موس مو یک محصول کاربردی برای تغییر حالت و شکل دادن به مو است. این محصول معمولا حجم مو را بیشتر از حالت عادی نشان داده و موها را نرم و براق می‌کند. موس نسبت به ژل بافت سبک‌تری دارد به همین دلیل حالت مو را افتاده یا بهم نمی‌ریزد.

مواد تشکیل دهنده موس شبیه ژل می‌ماند. اما این محصولات معمولا در بسته‌بندی‌های تحت فشار عرضه می‌شوند. همچنین به دلیل وجود ترکیبات پیشران موس به صورت کف خارج می‌شود. موس را باید با استفاده از شانه روی موها پخش کنید.

موس یک لایه نازک بر روی مو ایجاد کرده و بیشتر برای افزایش ضخامت و حجم موها کاربرد دارند. استفاده از این محصول بر روی مو به همراه سشوار موها را نرم و خوش حالت می‌کند. البته لازم به ذکر است که این محصولات قدرت نگه داری و توانایی کمتری در شکل‌دهی مو دارند. اما چون بسیار سبک هستند و به موها حالت افتادگی نمی‌دهند بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از موس برای حالت دهی موها استفاده کنند. در ادامه با مینی‌ژوپ همراه باشید.

معرفی 10 مدل موس مو پرطرفدار

پیشنهاد مینی ژوپ

موس حالت دهنده مو تافت مدل Power

موس حالت دهنده تافت محصول کشور آلمان یک گزینه عالی برای حالت دهی به موها می‌باشد. این محصول مناسب برای افرادی است که موهای خشک، آسیب دیده و وز دارند. ترکیبات موجود در موس مو تافت با تامین و حفظ رطوبت از خشکی و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می‌کند.

موس تافت درخشندگی موهای شما را بیشتر کرده و جلوه براق و زیبا به موها می‌دهد. این محصول به واسطه داشتن ترکیبات منحصر به فرد حجم موهای نازک را بیشتر کرده و موهای شما را حجیم‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد. موس تافت دارای قدرت نگهدارندگی بالا می‌باشد و موهای شما را خوش حالت و زیبا نگه می‌دارد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس تافت مناسب برای انواع موها، به خصوص موهای خشک و آسیب دیده بوده و قدرت نگهدارندگی فوق‌العاده‌ای دارد.

اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل Extra Stark

موس مو نیوا محصولی منحصر به فرد برای افرادی است که موهای خشک، بی‌حالت، فر یا مجعد دارند. این موس به حالت کف خارج شده و با قرار گرفتن بر روی مو حالت چسبندگی یا سنگینی ایجاد نمی‌کند. موس نیوا موها را خوش حالت، براق و درخشنده می‌کند. این محصول به واسطه داشتن ترکیبات فعال، از موهای شما در برابر حرارت سشوار به خوبی محافظت می‌کند. این محصول را می‌توانید روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید.

موس مو نلی مدل Flexible Curls

موس مو نلی یک حالت‌ دهنده، نگهدارنده، حجم دهنده قوی به حساب می‌آید. این محصول حاوی ترکیبات فعالی است که حجم موها را بیشتر از حالت عادی نشان داده و موهای شما را نرم و خوش حالت می‌کند. موس نلی از وز شدن موها جلوگیری می‌کند و کاملا مناسب افرادی است که موهای فر، مجعد یا وز دارند. این محصول با حفاظت از موها در برابر حرارت سشوار از خشک شدن موهای شما جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس نلی از وز شدن موها به خوبی جلوگیری می‌کند.

موس مو تئوتما مدل VOLUMISING

موس تئوتما ساخت کشور ایتالیا یکی از بهترین محصولات برای حالت‌دهی و افزایش درخشندگی موها می‌باشد. این محصول با قدرت نگهدارندگی فوق‌العاده موها را تا مدت طولانی خوش حالت نگه می‌دارد. این موس از وز شدن موها بعد از شست و شو به خوبی محافظت کرده و عطر دلپذیری نیز دارد. موس مو تئوتما به واسطه داشتن ترکیبات فعال حجم موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

موس حالت دهنده مو سورا آمور مدل ULTRA

موس مو سورا آمور یک حالت دهنده عالی برای موها به حساب می‌آید این محصول حرفه‌ای قابل استفاده در سالنهای آرایشی می‌باشد. پرو ویتامین استفاده شده در این موس، از خشک شدن مو جلوگیری می‌کند. این محصول با قدرت نگهدارندگی بالا، حالت موها را به مدت طولانی حفظ می‌کند. موس سورا حجم موها را افزایش داده و آن‌ها را براق و خوش حالت می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

پرو ویتامین موجود در این موس، با تامین مواد مورد نیاز فولیکول‌ها از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

موس حالت‌ دهنده مو اینتسا سری Styling مدل Ravviva Ricci

موس مو اینتسا ساخت کشور ایتالیا یک محصول عالی برای حالت دهی موها می‌باشد. این موس حاوی ترکیبات منحصر به فردی همچون عصاره گزنه و پانتول است. این ترکیبات مغذی با تامین مواد مورد نیاز فولیکول‌ها، از ریزش و خشکی موها به خوبی جلوگیری کرده و سیستم ایمنی مو را بهبود می‌بخشند.

موس اینتسا درخشندگی و حجم موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این محصول توانایی بازسازی و احیای بافت مو را داشته و موهای شما را نرم، لطیف و براق می‌کند. قدرت نگهدارندگی موس اینتسا فوق‌العاده بوده و به مدت طولانی بدون تغییر حالت موهای شما را حفظ می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس مو اینتسا حاوی ترکیبات مغذی بوده و از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

موس حالت‌ دهنده مو جیورجی مدل BB Style

موس مو حالت دهنده جیورجی محصولی ایده‌آل برای افرادی است که موهای خشک و آسیب دیده دارند. این موس حاوی فیلتر ضد آفتاب بوده و از موهای شما در برابر امواج مضر نور آفتاب محافظت می‌کند. این محصول به واسطه داشتن ترکیبات فعال، وزی مو را برطرف کرده و شادابی و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

موس جیورجی از موهای شما در برابر حرارت سشوار و سایر دستگاه‌های حالت دهنده مو محافظت می‌کند. این محصول حجم موها را نیز افزایش می‌دهد. موس جیورجی قدرت نگهدارندگی فوق‌العاده‌ای داشته و به مدت 24 ساعت موها را خوش حالت براق نگه می‌دارد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس مو جیورجی حاوی فیلترهای ضد آفتاب بوده و از مو در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کند.

موس حالت مو کریستال مدل Fashion Studio

موس مو کریستال یک نگهدارنده و حالت دهنده مو با قدرت بالا می‌باشد. این محصول موهای شما را نرم و خوش حالت کرده و اگر موهای فر و مجعد داشته باشید با استفاده از این محصول می‌توانید به سادگی حالت آن را حفظ کنید. قدرت نگهدارندگی این محصول 5 است یعنی موس کریستال قادر است به مدت طولانی حالت موهای شما را به خوبی حفظ کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس کریستال در برابر باد، رطوبت و حرارت مقاوم بوده و حالت چسبندگی برای موها ایجاد نمی‌کند.

موس مو سایوس مدل CERAMIDE COMPLEX

موس مو سایوس یک حالت دهنده عالی برای انواع مو می‌باشد. این محصول حاوی ترکیبات مغذی بوده و بافت مو را تقویت می‌کند. موس سایوس با داشتن فیلترهای ضد آفتاب از موهای شما در برابر اشعه UV محافظت کرده و موها را نرم و درخشان می‌کند.

موس سایوس به سرعت جذب موها شده و حالت چسبندگی ایجاد نمی‌کند. این محصول قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و به مدت طولانی حالت موها را حفظ خواهد کرد. موس سایوس حجم موها را نیز افزایش داده و مناسب برای انواع مو، به خصوص موهای فر و مجعد است.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس سایوس با تامین مواد مغذی استحکام ساختار مو را افزایش می‌دهد.

اسپری حالت دهنده موی لیزاپ مدل High Tech

موس مو لیزاپ حجم موها را افزایش داده و آن‌ها را پرپشت‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد. این محصول با قدرت نگهدارندگی بالا به مدت طولانی موهای شما را درخشان و خوش حالت نگه می‌دارد. موس لیزاپ حاوی ترکیبات مغذی همچون پروتئین و سرامید و عناصر گیاهی ارزشمند می‌باشد. به همین دلیل این محصول مواد مورد نیاز بافت مو را تامین کرده و از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول به سرعت جذب مو شده و بدون بدون ایجاد چربی روی موها، آنها را درخشان تر نشان می دهد.

مزایای استفاده از موس

همانطور که در بالا نیز گفتیم موس مو از ژل سبک‌تر است. این محصول به سرعت جذب مو شده و بدون اینکه موها را سنگین کند به آن‌ها فرم می‌دهد. در این قسمت با برخی از مزایای استفاده از این محصول آشنا شوید:

براق شدن موها

موس، موها را براق و درخشان می‌کند. اگر به دلیل مصرف رنگ و دکلره موهای مات و کدر دارید با استفاده از موس می‌توانید موهای خود را براق و درخشان کنید.

افزایش حجم موها

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده از موس مو افزایش حجم موها می‌باشد. موس به دلیل داشتن مواد فعال در ترکیبات خود حجم موها را بیشتر از حالت عادی نشان می‌دهد.

جلوگیری از وز شدن مو

موس مو مانند ژل موها را چسبنده نمی‌کند مانند اسپری مو نیز موهای شما را خشک و بد حالت نمی‌کند. ماده درون موس بسیار سبک بوده و به سرعت جذب مو می‌شود به همین دلیل نیز از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

حالت دهنده مو

موس مو یک محصول عالی برای حالت‌دار کردن موها می‌باشد. این محصول مخصوصا به افرادی که موهای بی‌حالت یا فر و مجعد دارند توصیه می‌شود.

روش استفاده از موس مو

برای استفاده از موس مو، ابتدا موهای خود را شسته و با حوله آب اضافی آن را بگیرید. توجه داشته باشید که برای مصرف موس، موها حتما باید مرطوب باشند. سپس موس را روی موها زده و با استفاده از انگشتان خود آن را به حالت چنگ زدن روی مو پخش کنید. سپس اجازه دهید موها به طور کامل خشک شوند.

چند ترفند ساده برای استفاده از موس

اگر موهای کم حجمی دارید برای افزایش حجم و پرپشت کردن موها، موس را روی ریشه مو بزنید.

اگر موهای چرب دارید برای حالت دار کردن آن با موس، حتما قبل از استفاده موهای خود را با شامپو بشویید و قبل از آب کشیدن مو، اجازه دهید شامپو کمی روی موها بماند.

اگر موهای فر و مجعد یا زبر دارید موس را روی دست ریخته و به آرامی آن را روی موها ماساژ دهید این کار باعث می‌شود وزی مو به طور کامل برطرف شود.

اگر موهای خشک و یا نرم و بی حالت دارید از موس‌هایی با قدرت نگهدارندگی بالا استفاده کنید.

موس مو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از موس به افرادی که موهای کم حجم و نازک دارند پیشنهاد می‌شود. موس همچنین برای افرادی که موهای فر، مجعد، بی‌حالت، کدر و مات دارند نیز یک گزینه ایده‌آل است.

شما چه فکر می‌کنید؟

موس مو یک محصول آرایشی برای حالت دار کردن موها است که در اکثر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی قبل از براشینگ یا فر کردن مو از آن استفاده می‌کنند. موس موها را خوش حالت و زیبا کرده و از وز شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. موس بدون چرب کردن به مدت طولانی موهای شما را خوش حالت نگه می‌دارد.

این محصولات اکثرا حاوی ترکیبات مغذی بوده و با نفوذ به درون بافت مو، از ریزش موها نیز جلوگیری می‌کنند. موس مو ترکیبات فعالی دارد که موهای شما را پرپشت تر از حالت عادی نشان داده و آن‌ها را براق و درخشان می‌کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از موس برای حالت در کردن موهای خود استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *