اگر از خارش استفاده از تیغ یا بوی نامطبوع  انواع پودر موبر به تنگ آمده‌اید احتمالا کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی رضایت شما را جهت رفع موقت موهای زائد جلب کند.

از گذشته تا کنون انسان راه‌های زیادی برای رفع معضلی به نام موهای زائد تجربه کرده است. انواع تیغ‌های موبر پیش پاافتاده‌ترین ابزارهایی هستند که برای رفع موهای زائد استفاده می‌شدند. با این حال برگشت سریع موها و خارش و رشد نامناسب آن‌ها بعد از هر بار اصلاح باعث شد تا تولیدکنندگان به دنبال راهکارهای دیگری باشند.

از میان انواع کرم، پودر و ژل موبر، کرم‌های موبر به سبب قطع موها از ناحیه پایین‌تر و خاصیت نرمی و ضد التهابی محبوب‌تر هستند. کرم موبر سی گل یکی از برندهای شناخته شده ایرانی است که کم‌ترین عوارض جانبی و حساسیت پوستی را به دنبال رفع عمیق‌تر مو ایجاد می‌کند.

مشتاق هستید درباره ترکیبات این محصول و نحوه استفاده از آن روی پوستتان بیش‌تر بدانید؟ این مطلب به صورت اختصاصی برای شما گردآوری و تنظیم شده است! همراه ما بمانید.

نقد و بررسی انواع کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی

پیشنهاد ما

کرم موبر بدن سی گل با عصاره اسطوخودوس و گل همیشه بهار

کرم موبر سی گل مدل Body Depilatory حاوی موادی از قبیل تیوگلیکولات، عصاره‌ اسطوخودوس، گل همیشه‌بهار، آلانتوئین و بیزابولول است. تمام این ترکیبات کمک می‌کنند تا پوست حساس و آسیب دیده بعد از اصلاح سریع‌تر التیام یابد.

برای تست اولیه مقدار کمی از کرم موبر را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر روی پوست قرار دهید. در صورت عدم حساسیت می‌توانید از محصول برای ناحیه تناسلی استفاده کنید. ضمن این که مدت‌زمان قرارگیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول دارای ژل التیام بخش گیاهی پس از اصلاح و کاردک است که به همراه کرم داخل بسته قرار دارند. کرم موبر سی گل مناسب برای انواع پوست بوده و به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

 

کرم موبر سی گل مدل Body Beauty

مهم‌ترین ترکیب کرم موبر سی گل عصاره آلوئه ورا است. آلوئه ورا می‌تواند چین و چروک و لک‌های پوست را کم‌تر کند و به عنوان جوان‌کننده و شفاف‌کننده به کار رود. ضمن این که از از بروز تورم و خارش پوستی جلوگیری می‌کند.

قبل از مصرف باید اندکی از کرم را روی پوست امتحان کنید. به این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه بشویید. در صورتی که حساسیت ایجاد نشد از آن برای ناحیه تناسلی استفاده کنید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول دارای خواص ضد التهاب به دلیل وجود آلوئه‌ورا است. در بسته بندی محصول یک کاردک نیز برای استعمال ساده‌تر وجود دارد.

 

چرا سی گل؟

استفاده از انواع کرم موبر بیش از آقایان، مورد توجه بانوان بوده است. ضخیم شدن موها و خارش به دنبال اصلاح با توجه به لطافت پوست بانوان دغدغه مهمی برای آن‌ها بوده است. اما چه مواردی کرم‌های موبر و البته کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی را  متمایز می‌کند؟

با ترکیبات انواع کرم موبر آشنا شوید

سدیم تیوگلیکولات و کلسیم هیدروکسید مهم‌ترین ترکیبات انواع کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی هستند. این ترکیبات بسیار ساده هستند و می‌توانند با کراتین موجود در مو ارتباط برقرار کنند. نتیجه این ارتباط حل شدن ساقه مو و در هم شکستن آن است.

از آن جایی که پوست شما هم مقادیری کراتین و کلاژن دارد، استفاده طولانی از انواع موبر نظیر کرم یا پودر می‌تواند به آن آسیب بزند. اما در فرمولاسیون کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی از ترکیبات ضد التهاب استفاده شده است. این ترکیبات کمک می‌کنند حتی در صورتی که کرم به مدت طولانی روی پوست شما قرار گرفت آسیبی به لایه خارجی وارد نشود.

مزایای کرم موبر نسبت به ژل، پودر و فوم

زمانی که برای خرید محصول رفع موهای زائد اقدام می‌کنید با انواع و اقسام ژل‌ها، فوم، پودر و ... مواجه می‌شوید. اما کدام محصول بهتر است و کارایی بیش‌تری دارد؟

وجه تمایز انواع فوم و ژل موبر میزان کف کردن آن‌ها است. در مقایسه پودر و کرم هم وجه تمایز آن‌ها میزان پخش شدگی و سهولت در استفاده است.

انواع کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی فرمولاسیون کرمی، نرم و مخملی دارند. استعمال کرم روی ناحیه تناسلی معمولا ساده‌تر از انواع پودر یا فوم موبر است. بنابراین خیلی از افراد کرم موبر را به انواع پودرهای شیمیایی موبر ترجیح می‌دهند.

فاکتور مهم بعدی در استفاده از کرم موبر سهولت استعمال آن روی نقاط است. شاید تهیه پودر موبر تا لحظه استعمال کمی زمانبر باشد اما انواع کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی به صورت آماده تولید می‌شوند. بنابراین بعد از گشایش محصول به سادگی و به سرعت می‌توانید روی نقاط مختلف بدن از آن استفاده کنید.

کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که دچار بثورات و آسیب‌های پوستی سطح تا عمقی هستند باید از تماس انواع محصولات موبر با آن نقطه جلوگیری کنند. با این حال اگر آسیب یا زخم پوستی ندارید استفاده از کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی و برای هر سنی بلامانع است.

بانوان بیش از آقایان از انواع کرم موبر استفاده می‌کنند. کرم موبر به جز ترکیبات مشترکی که با انواع پودر دارد حاوی مواد نرم کننده و خنک کننده (ضد التهاب) پوست است. بنابراین کم‌تر از سایر محصولات می‌تواند باعث حساسیت، خارش، سرخی و تخریش بعد از استعمال شود.

البته ناگفته نماند انواع کرم موبر ممکن است حتی با وجود این که پوست سالمی داشته باشید حساسیت زا باشند. بنابراین منطقی است قبل از استعمال روی ناحیه تناسلی، کرم را در نواحی در دسترس‌تر نظیر دست تست کنید.

تصورات اشتباه پیرامون استفاده از ایم محصول

خیلی از بانوان قبل از انتخاب محصول جدید نسبت به ایجاد عوارض پوستی آن نگران هستند. البته این نگرانی کاملا به جا و منطقی است. همین الان و یک بار برای همیشه با تصورات اشتباه اغلب مصرف کنندگان پیرامون استفاده از انواع کرم موبر روی پوستتان آشنا شوید:

تیرگی پوست به دنبال استعمال کرم موبر

یکی از مهم‌ترین نگرانی بانوان تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی به دنبال مصرف انواع موبر است. رنگ ناحیه تناسلی به طور طبیعی تیره‌تر از سایر نواحی بدن است. این تیرگی می‌تواند به دنبال استفاده از انواع ژل یا کرم موبر تشدید شود.

طبق تجربه اکثر کاربران تیره شدن پوست با کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی کمی بعید به نظر می‌رسد. تنها در یک حالت امکان دارد این ناحیه تغییر رنگ دهد: التهاب و آسیب پوستی به دنبال استفاده غیر اصولی از محصول!

اگر روی بسته بندی انواع کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی را خوانده باشید می‌بینید که محدودیت زمانی برای قرار دادن محصول روی پوست در نظر گرفته شده است. بنابراین وقتی که کرم برای مدت طولانی‌تری روی این ناحیه بماند احتمال ایجاد التهاب و سوختگی وجود خواهد داشت.

تغییر رنگ پوست یک واکنش جبرانی به دنبال التهاب است که طی آن رنگدانه‌های ناحیه بیش از حد طبیعی می‌شوند. پس اگر اصولی از محصول استفاده کنید جای نگرانی بابت تیره شدن ناحیه تناسلی وجود نخواهد داشت.

ضخیم شدن موها بعد از استفاده

حتی اگر بخواهیم به استفاده از کرم موبر خیلی بدبین باشیم، هرگز احتمال ضخیم‌تر شدن موهای ناحیه تناسلی وجود ندارد. در واقع خیلی از مصرف کنندگان به خاطر ضخیم شدن مو به دنبال استفاده از تیغ به کرم موبر پناه می‌آورند.

مشکلات تناسلی به دنبال استفاده از این کرم‌ها

یکی دیگر از نگرانی‌های رایج به دنبال استفاده از کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی، مشکلات تناسلی و بیماری‌های آن است. تولیدکنندگان در این زمینه یک قدم جلوتر بوده‌اند و انواع محصولات موبری که در بازار می‌بینید فرمولاسیون فاقد عطر و بو دارند. با حذف عطر و بوی مصنوعی از کرم موبر هیچ عامل محرکی برای ایجاد بیماری‌های تناسلی وجود نخواهد داشت.

محدودیت‌های زمانی استفاده برای استفاده

یکی دیگر از تصورات اشتباه در استفاده از کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی محدودیت استفاده از آن در ماه است. مثلا برخی تصور می‌کنند کرم موبر را باید فقط به صورت ماهانه مصرف شود و بنابراین توام با آن از تیغ برای اصلاح ناحیه استفاده می‌کنند. این تصور کاملا اشتباه بوده و مردود است.

راهنمای انتخاب بهترین کرم موبر برای پوست شما

جستجو کوتاهی در فضای وب پیرامون خرید کرم موبر شما را با بی نهایت محصول داخلی و خارجی رو به رو می‌کند. محصولاتی که هرگز تست نکرده‌اید و تجربه دیگران هم برای خرید آن به نظر کافی نیست.

در چنین شرایطی بهتر است خودتان دست به کار شوید و با اطلاعات مربوط به محصول، زیر و بم آن را ارزیابی کنید:

ترکیبات کرم موبری که خریداری می‌کنید

بهترین انواع کرم موبر پایه گیاهی دارند و معمولا با روغن نارگیل، بادام، آلوئه ورا و آووکادو فرموله می‌شوند. این ترکیبات محصول را برای هر نوع پوستی به خصوص پوست‌های حساس سازگار می‌کنند. آلوئه ورا که در اکثر کرم‌های موبر می‌بینید خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز دارد.

ترکیبات رایج دیگری که در کرم موبر ممکن است ببینید روغن کرچک، آرگان، عصاره نعناع و ... هستند. اگر محصولات به صورت شیمیایی فرآوری شوند به جای این ترکیبات گیاهی از پارافین، روغن معدنی و وازلین برای نرم کنندگی کرم استفاده می‌شود.

سهولت استفاده

به طور کلی کرم موبر کاربری ساده‌تری نسبت به سایر محصولات دارد و بهتر روی پوست استعمال می‌شود. در این بین برخی از انواع کرم موبر با ابزارهایی مثل کاردک عرضه می‌شوند تا استعمال آن‌ها ساده‌تر باشد. بنابراین هنگام خرید محصول می‌توانید به اقلام همراه در بسته نیز توجه کنید.

قیمت کرم موبر نسبت به حجم

برای رفع موهای زائد کل بدن ممکن است به بیش از یک بسته کرم در هر بار استفاده نیاز داشته باشید. بنابراین ارزیابی کیفیت و حجم محصول نسبت به قیمت اهمیت ویژه‌ای دارد.

رایحه و عطر

برخی از انواع کرم موبر رایحه‌ای قوی دارند و در حین استعمال روی پوست حس خوشایندی ایجاد می‌کنند. با این حال به طور کلی از محصولاتی استفاده کنید که فاقد عطر و بو باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی از سریع‌ترین روش‌های رفع موقت موها بوده و فرمولاسیون آن ضد حساسیت است. این محصول فاقد عطر و بو طراحی شده و عصاره آلوئه ورا روغن کالاندولا موجود در آن از التهاب پوست بعد از هر بار اصلاح جلوگیری می‌کنند.

 

�ر “آشنایی با کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *