حتی اگر در خرید کادو مهارت کافی داشته باشید، باید اعتراف کنید که خرید کادو برای آقایان کار نسبتا مشکلی است. این شخص می‌تواند دوست، همسر، نامزد یا برادر شما باشد. زمانی‌که پای ولنتاین پیش می‌آید، این کار مشکل‌تر هم می‌شود. خرید کادو ولنتاین برای پسر می‌تواند ذهن شما را تا چند روز درگیر کند.

مسلما اولین راهی که به ذهن همه می‌رسد خرید بسته‌های شکلات و بسته‌های کادویی ولنتاین است. اما چرا این مناسبت را با کادوهای خاص‌تر و ماندگارتر به یادماندنی نکنیم؟ شما می‌توانید هدیه‌ای خریداری کنید که تا سال‌های سال مورد استفاده‌ی مرد زندگیتان باشد؛ هدیه‌ای که باعث شود با هر بار دیدن آن شما را به خاطر بیاورد. اگر از همین حالا به فکر خرید ولنتاین هستید با مینی ژوپ همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب برای این روز به شما معرفی کنیم.

هدفون بی‌ سیم

کمتر آقایی را می‌توانید پیدا کنید که از هدفون بی‌سیم استفاده نکند یا با دیدن آن هیجان‌زده نشود. اگر دوست یا همسر شما اهل بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ باشد، داشتن یک هدفون بی‌سیم با کیفیت می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. هدفون‌های بی‌سیم بازار در قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند و باتوجه به قیمت‌هایشان قابلیت‌های مختلفی دارند. حتی اگر مرد زندگی شما اهل گیمینگ نیست باز هم این محصول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کادوی ولنتاین باشد. گوش دادن به موسیقی، تماس‌های اینترنتی و تماشای فیلم تنها چند نمونه از کارهایی هستند که می‌توانند با هدفون انجام دهند.

هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3

عینک آفتابی

همه‌ی آقایان به خوشتیپ بودن اهمیت می‌دهند. یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند استایل هر خانم یا آقایی را از این رو به آن رو کند عینک آفتابی است. عینک آفتابی می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید کادوی ولنتاین باشد. البته هنگام خرید عینک باید به فرم صورت شخصی که می‌خواهید برایش کادو بخرید توجه کنید. حتی می‌توانید از عینک‌های آفتابی قبلی‌اش کمک بگیرید تا بدانید چه استایلی بیشتر مورد پسند او است. عینک‌های آفتابی هم دارای برندها و قیمت‌های متنوعی در بازار هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک عینک شیک برای همسر یا دوست‌تان خریداری کنید.

عینک آفتابی رین بی

عینک آفتابی پورش دیزاین

هودی مردانه

یکی از ویژگی‌های خوب هودی‌ این است که علاوه‌بر فصل زمستان در فصل بهار هم قابل استفاده است. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانند رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند. با خرید هودی یک کادور کاربردی و جذاب تهیه کرده‌اید. به‌علاوه، هودی‌ها هم قابل استفاده در خانه هستند هم آقایان می‌توانند هنگام پیاده‌روی و ورزش آن‌ها را به تن کنند. پس خیالتان راحت باشد هیچ آقایی از گرفتن هودی به عنوان هدیه ناراحت نمی‌شود.

هودی مردانه به رسم کد 100

هودی مردانه ونس مدل REFLECTIVE COLORBLOCK HOODIE

ساعت و مچ‌بند هوشمند

یکی از گجت‌های پرکاربردی که می‌تواند هر آقایی را خوشحال کند ساعت یا مچ‌بند هوشمند است. این محصولات می‌توانند زندگی را تا حد زیادی آسان‌تر کنند و قابلیت‌های زیادی در اختیار شما می‌گذارند. ساعت‌های هوشمند در طرح‌های متنوعی از بیضی گرفته تا دایره‌ای، مربعی و حتی اشکال نامتقارن در بازار به‌چشم می‌خورند. قابلیت‌های گوناگون این ساعت‌ها می‌تواند در فعالیت‌های مختلف به کمک ما بیایند. بنابراین ساعت هوشمند یک هدیه‌ی ایده‌آل برای ولنتاین است و می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک گزینه‌ی مناسب را خریداری کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2 44mm

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 Global Version

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini

جاکارتی

آقایان انواع و اقسام کارت‌های مختلف را در کیف و جیب خود نگه می‌دارند. البته این کارت‌ها ممکن است تقریبا هر روز به کارشان بیاید. پس چه چیزی بهتر از آن‌که با خرید یک جاکارتی به منظم‌تر نگه داشتن کارت‌های ضروری آقایان کمک کنید؟ داشتن یک جاکارتی برای هر آقایی ضروری است. به این ترتیب بدون آن‌که نگران گم‌ شدن یا فراموش کردن کارت‌ها باشند می‌توانند همه‌ی آن‌ها را همراه خود داشته باشند.

جاکارتی چرم ما مدل دوآلبوم

کیف پول کهن چرم مدل LW50-1

جاکارتی چرمینه اسپرت

اسپیکر بلوتوثی

شاید تا به حال توجه نکرده باشید اما اسپیکرهای بلوتوثی می‌توانند نقش مهمی را در زندگی روزمره‌ی ما ایفا کنند. این محصولات کوچک اما بسیار کاربردی هستند و یک هدیه‌ی خوب برای آقایان به‌شمار می‌روند. مرد زندگی شما با یک اسپیر بلوتوثی می‌تواند در هر زمان و در هر مکان از شنیدن موسیقی مورد علاقه‌اش لذت ببرد؛ بدون آن‌که مجبور باشد این بار را روی دوش تلفن همراه بیاندازد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل TG113

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1236

ساک ورزشی

اگر دوست، همسر یا نامزد شما اهل ورزش کردن باشد یا یک ورزشکار حرفه‌ای باشد، حتما به یک ساک ورزشی نیاز دارد. حتی اگر هم چندان اهل ورزش کردن نباشد می‌توانید با خرید ساک ورزشی او را به این کار ترغیب کنید. برندهای مختلفی در بازار هستند که ساک‌های ورزشی متنوع تولید می‌کنند. شما هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید یکی از این ساک‌ها را خریداری کنید تا یک هدیه‌ی کاربردی در روز ولنتاین کادو بدهید.

کتاب

اگر نظر من را بخواهید، هیچ هدیه‌ای مانند کتاب ماندگار نیست. هر چند وقت یک‌بار می‌توان کتاب را دوباره خواند بدون آن‌که احساس تکراری بودن داستان به شما دست بدهد. به‌علاوه، قیمت و ژانر کتاب‌ها به قدری متنوع است که می‌‌توانید به‌جای یک کتاب چند کتاب هدیه بدهید. مطمئن باشید همسرتان با هر بار خواندن کتاب شمار را به خاطر می‌آورد. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که برای یک آقا در حال خرید هدیه هستید؛ پس ترجیحا از خرید رمان‌های عاشقانه و کتاب‌های روانشناسی که در میان دختران طرفداران بیشتری دارند خودداری کنید. رمان‌های ادبیات کلاسیک، جنائی و کتاب‌های کمیک می‌تواند آقایان را به‌خوبی جذب کنند.

کتاب 1984 اثر جورج اورول نشر شاهدخت پاییز

کتاب کمدی الهی اثر دانته آلیگیری - سه جلدی

کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب راز اثر راندا برن

ماگ

ماگ هم می‌تواند ایده‌ی جالبی برای یک هدیه‌ی ولنتاین باشد. می‌توانید ماگ را به‌تنهایی، به‌همراه یک یادداشت رمانتیک یا به همراه وسیله‌ی دیگری هدیه بدهید. طرح‌ها و قیمت‌های ماگ‌ها بسیار متنوع است. شما با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و علایق طرف مقابل خود می‌توانید یک محصول زیبا را خریداری کنید. اگر هم طرح‌های موجود در بازار باب سلیقه‌ی شما نبود می‌توانید یک طرح اختصاصی بر روی ماگ چاپ کنید و هدیه بدهید.

ماگ هیدورا طرح عشق موزیک

ماگ مدل این لیوان برای بهترین پسر دنیاس

کوله پشتی

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای خرید کادوی ولنتاین کوله‌پشتی است. بدون شک کوله‌پشتی یکی از کاربردی‌ترین وسایلی است که هر آقایی می‌تواند داشته باشد. هنگام ورزش، کوه‌نوردی، سفر و گردش این کوله‌پشتی است که به کار آقایان می‌آید تا وسایل ضروری‌شان را به‌راحتی در خود جای دهد. اگر این کوله‌ها جای لپ‌تاپ هم داشته باشند بسیار بهتر و کاربردی‌تر خواهند بود. برای خرید این کیف‌ها نیازی نیست نگران بودجه‌ی خود باشید. زیرا با هر بودجه‌ای می‌توانید یک کوله‌پشتی خوب پیدا کنید.

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT8002

کوله پشتی دلسی مدل Quarterback Plus

55 لیتری

کوله پشتی کوهنوردی فوروارد

کنسول بازی

شاید بتوان گفت یکی از هیجان‌انگیزترین کادوهایی که می‌توانید برای یک آقا بخرید همین کنسول‌های بازی باشند. کمتر آقایی را می‌توانید پیدا کنید که با دیدن کنسول‌های بازی هیجان‌زده و خوشحال نشود. حتی اگر نمی‌توانید کنسول‌های گران‌قیمت و جدید را خریداری کنید، با پرداخت مبلغی کمتر می‌توانید کنسول‌های قدیمی و نوستالژیک را بخرید.

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

کنسول بازی سونی PlayStation 5 Drive

کنسول مایکروسافت XBOX SERIES S

ادکلن

خرید ادکلن برای روز ولنتاین یک گزینه‌ی خوب اما کمی ریسکی است. اگر تصمیم گرفته‌اید برای همسرتان ادکلن بخرید، پیش از خرید حتما به چند نکته‌ی مهم توجه کنید. همسرتان چه نوع رایحه‌ای را می‌پسندد و و معمولا چه ادکلن‌هایی استفاده می‌کند؟ می‌توانید از ادکلن‌های مورد علاقه‌اش و آن‌هایی که معمولا استفاده می‌کند کمک بگیرید. به‌علاوه، باید سن او را هم در نظر داشته باشید.

ادو تویلت لالیک مدل Encre Noire

ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage

ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eau Fraiche

پاور بانک

یکی از لوازم ضروری برای آقایان که می‌تواند خیلی هم کاربردی باشد پاور بانک است. با خرید پاور بانک می‌توانید همسرتان بسیار خوشحال کنید؛ زیرا به کمک این دستگاه دیگر نیازی نیست نگران تمام شدن شارژ گوشی خود در خارج از خانه باشند. حتی در خانه هم می‌توانند از پاور بانک استفاده کنند تا مجبور نباشند حتما کنار پریز برق بنشینند. به‌علاوه، از پاور بانک‌ها می‌توانند برای شارژ کرده دسته‌ی پلی‌استیشن، تبلت و ... هم استفاده کنند.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM

پاوربانک سامسونگ 20000 میلی آمپر

هارد اکسترنال

خرید یک هارد اکسترنال هم می‌تواند ایده‌ی خیلی خوبی برای خرید کادوی ولنتاین باشد. آقایان معمولا مدارک و فایل‌های زیادی دارند که ممکن است از ظرفیت کامپیوترشان خارج باشد. با خرید یک هارد اکسترنال می‌توانید در مرتب و ذخیره کردن این فایل‌ها و برنامه‌ها به آن‌ها کمک کنید. به‌علاوه، دیگر از دغدغه‌ی گم شدن یا پاک شدن فایل‌ها هم خبری نخواهد بود. این هاردها با ظرفیت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 4 ترابایت

زیورآلات

آقایان هم به داشتن استایلی شیک اهمیت می‌دهند. یکی از مواردی که می‌تواند به استایل آقایان جذابیت بیشتری ببخشد زیورآلات و اکسسوری‌ها هستند. با انتخاب یک مدل زیورآلات شیک و زیبا که در مدل‌های بی‌شماری در بازار وجود دارند می‌توانید به‌سادگی یک هدیه‌ی خوب بخرید. می‌توانید زیورآلات را به تنهایی یا همراه با یک کادوی دیگر هدیه بدهید.

دستبند مردانه ریسه گالری

ماشین ریش تراش

چه وسیله‌ای می‌تواند ضروری‌تر و کاربردی‌تر از ماشین ریش‌تراش برای آقایان باشد؟ هر آقایی از این هدیه استقبال می‌کند. زیرا به کمک آن می‌تواند ظاهر مرتب‌تر و جذاب‌تری داشته باشد. برندهای زیادی وجود دارند که می‌توانید محصولات هر کدام را بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این ماشین‌های ریش‌تراش در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند و قابلیت‌های متنوعی دارند؛ پس پیش از خرید به ویژگی‌های آن‌ها دقت کنید.

ماشین اصلاح صورت براون مدل 9240s

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 927

ست کمربند و کیف چرم

کمربند و کیف پول از جمله اکسسوری‌های ضروری آقایان هستند. ست‌های کمربند و کیف پول چرم که در انواع مختلفی در بازار وجود دارند هدیه‌های بسیار جذابی برای ولنتاین به‌شمار می‌روند. این ست‌ها اغلب همراه با جاکلیدی و خودکار هستند و یک ست کامل و کاربردی را به‌وجود می‌آورند.

ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS6.nw

قهوه ساز

با خرید یک قهوه‌ساز می‌توانید خیال همسرتان را بابت درست قهوه برای همیشه راحت کنید. به کمک یک قهوه‌ساز خانگی همسرتان می‌تواند همیشه یک فنجان قهوه‌ی داغ آماده داشته باشد و انرژی خود را در سراسر روز حفظ کند. قهوه‌سازها یا اسپرسوسازهای خانگی گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید کادوی ولنتاین هستند و در انواع و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد.

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009

گیمبال

شاید یکی از تفریحات مورد علاقه‌ی همسرتان عکاسی و فیلمبرداری حتی با موبایل باشد. در این صورت می‌توانید با خرید یک گیمبال یا استابلایزر او را غافلگیر کنید. به این ترتیب کمک بزرگی به او کرده‌اید تا عکس‌های خوب و بدون لرزش بگیرد. مطمئن باشید آقایان از این هدیه‌ی شما استقبال خواهند کرد.

گیمبال دی جی آی مدل Osmo Mobile 5

پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G


چند ایده جذاب برای تزیین کادوی ولنتاین

به خاطر داشته باشید که سلیقه‌ی آقایان با خانم‌ها کمی متفاوت است، پس هنگام تزیین کادوی ولنتاین حتما به این موضوع توجه کنید. در ادامه می‌توانید چند ایده‌ی جالب و شیک برای تزیین کادوی آقایان را ببینید.

کادو ولنتاین برای پسر
کادو ولنتاین برای پسر

رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید رنگ‌های مناسبی برای کادوی آقایان هستند. پس با استفاده از کاغذ کرافت یا کاغذ کاهی می‌توانید یک کادوی شیک آماده کنید. برای تزیین کادوی خود می‌توانید از روبان‌هایی با تن رنگی مشابه استفاده کنید تا هماهنگی زیبایی داشته باشد. حتی می‌توانید از مقداری کنف استفاده کنید و کارت تبریک ولنتاین را به روبان گره بزنید. همانطور که در تصویر می‌بینید، می‌توانید به کمک دو مقوای سفید و قهوه‌ای یک کارت ساده و زیبا درست کنید.

کادو ولنتاین برای آقایون
کادو ولنتاین برای آقایون

علاوه‌بر کاغذهای کاهی و کرافت می‌توانید از کاغذهای مشکی و کرم هم برای کادوی آقایان استفاده کنید. می‌توانید بسته‌ی کادویی را با کنف یا قیطون‌هایی به رنگ‌های سفید، مشکی یا کرم ببندید و آن را با یک شاخه گل تزئین کنید.

کادو ولنتاین عاشقانه
کادو ولنتاین عاشقانه

در این تصویر یک ایده‌ی ساده اما زیبا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید پس از کادو کردن هدیه‌ی خود با کاغذ کاهی یا کرافت و بستن آن با کنف یک قلب کوچک با نمد قرمز درست کنید و زیر کنف قرار دهید. برای زیباتر و کلاسیک‌تر نشان دادن کادو می‌توانید یک برش از یک روزنامه‌ی لاتین زیر قلب بگذارید.

کادو ولنتاین
کادو ولنتاین

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توانید برای تزیین کادوی ولنتاین استفاده کنید درست کردن چند قلب کوچک با کاغذ رنگی قرمز است. قلب‌های قرمز را سوراخ کنید و قیطون‌ها را از وسط آن‌ها رد کنید.

کادو روز عشق
کادو روز عشق

همه‌ی ما می‌دانیم که رنگ قرمز و قلب قرمز نماد ولنتاین است. حتی اگر از کاغذهای گراف و کاهی برای کادو کردن استفاده کرده‌اید می‌توانید با به‌کار بردن رنگ قرمز جذابیت آن را بیشتر کنید. با بریدن کاغذ به شکل قلب یا حتی نوارهای قرمز جلوه‌ی زیباتری به کادوی خود بدهید.

سوالات و جواب‌ های رایج درباره خرید کادو ولنتاین برای پسر

ولنتاین برای پسر چی بخریم؟

گل و شکلات هدیه‌های رایجی هستند که در روز ولنتاین می‌بینیم. اما این هدایا چندان مورد پسند آقایان نیستند. پس بهتر است هدیه‌ای خریداری کنید که نشان دهد شما به او اهمیت می‌دهید. به علایق مرد زندگی خود مانند سفر، ورزش، بازی، موسیقی، آشپزی یا تکنولوژی توجه کنید و یک هدیه‌ی کاربردی بخرید.

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان چیست؟

در کنار کادوی ولنتاین می‌توانید با انجام چند کار مرد زندگی خود را سورپرایز کنید. عکس‌های خاطره‌انگیزتان را چاپ کنید، یک یادداشت محبت‌آمیز بنویسید و در ماشینش بگذارید یا یک کارت پستال برایش پست کنید. حتی می‌توانید با خرید بلیط کنسرت یا سفر او را غافلگیر کنید.

آیا آقایان هدیه گرفتن را دوست دارند؟

بله. اما خوب است بدانید آن‌ها از دریافت هدیه‌ای که برایشان کاربرد داشته باشید بیشتر لذت می‌برند؛ به‌خصوص اگر از طرف عشق زندگی‌شان باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

روز ولنتاین روز عشق و دوستی است و همه دوست دارند در این روز عشق خود را فرد خاص زندگی‌شان نشان دهند. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم خرید هدیه برای آقایان کار نسبتا سختی است. هنگام خرید کادو ولنتاین برای مرد زندگی‌تان باید بدانید که بهتر است او را با خرید هدیه‌ای کاربردی خوشحال کنید.

لوازم تزئینی، عروسک‌های ولنتاین و شکلات کادو ولنتاین برای دختر هستند، نه آقایان. هدیه‌ای بخرید که نشان دهد به سلیقه و علایق او توجه می‌کنید. ما در این مقاله چند ایده‌ی جذاب هدیه ولنتاین برای پسر گردآوری کردیم که در خریدتان به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *