لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم فیس دوکس محصولی منحصر به فرد برای مراقبت و جوانسازی پوست است. به طور کلی هیالورنیک اسیده ماده‌ای است که توسط بدن ساخته می‌شود. این ماده بیشتر در ارگان‌های مثل چشم، پوست و یا بافت همبند وجود دارد.

تامین و حفظ آب و رطوبت موجود در بافت پوست وظیفه اصلی هیالورونیک اسید است. مکمل های اسید هیالورونیک می توانند به افزایش رطوبت پوست و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کنند. با استفاده از سرم یا کرم هیالورونیک اسید می‌توانید انواع مشکلات پوستی مثل درماتیت و قرمزی را کاهش دهید.

در این از مینی ژوپ مطلب قصد داریم با معرفی لوسیون بوتوزوم فیس دوکس شما را برای خرید محصولی ایده‌آل راهنمایی کنیم. اگر به دنبال یک لوسیون با کیفیت برای جوانسازی پوست خود هستید مطالعه این مطلب مینی ژوب را از دست ندهید.

فواید هیالورونیک اسید برای پوست

تقویت و بهبود پوست

هیالورونیک اسید رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از بروز چین و چروک، خطوط عمیق، افتادگی و بیماری‌های مختلف پوستی مثل درماتیت و ... جلوگیری می‌کند.

بهبود سریع زخم

یکی دیگر از فواید منحصر به فرد هیالورونیک اسید، ترمیم سریع زخم است. در صورتی که از این ماده به صورت مستقیم بر روی زخم استفاده شود، پوست به سرعت ترمیم می‌شود.

آبرسان پوست

این ماده یک آبرسان عالی برای پوست است. ترکیبات آبرسان رطوبت و آب را جذب کرده و در سلول‌ها حفظ می‌کند. با استفاده از هیالورونیک اسید رطوبت مورد نیاز پوست جذب و حفظ می‌شود.

افزایش انعطاف پذیری پوست

هیالورونیک اسید سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند. بنابراین پوست در برابر افزایش سن، آلاینده‌ها و سایر عوامل محیطی مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. این امر باعث افزایش لطافت، درخشندگی و انعطاف پذیری پوست خواهد شد.

سفت کردن پوست

هیچکس پوست شل و افتاده نمی‌خواهد. اما متاسفانه با افزایش سن میزان الاستین پوست به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. با کاهش الاستین پوست مقاومت و قوام خود را از دست داده، شل و افتاده می‌شود. هیالورونیک اسید جایگزین الاستین نمی‌شود اما تا حد زیادی افتادگی پوست شما را برطرف می‌کند. این ماده رطوبت پوست را افزایش می‌دهد. در نتیجه پوست سفت تر شده و چین و چروک نیز از بین میبرد.

افزایش لطافت و نرمی پوست

هیالورونیک اسید با بهبود بافت پوست، لطافت و نرمی آن را به طور موثری افزایش می‌دهد.

کاهش لک‌های پوستی

یکی دیگر از فواید منحصر به فرد این ماده کاهش لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن است. این ماده پوست را شفاف و روشن کرده و لک و تیرگی پوست را از بین می‌برد

لوسیون ضد چروک فیس دوکس مدل Botosome

معرفی، نقد و بررسی لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم

کرم ضد چروک و لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم محصولی منحصر به فرد برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست است. این محصول با اثر بر روی پوست و تامین رطوبت مورد نیاز آن، به مرور زمان چین و چروک‌ها را از بین برده و پوست را جوان و شاداب می‌کند. لوسیون بوتوزوم همچنین می‌تواند اثرات تزریق بوتاکس، مزوتراپی و یا لیزرهای جوان کننده را نیز تقویت کند.

به طور کلی لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم از سه ترکیب اصلی ام  جی ریلکس، درم کام و نووهیال این سه ماده فعال و موثر موجود در هیالورونیک اسید تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی سلول‌های پوستی دارند. در صورتی که این لوسیون با سایر مراقبت‌های پوستی و یا عمل‌های زیبایی مثل تزریق بوتاکس، مزوتراپی و ... همراه شود تاثیرات فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

لوسیون بوبتوزوم برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک نیز گزینه مناسبی است. مواد موثر موجود در این لوسیون با حفظ رطوبت موجود در سلول‌های پوستی، از ایجاد چین و چروک بر روی پوست به خصوص در اطراف لب به خوبی جلوگیری می‌کند. این لوسیون همچنین به تقویت و افزایش الاستین و کلاژن پوست نیز کمک فراوانی می‌کند.

ترکیبات اصلی لوسیون بوتوزوم

لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم ترکیبات منحصر به فردی دارد. در این قسمت سه ماده فعال و موثر موجود در این لوسیون را بررسی خواهیم کرد:

ام جی ریلکس

ام جی ایکس یک ترکیب گیاهی است که از دو نوع گل نیلوفر تهیه می‌شود. این ماده در واقع از ترکیب عصاره نیلوفر آبی هندی و نیلوفر آبی مقدس تهیه می‌شود. علاوه بر این، ترکیبی به نام منیزیم پی سی ای نیز در این ماده به کار رفته است.

ام جی ایکس تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی پوست دارد. این ترکیب با تامین رطوبت و آب مورد نیاز پوست، چین و چروک و خطوط عمیق روی پوست را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر با تامین انرژی، تنش و استرس عضلات صورت را کاهش می‌دهد. این امر طراوات و شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند. این ماده همچنین التهاب، سوزش و قرمزی پوست را به طور موثری کاهش می‌دهد.

درم کام

این ماده از فرآینده‌های پیچیده‌ای که بر روی عصاره زعفران سفید اعمال می‌شود، بدست می‌آید. این ماده فاکتورهای رشد در سلول های کراتینوسیت را تحریک کرده و میزان آن‌ها را افزایش می‌دهد. این امر باعث افزایش ساخت کلاژن و الاستین می‌شود. همانطور که می‌دانید الاستین و کلاژن دو پروتئین مهم پوست هستند.

با افزایش سن مقدار این دو پروتئین در بدن کاهش می‌یابد. در واقع دلیل اصلی ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست کاهش سطح الاستین و کلاژن است. این ماده با تقویت سلول‌های پوستی میزان این دو پروتئین را افزایش داده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. درم کام به طور موثری الاستیسیته پوست را افزایش داده و افتادگی پوست را برطرف می‌کند.

نووهیال

نووهیال را با عنوان هیالورونیک بدون نیاز به تزریق نیز می‌شناسند. این ماده اثرات فوق‌العاده‌ای بر روی پوست داشته و باعث از بین رفتن چین و چروک، خطوط عمیق و جوانسازی پوست می‌شود. نووهیال ارتباط بین درم و اپیدرم را تقویت می‌کند. در نتیجه سلول‌ها برای ساخت کلاژن تحریک شده و میزان آن را افزایش می‌دهند. این ماده سلول‌های آسیب دیده پوست را بازسازی می‌کند.

فواید استفاده از لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم

این محصول مناسب برای افرادی است که می‌خواهند از پیری و چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کنند. لوسیون بوتوزوم سنتز کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند. این امر باعث افزایش خاصیت الاستیسیته پوست شده و چین و چروک‌های روی پوست به مرور زمان از بین می‌رود.

افزایش الاستین و کلاژن همچنین به رفع افتادگی پوست کمک فراوانی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر درمان چین و چروک، افتادگی پوست را نیز برطرف کند لوسیون بوتوزوم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در اثر افزایش سن ارتباطات سلولی کاهش می‌یابد. این امر جوانی، لطافت و شادابی پوست را از بین می‌برد. لوسیون بوتوزوم باعث افزایش ارتباطات بین سلولی شده و لطافت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گرداند. این محصول همچنین فاکتورهای رشد در کراتینوسیت ها را تحریک کرده و به دنبال آن میزان کلاژن را افزایش می‌دهد.

کنترل التهابات و سوزش پوست که به دلایل مختلفی از جمله کاهش رطوبت پوست ایجاد می‌شود نیز یکی دیگر از فواید منحصر به فرد این لوسیون است. هیالورونیک اسید موجود در این ماده رطوبت از دست رفته پوست را تامین کرده و آن را در سلول‌ها حفظ می‌کند. در نتیجه پوست دیگر خشک و ملتهب نخواهد شد.

تزریق بوتاکس یکی از روش‌های مرسوم برای از بین بردن چین و چروک‌های روی پوست است. لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم یک ماده موثر برای تقویت اثرات بوتاکس است. در واقع این ماده باعث می‌شود اثرات بوتاکس مدت بیشتری روی پوست باقی بماند. این محصول همچنین برای تقویت اثرات مزوتراپی و لیزرهای جوان ساز پوست نیز گزینه مناسبی است.

روش مصرف لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم

برای مصرف این لوسیون ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب به طور کامل شستشو دهید.

سپس مقداری از لوسیون را در نواحی مختلف پوست که دارای چین و چروک است مثل اطراف لب، پیشانی، اطراف چشم، پوست گردن و ... ماساژ دهید.

اجازه دهید لوسیون به طور کامل جذب پوست شود و حداقل تا یک ساعت از کرم‌های دیگر روی پوست استفاده نکنید

شما چه فکر می‌کنید؟

با افزایش سن، سلول‌ها توانایی خود را برای ساخت کلاژن و الاستین از دست می‌دهند. هیالورونیک اسید ماده‌ای موثر برای افزایش ساخت این دو پروتئین مهم است. لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم محصولی منحصر به فرد برای پوست است.

این لوسیون چین و چروک و خطوط عمیق روی پوست را برطرف می‌کند. با افزایش رطوبت افتادگی پوست برطرف شده و استحکام آن را افزایش می‌‌یابد. در صورتی که با روش‌های معمول مثل تزریق بوتاکس، مزوتراپی و ...  چین و چروک‌های پوست را برطرف کرده‌اید با استفاده از این لوسیون می‌توانید اثرات آن‌ها را بهبود بخشیده و بیشتر کنید.

�ر “نقد و بررسی لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم فیس دوکس

  1. من این لوسیون هیالورونیک اسید بوتوزوم فیس دوکس رو برای خواهر بزرگم خریدم خیلی راضیه ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *