کم‌تر بانویی وجود دارد که نداند چه طور از کرم پودر برای پوشش معایب صورت استفاده کند. اما شاید انتخاب بهترین مارک کرم پودر در آشفته بازار محصولات تراریخته و شیمیایی لوازم آرایش کار هر کسی نباشد!

در حال حاضر پایه بسیاری از لوازم آرایشی را روغن‌های گیاهی تشکیل می‌دهند که اغلب از گیاهان تراریخته تولید می‌شوند. ارگان‌های تغییر یافته ژنتیکی در این محصولات ایمنی‌زایی کم‌تری دارند و بدن ما را نسبت به عوارض زندگی شهری و مشکلات که ما را احاطه کرده‌اند آسیب پذیرتر می‌کند.

به نظر می‌رسد وقت آن رسیده به خرید یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی یعنی کرم پودر جدی‌تر از قبل نگاه کنید. اگر تا کنون مشتری هر برندی بوده‌اید کافی است. از این لحظه به بعد و پس از مطالعه نقد امروز در مینی ژوپ محصولی که شایسته پوست جوان و شادابتان باشد را انتخاب کنید و از سلامتی لذت ببرید!

نقد و بررسی انواعی از بهترین مارک کرم پودر در بازار

برند محبوب ایرانی

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12

لابراتوار گیاهی طبیعت زنده یکی از پرطرفدارترین انواع کرم پودرها را تحت عنوان برند این لی روانه بازار کرده است. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر چهره شما در تمام طول روز مات و طبیعی نشان می‌دهد. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران براق شدن بینی و پیشانی خود باشید.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم پودر چلنج مدل BB Cream Highlight

فاکتورهای ضد لک و ضد چروک کرم پودر چلنج را از سایر محصولات مشابه با این برند متمایز می‌کنند. در فرمولاسیون این محصول از نانو رنگدانه‌های کپسوله شده بسیار سبک استفاده شده است. این ذرات منافذ پوست را نمی بندند، مانع از تنفس طبیعی پوست نشده و به سرعت جذب پوست می‌شوند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و جوشدار مناسب خواهد بود. ضمنا حاوی SPF است.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

کرم پودر کالیستا محصولی سبک برای پوشش دهی مات و کامل پوست صورت است. این محصول فرمولاسیون بسیار سبکی برای انواع پوست‌ها دارد.

 

کرم پودر تیوپی مای شماره 101

اگر پوستی چرب دارید بهتر است از یک محصول بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کنید. کرم پودر مای محصولی مناسب و فاقد چربی با ماندگاری طولانی مدت و پوشش مناسب روی پوست است.

کرم پودر میبلین سری Super Stay

شناخته شده‌ترین محصول این برند، انواع کانسیلر میبلین است که شاید بارها و بارها استفاده کرده باشید. کرم پودر میبلین محصول دیگر این برند برای یک آرایش با پایه روشن ملایم در روز‌های گرم تابستان است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

این سری از کرم پودرهای مای با رنگی مات برای آرایش تیره‌تر طراحی شده‌اند. این محصول برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه مناسب است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و جوشدار مناسب خواهد بود. ضمنا حاوی SPF است.

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55

در فرمولاسیون این نوع کرم‌پودر از میوه‌های طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی استفاده شده است. هر یک از این ترکیبات یک آنتی اکسیدان طبیعی برای پوست شما هستند. کرم پودر بورژوا با ماندگاری بالای 16 ساعت پوشش‌دهی بالا و یکدست روی پوست شما دارد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد.

هرآنچه که باید در مورد کرم پودر بدانید..

کرم پودر انتخاب اول بانوانی است که روزانه نمی‌توانند فرصت زیادی را برای آرایش پوست صورت صرف کنند. بهترین مارک کرم پودر بازار معمولا حاوی نسبت برابری از فونداسیون و پودر است که خیلی ساده‌تر از پنکیک روی پوست قرار می‌گیرد.

در میان محصولات زیرسازی آرایش، هیچ ترکیبی به اندازه کرم پودر برای پوست تخصصی تولید نمی‌شود. مثلا اگر قرار باشد یک کرم پودر گریم مناسب انتخاب کنید، محصولات زیادی متناسب با پوستتان وجود دارد. محصولاتی که به صورت خاص برای پوست چرب، خشک، مختلط و حساس شما تولید می‌شوند.

عیار کرم پودری که می‌خرید را بسنجید!

معیارهای زیادی برای خرید بهترین مارک کرم پودر وجود دارد. اما به اولین چیزی که هنگام خرید می‌توانیم توجه کنیم چشمان خودمان است! پس طبیعی است اگر تست محصول و عملکرد آن روی صورت معیار اولیه همه ما در خرید بهترین محصول موجود در بازار باشد!

پوشش حرفه‌ای معایب صورت

هیچ صورتی بی عیب نیست. کافی است به صورتتان نگاه کنید تا متوجه چروک‌های اطراف چشم یا دور لب در اثر افزایش سن شوید. شاید هم پوستتان مستعد لکه‌های قهوه‌ای رنگ باشد و اطراف گونه‌ها یا زیر چشمتان کک و مک وجود داشته باشد.

به هر حال فرقی نمی‌کند با چه هدفی از کرم پودر استفاده می‌کنید. بهترین مارک کرم پودر بازار باید صورتتان را بی عیب و نقص و مطابق با ایده آل‌هایتان نمایش دهد.

ترکیبات ارگانیک و طبیعی‌تر نسبت به سایر محصولات

خیلی از شما اکثر ترکیباتی که پایه شیمیایی اغلب کرم پودرهای بازار است را ممکن است نشناسید. اما به طور قطعی می‌دانید که پوست ما به واسطه تماس با آفتاب و آلودگی شهری به آنتی اکسیدان برای جبران آسیب‌ها نیاز دارد.

بهترین مارک کرم پودر باید حاوی ترکیباتی طبیعی نظیر عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها یا مواد معدنی و به طور کل آنتی اکسیدان‌ها باشد. اکثر محصولات ویتامینه حاوی ویتامین E هستند که یک آنتی اکسیدان مهم برای پوست به شمار می‌رود.

در صورتی که ترکیبات کرم پودر طبیعی باشد مشاهده می‌کنید که رنگ ویژه و طبیعی‌تری روی پوست شما دارد. تاثیر دیگر آن می‌تواند فرمولاسیون سبک محصول روی پوستتان باشد. طوری که دیگر در استفاده روزانه از سنگینی بافت کرم پودر روی پوستتان رنج نمی‌برید!

خاصیت ضد آفتاب انواع کرم پودر

این روزها اغلب محصولات مراقبت و آرایشی پوست با SPF تولید می‌شوند. به عدد SPF محصولی که خریداری می‌کنید دقت داشته باشید. SPF هر چه باشد، ده برابر همان میزان می‌تواند از تابش UVA و UVB جلوگیری یا آن را جذب کند.

شما چه فکر می‌کنید؟

برای تشخیص بهترین مارک کرم پودر فقط به قدرت پوشانندگی آن توجه نکنید. ترکیبات طبیعی و فرمولاسیون سبک دو فاکتور مهم کرم پودرهایی هستند که برای استفاده روزانه توصیه می‌شوند. اگر از کرم پودر برای خارج از منزل نیز استفاده می‌کنید بهتر از محصولی را که دارای SPF باشد انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *