بادی اسپلش از محصولات نسبتا تازه‌ی بازار لوازم آرایش است که در خیلی از موارد حتی می‌تواند جای عطر و یا ادکلن را در کیف دوشی ما پر کند. البته بادی اسپلش‌ها نه تنها برای خانم‌ها بلکه بسیار مورد توجه آقایان نیز هست. اگر می‌خواهید بیشتر با این محصول و طرز استفاده‌ی آن آشنا شوید با مینی ژوپ همراه باشید.

مدل محبوب بازار

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

یک بادی میست اکلیلی بی‌نظیر که نه تنها پوست بدن شما را خوش‌بو می‌کند بلکه بدن شما را براق کرده و درخشش چشم‌گیری به آن می‌بخشد. پس این بادی اسپلش نه تنها برای روز‌های عادی بلکه در مهمانی‌ها نیز کاربرد بسیاری دارد و در فصل تابستان زیر نور آفتاب درخشش آن دو چندان می‌شود.

بادی میست مای سری endless fantasy رایحه‌ای خنک و تابستانی داشته که شما را به یاد رویاهای تابستانی می‌اندازد. اگر به رایحه‌های خنک علاقه‌مند هستید در انتخاب endless fantasy درنگ نکنید.

بادی اسپلش زنانه پرستیژ مدل L a vie est belle

از دیگر بادی اسپلش‌های بسیار محبوب میان خانم‌ها بادی اسپلش پرستیژ la vie est belle است. رایحه‌ی این بادی اسپلش بر‌گرفته از عطر لانکوم با همین‌نام است. اگر شما هم طرفدار عطر لانکوم مدل la vie est belle هستید پس حتما از رایحه‌ی این بادی اسپلش پرستیژ نیز خوش‌تان خواهد آمد.

رایحه‌ی این بادی اسپلش خنک و گلی بوده و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. بادی اسپلش پرستیژ را بعد از حمام در حالی که هنوز پوست‌تان کمی خیس است اسپری کنید و از رایحه‌ی انرژی بخش آن در تمام طول روز لذت ببرید.

بادی اسپلش زنانه رندل مدل SPLENDOR

طراحی بادی اسپلش رندل و رنگ صورتی بسیار دل‌نشین آن کاملا می‌تواند به شما بگویید که این بادی اسپلش چه رایحه‌ای دارد. رایحه‌ای خنک، دخترانه و بسیار انرژی بخش که یک خانم بسیار فعال و با انرژی را به یاد ما خواهد انداخت. این بادی اسپلش نیز از یک عطر معروف با همین نام گرفته شده است و برای علاقه‌مندان به عطر splendor بسیار مناسب است.

از این بادی میست می‌توانید در هنگام ورزش و انجام کار‌های روزانه که انرژی زیادی از شما می‌گیرند استفاده کنید.

بادی اسپلش زنانه می تو مدل ویکتوریا سکرت

اگر علاقه مند به رایحه‌های شیرین و گرم هستید بادی اسپلش می تو مدل ویکتوریا سیکرت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این بادی اسپلش بویی مشابه بادی اسپلش‌های ویکتوریا سیکرت دارد با این تفاوت که قیمت‌های این دو برند با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

بادی اسپلش می تو برای فصول سرد سال مناسب‌تر است و ایحه‌ی شیرین آن دل هر کسی که آن را استشمام کند را خواهد برد. از آن‌جایی که این بادی اسپلش رایحه‌ی شیرینی دارد در نتیجه نسبت به رایحه‌های خنک و ملایم ماندگاری بالاتری نیز دارد.

بادی اسپلش فرش فیل مدل fresh loco

بادی اسپلش‌ها یا عطر‌هایی که آبی رنگ هستند اغلب رایحه‌ای خنک و بسیار انرژی بخش دارند و در اکثر مواقع برای فصول گرم سال طراحی شده‌اند. پس به محض دیدن یک عطر یا بادی اسپلش آبی رنگ سریعا این اطلاعات را به یاد آورید. علاقه‌مندان به رایحه‌های خنک می‌توانند با خیال راحت به سراغ این بادی اسپلش بسیار خوش‌بو بیایند.

بادی اسپلش فرش فیل هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب بوده و گزینه‌ی خیلی خوبی برای استفاده هنگام ورزش است.

بادی اسپلش زنانه جان رابر مدل Lanvin ECLAT

رایحه‌ای مناسب و شیرین که گل برگ‌های صورتی گل‌ها را به یاد شما خواهد انداخت. بادی اسپلش جان رابر مدل lanvin eclat برای دختر خانم‌های جوان بسیار مناسب است زیرا رایحه‌ای بسیار ساده در عین حال شیک و دخترانه دارد که کاملا برازنده‌ی یک خانم جوان است.

این محصول برای علاقه‌مندان رایحه‌های ساده که نت‌های پیچیده‌ای ندارند و بسیار ملایم هستند مناسب است. البته ملایم بودن رایحه‌ی این محصول باعث تضعیف ماندگاری آن نشده و ماندگاری این بادی اسپلش روی پوست بدن با دیگربادی اسپلش‌ها تفاوت چندانی ندارد.

بادی اسپلش زنانه سکرت تراپیکس مدل LOVE CRUSH

ترکیبات بادی اسپلش سکرت تراپیکس با ترکیبات دیگر بادی اسپلش‌ها مکی متفاوت است. این بادی اسپلش غلظت بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارد و در نتیجه از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. بادی اسپلش سکرت تراپیکش مدل لاو کراش رایحه‌ای گرم و تابستانی دارد که شما را به یاد جزایر گرم‌سیری با نخل‌های بلند می اندازد.

پس اگر ماندگاری بادی میست برای‌تان اهمیت زیادی دارد و رایحه‌های گرم بیشتر شما را جذب می‌کند این محصول می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بادی اسپلش سورا آمور مدل اکلت لانوین

بادی اسپلش سورا آمور مدل اکلت لانوین نیز رایحه‌ای مشابه به رایحه‌ی عطر معروف اکلت با همین نام دارد. پس اگر این عطر را بو کرده باشید می‌توانید متوجه شوید که رایحه‌ی این بادی اسپلش مورد پسند‌تان خواهد بود یا خیر. بادی اسپلش سور آمور رایحه‌ای خنک و میوه‌ای دارد که بسیار نیز ملایم است.

اگر رایحه‌های سنگین برای شما ایجاد سر‌درد و آلرژی می‌کند این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد تا با خیال راحت در تمام طول روز از آن بدون ایجاد مزاحمت و مشکل استفاده کنید.

بادی اسپلش زنانه شون مدل sunrise

محصولی بعدی بادی اسپلشی است از برند محبوب و با کیفیت‌شون که رایحه‌ای بسیار شیک و جذاب دارد. رایحه‌ی این بادی اسپلش همان‌طور که از نامش پیداست (sunrise) شما را به یاد خنکای اول صبح و تماشای طلوع خورشید می‌اندازد.

حس تازگی این بادی اسپلش درست با حس تازگی اول صبحی پر انرژی و شاد برابری می‌کند پس این رایحه می‌تواند مناسب افراد سحر خیز و با انرژی باشد تا انرژی آن‌ها در هنگام صبح برای شروع روزی فوق العاده دو برابر شود.

بادی اسپلش زنانه آی پلاس کد 003

از دیگر رایحه‌های نسبتا گرم و شیرین موجود در دنیای بادی اسپلش‌ها که طرفداران زیادی هم دارد بادی اسپلش آی پلاس است. بدنه‌ی سفید و طلایی آن کاملا نشان دهنده‌ی رایحه‌ی شیک این محصول است که برای خانم‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

این محصول ماندگاری قابل قبولی دارد و برای استفاده‌ی روزانه انتخاب مناسب است زیرا به هیچ عنوان ایجاد سر درد و سرفه نخواهد کرد.

بادی اسپلش محصولی بسیار کار آمد

شاید تا به حال با خود فکر می‌کردید که بادی اسپلش‌ها مانند عطر هستند با ماندگاری بسیار پایین‌تر اما اشتباه می‌کردید کاربرد بادی اسپلش‌ها و عطر‌ها با هم متفاوت هستند و به علت بوی ملایم‌شان می‌توانند برای افرادی که آلرژی‌های شدید دارند حتی نقش عطر را نیز بازی کنند.

بگذارید با این سوال شروع کنیم که بادی ‌اسپلش چیست؟ بادی اسپلش‌ها محصولاتی هستند که در مقایسه با عطر‌ها رایحه‌هایی ملایم‌تر و سبک‌تر دارند که معمولا تا ۴ ساعت نیز بر روی بدن می‌مانند. بادی اسپلش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باید مستقیما بر روی پوست بدن استفاده شوند.

از بادی میست‌ها درست استفاده کنید

روش استفاده از بادی میست‌ها روش سختی نیست فقط باید بدانید که استفاده از آن‌ها با استفاده از عطر‌های معمولی کمی متفاوت است. برای این که کارایی و لذت استفاده از بادی میست‌ها را بهتر درک کنید بهتر است از این روشی که به شما می‌گوییم استفاده کنید.

قبل از هر چیزی این را در نظر بگیرید که بادی اسپلش‌ها برای خوش‌بو نگه داشتن پوست بدن شما طراحی شده‌اند پس استفاده از آن‌ها بر روی لباس کار درستی نیست. هنگامی که صبح‌ها ازخواب بیدار می‌شوید دوش صبح‌گاهی خود را بگیرید و بدن‌تان را کمی خشک کنید. بهتر است در حمام از صابون‌هایی که رایحه‌ی تندی دارند استفاده نکنید تا بوی‌شان با بوی بادی اسپلش‌تان ترکیب نشود.

اگر خواستید بوی بادی‌اسپلش ماندگاری بیشتری داشته باشد در حمام از شامپو بدنی مطابق با رایحه‌ی بادی اسپلش‌تان استفاده کنید. وقتی بدن خود را خشک کردید پوست‌تان را با لوسیون مرطوب کنید اگر فرصت این کار را نداشتید حتما قسمت‌های که نبض دارند مانند مچ دست و گردن‌تان را مرطوب کنید.

سپس بادی‌ اسپلش را از دور بر روی پوست‌تان اسپری کنید و بعد از گذشت چند ثانیه لباس‌تان را بپوشید. به یاد داشته باشید که بادی اسپلش‌ها ماندگاری خیلی بالایی ندارند پس بهتر است یک الی دو بار آن را بر روی بدن‌تان تمدید کنید تا در تمام طول روی پوست خوش‌بویی داشته باشید.

بهتر است برای جلوگیری از ایجاد آلرژی و یا سر درد از رایحه‌های بسیار ملایم و انرژی بخش استفاده کنید. اگر هم أهل استفاده از عطر و ادکلن هستید سعی کنید بوی عطر‌تان با بوی بادی اسپلش‌تان خیلی متفاوت نباشد.

چرا بادی اسپلش؟

احتمالا تا به این جا از مزایای استفاده از بادی میست تا حدودی آگاه شده‌اید اما بگذارید با توضیحات بیشتر در مورد کاربرد‌های بادی اسپلش شما را بیشتر به این محصولات دوست داشتنی علاقه‌مند کنیم.

۱. بدنی همیشه خوش بو

فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، اگر پوست‌تان همیشه خوش‌بو باشد به جذابیت شما می‌افزاید. توجه کنید که داشتن پوستی خوش‌بو با داشتن لباس‌های خوش‌بو متفاوت است پس کاربرد بادی اسپلش را با کاربرد عطر و ادکلن یکی ندانید.

در ضمن ممکن است افرادی از استفاده‌ی مداوم از عطر و ادکلن در طول روز دچار سردرد و یا آلرژی شوند اما بادی اسپلش‌ها این خطر را نیز دیگر ندارند. بلکه با خیال راحت می‌توانید در طول روز از آن استفاده کرده و حتی آن را تمدید کنید.

۲. رایحه‌های لایه‌ای

اگر نمی‌دانید رایحه‌ی لایه‌ای چیست و تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید بادی اسپلش‌ها نقطه‌ی خوبی برای شروع ایجاد رایحه‌های لایه‌ای هستند. برای انجام این کار ابتدا بهتر است یک ژل شستشوی بدن و یک لوسیون و یا کره‌ی بدن تهیه کنید که بویی یکسان یا حتی متفاوت از بوی بادی اسپلش‌تان داشته باشد.

البته توجه کنید مثلا اگر بوی بادی اسپلش‌تان گرم است از یک بوی سرد کاملا متفاوت برای لوسیون استفاده نکنید بلکه سعی کنید رایحه‌ها با هم هم‌خوانی داشته باشند.

وقتی در حمام از یک لایه ژل شستشو و یا شامپوی بدن استفاده کردید به همان شکلی که قبلا هم توضیح دادیم پس از خشک کردن بدن‌تان از لوسیون و سپس از بادی اسپلش استفاده کنید. به این شکل رایحه‌ای ترکیبی از این سه رایحه به وجود می‌آیند که هم بویی کاملا متفاوت داشته و هم به علت وجود چند لایه ماندگاری بالا تری نیز دارد.

۳. کمدی همیشه خوش‌بو

تا به حال حتما برای‌تان پیش آمده است که مدت طولانی از لباسی استفاده نکرده‌اید و وقتی آن را از کمدتان در می‌آورید بوی عجیبی به خود گرفته است که احتمالا ترکیبی از بوی ماندگی و بوی چوب کمد‌تان است. در این مواقع چه کاری می‌توانید انجام دهید تا آن بو به سرعت از بین برود و شما هم سریع‌تر به قرار‌تان برسید؟

در این مواقع لباس خود را از کمد خارج کنید و بادی اسپلش را به داخل لباس اسپری کنید. چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید که بادی اسپلش خشک شود و بوی تند اولیه‌ی آن از بین برود و بعد لباس خوش بوی‌تان را بپوشید. از آن‌جایی که بادی اسپلش‌ها رایحه‌ای ملایم داشته از بر پایه‌ی آب هستند هم به سرعت خشک می‌شوند و هم لک آن‌ها بر روی لباس‌تان باقی نخواهد ماند.

هر چند وقت یکبار نیز می‌توانید پس از شستشوی لباس‌ها در حالی که در کمد آویزان هستند لایه‌ی داخلی آن‌ها را با اسپری کردن بادی اسپلش خوش‌بو نگه‌دارید. در این صورت هر وقت به سراغ لباس‌های‌تان بروید آن‌ها خوش‌بو و تمیز منتظر شما هستند.

۴. برای خوابی خوش

از یک رایحه‌ی بسیار ملایم از بادی اسپلش برای داشتن خوابی بهتر نیز می‌توانید کمک بگیرید. می‌پرسید چگونه؟ نیم ساعت قبل از خواب مقداری از بادی اسپلش خود را که بوی بسیار ملایمی دارد (مانند اسطوخودوس یا لیمو) را بر روی بالش و یا پتوی خود اسپری کنید.

می‌توانید از همان رایحه‌بر روی لباس خواب و یا نبض دست‌تان نیز اسپری کنید. فقط مراقب باشید که هنگام خواب مشام خود را با رایحه‌های سنگین پر نکنید زیرا نتیجه‌ی عکس خواهد داد.

۵. برای خوش‌بو کردن خانه

مهمان‌ها دارند از راه می‌رسند و می‌خواهید خانه‌تان به سرعت بوی خوبی بگیرد؟ کمی از بادی اسپلش‌تان را در چند نقطه از خانه اسپری کنید تا به محض ورود به خانه رایحه‌ی ملایم و انرژی بخش آن نظر همه را به خود جلب کند.

اگر با بوی خوش‌بو کننده‌ها و سنگینی رایحه‌های‌شان مشکل دارید از این روش می‌توانید در اتاق خواب خود نیز استفاده کند تا همیشه اتاق‌تان بوی تازگی بدهد.

بادی اسپلش با بادی میست چه تفاوتی دارد؟

بادی میست‌ها کیفیت بالا تری از بادی اسپلش‌ها دارند و ماندگاری آن‌ها نیز بسیار بیشتر است. البته لازم به ذکر است که بادی میست‌ها قیمت بسیار بالا تری از بادی اسپلش‌ها دارند در نتیجه توصیه‌ی ما برای استفاده‌ی روزنه همان بادی اسپلش است.

اگر میگرن داریم و یا سر درد‌های خفیف گاه و بی گاه به سراغ‌مان می‌آیند چگونه از بادی اسپلش استفاده کنیم؟

در این صورت بهتر از از بادی میست‌هایی با رایحه‌های ملایم و سبک استفاده کنید و بهتر است که بادی اسپلش را روی گردن و یا نزدیک صورت‌تان اسپری نکنید تا بوی آن زیاد به مشام‌تان نرسد.

برای ماندگاری بیشتر بادی اسپلش چه کار‌هایی انجام دهیم؟

برای ماندگاری بیشتر رایحه بر روی بدن‌تان بهتر است چند بار در روز آن را تمدید کنید و قبل از اسپری بادی اسپلش بر روی بدن‌تان آن نواحی را با لوسیون چرب و مرطوب کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

داشتن بدنی خوش‌بو با لباس‌های خوش‌بو کاملا متفاوت است. برای این که پوست خوش بویی داشته باشید هر روز صبح‌ها حمام کنید و سپس طبق ترتیبی که به شما گفتیم از بادی اسپلش‌تان استفاده کنید تا هم احساس تازگی و شادابی بیشتری داشته باشید و هم پوست بدن‌تان آب‌رسانی شده و سرحال باشد. شما کدام یک از بادی اشپلش های معرفی شده را استفاده کرده‌اید؟ راضی بوده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *