شفافیت و درخشندگی پوست صورت از ویژگی‌های منحصر به فردی است که همه ما به دنبال آن هستیم. گاهی اوقات حتی با استفاده از بهترین محصولات مراقبتی نیز به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم و پوستمان همچنان کدر می‌ماند. همانطور که می‌دانید پاکسازی پوست یک راه عالی برای افزایش درخشندگی و شادابی پوست است. بسیاری از افراد برای پاکسازی پوست خود از اسکراب استفاده می‌کنند و یا به دنبال کرم ها و روش‌های مختلف برای پاکسازی پوست می‌روند.

یکی از روش‌های ساده و خانگی برای پاکسازی عمقی پوست استفاده از برس پاکسازی است. این محصول که با اسم فیس براش نیز شناخته می‌شود به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی بدون دردسر پوست خود را پاکسازی کنید. در این مطلب از مینی ژوپ ما قصد داریم بهتری برس پاکسازی صورت برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

7 مورد از بهترین برس پاکسازی صورت برای انواع پوست

مدل محبوب

برس پاک‌سازی مدل beauty skin

برس پاکسازی اسکین بیوتی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای پاکسازی پوست است. این فیس براش به صورت دستی بوده و برای استفاده از آن تنها به فشار دستتان احتیاج دارید. برس پاکسازی اسکین بیوتی تنها یک سری متوسط دارد و برای استفاده بر روی پوست معمولی مناسب است. این محصول قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی داشته و نیاز شما را برای داشتن یک فیس براش با کیفیت برطرف می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • مقرون به صرفه
  • کیفیت بالا

برس پاکسازی کیوت اسکین مدل CIH-F700

فیس براش کیوت اسکین یکی از بهترین برس‌های پاکسازی صورت برای انواع پوست است. این محصول ۳ سری مختلف داشته که هر کدام کار متفاوتی بر روی پوست انجام می‌دهند. سری اول برای یک شست‌وشوی کامل، سری دوم مناسب برای پوست‌های چرب و استفاده‌ی روزانه و سری سوم مخصوص لایه‌برداری است.

سرعت این برس در ۲ حالت مختلف تنظیم می‌شود و برای انواع پوست مناسب است. مدت زمان استفاده از این فیس براش در روز ۱ دقیقه است. در صورتی که بیشتر از مدت زمان تعیین شده از آن استفاده کنید ممکن است پوستتان آسیب ببیند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • دارای سری های متنوع
  • تنظیم سرعت در ۲ حالت مختلف
  • مناسب برای لایه برداری پوست

فیس براش سونیک تاچ بیوتی مدل TB1487

برس پاکسازی سونیک تاچ بیوتی یکی دیگر از محصولات محبوب موجود در بازار است. این برس مجهز به یک باتری قابل شارژ بوده و طراحی شیک و منحصر به فردی دارد. این محصول به صورت ویبره عمل می‌کند و در دو سرعت مختلف تنظیم می‌شود. یک پایه نگهدارنده نیز به همراه آن ارائه می‌شود که در صورت عدم استفاده از برس می‌توانید آن را به راحتی روی پایه قرار دهید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • دارای باتری قابل شارژ
  • تنظیم سرعت در دو حالت مختلف

برس پاک‌سازی مدل 6204

برس پاکسازی صورت برند اتود هاوس با دو سری متفاوت از سری برس‌های با کیفیت برای صورت است. سری اسفنجی این محصول را برای پاکسازی صورت و سری دیگر آن نیز برای ماساژ صورت است. این برس علاوه بر ماساژ صورت برای لایه برداری پوست نیز کاربرد دارد. برس اتود هاوس دستی بوده و برای استفاده از آن به برق نیازی نیست.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • مناسب برای ماساژ و لایه برداری پوست

برس پاکسازی پوست صورت مدل فیس براش سیلیکونی

این مدل از برس سیلیکونی با ویژگی‌های منحصر به فرد، برسی محبوب در میان مدل‌ها و بلاگرهای آرایشی است. سری سیلیکونی این محصول به راحتی پوست را پاکسازی کرده و دارای خاصیت آنتی باکتریال است. این محصول رنگ بندی زیبایی داشته و بسیار خوش دست است.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • دارای سری آنتی باکتریال

برس پاک‌سازی فوراور مدل TFMK-986

برس پاکسازی صورت فوراور یک محصول ایده‌آل و کاربردی برای شستشوی صورت است. سرعت این برس در سه حالت مختلف تنظیم می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیاز خود سرعت را تنظیم کرده و صورت خود را پاکسازی کنید. این محصول مجهز به باتری قابل شارژ بوده و برای استفاده از آن نیازی به تعویض باتری نیست.

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • دارای باتری قابل شارژ
  • تنظیم سرعت در سه حالت مختلف

برس پاکسازی پوست صورت جاندلی مدل 802

برس پاکسازی جاندلی محصولی بی‌نظیر برای پاکسازی پوست صورت است. این محصول سه سری متفاوت دارد که برای پاکسازی، لایه برداری و … می توانید از آن استفاده کنید. این برس ضد آب بوده و بعد از استفاده می توانید به راحتی آن را بشویید. این محصول به افزادی که پوست خشک دارند توصیه نمی‌شود

آنچه این محصول را متمایز می کند

  • دارای سه سری متفاوت
  • ضد آب

فیس براش چیست؟

همانطور که می‌دانید پاکسازی صورت یکی از کارهای مهمی است که در طول روز باید انجام دهید. برای اینکه شستشوی صورت بیشترین تاثیر را داشته باشد بهتر است که از یک فیس براش یا همان برس پاکسازی استفاده کنید. این محصول به دلیل داشتن سری مخصوص پوست را به طور کامل پاکسازی کرده و برای ماساژ یا لایه‌برداری نیز مناسب است. برس‌های پاکسازی انواع مختلفی دارند در بالا ما انواعی از بهترین برس پاکسازی صورت برای انواع پوست را معرفی کردیم تا از بین آن‌ها بتوانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

برس پاکسازی پوست چرخشی

انواع برس پاکسازی

به طور کلی دو نوع فیس براش باز لحاظ کاربرد وجود دارد:

1. فیس‌ براش لرزشی

این برس همانطور که از اسمش هم پیداست به صورت لرزشی پوست را پاکسازی می‌کند. یعنی با ایجاد لرزش و بدون کشیده شدن بر روی پوست، انواع آلودگی‌ها را از روی پوست برمی‌دارد. این محصولات به دلیل داشتن حالت لرزشی برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است.

2. فیس‌ براش چرخشی

فیس براش چرخشی با حرکات دورانی خود پوست را پاکسازی می‌کند. این برس به افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند توصیه می‌شود. با این حال بهتر است این برس را محکم روی پوست خود نکشید چرا که پوست آسیب می‌بیند.

مزایای استفاده از برس پاکسازی صورت

در طول روز انواع آلودگی‌ها، چربی‌ها و ناخالصی ها بر روی پوست می‌نشیند. استفاده از انواع شوینده‌ها برای پاکسازی این آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها به تنهایی کافی نیست. به همین دلیل نیز شما به یک محصول فیزیکی قوی نیز نیاز دارید که پوست را به طور عمقی پاکسازی کنند. بسیاری از افراد استفاده ۲ الی ۳ بار در هفته از لایه بردار را ترجیح می‌دهند. اما استفاده روزانه از برس پاکسازی صورت نیز خالی از لطف نیست.

این محصول با داشتن یک سری منحصر به فرد بدون آسیب به پوست، آن را به طور عمقی پاکسازی می‌کند. افرادی که پوست چرب و مختلط دارند با استفاده از این محصول می توانند از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنند. این محصول همچنین برای افزایش شفافیت و درخشندگی پوست نیز کاربرد دارد.

از طرف دیگر پوست در یک چرخه طبیعی هر ۲۸ روز یکبار خود را ترمیم می‌کند. در این چرخه سلول‌های قدیمی از بین رفته و سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. فیس براش با پاکسازی عمقی سلول‌های قدیمی را از بین برده و روند بازسازی پوست را تسریع می‌کند در نتیجه پوست شما شفاف شده و دیگر آسیب پذیر و نازک نخواهد بود.

البته یک نکته را فراموش نکنید. ممکن است وقتی برای اولین بار از فیس براش استفاده می‌کنید پوست ملتهب و حساس شود. این اتفاق طبیعی است چرا که پوست در حال دفع تمامی آلودگی‌ها و میکروب‌هاست. برای اولین بار آلودگی‌ها روی پوست می‌آیند و ممکن است پوست را کمی ملتهب کنند به همین دلیل نیز این مشکل پیش می‌آید. پس بهتر است بعد از اولین استفاده کمی به پوست فرصت دهید تا به آن عادت کند. برای سایر پاک کننده های پوست مانند سرم و آب پاک کننده پوست نیز ممکن است همین حساسیت در اولین استفاده پیش بیاید که به هیچ وجه جای نگرانی ندارد.

نحوه استفاده از برس پاکسازی صورت

  1. برای اینکه برس پاکسازی بیشترین تاثیر را روی پوست داشته باشد باید به درستی از آن استفاده کنید. برای استفاده درست از این محصول روش زیر را دنبال کنید
  2. ابتدا پوست خود را به طور کامل بشویید به طوری که هیچ آرایشی روی آن نباشد. در این صورت پاکسازی عمیق‌تر انجام می‌شود.
  3. سپس شوینده سازگار با نوع پوست را به پوست خود بزنید و برس پاکسازی را خیس کنید.
  4. برس را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. این مرحله اهمیت زیادی دارد. بهتر است فشار دست خود را کنترل کنید و به آرامی در دایره‌های کوچک برس را روی صورت بکشید.
  5. در نهایت پوست خود را با آب ولرم بشویید.

نکات مهمی که برای استفاده از برس پاکسازی صورت باید به آن توجه کنید

  • در صورتی که پوست حساسی دارید از فیس براش استفاده نکنید. این محصول ممکن است حساسیت و التهاب پوست شما را بیشتر کند.
  • در صورت وجود آفتاب سوختگی به هیچ عنوان از فیس براش استفاده نکنید چرا که پوستتان ملتهب می‌شود.
  • بهتر است هفته‌ای ۲ الی ۳ بار از برس استفاده کنید. در صورت استفاده بیشتر پوست حساس و آسیب پذیر می‌شود.
  • فیس براش‌های دستی عملکردی ملایم دارند و برای افرادی که پوست خشک و آسیب پذیر دارند بهتر است.
  • اگر حین استفاده از برس پوست قرمز و ملتهب شد استفاده از براش را متوقف کنید و به پوست خود استراحت بدهید.

آیا فیس‌ براش ها جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهند؟

بله. از آن جایی که فیس براش پوست را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند و باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود، در نتیجه می‌تواند جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش دهد.

آیا می‌توان از فیس‌ براش برای بدن هم استفاده کرد؟

خیر این محصولات صرفا برای صورت طراحی شده‌اند.

شستشوی صورت با دست و فیس‌براش چه تفاوتی دارد؟

هنگام استفاده از فیس براش پوست شما ۶ الی ۱۰ برابر تمیز‌تر می‌شود. این محصول همچنین منافذ را تنگ‌تر کرده و سلول‌های مرده را نیز از بین می‌برد. شستشو صورت با دست این مزایا را ندارد.

جمع بندی

پاکسازی پوست یکی از کارهای مهمی است که برای داشتن پوست شفاف و درخشنده باید انجام دهید. یکی از ابزارهایی که به شما کمک می‌کند پوست خود را به طور کامل پاکسازی کنید فیس براش است. این وسیله یک لایه بردار فیزیکی به حساب می‌آید و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و برطرف کردن انواع آلودگی‌ها شفافیت و درخشندگی را به پوست شما هدیه می دهد. در این مطلب از مینی ژوپ انواعی از بهترین برس پاکسازی صورت برای انواع پوست را معرفی و نکات مهم برای استفاده از آن را ذکر کردیم امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین محصول را برای مراقبت از پوست خود تهیه کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات برای شستشو و پاکسازی پوست خود استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *