و به طور کلی محصولی اثر می‌کند که بتواند با لایه برداری اثر تخریبی تابش UV را از بین ببرد. اما مگر چنین محصول ایده آلی که با آن بتوان از شر لکه‌های ناشی از پیری یا آفتاب خلاص شد وجود خارجی دارد؟!

شاید تعجب کنید اما پاسخ ما مثبت است! درست است که تغییر رنگ سطحی پوست، هیپرپیگمانتاسیون و نقاط تیره به راحتی از روی صورت رفع نمی‌شوند. اما جستجو برای رسیدن به راه حل در دسترس و ارزان قیمت بالاخره نتیجه داد و خیلی از بانوان و آقایان از محصولات ضد لک پوست ابراز رضایت کرده‌اند.

اگرچه با هیچ کرم ضد لکی نمی‌توان به شفافیت پوست در بدو تولد رسید اما محصولات مراقبتی به کاهش و تخفیف اثر لکه‌های پوستی کمک می‌کنند. راهنمای امروز مینی ژوپ مسیر انتخاب تا خرید بهترین کرم ضد لک را حتی برای شما مشکل پسندان لذت بخش می‌کند! همراه ما باشید.

نقد و بررسی انواع کرم ضد لک قوی در بازار ایران

محصول محبوب خریداران

کرم ضد لک و روشن کننده سینره

کرم ضد لک قوی سینره حاوی ویتامین A و آلفا هیدروکسی اسید، اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و ویتامین‌ها و پروتئین‌های هیدرولیز شده است. این ترکیبات همان فرمولاسیون استانداردی است که از یک ضد لک قوی انتظار داریم.

مجموعه این ترکیبات به نوسازی و روشن شدن ظاهر پوست کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

در این محصول هم از موادی که باعث مهار تیروزیناز می‌شوند و هم از ترکیبات کاهش دهنده تولید تیروزیناز استفاده شده است. بنابراین روند ملانین سازی به طور موثری کند شده و رنگ پوست روشن‌تر می‌شود.

کرم ضد لک و روشن کننده ادیب اکسیر

کرم ضد لک قوی اکسیر محصولی گیاهی بوده که با رضایت عمده مصرف کنندگان در ایران همراه بوده است.

کرم ضد لک و روشن کننده ژاک آندرل پاریس مدل WHITE ACTIVE

در فرمولاسیون کرم ضد لک قوی ژاک آندرل آلفا آربوتین که ترکیبی مشابه هیدروکینون بوده استفاده شده است. آلفا آربوتین با مهار غیرقابل برگشت واکنش آنزیماتیک تولید ملانین را متوقف می‌کند. ضمن این که ویتامین C پایدار موجود در این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که موجب روشن‌تر شدن پوست می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

در این محصول از ویتامین E و شی باتر استفاده شده است. این ترکیبات باعث رطوبت رسانی عمیق و تقویت پوست می‌شوند.

کرم ضد لک اُلی ژن مدل لایتنینگ

کرم ضد لک قوی اُلی ژن ترکیبی حرفه‌ای از ویتامین E، ویتامین B3 و B5 و روغن هسته انگور است. وازلین و پارافین در کنار خواص درمانی و روشن کنندگی ترکیبات این کرم باعث نرم شدن پوستتان می‌شوند.

کرم ضد لک و رفع چین و چروک صورت آگرادو

کرم ضد لک قوی آگرادو با انواع آمینو اسیدهای موثر، ویتامین E و ویتامین C برای مبارزه با لکه و چین و چروک غنی سازی شده است. این محصول SPF15 دارد که باعث حفاظت پوست در مقابل اشعه خورشید و جلوگیری از روند پیری زودرس می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ویتامین E و فنیل اتیل رزورسینول، آرژنین و سدیم علاوه بر کم کردن پروسـه رنگـی شـدن بافـت خاصیت ضد چروک دارد.

کرم ضدلک گیاهی ترنجان مدل Glycyrrhiza Glabra

کرم ضد لک ترنجان فرمولاسیون قوی و آنتی باکتریال برای رفع لکه و التهاب پوستی است. این محصول فاقد هیدروکینون و کورتون است و حساسیت زا نیست.

 

کرم ضد لک و روشن کننده روز فید اوت با SPF25 مدل WHITENING

کرم ضد لک ترنجان فرمولاسیون قوی و آنتی باکتریال برای رفع لکه و التهاب پوستی است. این محصول فاقد هیدروکینون و کورتون است و حساسیت زا نیست.

 

همه افراد روی زمین با هر میزان لکه پوستی بالاخره قبول دارد که نقاط قهوه‌ای و تیره روی پوست و درمان آن پیچیده است. اگر به پزشکتان مراجعه کنید حتی ممکن است به شما پیشنهاد لیزر لکه‌ها برای جلوگیری از بدخیمی‌های احتمالی داده شود. اما اگر لکه‌های پوستی تهدیدی برای سلامت پوست شما محسوب نشوند استفاده از کرم ضد لک قوی ساده‌ترین راهکار برای محو کردن یا پیشگیری است.

کرم ضد لک و بایدها و نبایدهای خرید آن

شاید فکر کنید یک کرم ضد لک قوی قرار است تمام لکه‌های پوستی شما را جارو کند و هیچ اثری از آن‌ها نماند! در مقابل برخی هم تصور می‌کنند استفاده از ضد لک هیچ اثر بالقوه‌ای روی پوست نداشته یا حداقل آثار بهبودی برای آن‌ها مشهود نبوده است.

اول این که هر لکه‌ای را نباید خود درمانی کنید. به زبان دیگر شرط استفاده از انواع کرم ضد لک قوی شناخت ماهیت و منشا ایجاد یک لکه روی پوست است. مثلا دوران بارداری توام با شکل گیری یک سری از لکه‌های قهوه‌ای روی پوست صورت است که شباهت زیادی به آفتاب سوختگی دارند.

برخی از انواع لکه‌های پوستی هم به سبب افزایش سن مشاهده می‌شوند. این لکه‌ها روی هر نقطه از پوست بدن علی الخصوص ناحیه دور چشم ایجاد می‌شوند. بنابراین خیلی سریع به دنبال کرم لایه بردار قوی برای لکه‌های صورت می‌روند.

در این بین افرادی هم هستند که خیلی به این لکه‌ها اهمیت نمی‌دهند و سعی دارند لکه‌های دور چشم را با اثر معجزه آسا کانسیلر برطرف کنند. اما اگر قرار باشد این لکه‌ها برای همیشه رفع شوند باید منشا و عامل آن‌ها شناخته شود.

از دیدگاه زیبایی شناسی تا زمانی که علت لکه‌های تیره روی پوست مشخص نشده، استفاده از کرم ضد لک قوی بی فایده است. اما به محض این که مطمئن شدید این لکه پیش آگهی بدی ندارد می‌توانید از انواع کرم ضد لک استفاده کنید.

کرم ضد لک و حلاجی بسیاری از مشکلات پوست

محصولات ضد لک برای پوست فرمولاسیون خاص و استانداردی دارند که شاید استفاده از ترکیبات آن‌ها به صورت جداگانه روی صورت مقدور نباشد:

خواص ضد آفتابی انواع کرم ضد لک قوی

مهم‌ترین عامل ایجاد لکه‌های پوستی تابش نور خورشید است. شاید با خودتان بگویید من که همیشه از ضد آفتاب استفاده کرده‌‌ام چرا دچار لکه‌های مختلف و تغییر رنگ پوست شده‌ام. پاسخ به این سوال واضح است!

ضد آفتاب‌های باکیفیت و وسیع الطیف فقط بخشی از تابش مضر خورشید را جذب یا بازتاب می‌کنند. بنابراین اگر شغل و فعالیت شما طوری است که روزانه و طولانی مدت در معرض آفتاب هستید، ایجاد لکه پوستی اجتناب ناپذیر است!

در انواع کرم ضد لک قوی از SPF 30 و بالاتر استفاده می‌شود تا محافظ پوستتان در برابر بخشی از تابش مضر آفتاب باشد.

رتینول؛ ماده موثر کرم ضد لک برای پیشگیری

خیلی از موارد استفاده از کرم ضد لک قوی برای پیشگیری از تغییر رنگ پوست توصیه می‌شود. علت این موضوع به ترکیب ویتامین A یا رتینول ضد لک مربوط می‌شود. سعی کنید در سنین پایین از ترکیبات رتینول روی پوستتان استفاده کنید.

آنتی اکسیدان‌های قوی برای روشن کنندگی

در فرمولاسیون کرم ضد لک قوی انواعی از آنتی اکسیدان‌های طبیعی استفاده می‌شود. مهم‌ترین آن‌ها ویتامین C، ویتامین E و فرولیک اسید هستند. این ترکیبات ممکن است در قالب عصاره‌های گیاهی به کرم ضد لک اضافه شوند.

شما چه فکر می‌کنید؟

ترکیبات استاندارد و جهانی کرم ضد لک قوی شامل SPF، ویتامین A و انواع آنتی اکسیدان است. برخی از محصولات حاوی مواد معدنی و فلوریک اسید هستند که با بازسازی نواحی آسیب دیده پوست بعد از برطرف کردن لکه کمک می‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟ بهترین محصول برای رفع لکه صورت از نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *