از شکاف‌ پوست، سوزش و موهای زیرپوستی بدنتان خسته شده‌اید؟ هیچ یک از راه‌های رفع مو زائد به اندازه کرم موبر، حس لطافت و نرمی سابق را روی پوستتان ایجاد نمی‌کند!

حتما شما هم تجربه احساس ناخوشایند سوزش و خارش بعد از اصلاح مو زائد با تیغ را داشته‌اید.  تولید کرم موبر به بازار نیز با هدف جبران همین کمبودها و تجربیات تلخ گذشته بوده است. کافی است جدیدترین روش‌های رفع موقتی موهای زائد بدن را مرور کنید تا با ارزان‌ترین و موثرترین راه رفع موی زائد آشنا شوید!

تمام تجربه‌های بدی که در اصلاح موهای زائد صورت و بدن داشتید دور بریزید! همراه ما باشید تا با مهم‌ترین معیارهای خرید و معتبرترین برندهای کرم‌های موبر بدن از زبان متخصصان آشنا شوید.

معرفی بهترین کرم موبر بدن برای اصلاح بی دردسر

پرفروش‌ترین

کرم موبر صورت و بدن سینره

اولین تصوری که از اصلاح موهای زائد داریم حس دردناک جدایی مو از بدن است. اما با وجود کرم موبر صورت و بدن سینره دیگر نیازی به نگرانی بابت درد و سختی رفع موهای زائد ندارید.

کرم موبر سینره محصول موفق دیگری از برند شناخته شده سینره است که در عین قدرت بالای موزدایی، باعث سرخی پوست نمی‌شود.

در فرمولاسیون این کرم از تیوگلیکولات کلسیم و سدیم استفاده شده که به درون ساقه‌ مو نفوذ و پیوندهای دی سولفید را در کراتین حل می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این کرم حاوی عصاره‌ی پاپایا جهت تضعیف موهای زائد و روغن گل همیشه‌بهار و آلوئه‌ورا برای نرمی و جلوگیری از التهاب پوست بعد از اصلاح است.

محصول از قدرت خوبی برای موزدایی برخوردار بوده و برای بانوان و آقایان قابل استفاده خواهد بود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

داخل محصول دستکش برای استعمال راحت وجود ندارد. با این حال یک کاردک کوچک در بسته بندی برای مالیدن کرم روی ناحیه مورد نظر تعبیه شده است.

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

برخلاف نوارهای موبر و مومک‌ها، کرم موبر ویت مدل Sensitive ساده‌ترین راه برای دفع بدون درد موها زائد است. این کرم محصول کمپانی ویت بوده که با ویتامین E و عصاره آلوئه ورا غنی شده است.

برند فرانسوی ویت این کرم موبر را برای بانوان و آقایان تولید کرده است.

کافی است کرم را روی پوست کاملا خشک و قبل از حمام استفاده کنید. بعد از سه دقیقه قسمتی از موضع را با کاردک موجود در جعبه پاک کنید و از لطافت پوستتان لذت ببرید!

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول برای انواع پوست‌ها حتی پوست‌هایی که موهای خیلی کوتاهی دارند قابل استفاده است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

داخل محصول دستکش برای استعمال راحت وجود ندارد. با این حال یک کاردک کوچک در بسته بندی برای مالیدن کرم روی ناحیه مورد نظر تعبیه شده است.

کرم موبر صورت سی گل

از بین روش‌های حذف موهای زائد، استفاده از کرم موبر صورت سی گل بهترین راه برای حذف خارش و تخریش بعد از اصلاح است. ترکیبات اصلی این محصول تیوگلیکولات، عصاره‌ آلوئه‌ورا، عصاره‌ لیمو، سنتلا، پاپایا و روغن کالاندولا است. بنابراین بعد از اصلاح با این کرم موبر احتمال ایجاد التهاب پوستی کم‌تر خواهد بود.

این محصول به صورت تخصصی برای پوست صورت تولید شده است. ترکیبات التیام دهنده کرم موبر سی گل نظیر آلوئه ورا بهترین فرمولاسیون را برای دفع موهای زائد صورت ایجاد کرده‌اند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم موبر صورت سی گل محصولی تخصصی برای رفع موهای زائد و پوست‌های حساس است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

داخل محصول دستکش برای استعمال راحت وجود ندارد. با این حال یک کاردک کوچک در بسته بندی برای مالیدن کرم روی ناحیه مورد نظر تعبیه شده است.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این کرم بدانید در مقاله کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی به تفصیل به آن پرداخته‌ایم.

کرم موبر بدن هیدرودرم

برند هیدرودرم این بار محصولی موثر و ضد حساسیت برای برداشت فوری موها معرفی کرده است. کرم موبر هیدرودرم مخصوص بدن طراحی شده و با تیوگلیکولات کلسیم از رشد موهای ناخواسته بدن جلوگیری می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کافی است یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم موبر را روی پوستتان بمالید تا در مدت زمان کوتاهی موها برداشت شوند.

این محصول برای پوست‌های حساس و ظریف و مخصوص برداشت موهای زائد بدن است.

مخصوص آقایان

کرم مو بر مخصوص آقایان سروینا مدل Men

برای موهای ضخیم مردانه، هیچ چیز بهتر از یک کرم موبر تخصصی سریع و به صرفه نیست. کرم مو بر مخصوص آقایان سروینا مختص پوست و موهای بدن ضخیم مردانه تولید شده است. کافی است کرم را با ضخامت یک میلی متر روی سطح قرار دهید و حداکثر 5 دقیقه بعد شستشو دهید.

کرم موبر بدن رینبو مدل DEPILATORY CREAM

کرم موبر رینبو یکی از محصولات گیاهی داخلی است که طرفداران زیادی دارد. این محصول با عصاره آلوئه ورا غنی شده و برای انواع پوست‌ها ( پوست بدن) مناسب است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

مدت زمان اثرگذاری محصول طولانی و در حد 15 دقیقه است.

کرم موبر پریزن مدل Mina

کرم موبر پریزن مدل Mina یکی از محصولات محبوب ایرانی برای رفع موهای زائد تمام بدن است. فرمولاسیون جدید این کرم موبر بهترین و سریع ترین روش برای رفع موهای زائد است.

ویتامین‌های E، آلانتوئین و عصاره‌های گیاهی موجود در کرم موبر دپی از حساسیت و تخریش پوست جلوگیری می‌کنند. این محصول به صورت تخصصی برای بدن طراحی شده و آلرژی زا نیست.

کرم موبر هرمودر مدل مگنولیا

برای پوست‌های حساس و کسانی که از موهای زیر پوستی خسته شده‌اند کرم موبر هرمودر مدل مگنولیا انتخاب مقرون به صرفه‌ای است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول نسل جدید کرم‌های موبر تناسلی بوده که با عصاره گل مگنولیا غنی شده است. در صورتی که حین استفاده پوست تخریش شود، عصاره گل مگنولیا، آلوئه ورا و دکسپانتنول موجود در کرم از آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کنند.

کرم موبر بدن بیوتال مخصوص پوست حساس

کرم موبر بیوتال علاوه بر ویتامین E جهت نرم کنندگی پوست، حاوی روغن شی باتر است. شی باتر این کرم به مرطوب نگه داشتن پوست بدن بعد از اصلاح کمک می‌کند. به علاوه شرکت بیوتال برای تامین خاصیت نرم کنندگی این کرم موبر از عصاره بابونه استفاده کرده است.

کافی است مقداری از کرم را به صورت یکدست روی ناحیه مورد نظر با کاردک بمالید و از نرم کنندگی و رایحه آن لذت ببرید.

سوزش، خارش، خارش‌های پوستی، موهای زیرپوستی و رشد سریع مو عواملی هستند که شما را بابت استفاده از تیغ دلزده می‌کنند. باور کنید یا نه، مهم‌ترین فاکتور در خرید کرم موبر جنسیت شما است. ضخامت موی بدن مردان و زنان متفاوت بوده و در خرید هر نوع محصولی باید این فاکتور را در نظر داشته باشید.

کرم موبر؛ خوب، بد، زشت!

اصلاح موهای زائد با تیغ متداول‌ترین، ارزان‌ترین و بی‌دردترین روش در دنیا است؛ اما قطعا بهترین روش نیست! برداشت موهای زائد با کرم موبر مزایایی دارد که استفاده از آن را نسبت به تیغ و سایر روش‌های موقتی متمایز می‌کند:

خداحافظی با حساسیت پوستی به واسطه کرم موبر

مهم‌ترین مسئله‌ای که در اصلاح موهای زائد مطرح می‌شود حساسیت پوستی است. مشکلی که به دنبال استفاده از کرم موبر به سبب فرمولاسیون خاص آن‌ها برای انواع پوست‌ها اتفاق نمی‌افتد.

هر چند که احتمال سوزش پوست در صورت تماس طولانی مدت کرم موبر با پوست وجود دارد اما کرم‌ها کاربری ساده‌تری دارند. کافی است لایه نازکی از کرم روی سطوح قرار دهید و بعد از چند دقیقه موها را برداشت کنید. در صورتی که بعد از استعمال کرم احساس سوزش داشتید می‌توانید از انواع بهترین لوسیون بدن برای پوست استفاده کنید!

کاهش سرعت رویش موها با استفاده از کرم موبر

اگرچه استفاده از تیغ با تنوعی که در بازار وجود دارد همیشه راه حل اول بوده اما برای برداشت طولانی مدت مو توصیه نمی‌شود. تماس تیغه‌های تیز با موها تنها بخش عمده‌ای از ساقه موها را قطع می‌کند. بنابراین سرعت رویش مجدد موها سریع‌تر است. این مشکل به واسطه شیوه متفاوت استعمال کرم موبر تا حدودی رفع شده است.

حفظ لطافت و نرمی پوست با کرم موبر

بعد از چندین بار استفاده از تیغ برای اصلاح موهای زائد، شاید لطافت و طراوت پوست واژه‌ای ناآشنا به نظر برسد. تماس تیغ با سطح پوست به جز مشکلاتی که برای رشد مو ایجاد می‌کند، منجر به تخریش پوست می‌شود. به مرور زمان و با استفاده از تیغ، محل رویش موها تغییر شکل پیدا می‌کند و پوست ناحیه نیز تغییر ماهیت می‌دهد.

از بین روش‌های ارزان قیمت و موقتی رفع موهای زائد، کرم موبر بهترین گزینه جهت حفظ لطافت پوست خواهد بود. مثلا در فرمولاسیون این محصولات معمولا از عصاره‌های نرم کننده گیاهی نظیر آلوئه ورا استفاده می‌شود. در مجموع رایحه و خواص نرم کنندگی کرم موبر باعث می‌شود تا محصول متعادل و بهتری برای حذف موهای بدن باشد.

کرم موبر برای ناحیه تناسلی

شاید مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم موبر قابلیت استعمال و کنترل مناسب آن روی نقاط مختلف باشد. مثلا ممکن است یک کرم موبر به صورت اختصاصی برای ناحیه صورت یا کمر تولید ‌شود. بنابراین برای نواحی دیگر نظیر ناحیه شرمگاهی بهتر است از بهترین کرم موبر تناسلی استفاده کنید؛ چون پوست این ناحیه حساس‌تر است.

این در حالی است که با سایر ابزارهای اصلاح مو نظیر تیغ نمی‌توانید تفاوتی بین نواحی مختلف قائل شوید.

ترکیبات استاندارد کرم موبر مناسب

موهای زائد از کراتین و رنگدانه تشکیل شده‌اند. بنابراین ترکیب موثر کرم موبر باید بتواند کراتین را در مدت زمان کوتاهی در خود حل کند. سدیم تیوگلیکولات و کلسیم هیدروکسید دو ماده اصلی در فرمولاسیون کرم‌های موبر هستند که به سبب خاصیت بازی باید در مصرف آن‌ها دقت داشت.

مدت زمان معمول برای تماس مداوم کرم با پوست 5 دقیقه است. اگر بیش از 5 دقیقه کرم موبر روی پوست باقی بماند به سبب همین ترکیبات بازی ممکن است سرخی و تخریش بافتی ایجاد شود. به ندرت ممکن است این ترکیبات آلرژی زا باشند؛ چون در ترکیب کرم موبر از مواد نرم کننده و التیام بخش نیز استفاده می‌شود.

به جز این دو ترکیب، مواد رنگی، ترکیبات معطر و نگهدارنده نیز در ساختار کرم موبر به کار می‌برند. مثلا برخی از کرم‌های موبر با خاصیت نرم کنندگی، کاهش موهای زائد و ترمیم کنندگی به فروش می‌رسند. مطمئن باشید که هر نوع ماده‌ای که در فرمولاسیون کرم موبر به کار برده شود تنظیم و معتدل می‌شود. پس به ندرت می‌تواند آلرژی زا باشد.

تصورات اشتباه در خرید کرم موبر

قبل از این که بخواهید درگیر بازی برندها و تبلیغات آن‌ها شوید باید به صورت ویژه با استعمال کرم موبر آشنا شوید. اگر تا کنون از سایر روش‌های اصلاح موهای زائد استفاده می‌کردید ممکن است نسبت به کرم موبر بدبین باشید. اکنون وقت آن رسیده است تا با تمام این تصورات اشتباه خداحافظی کنید:

کرم موبر باعث تیرگی پوست نمی‌شود!

اگر از بهترین کرم موبر تناسلی یا سایر نواحی استفاده کنید هرگز بابت تیرگی پوستتان نگران نباشید. البته برندهای مختلفی کرم موبر تولید می‌کنند. اگر بدون تحقیق خرید کنید ممکن است به خاطر خشک شدن پوست احساس کنید ناحیه تیره شده است. برای جلوگیری از این مشکل باید از محصولات شناخته شده و محبوب نزد مصرف کنندگان استفاده کنید.

برای کسب بهترین نتیجه، ناحیه را به خوبی تمیز کنید

ممکن است بارها و بارها از کرم موبر استفاده کرده باشید اما به نتیجه مطلوب دست نیافته باشید. یکی از دلایل این مشکل عدم شستشو دقیق ناحیه قبل از شروع اصلاح با کرم است. این مسئله بیش‌تر زمانی مطرح می‌شود که قصد استفاده از کرم موبر تناسلی را دارید.

سوالات متداول پیرامون خرید کرم موبر

کرم موبر چیست؟

کرم موبر محصولی ضد التهاب، نرم کننده و ارزان قیمت برای رفع موقت موهای زائد بدن و صورت است.

کرم موبر چه مارکی خوبه؟

برای خرید بهترین مارک کرم موبر باید به ترکیبات و مشخصات آن دقت کنید. لازم است برای صورت از کرم موبر مخصوص صورت و برای بدن از نوع بدن استفاده شود.

کرم موبر چگونه استفاده می‌شود؟

ابتدا لایه‌ای با ضخامت یک میلی متر از کرم موبر را روی ناحیه قرار دهید. سپس بسته به برند محصول، بین سه تا پنج دقیقه کرم را شستشو و موها را برداشت کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

شاید ترکیبات محصول برای خرید کرم موبر حین انتخاب و مقایسه برندها کاربردی نباشند. اما قطعا شناخت نوع پوستتان در گزینش کرم کمک کننده است. به یاد داشته باشید کرم موبر باعث تیرگی پوست نمی‌شود و حتی می‌تواند رویش مجدد موها را به تعویق بیندازد.

شما چه فکر می‌کنید؟ بهترین برند کرم رفع موی زائد بدن که استفاده کرده‌اید کدام است؟ تجربیات خود را برای خرید بهتر با ما در میان بگذارید.

�ر “بهترین مارک برای خرید کرم موبر

  1. من از کرم موبر ناحیه تناسلی مارک سینره که ایرانی هم هستش استفاده کردم خیلی خوب بود

  2. من کرم موبر هرمودر مگنولیا سبزشو استفاده کردم خوب بوده قبلا آبیشو استفاده میکردم بوی کمتری داشت ولی از این بیشتر راضیم. کرم موبر سینره هم دوستان پیشنهاد دادن من یه بار استفاده کردم بد نبود فقط حس کردم خیلی باید بمونه تا موها رو برداره نمی دونم شاید برای من اینجوری بود.

  3. بنده در طبق سنتی تحقیق میکنم
    ماده ای رو با موبر ترکیب کردم که معجزه میکنه بوی بد ..سیاهی ..و سوزش رو فراموش کنید ..ترکیبم رو میفروشم ..
    برای زگیل های بدن ماده ای رو دارم که در عرض دو دقیقه هرگونه زگیل تناسلی یا غیر تناسلی رو از بین مبره
    در صورت تمایل برای خرید امتیاز این نوع ماده ایمیل بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *