هنر آرایش و میکاپ اگر قرار باشد اصولی و مطابق با استانداردهای زیبایی شناسی صورت گیرد زمانبر و پیچیده است؛ اما به لطف نسل جدید انواع بهترین سی سی کرم (CC کرم) آرایش سبک و کاملی را تجربه می‌کنید که اجرای آن روی صورت چندان هم وقت‌گیر نیست؛ تا چه اندازه این این کرم‌های همه کاره استفاده می‌کنید؟

سی سی کرم یا کرم‌های CC ترکیب سبکی از فونداسیون، پرایمر، ضد آفتاب، هایلایت و البته یک نرم کننده ملایم هستند. به همین دلیل به این کرم‌ها به طور مخفف CC یا اصلاح کننده رنگ صورت گفته می‌شود. اکثر بانوانی که وقت کافی برای آرایش مفصل ندارند با خرید کرم‌های سی سی همزمان با یک تیر دو نشان زده‌اند؛ چرا که با کرم سی سی هم در وقت صرفه جویی می‌شود و هم در هزینه‌های جانبی که باید برای خرید هر یک از محصولات جانبی کاور پوست صرف کنید.

اولین سوالی که قبل از خرید کرم‌های همه کاره سی سی پیش می‌آید این است که آیا این محصولات ارزش خرید دارند یا نه؛ پاسخ به این سوال جنبه‌های متعددی دارد و حتی اگر مصرف کننده این محصولات هستید بد نیست این بار آن‌ها را از دید مینی ژوپ بررسی و مرور کنید.

معرفی و بررسی انواع بهترین سی سی کرم

مدل پر طرفدار

کرم پودر بورژوا مدل Perfect CC شماره 31

کرم‌های سی سی به پوشش سبک، ملایم و نرم به سبک آرایش اروپایی معروف هستند. کرم پودر بورژوا یکی از همین کرم‌های همه کاره با ماندگاری 16 ساعته روی پوست است که با سه رنگدانه اصلی به اصلاح رنگ پوست صورت کمک می‌کند.

پایه رنگ این کرم عاجی و روشن است. این محصول نظیر سایر کرم‌های سی سی با SPF شماره 15 تولید شده و بهتر است همراه با آن از ضد آفتاب نیز استفاده شود.

کرم پودر CC فارماسی شماره ۰۲ حجم ۵۰ میلی لیتر

سی سی کرم‌ها پوشش کافی روی پوست دارند و به دلیل چربی معتدلی که در آن‌ها استفاده شده برای پوست‌های چرب و جوشدار توصیه می‌شوند. کرم پودر شماره 02 فارماسی با روغن ماکادمیا، پروتئین ابریشم و کلاژن و آرگان فرموله شده و علاوه بر کاور پوست یک نرم کننده طبیعی و سبک است.

یکی از فاکتورهایی که این کرم را متمایز می‌کند SPF شماره 25 بوده که نسبت به سایر محصولات مشابه بالاتر است. ترکیبات ضد پیری این محصول از چروک شدگی پوست جلوگیری می‌کنند.

کرم پودر CC کوروت شماره C05

کرم پودر CC کوروت شماره C05 یک ترکیب دوکاره با قیمت اقتصادی است که باعث شده این محصول از ارزش خرید بالایی برخوردار باشد. دو عملکرد اصلی این کرم سی سی آبرسانی به پوست چرب و جوشدار و کاور متوسط عیوب صورت است.

این کرم با SPF شماره 35 تولید شده و برای پوست‌های رنگ متوسط تا روشن توصیه می‌شود.

کرم پودر CC میشا شماره 23

کرم پودر CC میشا شماره 23 ارمغان کشور کره جنوبی برای کنترل و اصلاح رنگ پوست در مصارف روزانه است. پوشش‌دهی کرم‌های سی سی بیش‌تر از کرم‌های بی بی است و فرمولاسیون خاص آن‌ها به کاور کامل عیوب صورت کمک می‌کند.

این محصول علاوه بر کاور کامل پوست ترکیبات ضد پیری و آبرسان دارد. SPF شماره 32 این کرم تا حد زیادی پوست را از آسیب اشعه خورشید محافظت می‌کند. بسته بندی این محصول آسان مصرف بوده و سری آن یک پد برای استعمال راحت‌تر تعبیه شده است.

کرم پودر CC گلدن رز مدل Correcting primer

کرم پودر CC گلدن رز مدل Correcting primer محصولی ایده آل برای کنترل و اصلاح تناژ آبی و بنفش پوست است. بخش زیادی از این کرم سی سی پرایمر است که به اصلاح و روشن کردن قرمزی و جای آکنه کمک می‌کند. SPF شماره 30 این کرم برای استفاده روزمره کافی است.

کرم پودر CC پرو درما مدل ROSEAVEST

کرم پودر CC پرودرما مدل RONAVEST کاهش دهنده التهاب، قرمزی و حساسیت‌های پوستی است. فیلترهای فیزیکی به کار برده شده در این کرم سی سی به دفع اثرات اشعه‌های زیانبار خورشید کمک می‌کنند. در فرآوری این کرم از رنگدانه‌های معدنی با رنگ‌های بژ روشن استفاده شده که با پوست طبیعی هماهنگی مناسبی دارد و در عین حال کاور مناسبی ایجاد می‌کند.

بافت این محصول روی پوست ضد آب بوده و ترکیبات آن به آبرسانی پوست حساس و آسیب دیده کمک می‌کند.

کرم پودر پایوت سری CREAM N 2 مدل CC CREAM

سی سی کرم پایو علاوه بر پوشش کامل عیوب صورت و اصلاح رنگ، یک ضد آفتاب کامل با SPF شماره 50 است. رنگ این کرم پودر بر اساس رنگ پوست در رده بژ طبیعی قرار می‌گیرد.

ترکیبات آبرسان و تسکین دهنده این سی سی کرم بافت یکنواختی روی پوست صورت ایجاد می‌کنند.

کاربرد سی سی کرم ها به زبان ساده

سی سی کرم یک محصول همه کاره است که از تمام کرم‌هایی که به عنوان کاور، اصلاح رنگ و برطرف کردن عیوب صورت استفاده می‌کنید عصاره‌ای در خود دارد. به عبارت دیگر ترکیبات نرم کننده‌ها، ضد آفتاب‌ها و انواع کرم پودرها و کانسیلرها در این کرم میکس شده‌اند. بنابراین سی سی کرم برای تمامی نقاط صورت و حتی زیر و دور چشم قابل استفاده است.

همان طور که گفتیم سی سی مخفف عبارت اصلاح رنگ در زبان انگلیسی است. البته نباید درباره اصلاح رنگ این کرم‌ها اغراق آمیز صحبت کنیم؛ چون این ترکیب میکس برای آرایش سبک روزمره مناسب است و قرار نیست از آن انتظار معجزه و رفع عیوب جدی و پررنگ پوست را داشته باشیم.

تجربه ثابت کرده که کرم‌های سی سی برای محو کردن درجات متوسط قرمزی پوست، رفع جای کمرنگ جوش و البته لکه‌های آبی و بنفش دور چشم مناسب هستند. از طرفی لایه‌های بیش‌تر کرم سی سی برای کمرنگ کردن جای اسکار هم جوابگو است و خلاصه یک ماسک متوسط برای عیوب مختلف صورت به شمار می‌رود.

چرا از سی سی کرم استفاده کنیم؟

حتما قبل از این که بخواهید پاسخ ابهامات خود را در مینی ژوپ جستجو کنید نگاهی به بازار و تنوع محصولات انداخته‌اید. در کنار کرم‌های سی سی انواع پرایمر، کانسیلر، فونداسیون و کرم پودر می‌بینید که حتی گاهی قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به کرم سی سی دارند؛ پس چرا از سی سی کرم استفاده کنیم که قدرت پوشانندگی کم‌تری دارد؟

SPF به کار برده شده در سی سی کرم

همه کرم‌های سی سی با حداقل SPF ممکن تولید می‌شوند و خواص ضد آفتاب مختصر دارند. اگرچه از این محصولات به عنوان یک ضد آفتاب مناسب برای پوست نمی‌توان استفاده کرد اما خواص محافظتی آن‌ها بهتر از کرم‌های آرایشی فاقد SPF است!

کاور کامل و استعمال ساده سی سی کرم

همه بانوان از کرم‌های سی سی برای کاور عیوب صورت استقبال نمی‌کنند؛ اما طرفداران این محصولات بافت روان، پوشش مناسب و سبک بودن آن را برای استفاده روزمره می‌پسندند.

ترکیبات حفاظتی و ضد پیری سی سی کرم

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سی سی کرم با مدل‌های بی بی ترکیبات محافظتی است که در فرمولاسیون آن‌ها استفاده می‌شود. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها مهم‌ترین عواملی هستند که برای محافظت از پوست در این کرم‌ها استفاده می‌شوند. از طرفی SPF به کار برده شده در این محصولات فیزیکی بوده و حاوی تیتانیوم اکسید و زینک اکسید است که در کنار ویتامین‌ها از بافت پوست محافظت می‌کنند.

چه کسانی از سی سی کرم استفاده کنند؟

اگر پوست‌ها را به سه نوع خشک، چرب و معمولی تقسیم کنیم کسانی که پوست چرب و آکنه‌دار مخاطب اصلی استفاده از کرم سی سی هستند. کرم‌های بی بی هم برای پوست خشک توصیه می‌شود که سرشار از گلیسیرین و هیالورونیک اسید هستند. اما ترکیبات کرم سی سی چطور به کنترل چربی پوست کمک می‌کنند؟

ترکیبات کرم‌های سی سی برای پوست چرب

بافت سی سی کرم کاملا مات است و بنابراین اگر پوست چربی دارید این محصول علاوه بر این که جلوه براقی ندارد پوستتان را به خوبی کاور می‌کند. از طرفی خواص نرم کنندگی کرم‌های سی سی با همین فرمولاسیون حفظ شده و این یکی از نقاط قوت این کرم‌هایی جادویی است!

سیلیکا و زغال فعال دو ترکیب اصلی کرم‌ سی سی هستند که به کنترل چربی پوستتان کمک می‌کنند.

ترکیبات ضد آکنه انواع سی سی کرم

در پوست مستعد آکنه منافذ کاملا باز هستند و به همین دلیل انواع فونداسیون و هایلایت در این منافذ جا خوش می‌کنند و باعث بروز جوش می‌شوند. برای رفع این مشکل در سی سی کرم‌ها از سالیسیلیک اسید و عصاره‌های طبیعی نظیر چای سبز استفاده می‌شود. به همین دلیل کرم‌های سی سی بافت چربی ندارند و با استعمال آن‌ها احساس سنگینی و تعریق پوستی نخواهید داشت.

شما چه فکر می‌کنید؟

بهترین سی سی کرم‌ها محصولاتی همه کاره هستند که شما را بابت استفاده جداگانه از انواع پرایمر، مرطوب کننده و کانسیلر بی‌نیاز می‌کنند. یکی از فاکتورهایی که کرم سی سی را متمایز می‌کند فیلترهای حفاظتی نور خورشید است که اثرات ضد پیری روی پوست صورت ایفا می‌کنند.

پوشش‌دهی سی سی کرم ها متوسط و نسبت به بی بی کرم‌ها بیش‌تر است. در مجموعه خرید سی سی کرم  را برای آرایش کامل، سریع و ایده آل به صورت روزانه پیشنهاد می‌کنیم.

آیا از سی سی کرم ها استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *