رنگ مو دودی، رنگی محبوب و پرطرفدار است. طیف‌های مختلف این رنگ آن را برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب کرده است. رنگ مو دودی جز رنگ‌های روشن به حساب می‌آید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند این رنگ چهره آن‌ها پیرتر نشان می‌دهد. در صورتی که رنگ دودی همراه با یک آرایش مناسب، چهره شما را جوان و زیبا می‌کند.

در این مطلب از مینی ژوپ بهترین رنگ‌های دودی پرطرفدار آشنا شوید.

معرفی 10 رنگ مو دودی برتر بازار

مدل محبوب

رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی تیره شماره 6.1

رنگ مو مارال یک رنگ دائمی و با کیفیت برای مصرف کنندگان است. در ترکیبات این محصول از روغن‌های گیاهی مفیدی همچون روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام دیده می‌شود. این ترکیبات همراه با ویتامنی‌ها و مواد معدنی موجود در رنگ، موهای شما را نرم، لطیف و درخشان می‌کند. ترکیبات نرم کننده رنگ مو مارال از خشکی و وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ثبات بالای رنگ مو و همچنین وجود عصاره گیاهان ارزشمند از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید.

رنگ مو والانسی سری دودی مدل بلوند دودی نقره ای شماره A10

رنگ مو والانسی، محصولی با کیفیت برای تغییر رنگ مو است. این رنگ حاوی ترکیباتی ارزشمندی همچون کراتین، ویتامین C، پروتئین گندم، نرم کننده بوده که لطافت و درخشندگی موها را افزایش می‌دهد. روغن‌های گیاهی همچون روغن زیتون، بادام و آرگان نیز در این رنگ وجود دارد که از موهای شما در برابر ترکیبات شیمیایی مضر محافظت می‌کند.

رنگ مو دودی والانسی حاوی رنگدانه‌های زیاد با غلظت بالا است و تمامی موهای سفید و خاکستری را به خوبی پوشش می‌دهد. این محصول به راحتی با اکسیدان ترکیب شده و بافتی نرم و سبک دارد.

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 6.1 حجم 48 میلی لیتر رنگ قهوه ای دودی

کیت رنگ مو دودی لورآل از جمله رنگ‌های با کیفیت و پرطرفدار در میان مصرف کنندگان است. در این کیت یک سرم محافظتی وجود داشته که از کلاژن موهای شما در برابر ترکیبات شیمیایی محافظت می‌کند. این محصول حاوی رنگدانه‌های کافی با غلظت بالا بوده و موهای سفید و خاکستری را به طور کامل پوشش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

در این کیت اکسیدان و یک ظرف برای مخلوط کردن رنگ و اکسیدان وجود دارد. شما می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به فرد دیگر موهای خود را در حمام رنگ کنید.

رنگ مو بیول سری Ash شماره 6.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند دودی تیره

رنگ مو بیول حاوی ویتامین C برای محافظت از پوست سر در برابر مواد شیمیایی است. در صد آمونیاک این رنگ مو بسیار کم بوده و آسیب جدی به مو و پوست کف سر ایجاد نمی‌کند. روغن بادام، روغن فندق و روغن کنجد از جمله ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول است که لطافت و شادابی موهای شما را افزایش می‌دهد. عصاره سبوس برنج موجود در رنگ مو بیول با تقویت ریشه، از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

رنگ مو آکوارلی شماره 10K حجم 100 میلی لیتر

رنگ مو دودی آکوارلی حاوی رنگدانه‌های فشرده برای تغییر رنگ مو است. این محصول با تکنولوژی جدید ساخته شده و بدون کمترین آسیب به ساختار مو و تخریب کلاژن، موها را رنگ می‌کند. رنگ آکوارلی آمونیاک کمی دارد و با باز کردن لایه نازکی از پوشش مو، وارد ساختار موها شده و رنگ مو را تغییر می‌دهد.

کیت رنگ مو پلت سری DELUXE شماره 3-7 حجم 50 میلی لیتر رنگ بلوند دودی

رنگ مو دودی پلت با ترکیبات منحصر به فرد خود بدون آسیب رنگ موهای شما را تغییر می‌دهد. این محصول حاوی روغن آرگان است. روغن آرگان ترکیبات ویژه‌ای دارد که از موهای شما در برابر سایر ترکیبات شیمیایی محافظت می‌کند. این روغن همچنین شفافیت، درخشندگی و لطافت موها را به طور موثری افزایش می‌دهد. به همین دلیل بعد از استفاده از این رنگ مو خشک و وز نمی‌شود.

رنگ مو پلت رنگی طبیعی با رنگدانه‌های قوی دارد. پوشش‌دهی رنگ بسیار بالا بوده و موهای خاکستری و سفید را به خوبی می‌پوشاند. ماندگاری رنگ بسیار بالا بوده و به مدت طولانی روی موها می‌ماند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبات مفیدی است که از ساختار داخلی موها در برابر ترکیبات شیمیایی محافظت می‌کند.

رنگ مو کلینیک کیندی شماره 6.11 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند دودی تیره

رنگ مو دودی کلینیک محصولی متفاوت برای بانوان است. این رنگ مو حاوی انواع روغن‌های گیاهی و مغذی مانند روغن آرگان، روغن زیتون، روغن بادام بوده و لطافت و نرمی موهای شما را افزایش می‌دهد. کراتین، ویتامین c و B5 نیز در ترکیبات این رنگ مو یافت می‌شود. این ترکیبات مغذی از موهای شما در برابر آسیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ای رنگ مو پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد و جلوه‌ای سه بعدی برای موهای شما ایجاد می‌کند.

رنگ مو ریتون مدل Salon line شماره 7.1 حجم 150 میلی لیتر

پوشش‌دهی فوق‌العاده رنگ مو ریتون این رنگ را به محصولی پرفروش در میان بانوان تبدیل کرده است. تنها با یکبار استفاده از این رنگ، موهای خاکستری و سفید رنگ می‌شوند. ترکیبات این رنگ مو به گونه‌ای است که هیچگونه حساسیت و التهابی را برای شما ایجاد نمی‌کند. رنگ مو ریتون قابل استفاده برای آقایان و بانوان است.

رنگ مو ای بی استایل بدون آمونیاک سری اکسیس مدل دودی,بلوند دودی شماره 7.1

رنگ مو دودی بی استایل محصولی منحصر به فرد برای بانوان است. این رنگ مو فاقد مواد شیمیایی مضر مانند آمونیاک و پارابن است. عصاره گوجی و هیالورونیک اسید موجود در رنگ بی استایل، درخشندگی لطافت و نرمی موهای شما را افزایش می‌دهد. ماندگاری و دوام این رنگ فوق‌العاده بوده و مناسب برای افراد با پوست سر حساس است.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این رنگ مو با مواد فعال، آبرسان و آنتی اکسیدانی غنی شده است. به همین دلیل پس از استفاده موهای شما خشک و وز نمی‌شود.

رنگ مو رنه بلانش سری coiffure شماره 7C حجم 100 میلی لیتر رنگ دودی

رنگ مو دودی رنه بلانش محصول کشور ایتالیا با بهترین مواد اولیه تولید شده است. این محصول پوشش دهی فوق‌العاده‌ای داشته و به راحتی موهای خاکستری و سفید را می‌پوشاند. ماندگاری رنگ مو بسیار بالا بوده و موهای شما را براق و درخشان می‌کند.

انواع رنگ مو دودی

آمبره

یکی از تکنیک‌های زیبا برای تغییر رنگ مو، مدل آمبره است. برای استفاده از این مدل رنگ مو، قسمت نزدیک به ریشه باید رنگ طبیعی موها باشد. قسمت میانی را با استفاده از رنگ دودی با تنالیته روشن، رنگ کنید. مدل آمبره هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند مناسب است.

رنگ مو دودی- نقره‌ای

یکی از مدلهای به روز و پرطرفدار، رنگ دودی- نقره‌ای است. در این مدل می‌توانید از رنگ نقره‌ای و بلوند دودی با تنالیته روشن استفاده کنید.

بالیاژ

بالیاژ یکی از تکنیک‌های جدید و پرطرفدار در دنیای مد و زیبایی است. در این مدل از هایلایت‌های سبک و طبیعی استفاده می‌شود. از آنجایی که در بالیاژ موج خاصی روی موها ایجاد می‌شود با استفاده از رنگ دودی و خاکستری می‌توانید ترکیبی زیبا روی موهای خود ایجاد کنید.

رنگ مو دودی-یخی

این مدل رنگ مو نیز طرفداران بسیاری دارد. با استفاده از رنگ مو دودی همراه با رنگ‌های تیره و خاکستری روشن می‌توانید ترکیبی چشم‌نواز برای تغییر رنگ مو خود ایجاد کنید.

مدل کالر ملتینگ (COLOR MELTING)

در مدل کالر ملتینگ مرز بین رنگ روشن و تیره از بین رفته و رنگ‌ها در هم ترکیب می‌شوند. برای استفاده از این تکنیک با رنگ مو دودی، به رنگ بلوند دودی روشن یا خاکستری احتیاج دارید. در مدل کالر ملتینگ، قسمت ریشه تیره و قسمت‌های پایین‌تر باید روشن باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

رنگ مو دودی با طیف رنگ گسترده طرفداران زیادی دارد. این رنگ مو معمولا با انواع رنگ پوست و رنگ چشم همخوانی دارد. رنگ دودی معمولا قادر به از بین بردن تناژ قرمز، زرد و نارنجی باقی مانده بر روی موها است.

رنگ دودی تناژ‌ها مختلفی دارد. از جمله تناژهای پرطرفدار این رنگ می‌توان به  رنگ موی دودی نسکافه ای، رنگ موی دودی طلایی، رنگ موی دودی آبی، رنگ موی دودی ارغوانی و … اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ پیشنهادات و دیدگاه خود را درباره این رنگ پرطرفدار با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *