اطراف چشم اولین نقطه‌ای است که از کهولت سن و سالخوردگی تاثیر می‌گیرد و با کرم دور چشم به پیشگیری از آن می‌پردازیم. اگرچه راه گریزی از پیری وجود ندارد اما استفاده از کرم‌های دور چشم رویکرد پیشگیرانه و درمانی مناسبی به نظر می‌رسند. شما چه فکر می‌کنید؟

چروک، خط و افتادگی دور چشم که منجر به تیرگی پوست این ناحیه می‌شوند از مهم‌ترین نگرانی‌های بانوان با افزایش سن هستند. ضمن این که پوست دور چشم بسیار نازک بوده و غدد ترشح کننده چربی آن از نقاط دیگر کم‌تر هستند. بنابراین استفاده از کرم دور چشم خوب نه برای رفع چین چروک بلکه با اهداف پیشگیرانه لازم است از سنین پایین استفاده شود.

کرم روشن کننده پوست نمی‌توانند همزمان تیرگی و چین و چروک زیر چشم را برطرف کنند. برای پیشگیری از ظهور نشانه‌های کهولت سن زیر چشم به محصولی تخصصی نیاز دارید که به شرط استفاده مداوم شادابی و طراوت را به پوستتان برگرداند. پس در این مقاله مینی ژوپ با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک کرم دور چشم ایرانی و خارجی

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم دور چشم ام کیو مدل 6x1

محصولات ام کیو در یکی از معتبرترین لابراتوارهای فرانسه و زیر نظر اساتید فن در صنعت مراقبت از پوست و مو تولید می‌شوند.

فیلتر ضد آفتاب این محصول به رفع پف و تیرگی دور چشم کمک می‌کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی هم استحکام بخش و ليفت کننده پوست دور چشم خواهند بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی SPF بوده و تا حدودی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب جلوگیری می‌کند.

کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

کرم دور چشم سینره با به کارگیری مواد طبیعی و فناوری پیشرفته باعث تقویت غشای مویرگی رگ‌های پوست شده که منجر به تغذیه بهتر پوست و شفاف شدن آن می‌شود. این محصول قدرت مهار کنندگی بالایی در تماس با چین و چروک دارد و باعث از بین رفتن هاله سیاه دور چشم می‌شود. بنابراین یک کمپلکس ایده آل ضد پیری به شمار می‌رود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

فرمولاسیون گیاهی کرم دور چشم سینره منجر به افزایش استحکام شبکه پروتئینی شده و از افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

کرم دور چشم سینره فاقد SPF است.

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy با ترکیبات سین کول (Syn-Coll) و کمپلکس ام-دی-آی (MDI) تولید شده است. این کمپلکس به بهبود گردش خون مویرگی در اطراف چشم کمک کرده و با نفوذ به قسمت‌های عمیق به ترمیم بافت پوست می‌پردازد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول برای انواع پوست مناسب است و علاوه‌بر خاصیت ضد چروک، به رفع سیاهی و پف زیر چشم هم کمک می‌کند. ضمن این که فاقد پارابن بوده و آلرژی‌زا نخواهد بود.

کرم دور چشم گیاهی ژاک آندرل پاریس مدل LOOK ACTIVE

این محصول با پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین (Lupine) و ویتامین E تولید شده است. عصاره تخم یونجه کرم ژاک آندرل پاریس به کنترل موثر پف و ورم کردگی دور چشم، کاهش تیرگی (کبودی) پوست و حلقه‌های ناحیه دور چشم کمک می‌کند.

کافئین و  عصاره گیاه جینکوبیلوبا از ترکیبات اصلی این گیاه هستند که به افزایش تغذیه، خون رسانی و رطوبت‌رسانی مناسب به پوست کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کافئین موثرترین ترکیب گیاهی این محصول است که به‌دلیل ویژگی‌های ضدالتهابی و خواص آنتی‌اکسیدانی به کاهش چروک‌های پوستی کمک می‌کند.

محصول محبوب

کرم ضد تیرگی و التیام بخش دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

کرم دور چشم درمالیفت محصولی با فرمولاسیون ترکیبی ایده آل است. کمپلکس گیاهی این کرم حاوی ترکیبات استروئیدی است که حلقه‌های دور چشم را کاهش می‌دهد. ضمن این که علاوه بر رفع چروک چشم خاصیت ضد التهابی و التیام بخش برای پوست دور چشم دارد.

برای کسب نتیجه ایده آل شب‌ها کرم را از سمت داخل به خارج پلک تحتانی با حرکات ضربه‌ای ملایم بمالید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول با ویتامین K غنی شده است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد فاقد SPF است.

کرم دور چشم دکتر ژیلا

کرم دور چشم دکتر ژیلا حاوی ترکیبات ضد چروک نظیر  عصاره گیاه چای سبز، روغن دانه انگور و ویتامین E و C پـایـدار است. د- پانتنول، آلانتوئین، روغن آووکادو و پروتئین هیدرولیز شده گندم مهم‌ترین ترکیب نرم کننده این کرم دور چشم برای رفع خشکی پوست اطراف چشم هستند.

برای کسب نتیجه ایده آل، از این کرم روزی سه بار و به مدت سه ماه استفاده کنید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم دور چشم دکتر ژیلا روشن کننده و برطرف کننده کبودی و سیاهی دور چشم بوده و با ویتامین C، E و B5 غنی شده است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد فاقد SPF است.

 

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

رتینول مهم‌ترین ترکیب در کرم دور چشم هالوکسیل است که به کلاژن سازی کمک می‌کند. این محصول حاوی ماده مخصوص محافظت از پوست حساس دور چشم در برابر اشعه مضر آفتاب و هالوکسیل است. این فرمولاسیون به رفع کبودی دور چشم کمک می‌کند.

کرم دور چشم سی گل سری Agepro

کرم دورچشم سی گل دارای ویتامین‌های E و C برای تقویت پوست و سفت‌شدن آن است. این کرم دارای موثرترین ترکیبات ضد پیری است که با نفوذ به عمق پوست اطراف چشم، پیری آن را به تاخیر می‌اندازد. این محصول بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال به شمار می‌آید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ترکیبات ویتامینه کرم دور چشم سی گل به محافظت و نوسازی پوست حساس دور چشم کمک می‌کند.

کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome

کرم دور چشم اکتی زوم فیس دوکس حاوی ترکیبات قوی برای احیا پوست سالخورده و چروک شده دور چشم است. این محصول دارای موثرترین کمپلکس مرطوب کننده و آنتی اکسیدان جهت رفع تیرگی و پف ناحیه دور چشم است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم دور چشم فیس دوکس هیپو آلرژنیک بوده و دارای PH سازگار با پوست است.

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

کرم دور چشم الارو حاوی روغن آرگان، شی باتر، کافئین و انواع آنتی اکسیدان است. پپتیدهای غنی این محصول به تحریک ساخت کلاژن و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. ضمن این که کافئین در افزایش خونرسانی ناحیه و بهبود رنگ دور چشم موثر خواهد بود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد فاقد SPF است.

آثار شگفت انگیز انواع کرم دور چشم

روی محصولاتی که در بازار می‌بینید ویژگی‌های مختلفی به چشم می‌خورد. خیلی از انواع کرم دور چشم خواص نرم کنندگی، روشن کنندگی توام با رفع چین و چروک پوست دور چشم را دارند. برخی از محصولات هم به صورت تخصصی برای برطرف کردن سیاهی دور چشم و رفع چروک ناشی از افزایش سن تولید می‌شوند.

اگرچه تیرگی و چین و چروک‌های دور چشم با محصولی نظیر کانسیلر میبلین به طور موقت رفع می‌شوند اما کرم دور چشم یک محصول درمانی است. محصولی که امروزه توصیه می‌شود بعد از 25 سالگی و برای پیشگیری از افتادگی پوست دور چشم و چین و چروک به صورت مداوم استفاده شود.

رفع خشکی دور چشم با انواع کرم دور چشم

اولین اثری که یک کرم ترمیمی روی پوست دارد رفع خشکی و دهیدراتاسیون آن است. پوست دور چشم هم ظریف‌تر و نازک‌تر از نواحی دیگر بدن بوده و تابش نور آفتاب، خستگی روزانه و آلودگی شهری این خشکی را افزایش می‌دهند.

مهم‌ترین اثر انواع کرم دور چشم نرم کنندگی به واسطه هیالورونیک اسید به کار برده شده در آن‌ها است. این ترکیب با گلیسیرین اکسیر جوانی پوست شما خواهد بود. به شرط آن که از اصالت و کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید اطمینان کسب کرده باشید.

خطوط تیره اطراف چشم

تیرگی اطراف چشم نه فقط بر اثر افزایش سن بلکه در هر سنی ایجاد می‌شود. اگر در آینه نگاه کنید متوجه حلقه تیره‌ای در اطراف چشمتان می‌شوید که شاید در هنگام خستگی عمیق‌تر و تیره‌تر به نظر برسد.

انواع کرم دور چشم ممکن است با خواص روشن کنندگی و رفع تیرگی دور چشم تولید شوند. کافئین، پپتیدهای غنی شده و لاکتیک اسید از مهم‌ترین ترکیباتی هستند که تاثیر ضد تیرگی روی پوست دور چشم دارند.

 رفع چین و چروک اطراف چشم

ایجاد خطوط که نشانگر کهولت سن در افراد هستند اجتناب ناپذیر است. همه ما با چروک‌های دور چشم روزی دست به گریبان می‌شویم و از دیدن آن‌ها در آینه ممکن است احساس ناخوشایندی درباره چهره خود داشته باشیم. اما کرم دور چشم می‌تواند با اثرات درمانی و پیشگیرانه به شرط استفاده طولانی مدت باعث فروکش شدن این حس شود!

اگر قصد پیشگیری از چروک شدن دور چشمتان دارید از محصولات ضد پیری استفاده کنید. این محصولات معمولا با رتینول غنی سازی می‌شوند و به خوبی بافت چروک دور چشم را پوشش می‌دهند.

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم

هیچ محصولی صد در صد نمی‌تواند ایده آل باشد. اما فاکتورهایی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانیم محصول بهتر و اصیل‌تری را برای رفع چروک یا پیشگیری از آن انتخاب کنیم:

از فرمولاسیون ترکیبی استفاده کنید

قبل از خرید حتما به ترکیبات کرم دور چشم توجه کنید. بهتر است محصولی که خریداری می‌کنید تمام ترکیبات مورد نیاز برای ایجاد آثار شگفت انگیز کرم دور چشم را داشته باشد. آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات نرم کننده احیا کننده نظیر سدیم هیالورونات، سرامید و عصاره‌های گیاهی، شی باتری، تری گلیسیرید و اسید چرب، رتینول و ویتامین‌های مختلف فرمولاسیون ترکیبی مناسبی ایجاد می‌کنند.

کرم دور چشم فاقد عطر خریداری کنید

هر نوع کرم دور چشم باید فاقد عصاره معطر یا عطر و بوی سنتزی طبیعی باشد. علت این موضوع به پوست نازک اطراف چشم و حساسیت بیش از حد آن مربوط است. اگر از انواع کرم مرطوب کننده معطر برای دور چشم استفاده کنید احتمال ایجاد واکنش آلرژیک وجود دارد. این موضوع برای کرم دور چشم نیز صادق است.

نسبت به انواع کرم دور چشم واقع بین باشید

در خرید انواع محصولات مراقبت از پوست و به طور ویژه کرم دور چشم واقع بین باشید. هیچ کرمی قرار نیست معجزه کند و تمام چین و چروک و بخش‌های تیره دور چشم را در یک شب برطرف کند. بنابراین دیدگاه سایر کاربرانی که با کرم دور چشم در کوتاه مدت موفق به رفع چروک اطراف نشده‌اند نباید شما را نسبت به استفاده از کرم دور چشم دلسرد کند.

اولین تاثیری که در دراز مدت به دنبال استفاده از کرم‌های دور چشم ایجاد می‌شود نرمی و آبرسانی به پوست آن نواحی است.

از کرم دور چشم تیوپی استفاده کنید

برخی از انواع کرم دور چشم ممکن است نظیر انواع کرم پودر گریم در بسته بندی شیشه‌ای عرضه شود. اما این نوع بسته بندی برای کرم دور چشم توصیه نمی‌شود. چرا که به محض باز شدن درب محصول ویتامین A و آنتی اکسیدان موجود در آن از بین می‌روند.

از کرم دور چشم حاوی SPF استفاده کنید

امروزه اکثر کرم‌های دور چشم با SPF 30 و حتی بالاتر تولید می‌شوند. بنابراین اگر از ضد آفتاب دور چشم استفاده نمی‌کنید بهتر است کرم دور چشمی خریداری کنید که حاوی SPF اما بدون عطر باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

انواع مارک کرم دور چشم با خواص نرم کنندگی، رفع تیرگی و چروک اطراف چشم تولید می‌شوند. هنگام خرید به فرمولاسیون آنتی اکسیدان و ضد آفتاب محصول توجه کنید. بهترین کرم دور چشم حاوی رتینول، هیالورونیک اسید و ترکیبات کلاژن ساز قوی است. کدام یک از محصولات معرفی شده را امتحان کرده‌اید؟ این محصول تا چه اندازه به برطرف کردن چروک دور چشمتان کمک کرده است؟

 

�ر “10 مدل از بهترین مارک کرم دور چشم ایرانی و خارجی 2021

  1. سلام من تازه برای اولین بار میخام شروع کنم کرم دور چشم را اما نمیدونم کدومش خوبه ۴۰ ساله هستم و تیرگی و پف هم دارم

  2. سلام من ۳۱ساله هستم و برای اولین بارمیخوام کرم دورچسم استفاده کنم ولی نمیدونم کدوم مارک بخرم

    1. سلام من دارم کرم دور چشم ام ان دی استفاده میکنم عالی کاملا راضیم البته دور چشم بلک بری هم هست اونم فوق العادس

  3. سلام من ۳۱سالمه و حدودا ۷سال هست که کرم دورچشم و کرم شب استفاده میکنم،برای دورچشم به نظر برند ام کیو فوق العاده بود،اما کرم شب ام اکیو به نظرم خوب نیست چون حالت لایه برداری داره،

  4. سلام خانومها کرم دورچشم تراست بینظیره.
    اگه میخواین یه مشاوره بگیرین رایگانه مشاوره شون.
    ۰۹۹۱۶۲۸۷۴۴۹ تو واتساپ بهشون پیام بدین

  5. سلام ودرود من هم 37سالمه ازکرم دورچشم بلک بری استفاده میکنم الان دیگه اخراشه واقعا بعد10روز نتیجه روحس کردم والان فوق‌العاده راضیم چون سلول بنیادی داره وجلبک قهوه ای دریایی توش هست عالیه

  6. دوست عزیزی که میلیا دارین باید پاکسازی بشه دورچشمتون بامیسلارواتر وپاک کننده دورچشم mndمشکلتون حل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *