گذر سریع زمان را هرگز نمی‌توان متوقف کرد. بالاخره روند پیری را دیر یا زود تجربه می‌کنیم و وارد میانسالی می‌شویم؛ اما حتی در 50 سالگی هم می‌توانید طراوت، شادابی و لطافت پوست دوره بیست تا سی سالگی را علاوه بر قلب و روحتان، در ظاهر نیز داشته باشید!

این روزها استفاده از ترکیبات ضد پیری و ضد چروک به بخشی از روتین مراقبت از پوست هر بانویی تبدیل شده است. شاید هیچ نوع  کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال که با فرمولاسیون اختصاصی تولید می‌شوند معجزه آسا نباشند؛ اما طبق نقطه نظرات درماتولوژیست‌ها استفاده از ترکیبات آبرسان و ضد پیری تا حد زیادی روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازند و می‌توانند اثرات مطلوبی در دراز مدت داشته باشند.

حتی اگر پوستتان به اندازه ابتدای دوره جوانی شاداب است باز هم ممکن است بخواهید حداقل 10 سال جوان‌تر به نظر برسید و زمان را به عقب برگردانید! راه حل امروز مینی ژوپ برای شما که به زیبایی و جوانی پوست در هر سن و سالی اهمیت می‌دهید انواع کرم ضد چروک برای افراد بالای 50 سال است. برای آشنایی بیش‌تر با این محصولات همراه ما در مینی ژوپ بمانید.

نقد و بررسی انواع کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال

پیشنهاد مینی ژوپ

لوسیون ضد چروک آردن مدل Vitamine C

  • نوع محصول: کرم ضد چروک برای روز و شب
  • نوع ویتامین/ عصاره: ویتامین E , ویتامین C
  • مناسب برای: انواع پوست

شاید پیشگیری بهتر از درمان باشد؛ اما با انواع کرم‌های ضد چروک بالای 50 سال هنوز هم می‌توانید از پیشرفت چین و چروک روی صورت در همین سن و سال جلوگیری کنید. لوسیون ضد چروک آردن مدل Vitamin C حاوی ترکیبات جوان کننده، سفت کننده و حفاظتی پوست در برابر رادیکال‌های آزاد است.

از این محصول می‌توانید در تمام شبانه روز روی نواحی مختلف صورت و گردن استفاده کرده و از لایه برداری و خواص روشن کنندگی آن لذت ببرید.

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex

  • نوع محصول: کرم ضد چروک مخصوص شب
  • نوع ویتامین/ عصاره: روغن ماکادمیا، روغن زیتون، عصاره رزماری و ویتامین E
  • مناسب برای: معمولی تا خشک

انواع کرم ضد چروک شب در طول خواب شبانه آنتی اکسیدان و مواد مغذی پوست را تامین و کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کنند. کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex سرشار از امگا 7 است و سبوم مورد نیاز پوست معمولی تا خشک را تامین می‌کند.

از آنجایی که جذب ترکیبات فعال از طریق پوست در شب بهتر صورت می‌گیرد لازم است از این کرم بعد از شستشو کامل پوست و پیش از خواب روی نقاط مختلف صورت استفاده کنید.

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age

  • نوع محصول: کرم ضد چروک روز و شب
  • نوع ویتامین/ عصاره: ندارد
  • مناسب برای: معمولی تا خشک

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو را می‌توانید هم با رویکرد پیشگیرانه و هم برای ریکاوری و درمان پوست افتاده و چروکیده صورت استفاده کنید. این محصول علاوه بر تامین رطوبت پوست برای لیفتینگ و رفع شلی و افتادگی پوست صورت و گردن نیز مناسب است.

برای کسب نتیجه بهتر لازم است حداقل دو بار در روز مقدار کافی از کرم را روی پوست خشک و تمیز قرار داده و ماساژ دهید.

کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره

  • نوع محصول: کرم ضد چروک روز و شب
  • نوع ویتامین/ عصاره: روغن‌های گیاهی امگا 3 و امگا 6
  • مناسب برای: انواع پوست

بهترین راهکار برای مقابله با عوارض کهولت سن استفاده پیشگیرانه و درمانی از انواع کرم ضد چروک قوی است. کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره با فرمولاسیون اختصاصی فشار ناشی از انقباض عضلات را می‌کاهد و با آبرسانی به پوست از افتادگی و چین و چروک ناشی از افزایش سن جلوگیری می‌کند.

این محصول حاوی پپتیدهای سویا است که فعالیت سلول‌های پوست را تحریک می‌کند. برای کسب نتیجه مطلوب از این کرم در نواحی مستعد چین و چروک نظیر خطوط اخم، خنده و چروک حداقل دو بار در روز استفاده کنید.

کرم ضد چروک اُلی ژن مدل Caviar

  • نوع محصول: کرم ضد چروک روز و شب و سفت کننده
  • نوع ویتامین/ عصاره: ویتامین A , ویتامین E , ویتامین B3 , ویتامین D , ویتامین B5
  • مناسب برای: انواع پوست

عصاره خاویار یکی از ترکیبات منحصر به فرد برای تقویت خونرسانی با بافت‌های مرده پوست و تقلید وظایف کلاژن و الاستین درون زاد است. کرم ضد چروک اُلی ژن با عصاره خاویار تولید شده و عصاره آرنیکا به کار رفته در آن آنتی اکسیدان و روشن کننده انواع پوست است.

این محصول علاوه بر پیشگیری از پیشرفت چین و چروک یک ضد لک، مرطوب کننده و ضد آفتاب بوده که با SPF موثر تولید شده است.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا سری Ameli Age مدل Ameliox

  • نوع محصول: کرم ضد چروک روز و شب و سفت کننده
  • نوع ویتامین/ عصاره: ویتامین E , ویتامین C , ویتامین B5
  • مناسب برای: انواع پوست

برای پیشگیری از بروز چین و چروک پوستی و کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد لازم است استفاده از کرم‌های ضد چروک را در روتین پوستی خود بگنجانید.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا سری Ameli Age دارای خواص ضد چروک و آنتی اکسیدانی قوی است که تا 25 درصد از خطوط پنجه کلاغی دور چشم را در طول یک ماه کاهش می‌دهد.

کرم ضد چروک ژوت مدل Ameliox

  • نوع محصول: کرم ضد چروک روز و شب و سفت کننده
  • نوع ویتامین/ عصاره: ویتامین E , ویتامین C , ویتامین B5
  • مناسب برای: انواع پوست

برای کاهش چین و چروک صورت نیازی به بوتاکس و روش‌های جایگزین نیست. فقط کافی است برای مدتی کرم ضد چروک ژوت مدل Ameliox را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید.

مهم‌ترین تاثیر کرم ضد چروک ژوت تقویت ماتریکس سلولی و سنتز الاستین و کلاژن تیپ 1 و 5 است. این ترکیبات روند پیری را در دراز مدت به تعویق می‌اندازند.

کرم‌های ضد چروک؛ اکسیر جوانی حتی در 50 سالگی!

ضد چروک یا ضد پیری فرقی ندارد؛ این محصولات تمام عوامل نظیر کم آبی پوست، آلودگی هوا، استرس‌های داخلی و روند افزایش سن را هدف قرار می‌دهند و پوست را نسبت به این عامل‌ها ضد ضربه می‌کنند.

اولین جاهایی که از افزایش سن بیش‌تر تاثیر می‌گیرند دور لب، اطراف چشم و زیر گردن هستند. بعد از 40 سالگی رطوبت پوست تا حد زیادی کم می‌شود و سلول‌های مرده از لایه برداری و جایگزین کردن سلول‌های جوان عاجز می‌شوند.

از این رو به ترکیبات موضعی خارجی مثل انواع کرم ضد چروک نیاز داریم که در سنین بالاتر و حتی در 50 سالگی نظیر اکسیر جوانی روند پیری پوست را به تعویق بیندازند.

درادامه بد نیست نگاهی به برخی از ترکیبات شناخته شده در انواع کرم‌های ضد چروک بالای 50 سال بیندازیم که اکثر برندهای سرشناس در محصولات خود به کار می‌گیرند:

آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های ضروری برای دفع عوامل مضر

آنتی اکسیدان‌ها نه فقط در کرم‌های ضد چروک، بلکه در انواع کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان پوست نیز وجود دارند. ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B3 در ساختار انواع کرم ضد چروک به بهترین شکل ممکن جذب پوست می‌شوند. این عوامل رادیکال‌های آزاد را در که در اثر آسیب به سلول‌های پوست و طی یک مکانیسم طبیعی آزاد می‌شوند خنثی می‌کنند.

ویتامین A برای تحریک کلاژن سازی

در میان تمام ویتامین‌های ضروری و آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین A بیش از این که یک آنتی اکسیدان طبیعی باشد به تحریک کلاژن سازی پوست کمک می‌کند. رتینول یکی از فرم‌های ویتامین A است که احتمالا در برچسب کرم ضد چروکی که برای افراد بالای 50 سال تولید می‌شود دیده باشید.

کوآنزیم Q10؛ یک ضد آفتاب و ضد چروک قوی

این روزها برچسب کوآنزیم Q10 را ممکن است روی محصولات زیادی به ویژه کرم‌های آبرسان ببینید. این ماده یکی از عوامل موثر در حفاظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو است که بر اثر افزایش سن ایجاد می‌شود. با این کوآنزیم تولید انرژی و تغذیه بافت‌های پوست تسریع می‌شود و پوست عملکرد عادی خود را حتی با وجود کهولت سن ادامه خواهد داد.

الیگو پپتیدهای غنی در انواع کرم ضد چروک

افزایش سن پپتیدهایی که در بازسازی پروتئین‌های پوست نقش داشتند را مهار می‌کند. الیگوپپتید‌هایی که در کرم‌های ضد چروک بالای 50 سال استفاده می‌شوند نقش پپتیدهای ذاتی پوست را تقلید می‌کنند؛ یعنی درست مثل الاستین یا کلاژن تولید مولکول‌های حیاتی را برای کاهش چین و چروک پوست تحریک خواهند کرد.

رژیم مکمل پیشنهاد در کنار استفاده از کرم ضد چروک

از بهترین کرم‌های ضد چروک هم که استفاده کنید باید ابتدا اصول نگهداری و مراقبت از پوست خود را تغییر داده و اصلاح کنید. پوست شما ارزشمندترین ارگانی است که در معرض دید دیگران قرار دارد و رازهای زیادی را درباره سلامت روحی و جسمانی فاش می‌کند. پس در کنار استفاده از کرم‌های ضد چروک رژیم مراقبت از پوست خود را این بار به سبک مینی ژوپ تنظیم کنید:

استفاده از ترکیبات ضد آفتاب برای کاهش چین و چروک

آفتاب مهم‌ترین دلیل چین و چروک و پیر به نظر رسیدن پوست است. بر اساس منابع حداقل SPF که بتواند پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید حفظ کند 15 است؛ اما شاید بد نباشد از حداقل SPF 30 برای آب و هوای ایران استفاده کنید. ضمن این که اکثر ضد آفتاب‌ها اثرات مشابهی دارند و نباید گول ضد آب بودن آن‌ها را بخورید و از تجدید کرم روی پوست خودداری کنید.

آبرسانی و مرطوب کردن مداوم پوست

کرم‌های حاوی ترکیبات آبرسان و نرم کننده مکمل استفاده از انواع کرم ضد چروک به ویژه برای افراد بالای 50 سال هستند. مهم‌تر این که با افزایش سن پوست شما به آبرسانی عمیق‌تری نیاز دارد؛ حتی اگر پوستی فوق العاده چرب داشته باشید که حتی در سنین بالا منافذ باز موجود در آن پوستتان را مستعد جوش می‌کند.

شستشو پوست با پاک کننده‌های ملایم

فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال قرار دارید یا روز خود را بیرون یا داخل منزل سپری کرده‌اید؛ هر روز باید پوستتان را به وسیله پاک کننده ملایم و سازگار با پوست خود پاکسازی کنید. حتی اگر پوستی آکنه دار و چرب دارید این شستشو مداوم به رفع سریع چربی و آلودگی‌ها کمک می‌کند؛ اما نباید از مرطوب کردن پوست بعد از هر بار پاکسازی غافل شوید.

شما چه فکر می‌کنید؟

با افزایش سن رطوبت پوست و قدرت بازسازی سلول‌های آسیب دیده آن کم می‌شود. انواع کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال در واقع نه عاملی برای رفع چین و چروک ناشی از کهولت سن بلکه ترکیبی برای جلوگیری از پیشرفت پیری پوست و آبرسانی بدان هستند.

در کرم‌های ضد چروک قوی که برای افراد مسن‌تر تولید می‌شوند ترکیباتی نظیر کوآنزیم Q10، آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدهای غنی استفاده می‌شود که نقش کلاژن را تقلید می‌کنند. درباره کرم‌های ضد چروک و اثرگذاری آن‌ها چه فکر می‌کنید؟

�ر “7 مارک از بهترین کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال: در هر سنی جوان بمانید!

  1. سلام توروخداقسم راهنماییم کنید من پوست خیلی خوبی داشتم چندساله پوستم خشک ولک شده کرم چی بزنم ممنون

  2. درود بر شما
    مطالبتان بسیار عالی و مفید بود
    اگه میشه منو راهنمایی کنید
    بنده ۵۵ ساله آقا هستم به نظر شما بهترین کرم لیفت و ضدچروک که میتونم استفاده ‌کنم چه برندی هست البته پوست من معمولی روبه چرب هست ممنون میشم راهنمایی کنید
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *