از هر چه در آرایش بگذریم، از زیرسازی در آرایش صورت با یک کرم مناسب نظیر کرم پودر بورژوا نمی‌توانیم ساده بگذریم. حال پوست شما چرب و جوشدار باشد یا این که قرار باشد سطح خشن و خشک پوستتان را با یک کرم پودر مناسب پوشش دهید.

این روزها پیدا کردن کرم پودرهای چند صد هزار تومانی خیلی راحت است. کافی است جستجویی بین برندها داشته باشید تا در چشم بر هم زدن بتوانید با صرف هزینه‌های گزاف فونداسیون آرایشی مناسب خود را پیدا کنید. اما در این بین کم‌تر محصولی وجود دارد که مثل برند بورژوا امتحان خودش را پس داده و در مقایسه با بقیه محصولات یک سر و گردن بالاتر باشد!

اگر عاشق زیبایی هستید اما راه رسیدن به آن را از طریق تکنیک‌های آرایشی نمی‌دانید همراه ما باشید. راهنمای امروز راه و چاه خرید یکی از انواع بهترین کرم پودر بازار ایران را به شما نشان می‌دهد. تا زیبایی و رسیدن به پوستی مرمری با کرم پودر راه زیادی نمانده است!

نقد و بررسی انواع  کرم پودر بورژوا در بازار

محصول محبوب خریداران

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55

بورژوا در فرمولاسیون این نوع کرم‌ پودر از میوه‌های طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی استفاده کرده است. این ترکیبات همان آنتی اکسیدان‌هایی هستند که به سبکی بافت کرم روی صورت کمک می‌کنند!

کرم پودر بورژوا از پوشانندگی بالایی برخوردار است و تمام عیوب پوستتان را پوشش می‌دهد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول ماندگاری بالای 16 ساعت روی پوست دارد و در طول روز باعث ماسیدگی روی صورت نمی‌شود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix شماره 52

چیزی که کرم پودر بورژوا را متمایز می‌کند قابلیت آبرسانی به لایه فوقانی اپیدرم و نرم کنندگی سطح پوست است. اگر به دنبال افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه های خستگی از چهره هستید سری Healthy Mix را از دست ندهید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌های E-C-B5 برای تقویت پوست است.

 

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Light Beige 03

سری جدید کرم پودر بورژوا تحت عنوان Air Mat با ماندگاری 24 ساعته روی پوست عرضه شده است. کرم‌پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست است و این سری به صورت اختصاصی با SPF برای جلوگیری از اثرات مضر آفتاب تولید می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و داشتن SPF این محصول را میان مصرف کنندگان ایرانی محبوب کرده است.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Vanilla 02

کرم‌پودر بورژوا مدل Air Mat شماره‌ Vanilla 02 محصولی با تناژ روشن برای پوشانندگی قوی پوست‌های مختلف است. این محصول کرم‌ پودر هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن می‌توانید به‌عنوان یک زیرساز قوی استفاده کنید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و داشتن SPF این محصول را میان مصرف کنندگان ایرانی محبوب کرده است.

کرم پودر بورژ‌وآ مدل City Radiance

کرم پودر بورژ‌وا مدل City Radiance یک محصول تخصصی با فرمولاسیون ویژه در مقابل آلودگی هوا است. فرمولاسیون این سری از محصولات با رنگدانه‌های ویژه برای شادابی و طراوت پوست غنی شده‌اند. بنابراین به عنوان آنتی اکسیدان طراوت و شادابی پوست را در زندگی شهری حفظ می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و داشتن SPF این محصول را میان مصرف کنندگان ایرانی محبوب کرده است.

کرم پودر بورژوآ مدل Happy Light شماره 56

کرم پودر هپی لایت (Happy Light) بورژوا با پوشش کاملا طبیعی نقاط تیره و قرمز و عیوب پوست را می‌پوشاند. این محصول علاوه بر پوشانندگی قابلیت آبرسانی پوست تا 8 ساعت را دارد. بنابراین از خاصیت آبرسان بودن این محصول می‌توانید به عنوان فونداسیون قبل شروع آرایش استفاده کنید.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم پودر بورژوآ مدل Healthy mix شماره 57

کرم پودر بورژوا ماندگاری بالای 16 ساعت دارد و از پوشش‌دهی بالایی بدون ماسیدگی روی سطح پوست برخوردار است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول با عصاره سیب و زردآلو غنی شده که خاصیت آبرسانی دارند.

 

از بین تمام محصولاتی که برای فونداسیون آرایش استفاده می‌شوند کرم پودر گریم و انواع آن محبوب‌تر هستند. علت این موضوع در وهله اول به حالت فیزیکی کرم پودرها برمی‌گردد که استعمال آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. بنابراین استفاده از کرم پودر خیلی راحت‌تر از پودرهای فشرده‌ای است که برای استعمال آن‌ها به براش یا پد نیاز داریم.

کرم پودرها بافتی مرطوب و غنی دارند و این موضوع را در تست محصول از نزدیک بهتر متوجه می‌شوید. شاید برخی تصور کنند فرمولاسیون کرمی این محصولات روی پوست سنگینی کند و برای مصارف روزانه مناسب نباشد. اما اگر از کرم پودر بورژوا استفاده کنید می‌بینید که زیرسازی پوست با یک کرم پودر مناسب به صورت روزانه چندان هم دور از دسترس نیست!

ویژگی‌های معجزه آسا کرم پودر بورژوا

برای خرید کرم پودر بورژوا فقط به تجربه و توصیه دیگران بسنده نکنید. محصولات این برند ویژگی‌های متمایزی دارند که باعث شده در میان مصرف کنندگان پرطرفدارتر باشند:

فرمولاسیون سبک و متنوع برای انواع و اقسام پوست‌ها

سازگاری با انواع پوست‌های معمولی، چرب، خشک و مختلط چیزی نیست که با خرید هر محصولی تحقق یابد. فرمولاسیون فاقد چربی و ارگانیک یک محصول آن را برای استعمال روی انواع پوست‌ها مناسب می‌کند. فقط کافی است رنگ پس زمینه پوستتان را شناخته و زمینه یا تم آرایشی خود را تعیین کنید!

پوشانندگی قوی و رفع جای لکه و جوش

رنگ پوست ناحیه مچ یا گردن بهترین نقطه برای تست یک محصول هستند. کافی است رنگ دلخواهتان را از بین انواع کرم پودر بورژوا روی این نواحی امتحان و پوشانندگی آن را بررسی کنید.

پوشانندگی کرم پودر بورژوا بر اساس رنگ پوست از تناژ روشن شروع شده و به رنگ‌های مات برای پوشش کامل صورت می‌رسد. در صورتی که همزمان با کرم پودر بورژوا از انواع کانسیلر تارت استفاده کنید می‌توانید همزمان گودی چشم و تیرگی اطراف آن را برای آرایشی زیباتر بپوشانید.

فرمولاسیون غنی شده و ترکیبات استاندارد کرم پودر بورژوا

تالک و پودر تیتانیوم پایه اصلی ترکیبات انواع کرم پودر خوب برای پوست را تشکیل می‌دهند. وقتی که یک محصول بافتی سبک‌تر و ترکیباتی طبیعی دارد یعنی علاوه بر پایه شیمیایی با انواع آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات گیاهی غنی سازی شده است.

رنگدانه‌های غنی از آنتی اکسیدان‌های کاکائو، هلو، گوجی بری و سایر گیاهان یا مواد رنگی معدنی متراکم از عناصر طبیعی در ترکیبات کرم پودر بورژوا هستند.

انتخاب رنگ پس زمینه پوست و خرید کرم پودر بورژوا

برای خرید کرم پودر بورژوا با توجه به برتری این محصول از نظر پوشانندگی و بافت سبک روی پوست تردید نکنید. برای شما که برند بورژوا را برای فوندانسیون آرایش خود انتخاب کرده‌اید فقط یک قدم تا خرید این محصول باقی مانده است: تعیین رنگ زمینه پوست!

رنگ پس زمینه پوست اغلب افراد در دو دسته قرار می‌گیرد:

  1. پوست‌خای خنکی که رگه‌های صورتی یا آبی زیر پوستشان دیده می‌شود.
  2. پوست‌های گرمی که رگه‌های نارنجی، زرد و سبز زیر پوستشان دیده می‌شود.

بعد از تعیین رنگ پوست می‌توانید شماره‌های مختلف کرم پودر بورژوا را برای فونداسیون حرفه‌ای پوست صورت انتخاب کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

اگر با اصول اولیه انتخاب رنگ زمینه پوست آشنا باشید، خرید بهترین رنگ کرم پودر بورژوا دشوار نیست. فقط کافی است تناژ رنگی مناسب پوستتان را انتخاب کنید تا در هر بار آرایش از پوشانندگی یکدست، بافت سبک، SPF و آبرسانی این محصول روی صورتتان لذت ببرید! پس معطل چه هستید؟ همین حالا محصول مناسب پوست خود را سفارش دهید.

 

�ر “معجزه کرم پودر بورژوا در آرایش: تا زیبایی مطلق راهی نمانده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *