برند مارال یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات آرایشی در ایران است. این برند بیش از 45 نوع محصول متنوع آرایشی و بهداشتی دارد. این شرکت فعالیت خود را با تولید محصولات آرایشی و مراقبت از مو، مانند انواع رنگ مو، سرم مو، اکسیدان، شامپو، نرم‌کننده مو، کرم دکلره، پودر دکلره آغاز کرد. می‌توان گفت رنگ مو مارال یکی از محصولات برتر و پرفروش این شرکت است.

برند مارال با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این شرکت در سال‌های اخیر با افزایش و گسترش فعالیت خود محصولاتی همچون لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر را نیز به تولیدات خود اضافه کرده است.

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع رنگ موهای این برند آشنا کنیم. اگر به دنبال محصولی با کیفیت برای تغییر رنگ مو خود هستید مطالعه این مطلب مینی‌ژوپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی انواع رنگ مو مارال

رنگ مو سری دودی مارال

رنگ مو سری دودی قدرت پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری یک گزینه ایده‌آل است. این رنگ مو همانطور که از اسمش نیز پیداست دارای تناژ دودی است. روشن‌ترین رنگ این مجموعه بلوند دودی و تیره‌ترین رنگ نیز مشکی پر کلاغی است. رنگ مو دودی جز رنگ‌های سرد محسوب شده و با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود.

کالای محبوب

رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی متوسط شماره 7.1

رنگ مو  بلوند دودی مارال محصولی منحصر به فرد برای بانوان خوش سلیقه است. این رنگ ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و موهای شما را خشک و وز نمی‌کند. همانطور که می‌دانید رنگ و دکلره به واسطه داشتن ترکیبات شیمیایی مو را خشک و وز می‌کنند. این محصول حاوی انواع روغن‌های گیاهی مفید مثل روغن هسته انگور، روغن آرگان، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو است و از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

رنگ مو سری نسکافه ای مارال

رنگ مو نسکافه‌ای رنگی شبیه به شکلاتی و قهوه‌ای بوده و برای هر نوع رنگ پوست و چشم مناسب است. رنگ مو سری نسکافه‌ای مارال شامل قهوه ای نسکافه ای روشن، بلوند نسکافه ای تیره و شیر نسکافه ای است.

رنگ مو مارال maral شیر نسکافه ای شماره ۸۵-۸

این  رنگ مو محصولی منحصر به فرد برای تغییر رنگ مو است. این محصول حاوی انواع ترکیبات گیاهی ارزشمند مثل روغن بادام و روغن آرگان بوده و به واسطه داشتن ویتامین و ترکیبات نرم کننده موهای شما را نرم و درخشان می‌کند. روغن آرگان موجود در این رنگ مو با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ترکیبات آبرسان موجود در رنگ مو مارال با تامین رطوبت مورد نیاز موها، از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این رنگ مو علاوه بر داشتن روغن‌های گیاهی مفید، حاوی ویتامین C بوده و لطافت و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ مو سری زیتونی مارال

رنگ زیتونی از جمله رنگ‌های محبوب در بین بانوان است. این رنگ طیف تیره و روشنی دارد و با هر رنگ پوست به خصوص رنگ پوست گندمی و روشن هماهنگ می‌شود. رنگ مو مارال سری زیتونی با طیف رنگ گسترده شامل قهوه‌ای زیتونی متوسط، قهوه‌ای زیتونی روشن و بلوند زیتونی تیره، بلوند زیتونی متوسط، بلوند زیتونی روشن، بلوند زیتونی خیلی روشن، بلوند زیتونی پلاتینه و بلوند زیتونی خیلی خیلی روشن است.

رنگ مو مارال سری زیتونی مدل بلوند زیتونی متوسط شماره 7.3

این محصول حاوی ویتامین‌های مفید و روغن‌های گیاهی ارزشمندی همچون روغن هسته انگور، روغن بادام، روغن آرگان و ... بوده که از خشکی و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. قدرت پوشش دهی این رنگ مو بسیار بالاست و موهای سفید و خاکستری را به خوبی می‌پوشاند.

رنگ مو سری عسلی مارال

سری عسلی رنگ مو مارال از جمله محصولات پرفروش این رنگ مو است. سری عسلی طیف رنگ گرمی داشته و مناسب برای افراد با پوست روشن و گندمی است. این سری شامل رنگ بلوند عسلی تیره، بلوند عسلی متوسط، بلوند عسلی روشن و شیر عسلی می باشد.

4. رنگ مو مارال سری عسلی مدل شیر عسلی شماره 9.57

این محصول حاوی انواع ترکیبات مغذی مورد نیاز مو مثل روغن آرگان، ویتامین‌های مفیدی همچون ویتامین C، روغن بادام و ... است. این ترکیبات مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین کرده و از خشک شدن موها یا ایجاد موخوره جلوگیری می‌کنند. این رنگ مو حاوی سیلیکون‌های مخصوص جهت افزایش درخشندگی موها است.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این رنگ مو موها را نرم، لطیف و براق می‌کند.

رنگ مو سری بژ مارال

رنگ مو سری بژ از جمله طیف‌های گرم است و برای هر نوع رنگ پوست و چشم مناسب است. این سری نیز طیف رنگ گسترده‌ای شامل رنگ‌های تیره و روشن مثل بلوند بژ تیره، بلوند بژ متوسط، بلوند بژ روشن و بلوند بژ خیلی روشن است.

رنگ مو مارال سری بژ مدل بلوند بژ متوسط شماره 7.51

رنگ مو مارال بلوند بژ حاوی ترکیبات مغذی و ارزشمند مثل روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور و روغن آرگان است. این روغن‌های گیاهی با داشتن ویتامین‌های ارزشمندی مثل ویتامین B1 ،B2 ،B6 ،A و E بافت موها را تقویت کرده و از خشکی و وز شدن مو جلوگیری می‌کنند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی و ماندگاری بالا از ویژگی‌های منحصر به فرد این رنگ مو است.

رنگ مو سری بلوطی مارال

رنگ مو بلوطی که به فندقی نیز معروف است حاوی رنگ‌هایی با تناژ تیره است. طیف رنگ بلوطی رنگ‌هایی مثل آبنوسی (بلوطی تیره)، بلوطی متوسط و بلوطی روشن را شامل می‌شود.

رنگ مو مارال سری بلوطی مدل بلوطی متوسط شماره 4.04

رنگ مو مارال بلوطی متوسط حاوی ترکیبات نرم کننده و حالت دهنده بوده و موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. در واقع محصولات نرم کننده موجود در این رنگ مو با تامین مواد مورد نیاز فولیکول‌ها از خشک شدن و وزی موها به طور قابل توجهی جلوگیری می‌کند.

سیلیکون موجود در این رنگ، درخشندگی موها را افزایش داده و آن‌ها را براق می‌کند. این محصول نیز همانند سایر رنگ‌های مارال حاوی ترکیبات ارزشمندی چون روغن هسته انگور، روغن بادام و روغن آرگان است. آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن‌های گیاهی با خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد لطافت، درخشندگی و نرمی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ مو سری قرمز مارال

سری قرمز رنگ مو مارال محصولی منحصر به فرد برای بانوانی است که به دنبال رنگ‌های فانتزی هستند. این سری از رنگ‌های مارال تناژ گرم دارد و برای همه افراد با پوست روشن و تیره مناسب است. قبل از انتخاب رنگ‌هایی با تناژ قرمز مطمئن شوید که مدت طولانی قصد روشن کردن موهای خود را ندارید چرا که این تناژ رنگ به راحتی از روی مو پاک نمی‌شود.

برای استفاده از این رنگ‌ها از اکسیدان‌های ضد قرمزی استفاده نکنید تا رنگ به خوبی روی موها نشان داده شود. تناژ قرمز را می‌توانید به عنوان هایلایت یا لولایت نیز در بین موهای خود با رنگ طبیعی نیز استفاده کنید.

رنگ مو مارال سری قرمز مدل قرمز آتشین شماره 7.66

این محصول رنگدانه‌های غلیظ و پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد. وجود ترکیبات مغذی همچون روغن آرگان، روغن بادام و روغن هسته انگور مواد مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین می‌کند. روغن آرگان با نفوذ به درون کوتیکول‌های مو، استحکام ساقه مو را افزایش داده و مقاومت و درخشندگی موها را بیشتر می‌کند.

رنگ مو سری طبیعی

این مدل رنگ مو با پایه طبیعی مناسب برای بانوانی است که می‌خواهند رنگ موی طبیعی داشته باشند. تناژ طبیعی این مدل رنگی تیره و طبیعی برای موها ایجاد می‌کند.

رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند متوسط شماره 7.0

رنگ مو مارال مدل بلوند متوسط محصولی مناسب برای همه بانوان است. این رنگ مو حاوی ویتامنی‌های مفید و روغن‌های گیاهی ارزشمند برای مو بوده و موهای شما را نرم، لطیف و درخشنده می‌کند. این محصول پوشش دهی فوق‌العاده و ماندگاری بالایی دارد.

رنگ مو سری طبیعی اکسترا

این مدل از رنگ مو مارال قدرت پوشانندگی بالایی نسبت به سایر رنگ موها دارد. به همین دلیل نیز این سری برای بانوانی که موهای سفید و خاکستری زیادی در لابه لای موهایشان دیده می‌شود مناسب است. اگر به زودی قصد تغییر رنگ موهای خود را دارید سری طبیعی اکسترا را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. ماندگاری این محصول بسیار بالا بوده و رنگ به مدت طولانی روی موها باقی می‌ماند.

رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند روشن اکسترا شماره 8.00

این محصول با داشتن ترکیبات طبیعی و مغذی مثل روغن هسته انگور، روغن بادام شیرین و روغن آرگان از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. رنگ مو بلوند روشن اکسترا پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و به واسطه داشتن سیلیکون‌های ویژه موها را درخشان و براق می‌کند.

رنگ مو سری هایلایت

هایلایت یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای تغییر چهره است. در این روش می‌توانید با استفاده از رنگ‌های روشن، رگه‌های روشن و جذابی میان موهای تیره و طبیعی خود ایجاد کنید. سری هایلایت رنگ مارال شامل رنگ‌های منحصر به فردی همچون بلوند بژ خیلی خیلی روشن، بلوند طلایی خیلی خیلی روشن، عاج فیلی، یخی قطبی، شامپاینی، عروسکی رویال، مرواریدی استرالیایی و یاسی است.

کیت رنگ مو مارال سری هایلایت شماره 12.59 رنگ شامپاینی

با استفاده از رنگ مو مارال مدل شامپاینی می‌توانید هایلایت جذاب و دلنشین برای موهای خود ایجاد کنید. این رنگ مو حاوی ترکیبات طبیعی مغذی و ویتامین‌های مفیدی است که از خشکی موها جلوگیری می‌کند. روغن‌های گیاهی موجود در این محصول با نفوذ به درون کوتیکول‌ها، لطافت و شادابی موها را به طور موثری افزایش می‌دهد.

رنگ مو سری طلایی

رنگ مو سری طلایی مناسب برای افرادی است که پوست روشنی دارند. این رنگ مو همچنین برای افرادی که پوست آن‌ها پیگمنت زرد ندارد گزینه مناسبی است.

رنگ مو مارال سری طلایی شماره 5.5 رنگ قهوه ای طلایی روشن

رنگ مو مارال قهوه‌ای طلایی روشن پوشش دهی بالایی داشته و موهای سفید و خاکستری را به خوبی می‌پوشاند. این رنگ مو با پایه گیاهی از خشک شدن موها جلوگیری کرده و موهای شما را براق و درخشان می‌کند.

خواص منحصر به فرد رنگ مو مارال

رنگ مو مارال محصولی ویژه و با کیفیت است که از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی ارزشمندی است که از تخریب بافت موها جلوگیری می‌کند. رنگ مارال پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و به به دلیل داشتن رنگدانه‌های غلیظ و طبیعی به مدت طولانی روی موها باقی می‌ماند و با شست و شو از بین نمی‌رود.

ترکیبات رنگ مارال

روغن آرگان: روغن آرگان یک نرم کننده طبیعی به حساب می‌آید. این روغن گیاهی حاوی انواع ویتامین‌های مفید مانند A و E و اسید چرب امگا 3 است. روغن آرگان با نفوذ به درون بافت مو و تامین مواد مغذی فولیکول‌ها از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

روغن بادام شیرین: روغن بادام شیرین حاوی ویتامین A، E، B1، B2 و B6 است. این ترکیبات با تقویت ریشه، رشد مو را افزایش داده و موجب استحکام ساقه‌های مو می‌شوند. روغن بادام همچنین از موهای شما در برابر اشعه UV محافظت می‌کند.

روغن هسته انگور: روغن هسته انگور از دیگر ترکیبات منحصر به فرد رنگ مو مارال است. ویتامین E و لینولئیک اسید موجود در روغن هسته انگور لطافت و شادابی مو را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد این روغن رشد مو را نیز بیشتر کرده و استحکام و مقاومت موها را افزایش می‌دهد.

شما چه فکر می‌کنید؟

رنگ مو مارال یک رنگ دائمی است که پوشش دهی و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول با طیف رنگ گسترده قادر است موهای شما را تیره‌تر یا روشن‌تر کند. رنگ مارال زیر نظر کارشناسان مجرب و با بهترین مواد اولیه تولید می‌شود. این محصول پایه گیاهی داشته و کمترین آسیب را به موهای شما وارد می‌کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با درمیان بگذارید.

 

�ر “هر آنچه که باید درباره رنگ مو مارال بدانید

  1. با سلام من رنگ موی مارال قهوهای استفاده می نمایم …متاسفانه هر بار که گرفته ام اکسیدانش یا ریخته بود یا نصف بیشترش خالی است .خدایی زحمت که می کشید جنس شما هم خوب است .گرانی اجناس جای خود .چرا به این دوستان سفارش نمکنید کنترل کنند تا حالا چند بار بردم به رنک فروشی عوض کردم .کمی بفکر کنترل جنس باشید. که مشتری راضی باشد

  2. من امروز رنگ موی مارال خریدم برای مادرم که ۸۰ سال سن دارد و همیشه حنا استفاده میکردو موهایش را رنگ کردم نتیجه بسیار عالی بود رنگ بسیار زیبا در آمد و عجیب تر اینکه موهای مادرم را مانند ابریشم نرم و لطیف کرد
    خلاصه که خیلی زیبا و عالی بود من خودم تا به حال رنگ ایرانی استفاده نکردم همیشه پول زیادی برای رنگهای خارجی میدادم ولی واقعا رنگ مارال هم بسیار قیمت مناسبی دارد و هم بسیار عالی است
    پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید

  3. من خیلی وقته رنگ موی مارال استفاده میکنم وبسیار هم راضی هستم چند وقته که مارال بدون آمونیاک تو بازر موجود نیست اسم نمایندگی شهرمون رو سرچ کردم واونجا هم نداشت نمیدونم چطوری بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *