کرم پودر میبلین محصولی پرطرفدار در میان بانوان است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و مدل‌های مختلف این کرم پودر از جمله رازهای محبوبیت این محصول است. کرم پودر میبلین در مدل‌های مختلف تولید شده که هر کدام کاربرد خاصی دارند. در این مطلب مینی‌ژوب قصد داریم انواع مختلف این کرم پودر محبوب را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال محصولی خاص برای آرایش هستید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی برند میبلین

شرکت میبلین توسط فردی به نام تام لایل ویلیامز در سال 1915 راه‌اندازی شد. محصول اولیه این شرکت ریمل بود. جالب است بدانید توماس ایده ساخت ریمل را از خواهر بزرگترش میبل بدست آورد. توماس بعد از آن که متوجه شد خواهرش با استفاده از زغال و وازلین مژه‌های خود را حالت می‌دهد به فکر ساخت محصولی با این ویژگی‌ها افتاد.

در سال 1996 کمپانی لورال این برند را خریداری کرده و نام آن را به میبلین نیویورک تغییر داد. از جمله محصولات پر فروش این برند می‌توان به رژ لب، کانسیلر میبلین، پنکیک و کرم پودر میبلین، لاک و ... اشاره کرد.

انواع کرم پودر میبلین

مدل محبوب

کرم پودر میبلین مدل Fit Me شماره 115

این مدل از کرم پودر میبلین برای افرادی که پوست چرب و یا نرمال دارند طراحی شده است. این کرم پودر فاقد چربی بوده و با کنترل و کاهش سبوم برق ناشی از چربی پوست را از بین می‌برد. این محصول بافت سبکی داشته و به راحتی روی پوست می‌نشیند. کرم پودر fit me با بهره‌مندی از فرمول  (micro powder) می‌تواند به مرور زمان منافذ پوست را کوچک کند.

این محصول حاوی ترکیبات ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت می‌کند. کرم پودر فیت می از نظر حساسیت و ایجاد جوش آزمایش شده است. بنابراین اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید این مدل از کرم پودر میبلین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مدل از محصولات میبلین رنگ‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به تناژ رنگ پوست خود، محصولی ایده‌آل انتخاب کنید.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول علاوه بر مات کردن پوست، به مرور زمان منافذ را کوچک کرده و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم پودر میبلین سری Super Stay شماره 30

کرم پودر مدل supper stay محصولی منحصر به فرد برای افرادی است که می‌خواهند کرم پودر ماندگاری بالایی داشته باشد. این محصول حاوی پیگمنت‌های رنگی اشباع شده است. همین امر باعث می‌شود این مدل از کرم پودر میبلین دوام زیادی داشته باشد. این محصول بافت سبک و مخملی داشته و قدرت پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد. کرم پودر supper stay مناسب برای انواع پوست می‌باشد. این محصول طیف رنگ گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود محصولی ایده‌آل انتخاب کنید.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و ماندگاری بالا از ویژگی‌های منحصر به فرد این کرم پودر است.

موس میبلین مدل Dream Matte Mousse Golden شماره 32

این مدل از کرم پودر میبلین رنگی طبیعی و بافتی سبک دارد و مناسب برای انواع پوست می‌باشد. این محصول نواقص چهره را به خوبی می‌پوشاند و پوست شما را صاف و یکدست می‌کند. موس میبلین فاقد چربی بوده و ترشح سبوم را به خوبی کنترل می‌کند. این محصول برق ناشی از چربی پوست را از بین برده و پوست را مات و یکدست می‌کند.

افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند نیز می‌توانند بدون نگرانی از چرب شدن پوست و یا ایجاد جوش با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند. موس میبلین ماندگاری فوق‌العاده و پوشانندگی بالایی دارد به همین دلیل بعد از استفاده از این محصول احتیاجی به تثبیت کننده آرایش نخواهید داشت.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و مخملی و همچنین ماندگاری بالا از نکات مثبت این محصول می‌باشد.

کرم پودر میبلین مدل Dream Fresh BB Medium

این کرم پودر محصولی با چند ویژگی منحصر به فرد است. کرم پودر مدل bb medium عیوب پوست را به خوبی پوشش داده و ماندگاری بالایی دارد. این محصول فاقد چربی و مناسب برای افرادی است که پوست چرب و یا نرمال دارند. کرم پودر bb medium حاوی ترکیبات آبرسان است و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند. این محصول با تامین رطوبت مورد نیاز پوست از خشکی پوست به طور موثری جلوگیری می‌کند.

این کرم پودر حاوی فیلترهای ضد آفتاب است. بنابراین می‌تواند از پوست شما در برابر مضرات نور خورشید به خوبی محافظت کند. کرم پودر bb medium حاوی ترکیبات روشن کننده بوده و به مرور زمان تیرگی و لک‌های روی پوست را برطرف می‌کند. بافت محصول بسیار سبک است و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبات آبرسان، روشن کننده و فیلترهای ضد آفتاب است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این مدل از کرم پودر میبلین پوشش دهی متوسطی دارد. از آنجایی که مانع براق شدن پوست نمی‌شود ممکن است برای افرادی که پوست چربی دارند خوشایند نباشد.

موس میبلین مدل Dream Matte Mousse Sand 30

موس میبلین مدل dream matte محصولی مناسب برای زیرسازی آرایش و داشتن چهر‌ای بی عیب و نقص است. این مدل از کرم پودر میبلین نواقص و عیوب چهره را به خوبی می‌پوشانده و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می‌اورد. این محصول فاقد چربی و مناسب برای افرادی است که پوست چرب و نرمال دارند. این محصول حاوی ترکیبات مات کننده است و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. موس میبلین بافت نرم و سبکی داشته و به خوبی روی پوست پخش می‌شود. این محصول پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد، لک و سایر عیوب پوست را به خوبی کاور می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

موس dream matte به دلیل داشتن ترکیبات منحصر به فرد مناسب برای افرادی است که پوست چربی دارند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول تا 5 ساعت روی پوست ماندگاری داشته و برای استفاده روزانه مناسب است. بافت این محصول به گونه‌ای است که ممکن است برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب نباشد.

موس میبلین مدل Dream Liquid شماره 75

یکی از محصولات منحصر به فرد برند میبلین موس dream liquid است. این محصول مورد تایید پزشکان و متخصصان پوست است. بنابراین افرادی که پوست حساسی دارند می‌توانند با خیالی آسوده از این مدل کرم پودر میبلین استفاده کنند. این موس بافت نرم، سبک و مخملی داشته و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. این محصول از کرم و موس تشکیل شده است به همین دلیل به راحتی روی پوست می‌نشیند و پوسته پوسته نمی‌شود.

وجود ترکیبات آبرسان در ترکیبات از دیگر ویژگی‌های این محصول با کیفیت است. این موس رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. موس میبلین پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول عیوب و نواقص چهره را پوشانده و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می‌آورد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

بافت نرم و سبک و پوشانندگی بالا از ویژگی‌های بارز این محصول است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

اگرچه این محصول فاقد چربی و برای افرادی که پوست چربی دارند مناسب است؛ با این حال فاقد ترکیبات مات کننده است. بنابراین ممکن است بعد از استفاده پوست شما براق شود.

موس میبلین مدل Dream Matte Mousse Sand 30

موس میبلین مدل dream matte sand فاقد چربی و مناسب برای پوست‌های نرمال و چرب است. این محصول بافت نرم و سبکی دارد و به خوبی روی پوست پخش می‌شود. این موس عیوب و نواقص چهره را به خوبی پوشش داده و پوست شما را صاف و یکدست می‌کند. خاصیت مات کنندگی این موس، آن را برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب کرده است. چرا که این محصول از براق شدن پوست به خوبی جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

بافت نرم، سبک و مخملی این محصول از نقاط مثبت آن به حساب می‌آید. این موس به راحتی روی پوست می‌نشیند و آن را صاف و یکدست می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول ماندگاری متوسطی داشته و مناسب برای استفاده روزانه است. اگر به دنبال محصولی با ماندگاری بالا هستید خرید این موس را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

کرم پودر میبلین مدل Dream Velours No.21

این مدل از کرم پودر میبلین از محبوب‌ترین کرم‌هایی است که با تناژ صورتی و پایه‌ی متوسط به بازار ارائه شده است. این کرم پودر بافت نرم و سبکی داشته و به خوبی پخش می‌شود. پس از استفاده از آن هیچگونه اثری از ماسیدگی و یا پوسته پوسته شدن مشاهده نخواهید کرد. این کرم پودر به خوبی روی پوست می‌نشیند و به دلیل پوشانندگی بالایی که دارد عیوب و نواقص چهره را به خوبی پوشش می‌دهد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

پوشانندگی فوق‌العاده و بافت نرم و سبک از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌باشد.

 

کرم پودر میبلین سری Super Stay شماره 30

این مدل از کرم پودر میبلین با ماندگاری 24 ساعته از جمله محصولات پرطرفدار کمپانی میبلین است. این کرم پودر بافت سبک و مخملی داشته و با زیرسازی فوق‌العاده پوست شما را برای یک آرایش جذاب آماده می‌کند. این محصول مناسب برای افرادی است که پوست چرب و نرمالی دارند. این کرم پودر به خوبی روی پوست می‌نشیند و پس از استفاده احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نکرده یا پوسته پوسته نمی‌شود.

تشخیص کرم پودر اصل میبلین

در صورتی کهمی‌خواهید یک کرم پودر از برند میبلین خریداری کنید برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی بهتر است به نکات زیر توجه کنید. بسته‌بندی محصول نکته‌ای است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. برای اطمینان از اصل بودن کرم پودر مورد نظر خود می‌توانید به سایت این کمپانی مراجعه کرده و بسته بندی محصول مورد نظر خود را بررسی کنید.

مکان نوشته‌ها و فونت نوشته محصول نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید از طریق آن اصالت محصول را بررسی کنید. غلظت محصول نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. کرم پودر میبلین غلظت نسبتا بالایی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگتم خرید مقداری از آن را روی دست خود تست کرده و میزان جذب و پوشانندگی، حالت مات، سبکی آن روی پوست و سایر خواص کرم پودر مورد نظر را بررسی کنید.

کرم پودر میبلین برای پوست چرب

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یک از محصولات میبلین برای پوست چرب مناسب است؟ اکثر کرم پودرهای این برند مناسب برای پوست چرب و نرمال، خشک و مختلط است. کرم پودر میبلین مدل fit me به واسطه داشتن ترکیبات ویژه استفاده از فرمول (micro powder)  برای ساخت آن، مناسب افرادی است که پوست چرب و منافذ باز دارند.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم پودر میبلین از جمله محصولات باکیفیت و پرطرفدار در میان مصرف کنندگان لوازم آرایشی است. محصولات این برند همگی با بهترین مواد اولیه وزیر نظر متخصصان تولید می‌شود. این برند محصولاتی با ویژگی‌های مختلف برای انواع پوست طراحی و تولید می‌کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات این برند می‌توان به پوشانندگی فوق‌العاده، بافت سبک، ماندگاری و دوام بالا اشاره کرد.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه خود را با درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *