کرم پودر ویولت محصولی پر فروش در میان محصولات آرایشی است. این کرم پودر با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد طرفداران زیادی در بین بانوان و متخصصان گریم و آرایش دارد. برند ویولت توسط طراح ژاپنی به نام‌های کیومی و اوتانابه تاسیس شد. ساعت‌های برند ویولت از جمله محصولات پرفروش و نام آشنای این برند است.

کمپانی ویولت علاوه بر تولید ساعت محصولات دیگری همچون کرم پودر، ریمل، تجهیزات آرایشی و ... تولید می‌کند. این کمپانی در سراسر دنیا نمایندگی‌های ویژه‌ای برای فروش محصولات خود دارد. کشورهایی همچون ایران، روسیه، اوکراین، چین، کره جنوبی، ژاپن، امارات متحده عربی، عربستان، ترکیه، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان و تعدادی از کشورهای آسیای شرقی نمایندگی‌های ویژ‌ه‌ای برای فروش محصولات این برند هستند.

محصولات کرم پودری ویولت در مدل‌های مختلف و مناسب برای انواع پوست طراحی و تولید شده‌اند. در این مقاله از مینی ژوپ با انواع این محصولات آشنا شوید:

نقد و بررسی انواع کرم پودر ویولت

کرم پودر ویولت مدل Stay real

کرم پودر مدل stay real محصولی منحصر به فرد است که حاوی ترکیبات آبرسان و رنگدانه‌های قوی است. ترکیبات آبرسان این موجود در این کرم پودر، پوست را نرم و لطیف کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. رنگدانه‌های ارگانیک و قوی موجود در ترکیبات پوشانندگی این کرم پودر را به طور موثری افزایش داده است.

کرم پودر ویولت stay real ترشح چربی را کنترل کرده و برای انواع پوست مناسب است. این محصول حاوی ترکیبات ضد آفتاب بوده و از در طول روز از نفوذ امواج نور خورشید به پوست جلوگیری می‌کند. این کرم پودر حاوی ویتامین C بوده و پوست شما را نرم، لطیف و درخشان می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

وجود ترکیبات آبرسان و ضد آفتاب از ویژگی‌هایمنحصر به فرد این کرم پودر است.

کرم پودر ویولت مت VIOLET MAT SPF15

کرم پودر ویولت مدل مات بافتی نرم و سبک دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. این محصول با پوشش دهی بالای خود، تمامی عیوب و نواقص چهره مثل جای جوش، لک و تیرگی را به خوبی پوشش می‌دهد. در این محصول ترکیبات آبرسان، عناصر گیاهی و ترکیبات ضد آفتاب وجود دارد.

ترکیبات ضد آفتاب با جلوگیری از نفوذ امواج خورشید به درون سلول‌ها از پوست محافظت می‌کنند. ترکیبات آبرسان نیز رطوبت مورد نیاز سلول‌ها را تامین می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت این کرم پودر از پیری و آسیب به پوست جلوگیری می‌کند. کرم پودر مت فاقد چربی و مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست چرب، مستعد آکنه است. کرم پودر مت از براق شدن پوست شما جلوگیری کرده و چهره را مات و زیبا می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

وجود ترکیبات گیاهی و ضد آفتاب در این محصول، آن را برای همه افراد به خصوص افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، مناسب کرده است.

کرم پودر ویولت مدل Velvet

کرم پودر کدل velvet ویولت مناسب برای انواع پوست است. این محصول حاوی ضد آفتاب بوده و در طول روز از پوست شما به خوبی محافظت می‌کند. این محصول نیز دارای ترکیبات آبرسان مفید است که رطوبت پوست را تامین کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. پوشش دهی کرم پودر ولوت بالا بوده و عیوب صورت را به خوبی پوشش می‌دهد. این محصول پوست شما را درخشان کرده و آرایش شما را ملیح و زیبا می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر ولوت ضد آب بوده و در برابر تعریق مقاوم است.

کرم پودر تیوپی ضد آب ویولت Violet

کرم پودر تیوپی ویولت با خاصیت ضد آب و ضد تعریق بالا، به مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند. این محصول در برابر تعریق، رطوبت و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم است. پوشش دهی این کرم پودر بسیار بالا بوده و با پوشاندن نواقص روی صورت، پوست را برای یک آرایش زیبا و ملیح آماده می‌کند. این محصول حاوی ترکیبات ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر امواج نور خورشید محافظت می‌کند

بافت این کرم بسیار نرم و سبک است و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. این کرم پودر قدرت جذب بالایی دارد و بدون ماسیدگی به مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند. کرم پودر ویولت روی پوست سنگینی نمی‌کند و برای استفاده طولانی مدت در طول روز بسیار مناسب است. این محصول دو رنگ طبیعی برای انواع پوست با تناژ مختلف دارد و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست، محصولی مناسب برای خود انتخاب کنید.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی فوق‌العاده، وجود ترکیبات ضد آفتاب و ضد آب، سبکی و ماندگاری بالا از جمله نقاط مثبت این کرم پودر است.

کرم پودر پمپی مات مدل طلایی ویولت

کرم پودر طلایی ویولت از بهترین مواد اولیه تولید شده است. غلظت بالای رنگدانه‌های موجود در این محصول باعث افزایش پوشش دهی آن شده است. به طوری که پس از پخش کرم پودر بر روی پوست اثری از لک، تیرگی و یا جای جوش باقی نمی‌ماند. این محصول حاوی ترکیبات ضد آفتاب و SPF بوده و از پوست در برابر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند.

این محصول بافت نرم و سبکی داشته و به مدت طولانی بدون ایجاد حس سنگینی بر روی پوست باقی می‌ماند. این مدل از کرم پودر ویولت جلوه‌ای مات و مخملی ایجاد کرده و پوست را برای یک آرایش زیبا و حرفه‌ای آماده می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت نرم و سبک، پوشش دهی بالا، ماندگاری و کیفیت بالا از ویژگی‌های بارز این کرم پودر است.

کرم پودر مات ویولت مدل Aqua Secret

کرم پودر Aqua secret از جدیدترین محصولات برند ویولت است. این کرم پودر با پوشش دهی فوق‌العاده خود در مدتی کوتاه جای خود را میان مصرف کنندگان لوازم آرایشی باز کرده است. بافت نرم و سبک کرم پودر ویولت به خوبی جذب پوست شده و لک تیرگی و چروکی‌های ریز را محو می‌کند. این محصول علاوه بر پوشش صورت، برای دور چشم و به عنوان کانسیلر نیز قابل استفاده است. وجود فیلترهای ضد آفتاب نیز باعث حفاظت از پوست در برابر امواج مضر نور خورشید می‌شود.

برای تهیه این کرم پودر از بهترین مواد اولیه گیاهی استفاده شده است. عصاره گل ابریشم به کار رفته در کرم پودر aqua کلاژن سازی را در بدن تحریک کرده و با افزایش ساخت کلاژن به جوانی و شادابی پوست کمک فراوانی می‌کند. همچنین با بیشتر شدن میزان کلاژن، پوست سریع‌تر ترمیم می‌شود.

عصاره گل ابریشم یک آنتی اکسیدان طبیعی به حساب می‌اید. بنابراین کرم پودر ویولت می‌تواند از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد به خوبی محافظت کند. ویتامین E به کار رفته در این کرم پودر رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. این ویتامین لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان آورده و آن را ترمیم و احسا می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی بالا، وجود فیلترهای ضد آفتاب و قابل استفاده بودن برای دور چشم ویژگی‌هیا بارز این کرم پودر هستند.

کرم پودر مخصوص گریم حرفه ای ویولت violet

کرم پودر ویولت مخصوص گریم محصولی با پوشش دهی فوق‌العاده برای پوشاندن لک، تیرگی و جای جوش و زخم است. این محصول با دارای رنگ‌های متنوعی است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و تناژ رنگ پوست خود محصولی ایده‌آل انتخاب کنید. بافت این محصول بسیار سبک بوده و بدون ایجاد حس سنگینی به مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند.

آنچه که کرم پودر ویولت را متمایز می‌کند

خرید یک کرم پودر خوب بسیار با اهمیت است. استفاده از کرم پودر ویولت مزایای ویژه‌ای دارد که در این قسمت آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم:

ضد آفتاب و محافظ پوست

کرم پودرهای این برند همگی حاوی فیلترهای ضد آفتاب هستند. همانطور که می‌دانید نور آفتاب برای پوست بسیار مضر است. اثرات کوتاه مدت نور آفتاب مشکلاتی همچون لک، تیرگی، پیری زودرس پوست، افتادگی و ... است. نور آفتاب در بلند مدت نیز باعث سرطان پوست می‌شود. به همین دلیل به طور دائم باید از ضدآفتاب استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بارز محصولات ویولت وجود فیلترهای محافظت کننده است. SPF15 موجود در کرم پودرهای این برند از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کنند. بنابراین روزانه با خیال راحت و بدون نگرانی می‌توانید از این محصولات استفاده کنید.

بافت سبک و جذب سریع

یکی از ویژگی‌های مهمی که یک کرم پودر عالی باید داشته باشد بافت سبک و جذب بالاست. در غیر این صورت کرم پودر روی پوست سنگین شده و تحمل آن دشوار می‌شود. بافت کرم پودر ویولت بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود. این محصولات روی پوست ماسیده نشده و روی پوست سنگین نمی‌شوند.

ماندگاری بالا و ضد تعریق

از دیگر مزایای که یک کرم پودر باید داشته باشد خاصیت ضد تعریق و ماندگاری بالای آن است. ماندگاری بالا یک محصول به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت به مدت طولانی آرایش را روی چهره خود داشته باشید. محصولات ویولت همگی ماندگاری بالایی داشته و در برابر رطوبت، تعریق، آب و سایر عوامل مخرب محیطی مقاوم هستند. کرم پودر ویولت معمولا به مدت طولانی و بدون تغییر همانند ساعات اولیه بر روی پوست باقی می‌ماند.

مضرات استفاده از کرم پودر ویولت

تا به حال گزارشی مبنی بر مضر بودن این محصولات ارائه نشده است. کرم پودرهای این محصول با بهترین مواد اولیه و زیر نظر کارشناسان تولید می‌شود. با این حال ممکن است برخی افراد پس از استفاده از این محصولات با واکنش‌های آلرژیک مواجه شوند.

در صورتی که پس از استفاده از کرم پودر ویولت با واکنش‌های آلرژیک مثل سوزش، خارش، قرمزی و ... مواجه شدید استفاده از محصول را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

ترفند تشخیص کرم پودر اصل ویولت

با توجه به وجود محصولات فراوان در بازار شاید امکان تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی کار دشواری به نظر برسد. در این قسمت با چند ترفند کوچک کرم پودر ویولت اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید.

برای خرید محصولات ویولت ابتدا به بسته بندی آن توجه کنید. کرم پودرهای تقلبی معمولا در بسته بندی‌های متفاوت عرشه می‌شوند. با مراجعه به سایت ویولت می‌توانید با بسته بندی‌های کرم پودرها آشنا شوید. علاوه بر بسته بندی، با بررسی بارکد کالا نیز می‌توانید اصالت کرم پودر را بررسی کنید. فونت و املا روی محصول نیز می‌تواند به شما کمک کند کرم پودر اصلی را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید. نوع فونت، جای حروف و کلمات، رنگ نوشته و در آخر املای کلمات از جمله نکاتی است که برای خرید محصول باید به آن توجه کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم پودر ویولت محصولی آرایشی برای بانوانی است که به دنبال یک کرم پودر عالی برای یکدست سازی پوست خود هستند. کرم پودرهای این برند حاوی ترکیبات ضد آفتاب بوده و از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند. همچنین وجود ترکیبات آبرسان در محصولات ویولت از خشکی و بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

محصولات ویولت پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارند و تمامی عیوب چهره را به خوبی پوشش می‌دهند. این محصولات همچنین با ماندگاری بالا و داشتن خاصیت ضد تعریق محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان لوازم آرایشی دارند. بافت این کرم پودرها بسیار سبک بوده و بدون ماسیدگی به مدت طولانی روی پوست باقی می‌مانند.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *