ریمل‌ حجم دهنده همانطور که از اسمش نیز پیداست حجم مژه‌ها را به طور موثری افزایش می‌دهد. این دسته از محصولات طرفداران زیادی دارند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از روش‌های مختلف و پرهزینه مثل اکستنشن مژه، از ریمل‌های حجم دهنده برای پرپشت کردن مژه‌های خود استفاده کنند.

این دسته از محصولات فرمولاسیونی غلیظ داشته و حاوی سیلیکون و موم هستند. برس این ریمل‌ها نیز تپل و ضخیم است و با یک حرکت حجم زیادی از مایع ریمل را به مژه‌ها منتقل می‌کند.

انتخاب یک ریمل مناسب در میان تنوع بالای محصولات کار سختی به نظر می‌رسد. ما در این مطلب مینی ژوپ با معرفی بهترین ریمل حجم دهنده در بازار شما را برای خرید یک محصول مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب مینی ژوپ

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

یکی از ریمل‌ های حجم دهنده پرفروش و محبوب موجود در بازار ریمل بورژوآ vloume glamour است. فرمولاسیون این محصول بسیار سبک بوده و هیچگونه سنگینی بر روی پلک شما ایجاد نمی‌کند. موم موجود در ترکیبات این محصول حجم و انعطاف مژه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. با استفاده از این ریمل حجم‌ها مژه‌ها بیشتر از حالت طبیعی شده و چشم‌های شما درشت‌تر به نظر می‌رسد.

ریمل volume glamour مژه‌ها را مشکی و پرپشت کرده و مناسب بانوانی است که مژه‌های کم حجم و کوتاهی دارند.

ریمل سه کاره مای مدل Infinite

مای یکی از برندهای نام آشنای ایرانی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. ریمل سه کاره مای یکی از ریمل‌های حجم دهنده و حالت دهنده محبوب مصرف‌کنندگان است.

ساختار متفاوت برس این محصول مایع را با یک حرکت روی مژه‌ها پخش کرده و حجم آن‌ها را افزایش می‌دهد. ریمل Infinite علاوه بر افزایش حجم مژه، حالت دهنده و بلند کننده نیز هست. بنابراین اگر مژه‌های کوتاه و کم حجمی دارید استفاده از این محصول  به شما پیشنهاد می‌شود.

ریمل سه کاره مای بسیار سبک بوده و به راحتی با آب و یک شوینده مناسب از روی چشم پاک می‌شود.

ریمل پوپا مدل Vamp 300

ریمل حجم دهنده پوپا ریملی مناسب برای افرادی است که چشم‌های حساسی دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند. این ریمل در مدت زمان کوتاه و تنها با چند حرکت مژه‌های شما را بلند و پرپشت می‌کند. ماندگاری ریمل پوپا روی مژه‌ها بسیار بالا بوده و به دلیل بافت سبک و نرمی که دارد اطراف چشم نمی‌ریزد.

ریمل ایزادورا سری Big Bold

از سری ریمل‌های حجم دهنده محبوب موجود در بازار می‌توان به ریمل ایزادورا سری big bold اشاره کرد. این ریمل حجم مژه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. وجود دانه‌های کربنی در ترکیبات این محصول مژه‌ها را مشکی‌تر از حالت طبیعی کرده و چشمٰ‌ها را درخشان و زیبا می‌کند.

این ریمل ضد آب بوده و در اثر تعریق زیاد پاک نمی‌شود.  ریمل ایزادورا بافت نرم و سبکی داشته و در مدت طولانی هیچگونه احساس سنگینی بر روی پلک شما ایجاد نمی‌کند. برس این ریمل از فیبر ساخته شده و به علت ساختار ویژه خود با یک حرکت ریمل را به مژه‌های بلند یا کوتاه شما منتقل می‌کند.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل حجم دهنده این لی محصولی منحصر به فرد برای افرادی است که مژه‌های کوتاه و کم حجم دارند. این محصول حاوی خرده‌ مژه است که به افزایش حجم مژه‌ها کمک فراوانی می‌کند. برس موی این ریمل علاوه بر پوشش کامل مژه‌ها از چسبیدن آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. رنگ ریمل intense کاملا مشکی بوده و مژه‌های شما را کاملا مشکی و یکدست می‌کند. بافت این ریمل بسیار سبک است؛ بنابراین هیچگونه احساس سنگینی بر روی پلک‌ها ایجاد نمی‌کند.

ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز

ریمل اسموکی لشز محصول برند گلدن رز یکی دیگر از ریمل‌های حجم دهنده محبوب در میان مصرف‌کنندگان است. این ریمل دارای یک برس نرم و تپل است که با یک حرکت ریمل را روی مژه‌ها پخش کرده و به آن‌ها فرم می‌دهد. رنگدانه‌های مشکی موجود در ترکیبات ریمل مژه‌ها را یکدست مشکی کرده و چشم‌های شما را درشت‌تر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. این ریمل به سرعت روی مژه‌ها خشک شده و پس استفاده شاهد ریزش مواد اطراف چشم نخواهید بود.

ریمل حجم دهنده بیو مدل Volume Now

کمپانی بیو یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند ریمل‌های متنوعی با کاربردهای متفاوت طراحی و تولید می‌کند. یکی از ریمل‌های پرفروش این برند ریمل volume now است. این ریمل برای افزایش حجم و پرپشتی مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برس ریمل volume به گونه‌ایست که مایع ریمل را به طور کامل روی مژه‌های شما حتی مژه بسیار کوتاه نیز به راحتی پخش می‌کند. رنگی مشکی ریمل نیز مژه‌ها را به طور یکدست مشکی کرده و چشم‌ها را درشت‌تر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. این ریمل به افرادی که مژها‌ها کوتاه و کم حجم و چشم‌های حساسی دارند پیشنهاد می‌شود.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Amazing

از دیگر ریمل‌های حجم دهنده محبوب در میان مصرف‌کنندگان می‌توان به ریمل amazing ریمیلیا اشاره کرد. این ریمل مناسب برای کسانی است که مژه‌های کوتاه و کم حجمی دارند. برس محصول به گونه‌ایست که مایع ریمل را به طور کامل پخش کرده و تارهای مژه را از یکدیگر جدا می‌کند. این ریمل همچنین برای افرادی که مژه مصنوعی دارند نیز مناسب است.

ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME

این محصول یک ریمل با کیفیت برای افزایش حجم مژه‌های شماست.  با فشردن برس این محصول مایع داخل آن به سرعت جذب برس شده و همچنین با یک حرکت مایع ریمل به طور یکدست جذب مژه‌ها می‌شود. در ترکیبات ریمل دیور ویتامین B و عصاره پنبه دیده می‌شود. این ترکیبات علاوه بر افزایش انعطاف‌پذیری مژه‌ها، استحکام آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشند.

ریمل لانکوم مدل HYPNOSE

ریمل حجم دهنده لانکوم محصولی منحصر به فرد برای افزایش حجم مژه‌هاست. برس این محصول فرم خاصی دارد که با یکبار کشیدن بر روی مژه‌ها، مایع را یکدست روی آن‌ها پخش می‌کند. در ترکیبات این ریمل ویتامین B5 بکار رفته است که باعث افزایش استحکام مژه‌ها می‌شود. گلیسیرین و سیلیکون موجود در ترکیبات نیز انعطاف‌پذیری مژه‌های شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

انواع مختلف ریمل چشم

ریمل از پرکاربردترین لوازمی است که برای آرایش و میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ترکیبات این محصول از انواع روغن‌های گیاهی و موم برای افزایش قوام، تثبیت رنگدانه‌ها و افزایش ماندگاری استفاده می‌شود. همچنین برای جلوگیری از ریزش مواد موجود در ریمل از ترکیبات شیمیایی خاصی استفاده می‌شود. ریمل‌ها بسیار متنوع هستند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

انواع ریمل بر اساس کاربرد

  • ریمل حجم دهنده
  • ریمل بلند کننده
  • ریمل فر کننده
  • ریمل ضد آب
  • ریمل تقویتی
  • ریمل‌های رنگی و اکلیلی

انواع ریمل بر اساس نوع بافت و ترکیبات

  • ریمل پودری
  • ریمل کرمی
  • ریمل مایع

نحوه صحیح ریمل زدن

  • برای شروع ابتدا به سمت پایین نگاه کنید و در همین حالت برس ریمل را از ریشه مژه‌ها تا نوک آن‌ها بکشید.
  • برای افزایش حجم و مشکی‌تر شدن مژه‌ها این کار را دو الی سه بار انجام دهید.
  • همزمان از چند ریمل مختلف استفاده نکنید و بیش از دو الی سه بار برس را روی مژه‌های خود نکشید این کار باعث چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر می‌شود.

شما چه فکر می کنید؟

ریمل‌های حجم دهنده به واسطه فرم برس خود که معمولا تپل و ضخیم است و همچنین به دلیل داشتن ترکیباتی همچون موم و سیلیکون حجم مژه‌ها را به طور موثری افزایش می‌دهند. این دسته از محصولات طرفداران زیادی دارد چرا که استفاده از بهترین  ریمل حجم دهنده روشی آسان، کم هزینه و بی دردسر برای داشتن مژه‌های پرپشت و زیبا است.

محصولات فوق از جمله ریمل‌هایی است که طرفداران زیادی بین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی دارد.

شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را درباره این محصولات با ما در میان بگذارید.

�ر “10 مدل از بهترین ریمل های حجم دهنده از مارک های معتبر در بازار

  1. بورژوا ریمل خوبیه من استفاده کردم خیلی ازش راضی بودم فقط برسش یکم بزرگه واسه کسی که چشماش کوچیکه خیلی مناسب نیست.

  2. خیلی مقاله خوب و جامعی بود خسته نباشید راستش من دودل بودم ریمل حجم دهنده خوب هستش یا نه فکر میکردم مژه ها رو به هم میچسبونه ولی متوجه شدم من اشتباه استفاده میکردم

  3. ببخشید میشه ریمل حجم دهنده خوب برای مژه های کم پشت بهم معرفی کنید. البته مایعض جوری باشه که مزه ها رو به هم نچسبونه که همون دو تا مزه ای هم که دارم دیگه به فنا بره

  4. من مژه هام هم بلندن هم زیاد ولی اصلا فر نیست وبا فرمژه گذاشتنم چون ضخیمن نهایت بعد یه ساعت کاملا صاف میشن ولی مژه های انتهاییم حالت دارن
    بهترین ریمل برا من چیه؟ قبلا اپکس و لورآل استفاده کردم اپکس بیشتر مرتب میکرد و حالت فرمژه رو حفظ میکرد ولی یه چیز بهتر میخوام
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  5. از ریمل لدورا استفاده کنید واقعا عالی همه ی خصوصیات یک ریمل خوب رو داره یک بار استفاده کردم برای بار دوم خیلی سخت گیرم میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *