رنگ مو شکلاتی، بسیار شیک و چشم ‌نواز است. رنگ شکلاتی طیف‌های مختلفی داشته و تنها به روشن، متوسط یا تیره ختم نمی‌شود. تنوع زیاد این رنگ، آن را برای همه افراد با رنگ پوست مختلف مناسب کرده است. این رنگ در هر سنی قابل استفاده است. هر فردی می‌تواند با توجه به سلیقه و رنگ پوستی خود طیف رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند.

در این مطلب مینی‌ژوپ با 10 رنگ مو شکلاتی پرطرفدار موجود در بازار آشنا شوید.

10 رنگ مو شکلاتی پرطرفدار و با کیفیت

مدل محبوب

کیت رنگ موی لورآل سری Excellence شماره 6.54

کیت اورآل اکسلانس محصولی منحصر به فرد برای تغییر رنگ مو است. این محصول اولین رنگ مو با خواصی همچون محافظت از موها، ترمیم ساقه‌ها و نرم کردن موها است. در ترکیبات این محصول سرمی محافظ برای ساخت کلاژن وجود دارد. این رنگ تنها با یکبار استفاده بدون صدمه زدن، موها را به رنگ دلخواه درمی‌آورد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کیت حاوی یک اکسیدان 72 درصد، یک برس و درپوشی برای مخلوط کردن رنگ و اکسیدان است. شما می‌توانید در خانه و بدون کمک فرد دیگر موهای خود را رنگ کنید.

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Ultra Ash Blonde شماره 2-10

این رنگ مو شکلاتی مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به رنگ‌های تیره هستند. رنگ‌های تیره عموما با رنگ پوست‌های مختلف سازگار است. از طرف دیگر هماهنگ کردن آرایش و رنگ مو تیره‌تر ساده‌تر است.

در این کیت علاوه بر رنگ مو، یک ماسک مو نیز وجود دارد. این ماسک حاوی کراتین بوده و از مو در برابر ترکیبات شیمیایی رنگ مو محافظت می‌کند. همچنین با استفاده از این ماسک بعد می‌توانید رنگ مو خود را تثبیت کنید.

رنگ مو والانسی سری کاکائویی مدل قهوه ای کاکائویی روشن شماره R5

رنگ مو شکلاتی والنسی حاوی رنگدانه‌های کافی با غلظت بالا است. این رنگ دارای طیف‌های طبیعی و گسترده بوده و پوشش دهی بالایی دارد. رنگ والنسی حاوی ترکیبات موثری همچون کراتین ویتامین C، پروتئین گندم، نرم کننده و روغن زیتون، بادام و آرگان است. این ترکیبات با تامین رطوبت فولیکول‌ها و محافظت از بافت مو، از ریزش و خشکی موها به طور موثری جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این رنگ مو به آسانی با اکسیدان ترکیب شده و بافتی و نرم یکنواخت ایجاد می‌شود.

کیت رنگ مو مارال شماره 5.8 رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

رنگ مو مارال یک رنگ مو دائمی بوده و می‌تواند رنگ موها را تیره و یا روشن‌تر کند. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی و موثری همچون روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام بوده که درخشندگی و لطافت موها را افزایش می‌دهند. نرم کننده و حالت دهنده موجود در ترکیبات این رنگ، از خشکی و وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

قدرت پوشش دهی رنگ مارال برای موهای خاکستری و سفید مناسب است.

رنگ موی بیول سری Natural مدل Dark Brown شماره 3.0

رنگ مو شکلاتی بیول با کیفیت برای رنگ کردن موها است. در ترکیبات این رنگ روغن بادام، روغن فندق و روغن کنجد به کار رفته است. این روغن‌های گیاهی ارزشمند با نفوذ به درون ساقه مو، از آسیب جدی به مو و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند. عصاره سبوس برنج نیز در ترکیبات این رنگ وجود دارد. عصاره سبوس با تقویت ریشه از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ترکیبات گیاهی و درصد آمونیاک کم نقاط قوت این محصول با کیفیت هستند.

رنگ مو پروفشنال بای فاما سری ابسولوت شماره 5.47

رنگ مو شکلاتی پروفشنال محصولی با کیفیت برای تغییر رنگ موها است. در ترکیبات این رنگ مو آمونیاک گازی جایگزین آمونیاک مایع شده است. به همین دلیل پس از ترکیب رنگ با اکسیدان، آمونیاک بخار می‌شود. در نتیجه موهای شما در حین رنگ کردن آسیب کمتری می‌بیند.

این محصول ترکیبات مفیدی همچون آمینو اسید و پروتئین است. روغن کاسترو ، روغن نارگیل و موم زنبور عسل از دیگر ترکیبات این محصول هستند که از شکنندگی موهای جلوگیری می‌کنند. بافت این رنگ مو به صورت ژل کرم بوده و به راحتی از تیوپ خارج می‌شود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

از نقاط مثبت این محصول می‌توان به پوشانندگی بالای آن اشاره کرد. رنگ مو بای فاما موهای سفید و خاکستری را به خوبی می‌پوشاند. استفاده از تکنولوژی پیشرفته MBA (استفاده از ریزمولکول‌ها-کاهش آمونیاک-بیس کرم ژل) این رنگ را برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند مناسب کرده است.

کیت رنگ مو فیتو مدل Box شماره 4

رنگ مو فیتو حاوی عصاره گیاهان رنگی و درصد کمی آمونیاک است. این محصول به واسطه داشتن ترکیباتی همچون ویتامین C، مواد مرطوب کننده، ترمیم کننده و ضد التهاب، بدون آسیب رساندن به بافت مو رنگ آن را تغییر می‌دهند. رنگ مو فیتو فاقد مواد شیمیایی مضر و ترکیبات حساسیت‌زاست.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

رنگ مو فیتو را می‌توان در دوران بارداری نیز استفاده کرد. با این حال به دلیل تغییرات هورمونی در سه ماهه اول بارداری بهتر است پیش از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.

رنگ موی نیرول سری ARTX مدل Browns شماره 75-7

این مدل از رنگ مو نیرول محصولی با کیفیت و ماندگاری بالا است. این رنگ مو حاوی ترکیبات نرم کننده، آنتی اکسیدانی  و پروتئین هیدرولیز شده گندم است. به همین دلیل به بافت موها آسیب نمی‌رساند. رنگ مو نیرول بدون آسیب به بافت مو، رنگ آن را به طور کامل تغییر می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول فرمولاسیونی خاصی دارد که می‌تواند بافت آسیب دیده مو را ترمیم و بازسازی کند.

رنگ موی ریتون سری Natural Chocolate مدل Dark Blonde شماره 6E

رنگ مو شکلاتی ریتون محصولی بادوام حرفه‌ای برای تغییر رنگ موها است. میزان آمونیاک در ترکیبات این رنگ مو بسیار پایین بوده و آسیب جدی به موها وارد نمی‌کند. رنگ مو ریتون پوشش دهی بالایی دارد و رنگ‌های سفید و خاکستری را به طور کامل می‌پوشاند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

میزان کم آمونیاک موجود در این رنگ مو آن را برای افرادی که پوست سر حساسی دارند مناسب کرده است.

رنگ مو آکوارلی شماره 8N

رنگ مو آکوارلی محصول کشور ایتالیا یکی دیگر از رنگ‌های باکیفیت موجود در بازار است. این محصول حاوی رنگدانه‌های فراوانی است که به عمق موها نفوذ کرده و رنگ آن‌ها را تغییر می‌دهد. ترکیبات ویژه این رنگ مو، از تخریب کراتین و بافت مو جلوگیری کرده و موهای شما را خشک و زیر نمی‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

استفاده از تکنولوژی برتر برای کاهش آمونیاک از ویژگی‌های مثبت این محصول است.

نکات طلایی برای خرید رنگ مو

برای خرید تنها به کاتولوگ توجه نکنید

نکته مهمی که باید برای خرید رنگ مو در نظر بگیرید این است که ممکن است رنگ داخل کاتاولگ با رنگ واقعی متفاوت باشد. بیشتر اوقات رنگ مو داخل کاتالوگ تیره‌تر از رنگ واقعی است. همچنین شماره رنگ مو در برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت هستند پس بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیرید.

به پایه رنگ موهای خود توجه کنید

نکته مهم دیگری که باید برای خرید رنگ مو در نظر بگیری پایه رنگ است. برای مثال اگر قصد دارید موهای سفید خود را یکدست بپوشانید بهتر است از رنگ‌های روشنی مثل قهوه‌ای روشن استفاده نکنید. این رنگ‌ها معمولا قادر به پوشش رنگ‌های سفید نیستند. پی اگر قصد خرید رنگ مو را دارید به پایه رنگ موهای خود توجه کنید.

از رنگ موهای با کیفیت استفاده کنید

همانطور که می‌دانید رنگ مو به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی به بافت مو آسیب جدی وارد می‌کند. سعی کنید هنگام خرید، محصولاتی حاوی ترکیبات نرم کننده، روغن‌های گیاهی و ویتامین را انتخاب کنید. رنگ‌های بی‌کیفیت با تخریب بافت مو، باعث خشکی بیش از حد و ریزش موها می‌شوند. رنگ‌های حاوی روغن گیاهی یا ویتامین با تامین مواد مورد نیاز موها، از خشکی و ریزش جلوگیری می‌کنند.

رنگ مو شکلاتی، رنگی ساده، شیک و پرطرفدار

اگر به دنبال داشتن ظاهری ساده اما شیک هستید ما به شما طیف‌های رنگ شکلاتی را پیشنهاد می‌دهیم. شکلاتی رنگی طبیعی و ساده است که همه افراد در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. این رنگ طبیعی با انواع رنگ پوست و حالت‌های مختلف چهره متناسب است. پس اگر به دنبال رنگ مویی ساده اما شیک و زیبا هستید ما استفاده از رنگ شکلاتی را به شما توصیه می‌کنیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

رنگ مو شکلاتی بین طرفداران مد و زیبایی و سلبریتی‌ها محبوبیت بسیاری دارد. این رنگ ساده با هر نوع رنگ پوستی متناسب است و چهره شما را جوان‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. برای انتخاب یک رنگ مو مناسب، به پایه رنگ موهای خود و رنگ پوست توجه کنید.

از آنجایی که رنگ‌ها عموما حاوی ترکیبات شیمیایی هستند پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از استفاده مقداری از آن را روی پوست خود امتحان کنید. در صورتی که با التهاب، سوزش و خارش مواجه شدید بهتر است از رنگ استفاده نکنید.

نظرات و دیدگاه خود را درباره این مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *