رژ لب یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی در میان بانوان است. لب‌ها و چشم‌ها از جمله اندامی هستند که آرایش آن‌ها، جلوه زیباتری به صورت می‌دهد. رژ لب انواع مختلفی دارد. این محصول معمولا به صورت مایع، جامد، نیمه جامد تولید می‌شود. رژ لب می‌تواند به صورت مات و مخملی، براق، اکلیلی و ... نیز باشد.

رژ لب مخملی محصولی مات و تقریبا تیره است که حجم لب‌های شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این محصولات معمولا جلوه‌ای طبیعی برای لب‌ها ایجاد کرده و برای استفاده روزانه یا برای شرکت در مهمانی‌های ساده کاربرد دارد.

این مدل از رژ لب‌ها معمولا پوشش فوق‌العاده‌ای دارند اما ممکن است لب‌های شما را خشک و پوسته پوسته کنند. در واقع برای تولید این محصولات از ترکیبات آبرسان کمی استفاده می‌شود. بنابراین در صورت استفاده نادرست از رژلب‌هایی که حالت مات و مخملی دارند ممکن است لب‌ها چروک و با خشک به نظر برسند. در ادامه با مینی ژوپ همراه باشید.

رژ لب جامد این لی مدل Night Angel شماره 610

رژ لب مخملی و مات night angel محصول شرکت این لی یک رژ لب عالی برای آرایش لب‌های شماست. این محصول با پوشش فوق‌العاده و ماندگاری بالا، جلوه‌ای مات و خیره‌کننده به لب‌ها می‌دهد. این محصول فاقد مواد شیمیایی مضر مانند سرب بوده و به پوست لب آسیبی وارد نمی‌کند. رژ لب این لی با داشتن روغن‌های طبیعی در ترکیبات، لطافت و نرمی خاصی به لب‌ها می‌دهد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

رژ لب مخملی این لی حاوی رنگدانه‌های طبیعی بوده و بافتی نرم و پر رنگ دارد.

مدل پر طرفدار

رژلب جامد دایانا مدل مات شماره 14

رژل لب مخملی دایانا با پوششی فوق‌العاده یک محصول عالی برای آرای لب است. این محصول بافتی نرم و سبک دارد و پوششی مخملی با رنگ مات و غلیظ برای لب‌ها ایجاد می‌کند. رژ لب دایانا حاوی ویتامین E و موم عسل است و با آبرسانی به پوست لب از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. این محصول کاملا بدون سرب بوده و به پوست لب آسیب جدی وارد نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

رژ لب دایانا حاوی ترکیبات آبرسان است و پوست لب را نرم و لطیف می‌کند.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 18

رژ لب مخملی گلدن رز یک محصول ویژه برای بانوانی است که به زیبایی لب‌های خود اهمیت می‌دهند. این محصول با داشتن رنگدانه‌های غلیظ و غنی پوششی مخملی و مات برای لب‌ها ایجاد می‌کند. رژ لب گلدن رز به واسطه داشتن ترکیبات آبرسان و ویتامین E پوست لب را نرم و لطیف کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. این محصول بافتی نرم و سبک داشته و جلوه طبیعی به لب‌ها می‌دهد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

بافت نرم و سبک، پوشش فوق‌العاده و ماندگاری بالا از ویژگی‌های منحصر به فرد رژ لب گلدن رز است.

رژ لب مایع مای سری Black Diamond مدل Perfection Matt شماره 02

رژ لب مایع مای بافتی نرم و سبک دارد و به راحتی روی لب‌ها می‌نشیند. این محصول با پوشش مات و مخملی جلوه‌ای طبیعی و دلنشین برای لب‌های شما ایجاد می‌کند. رژ لب مایع حاوی رنگدانه‌های با غلظت بالاست و به مدت طولانی بدون اینکه پاک یا کم رنگ شود روی لب می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

پوشش عالی، بافت نرم و سبک و ماندگاری طولانی راز محبوبیت رژ لب مخملی مای می‌باشد.

رژ لب مات میبلین سری Sensational matte شماره 885

رژ لب مخملی میبلین یک گزینه ایده‌آل برای آرایش لب‌ها است. این محصول بافتی نرم و سبک دارد و بدون ایجاد حس سنگینی به راحتی روی لب‌ها می‌نشیند. رژ لب میبلین حاوی رنگدانه‌های غلیظ و طبیعی است و پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد. ماندگاری این محصول بسیار بالاست و تا مدت‌ها بدون اینکه پاک شود روی لب باقی می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

دوام بالا، پوشش مات و طبیعی و بافت نرم و سبک از ویژگی‌های منحصر به فرد رژ لب میبلین است.

رژ لب جامد ایدوون مینرالز شماره 107

رژ لب مخملی ایدوون مینرالز از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. این محصول حاوی ترکیبات طبیعی و ارزشمندی همچون عصاره تمشک اسکانديناوي است. این عصاره گیاهی یک آنتی اکسیدان طبیعی به حساب می‌آید و از پوست لب شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ویتامین E و عصاره شی باتر نیز از دیگر ترکیبات این رژ لب هستند. این ترکیبات طبیعی نیز با تامین رطوبت مورد نیاز پوست لب، از خشک شدن و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کنند. این محصول بافت نرم و سبکی دارد و به دلیل داشتن رنگدانه‌های غلیظ و طبیعی به مدت طولانی روی لب باقی می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

دوام و پوشش بالا و ایجاد جلوه طبیعی برای لب‌ها از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است.

رژ لب جامد آرت دکو سری Perfect Mat شماره 116

رژ لب مخملی آرت دکو با تن رنگ قرمز یک گزینه ایده‌آل برای آرایش لب است. این محصول حاوی روغن‌های طبیعی برای جلوگیری از خشکی بوده و با پوست کاملا سازگار است. نرم کننده موجود در ترکیبات رژ لب آرت دکو پوست شما را نرم و لطیف کرده و آن را پوسته پوسته نمی‌کند.

رژ لب آرت دکو بافتی نرم و سبک دارد و به خوبی روی پوست لب می‌نشیند. این محصول به واسطه داشتن رنگدانه‌های غلیظ و طبیعی پوششی یکدست و جلوه‌ای مات و طبیعی برای لب‌های شما ایجاد می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول می‌توان به بافت نرم و سبک، ماندگاری بی‌نظیر و پوشش یکدست آن اشاره کرد.

رژلب زاو مدل مات شماره 468

رژ لب مخملی زاو محصولی کاملا ارگانیک و حرفه‌ای برای استفاده شخصی و سالن‌های زیبایی است. این رژ کاملا از محصولات ارگانیک و طبیعی ساخته شده و برای همه افراد به خصوص بیماران پوستی، بانوان باردار یا شیرده مناسب است. رژ لب زاو پوششی یکدست و طبیعی برای پوست ایجاد کرده و به واسطه داشتن ترکیبات ارگانیک پوست لب را خشک یا پوسته پوسته نمی‌کند.

رژ لب زاو فاقد مواد حساسیت‌زا و ترکیبات شیمیایی بوده و هیچگونه آسیبی به لب‌ها وارد نمی‌کند. این محصول ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته و به مدت طولانی بدون اینکه کم رنگ شود روی لب‌ها باقی می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

رژ لب زاو فاد ترکیبات شیمیایی و حساسیت زا بوده و برای همه افراد به خصوص کسانی که پوست حساس دارند گزینه مناسبی است.

رژ لب استودیو میکاپ مدل Velour شماره 12

رژ لب مخملی و مات استودیو میکاپ بافت نرم، سبک و کرمی دارد و به هیچ عنوان پوست لب را خشک و پوسته پوسته نمی‌کند. این محصول پوشش فوق‌العاده‌ای دارد و جلوه‌ای طبیعی و جذاب به لب‌ها می‌دهد. رژ لب استودیو میکاپ حاوی رنگدانه‌های غلیظ و طبیعی بوده و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

رژ لب استودیو میکاپ فاقد سرب و پارابن بوده و پایه کاملا گیاهی دارد.

رژ لب جامد پوپا شماره 401

رژ لب جامد پوپا حالتی کاملا مخملی و یکدست برای لب‌ها ایجاد می‌کند. این محصول بافتی نرم و سبک دارد که به خوبی روی لب پخش شده و هیچگونه ترک خوردگی برای لب‌ها ایجاد نمی‌کند. رژ پوپا پوشش فوق‌العاده و ماندگاری بالایی دارد و به مدت طولانی بدون تغییر روی لب باقی می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

رژ لب پوپا پوششی طبیعی و جلوه‌ای مات و مخملی برای لب‌ها ایجاد کرده و ماندگاری بالایی دارد.

چند نکته طلایی برای استفاده از رژ لب مخملی

همانطور که در بالا نیز گفتیم برخی از رژ لب‌های مات و مخملی به دلیل بافتی که دارند ممکن است حالت ترک خورده برای پوست لب ایجاد کنند و یا اینکه باعث خشکی پوست لب شوند. برای داشتن یک آرایش بی‌نقص و زیبا با استفاده از رژ لب مخملی روش زیر را دنبال کنید:

لب‌ها را اسکراب کنید

یکی از دلایلی که باعث می‌شود رژ لب به خوبی روی لب پخش نشود وجود پوست‌‌‌های خشک و سلول‌های مرده است. پوسته‌های روی لب باعث می‌شود رژ لب ناهموار و بی نظم به نظر برسد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از آرایش لب‌ها با رژ لب مخملی، حتما با استفاده از یک اسکراب مخصوص لب، پوسته‌های خشک و سلول‌های مرده را از بین ببرید.

اسکراب شکر و لیمو و یا یک مسواک نرم گزینه‌های ایده‌الی برای اسکراب لب‌ها هستند.

لب‌های خود را مرطوب کنید

برای پر کردن ترک خوردگی و چروک‌های روی لب از یک بالم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. ترکیبات آبرسان با پر کردن ترک خوردگی‌ها و چروک‌های لب، باعث می‌شوند رژ لب مخملی به خوبی روی پوست لب پخش شود.

اجازه دهید ترکیبات آبرسان چند دقیقه روی لب بماند

بعد از استفاده از بالم لب، آرایش سایر نقاط صورت را انجام داده و اجازه دهید رطوبت کاملا جذب لب‌ها شود. با این کار خشکی لب به طور کامل برطرف شده و رژ لب به خوبی روی لب‌ها می‌نشیند.

برای داشتن یک آرایش بی نقص از خط لب استفاده کنید

از آنجایی که رژ لب مخملی معمولا رنگدانه‌های غلیظ و ماندگاری بالایی دارد به راحتی از روی لب پاک نمی‌شود بنابراین بهتر است قبل از استفاده از رژ لب ابتدا محدوده لب‌های خود را با خط لب مشخص کنید. بهتر است خط لبی هماهنگ با رژ لب خود انتخاب کنید و از خط لب‌های بسیار تیره استفاده نکنید چرا که  رنگ‌های بسیار تیره جلوه غیر طبیعی برای لب‌ها ایجاد می‌کنند.

برای کشیدن خط لب، بهتر است از مدادهایی که نوک نرم و روان دارند و به راحتی روی لب کشیده می‌شوند استفاده کنید. مدادهای خشک و به اصطلاح خشن ممکن است خطوط ناهموار و بی نظم رسم کنند.

رژ لب مخملی را بزنید

در این مرحله باید رژ لب مخملی را روی لب‌ها بزنید. توصیه می‌کنیم برای داشتن یک آرایش منظم و بی نقص از قلم‌موهای مخصوص رژ لب استفاده کنید.

رطوبت اضافی لب‌ها را بگیرید

در انتها با استفاده از یک دستمال کاغذی رطوبت اضافی لب‌ها را بگیرید. در واقع این رطوبت اضافی ممکن است آرایش لب را بی نظم و لب‌ها را بیش از حد براق کند. بنابراین بهتر است این رطوبت و درخشش اضافی با استفاده از یک دستمال کاغذی حذف شود.

شما چه فکر می‌کنید؟

آرایش لب یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آرایش صورت است. شما می‌توانید با استفاده از خط لب و رژ لب، لب‌های برجسته، درخشان و جذاب داشته باشید. رژ لب به صورت جامد و مایع و با جلوه مات، براق اکلیلی و ... تولید می‌شود. رژ لب مخملی و مات یکی از محصولات پرطرفدار در میان بانوان است.

این محصولات معمولا پوشش دهی فوق‌العاده و ماندگاری بالایی دارند. رژ لب‌های مات و مخملی با ایجاد جلوه مات و طبیعی زیبایی چهره را دو چندان می‌کنند. این محصولات برای استفاده روزمره و یا آرایش‌های حرفه‌ای برای جشن و مهمانی کاربرد دارند. این رژها معمولا لب‌ها را برجسته‌تر از حالت عادی نشان داده و مناسب برای همه افراد بخصوص بانوانی است که لب‌های باریکی دارند.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از این محصولات برای آرایش لب‌ها استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *