نزدیک به نیم قرن از تولد برند فلورمار می‌گذرد و کرم پودر فلورمار هنوز هم محبوبیت قبلی خود را در شلوغی برندها حفظ کرده است. اگر طرفدار زیرسازی و ایجاد یک فونداسیون قوی هستید بعید است از کرم پودر‌های فلورمار، این برند ترکی استفاده نکرده باشید!

برند فلورمار در ایتالیا، پایتخت مد و زیبایی دنیا متولد شده است. اگرچه این شرکت بعد از مدت کوتاهی به ترکیه منتقل شد اما مسیر حضور آن در ایتالیا باعث شد مسیر طولانی جهانی شدن کوتاه شود. اکنون به جرئت می‌توان گفت برند فلورمار یکی از کامل ترین و متنوع ترین برندها در لاین کرم فونداسیون یا همان کرم پودر به شمار می‌رود.

اگر به دنبال یک کرم پودر خوب با پیشینه قوی و اصیل هستید در این مقاله مینی ژوپ همراه ما باشید. فلورمار بهترین کیفیت کرم پودر را در بازه قیمت محصولات میان رده در اختیارتان قرار می‌دهد.

نقد و بررسی انواع کرم پودر فلورمار در بازار ایران

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم پودر فلورمار مدل Matt شماره 303

کرم پودر شیشه ای مات فلورمار بدون این که باعث چرب شدن پوست شود بافت نرم و یکنواختی ایجاد می‌کند. این محصول با ویتامین E غنی شده و بافت خاص آن مقاومت پوست را در برابر تعریق و رطوبت افزایش می‌دهد.

پایه رنگ این محصول بژ روشن برای روشن سازی پوست است. کافی است یک لايه نازک از آن را بر روي پوست مرطوب خود بماليد و از يك فرچه كرم پودر يا اسفنج آرايشي استفاده كنيد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر فلورمار فاقد چربی و دارای SPF است.

کرم پودر فلورمار مدل HD شماره 101

کرم پودر اچ دی فلورمار با پوشانندگی قوی و ماندگاری طولانی باعث جوانسازی پوست در دراز مدت می‌شود. این محصول مرطوب كنندگي بالايي دارد و سفتي و صافي طبيعي پوست را تضمين مي‌كند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر فلورمار فاقد چربی و دارای SPF است. ضمن این که در فرمولاسیون محصول از ترکیبات ضد پیری استفاده شده است.

کرم پودر فلورمار مدل CC شماره CC01

اگر به دنبال محصول لایت و سبک هستید که برای کاور و پوشانندگی معتدل روزانه استفاده کنید از این مدل غافل نشوید.  کرم پودر فلورمار مدل CC شماره CC01 با SPF15 تولید می‌شود و بافت سبک‌تری نسبت به سایر محصولات فلورمار دارد.

کرم پودر فلورمار مدل ولوت شماره 215

مدل ولوت یکی از انواع کرم پودر فلورمار تیوپی است که با رنگ روشن تولید شده است. این محصول فرمولاسیون مخصوصی دارد و برای پیشگیری از پیری تولید شده است. بنابراین در ترکیبات آن مواد آبرسان و کلاژن فعال به کار رفته است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر فلورمار فاقد چربی است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر فلورمار مدل پرفکت کاور شماره 105

کرم پودر شیشه ای فلورمار مدل پرفکت با بافتی غنی تولید شده است. این محصول با زیرسازی بی نقص و کاملی که ایجاد می‌کند در برابر تعریق و رطوبت ماندگاری خوبی دارد.

مزیت بعدی این مدل از کرم پودر فلورمار بافت ابریشمی آن است که عملکرد فوق العاده و دائمی محصول این موضوع را اثبات می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر فلورمار فاقد چربی است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر فلورمار مدل BB شماره 06

یکی دیگر از محصولات لایت و سبک فلورمار  کرم پودر فلورمار مدل BB شماره 06 است. این محصول پوشانندگی متوسطی دارد و بافت آن بسیار سبک‌تر از انواع کرم پودرهای فلورمار است. ضمن این که با SPF 15 غنی سازی شده است.

کرم پودر BB فلورمار شماره 01

برای انواع پوست‌های روشن، متوسط، گندمی، تیره و برنزه کرم پودر BB فلورمار شماره 01 انتخاب سبک و مناسبی است. این محصول فاقد هر نوع عطر و عصاره است و پوشانندگی خوبی روی پوست برقرار می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر فلورمار فاقد چربی و دارای SPF است.

درباره فلورمار بیش‌تر بدانید

فعالیت بین المللی برند فلورمار با ورود به قرن جدید و انتقال سهام شرکت به کشور ترکیه آغاز شد. فلورمار در طول چندین سال فعالیت بالاخره توانست شعب اختصاصی محصولات خود را در خیلی از کشورها افتتاح کند. جالب این که برند فلورمار از معدود برندهایی است که در ایران نمایندگی رسمی و معتبر دارد.

سیاست‌های این شرکت در محبوبیت یک سری از محصولات نظیر کرم پودر فلورمار تاثیر به سزایی داشته است. رویکرد نوآورانه این برند در تولید محصولات آرایشی گیاهی پله پرتاب آن بوده است. تا جایی که فلورمار توانسته تا به امروز در لیست 500 شرکت صادراتی کشور ترکیه قرار گیرد که روابط بین المللی برقرار کرده است.

کرم پودر فلورمار؛ از تصویر تا واقعیت

در حالی که پررنگ ترین نقش در زیرسازی آرایش یا همان آرایش پوست به عهده کرم پودر است اما استفاده از برخی مواد دیگر نیز به ایجاد فونداسیون قوی کمک می‌کنند. خیلی از اوقات استعمال همزمان کرم پودر با کانسیلر، کرم مرطوب کننده یا فیکساتور ممکن نیست. بنابراین یک کرم پودر می‌تواند یک ابزار چند کاره برای تمام اهداف باشد.

خواص مرطوب کنندگی کرم پودر فلورمار

کرم پودر فلورمار فراتر از تصویری است که از یک کرم پودر در ذهنتان دارید. مهم‌ترین چیزی که این کرم پودر را متمایز می‌کند خاصیت مرطوب کنندگی آن است. شاید تا به حال انواع کرم ضد آفتاب مرطوب کننده را استفاده کرده باشید. بد نیست انواع کرم پودر مرطوب کننده را هم به کیف آرایش خود اضافه کنید!

انواع تناژ هماهنگ با پوست و بافت مخملی

کرم پودر فلورمار، این محصول ترکی طوری طراحی شده است که با بافت و رنگ پوست شما به راحتی هماهنگ می‌شود. بنابراین رنگدانه‌های ریز این محصول به راحتی روی پوست شما پخش شده و نواقص آن را پوشش می‌دهند.

مهم‌ترین نکته برای کسب نتیجه ایده آل از کرم پودر روی پوست توجه به زمینه پوست یا رنگ پوست است. اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما آبی یا بنفش باشد یعنی زمینه پوستتان سرد است. در عین حال اگر رگ‌های زیر پوست شما سبز رنگ است پس زمینه پوست شما گرم خواهد بود.

البته حالت متعادل هم در این میان وجود دارد. مثلا اگر رنگ رگ دستتان به هیچ یک از رنگ‌هایی که گفته شد شباهت ندارد زمینه پوست شما خنثی است.

متخصصان در لابراتوارهای فلورمار تنوع بی نظیری از رنگ‌ها را در اختیار قرار داده‌اند. فقط کافی است قبل از خرید کرم پودر فلورمار با توجه به راهنمای زیر رنگ کرم پودر را انتخاب کنید:

  1. اگر رنگ پوست شما سرد است کرم پودری با ته رنگ صورتی و برنزه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  2. اگر رنگ پوست شما گرم است سعی کنید از کرم‌ پودرهایی استفاده کنید که رنگ‌های زرد، طلایی، عسلی، هلویی و نارنجی داشته باشند.
  3. اگر زمینه پوست شما خنثی است و در هیچ گروهی قرار نمی‌گیرد رنگ‌های بی‌اثر مثل بژ و گندمی در کرم‌ پودر فلورمار بهترین انتخاب برای شما هستند.

ترکیبات مغذی کرم پودر فلورمار

ویتامین E و ویتامین B مهم‌ترین ترکیبات مغذی در انواع کرم پودر فلورمار هستند. مهم‌ترین ویژگی ویتامین E آنتی اکسیدان بودن آن است. ضمن این که محصولات فلورمار بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید SPF بالای 20 دارند. بنابراین با تکیه بر خاصیت ضد آفتاب و ضد اکسیدانی محصول می‌توانید از پوستتان در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم پودر فلورمار یک ابزار چند کاره است که علاوه بر پوشش قوی پوست، رطوبت پوست را حفظ می‌کند. این محصول پایه روغنی ( گیاهی) دارد و می‌تواند به عنوان ضد آفتاب برای مصارف روزمره استفاده شود.

شما چه فکر می‌کنید؟ تا چه اندازه از پوشش انواع کرم پودرهای این برند رضایت دارید؟

�ر “همه آن چه که باید درباره کرم پودر فلورمار و خواص آن بدانید + خرید

  1. عالی عالی عالی
    پرفکت پرفکت پرفکت
    واندرفول واندرفول واندرفول
    فوق العاده فوق العاده فوق العاده
    خیلیییییییییییییییییییییی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *