افرادی که پوست خشک و آسیب دیده دارند معمولا با مشکلاتی مثل کشیدگی پوست، سوزش و در موارد شدیدتر التهاب و قرمزی مواجه می‌شوند. بهترین راه برای درمان و مراقبت از پوست خشک استفاده از محصولاتی است که صرفا برای این نوع پوست فرموله شده‌اند. امروزه اکثر برندهای آرایشی و بهداشتی لاینی مخصوص پوست خشک دارند. با استفاده از این محصولات می‌توانید به راحتی از پوست خشک خود مراقبت کنید و دیگر نگران عوارض ناخوشایندی که به دلیل خشکی پوست ایجاد می‌شود نباشید. اون یک برند فرانسوی است که محصولات متنوعی برای انواع پوست تولید می‌کند. این برند همچنین محصولات متنوعی برای درمان و مراقبت از پوست خشک دارد. در این مطلب از مینی ژوپ قصد داریم محصولات اون (Avene) مخصوص پوست‌های خشک و حساس را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال محصولات با کیفیت برای درمان و مراقبت از پوست خشک خود می‌گردید این مطلب از مینی ژوپ را از دست ندهید.

محصولات اون (Avene) مخصوص پوست های خشک و حساس

پیشنهاد مینی ژوپ

اسپری آب اون مدل Thermale Thermal

اسپری آب اون یکی از بهترین محصولات اون مخصوص پوست‌های خشک و حساس است. این اسپری از آب معدنی چشمه اون تهیه شده و فاقد ترکیبات اضافی است. در واقع می‌توان گفت این محصول بدون هیچگونه افزودنی مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد. اسپری آب اون سرشار از ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است در نتیجه رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی را به خوبی تامین می‌کند.

این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی قرمزی، التهاب و سوزش پوست‌های حساس را به طور کامل برطرف می‌کند. اسپری آب اون سد دفاعی پوست را تقویت کرده و به ترمیم زخم‌ها کمک می‌کند. این اسپری همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی مثل اگزما، اریتروز، کوپروز و روزاسه مناسب است. بعد از انجام لیزر، پیلینگ و … نیز می‌توانید از این اسپری برای کاهش التهاب و قرمزی استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • التیام بخش و ضد التهاب
  •  کاهش سوزش، قرمزی و خارش
  • سرشار از سیلیکات، کلسیم، منیزیم و… و دارای pH خنثی
  • غنی از عناصر کم مقدار مانند مس، روی و …
  • فاقد مواد نگهدارنده

کرم ترمیم‌کننده اون مدل سیکالفیت

کرم سیکالفیت اون یکی از پر فروش‌ترین محصولات اون مخصوص پوست‌های خشک و حساس و آسیب دیده است. این کرم با داشتن ترکیبات ضد التهابی و التیام دهنده موجب ترمیم زخم‌ها و آسیب دیدگی‌های پوستی می‌شود. کرم سیکالفیت یک پانسمان نامرئی روی زخم ایجاد می‌کند. در نتیجه روند بهبود زخم تسریع می‌شود و التهاب آن نیز کاهش می‌یابد. این کرم حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده است و از آلوده شدن و عفونت کردن زخم‌ها جلوگیری می‌کند. از کرم سیکالفیت می‌توانید برای درمان و ترمیم جای بخیه، سوختگی پای نوزاد، ترک لب، شقاق نوک سینه و … استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • ضد عفونی کننده زخم‌ها، بخیه و بعد از اعمال جراحی
  • مناسب برای التهاب پوست‌هایی بدون ترشح
  • ترمیم کننده، آنتی باکتریال و التیام بخش
  • جلوگیری از ماندن جای زخم و ضد التهاب
  • ضد باکتری، ضد قارچ و ضد پروتوزوا
  • فاقد اسانس و پارابن

کرم ضد قرمزی پوست اَون مدل Anti rougeurs

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با پوست‌های خشک و حساس با آن مواجه می‌شوند التهاب و قرمزی پوست است. در موارد شدیدتر حتی ممکن است فرد سوزش و خارش شدیدی نیز در پوست خود احساس کند. کرم ضد قرمزی پوست اون یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند این مشکل را برطرف کند. این کرم حاوی ترکیبات ضد قرمزی، ضد التهاب و التیام بخش است و سوزش و خارش ناشی از خشکی و حساسیت شدید را برطرف می‌کند. کرم ضد قرمزی اون دیواره عروق خونی را تقویت می‌کند و برای درمان بیماری‌های موضعی پوستی مثل روزاسه کاربرد دارد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • حاوی ساپونین برگرفته از گیاه راسکوس، دکستران سولفات، HMC و گلیسیرین
  • دارای عملکرد سه گانه آنتی آنژیوژنز، ضد التهاب و تنگ کننده عروق خونی
  • محافظت و تقویت دیواره عروق خونی
  • ضدالتهاب، التیام بخش و ضد احتقان
  • رفع قرمزی های موضعی شدید

کرم ضد چروک اون سری Ystheal

افرادی که پوست خشک دارند زودتر از سایر افراد با چین و چروک و خطوط عمیق روی پوستشان مواجه می‌شوند. به همین دلیل نیز بهتر است از کرم‌های ضد چروک مخصوص پوست خشک و حساس استفاده کنند. یکی از بهترین کرم‌های ضد چروک، کرم ضد چروک اون Ystheal بوده که برای پوست‌های خشک و حساس فرموله شده است. این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد چروک بوده و موجب جوانی و شادابی پوست می‌شود.

ترکیبات آنتی اکسیدانی به کار رفته در این کرم ضد چروک از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. این کرم با داشتن ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها و خطوط عمیق روی پوست می‌شود. این کرم فاقد عطر بوده و هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • مناسب پوست های خشک و خیلی خشک و نرمال
  • فعال کننده اعمال حیاتی سلول در مبارزه با پیری
  • پیشگیری و رفع چروک های خفیف تا متوسط
  • التیام بخش، تسکین بخش و ضد التهاب
  • بهبود کیفیت سطح پوست

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اون مدل xeraCalm AD

اگر پوست خشک و حساس دارید کرم مرطوب کننده یکی از محصولات مهمی است که در طول روز باید استفاده کنید. یکی از بهترین محصولات موجود در بازار کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اون مدل XeraCalm AD است. این کرم مرطوب کننده رطوبت و چربی‌ از دست رفته پوست را تامین می‌کند و موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. علاوه بر این، کرم مرطوب کننده اون سرشار از ترکیبات ضد التهابی و التیام دهنده است و قرمزی، سوزش و التهاب ناشی از بیماری‌هایی مثل اگزما و درماتیت آتوپیک را برطرف می کند. این کرم حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده و مانع رشد باکتری‌ها و قارچ‌های بیماری‌زا می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • قابلیت ضد التهاب، ضد خارش، و آنتی باکتریال
  • مناسب برای پوست‌های حساسی که دچار اگزما و درماتیت آتوپیک هستند

کرم ضد آفتاب اون مدل Spf50

همانطور که می‌دانید نور آفتاب به دلیل داشتن امواج مضر به پوست آسیب زیادی وارد می‌کند. به همین دلیل نیز متخصصان پوست همیشه توصیه می‌کنند که قبل از خروج از منزل حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. پوست خشک و حساس در برابر امواج نور خورشید بسیار آسیب‌پذیر است. با انتخاب یک ضد آفتاب با کیفیت مخصوص پوست خشک می‌توانید به راحتی از مضرات امواج فرابنفش نور خورشید در امان باشید.

کرم ضد آفتاب اون مخصوص پوست خشک و حساس قدرت محافظتی بسیار بالایی دارد و با بلوکه کردن امواج مضر نور خورشید از پوست شما محافظت می‌کند. گلیسیرین به کار رفته در ترکیبات این ضد آفتاب رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کرده و از خشکی، قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. آنتی اکسیدان Pre-tocopheryl که از ویتامین E ساخته شده با خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد پوستی جوان و شاداب برا٪ی شما به ارمغان می‌آورد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • محافظت بسیار بالا در برابر طیف وسیع اشعه UVA و UVB
  • حاوی فیلترهای ارگانیک، شیمیایی پایدار
  • ضد تعریق و مقاوم در برابر آب
  • در ۲ نوع بی رنگ و رنگی
  • فاقد پارابن

معرفی برند اون (Avene)

لوگو برند اون فرانسه

اون برندی فرانسوی است که در سال 1990 به بازار معرفی شد. محصولات اون به دلیل داشتن کیفیت بالا محبوبیت زیادی در بین افراد در سر تا سر دنیا دارد. یکی از ویژگی های بی‌نظیر محصولات اون استفاده از آب معدنی چشمه اون برای ساخت محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است. آب معدنی چشمه اون سرشار از ترکیبات معدنی و املاح است. به همین دلیل نه تنها مشکلات ساده‌ی پوستی را برطرف می‌کند، بلکه برای درمان بیماری‌های پوستی نیز مفید است.

علاوه بر آب معدنی چشمه اون، شرکت اون برای تولید محصولات خود از ترکیبات ویژه‌ی دیگری مانند روغن‌های گیاهی و طبیعی، گلیسیرین، عناصر سبک و طبیعی، ویتامین‌های مفید پوست استفاده می‌کند. محصولات این شرکت فاقد پارابن، عطر و مواد حساسیت زا هستند. به همین دلیل همه افراد حتی کسانی که پوست حساس دارند می‌توانند بدون نگرانی از محصولات اون استفاده کنند.

محصولات مناسب برای پوست خشک

  • سرم مرطوب کننده آون اون هیدرانس اینتنس: این سرم  یک مرطوب کننده است که برای پوست های خشک آرامش بخش است. این سرم از آب گرم منبع آون، که برای خواص آرامش بخشی آن شناخته شده است، و همینطور ترکیبی از مواد مرطوب کننده برای تغذیه و تقویت پوست تشکیل شده است.
  • کرم مرطوب کننده آون هیدرانس ریچ: در این کرم از مواد تغذیه‌ای و معدنی برای نگه داشتن رطوبت در پوست استفاده شده است. همچنین شامل آب گرم منبع آون برای ترمیم پوست های حساس است.
  • لوسیون بدن مرطوب کننده آون اون کالد کریم: این لوسیون مناسب تقویت و مرطوب کردن پوست خشک بدن است.
  1. کرم آبرسان غنی Avene Hydrance
  2. سرم آبرسان قوی Avene Hydrance
  3. لوسیون بدن مغذی کرم سرد Avene
  4. کرم ترمیم کننده پوست Avene Cicalfate
  5. اسپری آب چشمه حرارتی Avene
  6. کرم تقویت کننده چربی Avene XeraCalm A.D
  7. امولسیون Extreme Tolerance Avene
  8. ماسک مرطوب کننده تسکین دهنده Avene
  9. لوسیون پاک کننده بسیار ملایم Avene
  10. روغن پاک‌کننده چربی Avene XeraCalm A.D.

جمع بندی

مراقبت از پوست خشک و حساس دردسرهای زیادی دارد. افرادی که پوست حساس دارند معمولا نمی‌توانند از هر محصولی برای مراقبت از پوست خود استفاده کنند. به همین دلیل لازم است که قبل از خرید هر محصول بهداشتی و مراقبتی تحقیق کنند تا بتوانند بهترین محصول را برای پوست خود خریداری کنند. در این مطلب از مینی‌ ژوپ با معرفی محصولات اون مخصوص پوست‌های خشک و حساس سعی کردیم به شما کمک کنیم که بهترین محصولات مراقبتی را برای پوست خشک و حساس خود انتخاب کنید. محصولاتی که در بالا معرفی کردیم همگی برای پوست‌های خشک و حساس فرموله شده‌اند و فاقد ترکیبات مضر مثل پارابن هستند. به همین دلیل می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنید و از جوانی و شادابی پوست خود لذت ببرید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از محصولات اون استفاده کرده‌اید؟ تجربیات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

محصولات برند اون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *