هوای گرم، آلودگی هوا و سبک زندگی همه و همه عواملی هستند که خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب را دشوار می‌کنند. در روزهای داغ تابستانی مشکل ترشح چربی پوست بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و از طرف دیگر پایداری کرم‌ پودرها کاهش می‌یابد. با این اوصاف انتخاب کرم پودر مناسب پوست چرب زمانبر خواهد بود.

بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب با آزمایش مستقیم محصول روی پوست مشخص می‌شود. اما تست محصولات مختلف روی پوست امکان پذیر نیست و از طرف دیگر همه محصولاتی که برای زیرسازی و رفع عیوب صورت استفاده می‌شوند ایده آل نیستند.

اگر شما هم پوستی با منافذ باز دارید و پیوسته از ترشح چربی زیاد پوستتان رنج می‌برید با مینی ژوپ همراه باشید. این مطلب کمک می‌کند تا با چشم باز و آگاهی بیش‌تر بهترین کرم پودر را برای پوشش منافذ باز پوست خود انتخاب کنید. همراه ما باشید.

نقد و بررسی انواعی از بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب

محصول پرفروش

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

یکی از محصولات مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه کرم پودر مای سری مات است که جلوه‌ای کاملا طبیعی، مات، یکدست و یکنواخت روی پوست ایجاد می‌کند.

این محصول بدون چربی و بر پایه رنگ قهوه‌ای تولید شده و در مجموع پوشش تیره‌ای روی پوست ایجاد می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد چربی بوده و با SPF جهت محافظت از پوست تولید شده است.

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Natural Beige

کرم‌پودر الارو سری آنتی ایج علاوه بر این که فاقد چربی است قدرت نفوذ خوبی به لایه‌های عمیق پوست دارد. بنابراین ترکیبات ضد پیری را به خوبی به نواحی عمیق‌تر پوست منتقل می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این کرم پودر جلوه مات آن است که پوست چرب را غیر براق و طبیعی نشان می‌دهد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر الارو نه فقط یک محصول آرایشی، بلکه محصولی مراقبتی و ضد پیری برای پوشش و تغییر رنگ پوست در دراز مدت است. این محصول فاقد چربی بوده و SPF دارد.

کرم پودر ضد چروک سینره شماره 1

برای زیرسازی بی عیب و نقص و همسان سازی رنگ پوست نواحی مختلف صورت در آرایش به یک کرم پودر مناسب و متناسب با پوستتان نیاز دارید. کرم پودر ضد چروک سینره شماره 1 دارای پایه سیلیکونی با قدرت پوشانندگی بسیار زیاد بوده و برای پوست‌های متوسط تولید شده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

مهم‌ترین ویژگی کرم پودر سینره پوشش دهی مناسب بدون بستن منافذ پوست است. این محصول حاوی ترکیبات ضد چروک است و با SPF بالا از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون این محصول فاقد چربی بوده و پوشش سبکی روی پوست‌های چرب دارد.

کرم پودر آکنه تیوپی مای مدل Acneline A01

کرم پودر مای حاوی SPF با درصد 8 بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول بافت سبک و ماندگاری بالا برای انواع پوست به‌ویژه پوست‌های چرب و مستعد جوش دارد.

این محصول فاقد چربی بوده و دارای SPF مناسب برای پوست چرب است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر مای با ترکیبات ضد آکنه پوشش طبیعی بسیار بالا و یکنواختی روی پوست ایجاد می‌کند.

کرم پودر اوتی شماره 101

کرم پودر اوتی محصولی با SPF 15 برای برای پوست‌های چرب و مختلط است. این محصول با جلوه مات تولید شده و بنابراین حتی در روزهای گرم تابستان از تعریق و براق شدن پوست صورت جلوگیری می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

اگر به دنبال محصول ملایم و مناسب پوستتان با خاصیت ضد آب هستید از کرم پودر اوتی استفاده کنید. این محصول فاقد چربی و دارای SPF مناسب برای استفاده در طول روز است.

کرم پودر مدیسان مدل Soft Caramel

کرم پودر کاراملی مدیسان محصولی معتدل و مناسب برای پوست‌های چرب است. اگر به دنبال فونداسیون سبک جهت مصارف روزمره هستید کرم پودر مدیسان حاوی ترکیبات ضد چروک برای مراقبت از پوست‌های حساس و سالخورده خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول آبرسان است و رطوبت ذاتی پوست صورت را حفظ می‌کند. SPF 40 به کار برده شده در این محصول از پوست صورت در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. ضمن این که با پوشش طبیعی منافذ پوست تنفس آن را ممکن می‌کند.

کرم پودر الارو شماره 02

ترکیبات مات کننده نظیر کرم پودر الارو بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب به شمار می‌روند.

محصولات این برند حاوی درماکسیل به عنوان یک ترکیب ضد پیری هستند که با نفوذ در لایه‌های پوست به حفظ رطوبت کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر الارو فاقد چربی بوده و بافت سبکی دارد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد SPF است.

کرم پودر لورآل شماره 102

کرم پودر لورآل محصولی مناسب پوست مختلط تا چرب است. این محصول پوشش دهی کاملی روی پوست دارد و فرمولاسیون آن ضد آب است.

کرم پودری که می‌بینید بر اساس رنگ پوست برای پوست متوسط مناسب بوده و فاقد چربی است.

کرم پودر میبلین مدل Fit Me شماره 115

بافت طبیعی و نزدیک به رنگ پوست چرب تنها در صورتی ایجاد می‌شود که برای آرایش خود از کرم پودر طیف گسترده و سبک استفاده کنید. کرم پودر میبلین مدل Fit Me محصولی تست شده از نظر ایجاد حساسیت برای پوست چرب است که بافت سبکی به رنگ عاجی روی پوست ایجاد می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر میبلین با تکنولوژی micro powder فرموله شده که منافذ باز پوست را به مرور زمان می‌بندد. این فرمولاسیون به کاهش ترشح چربی روی پوست و ماندگاری کرم پودر کمک می‌کند.

کرم پودر مک فیکس مدل MINERALIZE شماره 15

پوشش دهی کرم پودر مک برای پوست چرب و جوشدار کاملا ایده آل است. ماندگاری کرم پودر مک فیکس بالا است و با بافت مخملی ظاهر ماتی روی پوست چرب ایجاد می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر مک فیکس مدل MINERALIZE فاقد چربی بوده و دارای SPF است.

پوست چرب و لزوم مراقبت ویژه و تخصصی از آن

قبل از این که برای خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب اقدام کنید ممکن است بپرسید چرا باید در انتخاب کرم پودر تخصصی عمل کنید. پاسخ به این سوال را در طبیعت پوستتان جستجو کنید!

پوست ما به طور طبیعی به مقادیری چربی برای نرمی و انعطاف پذیری نیاز دارد. این چربی به صورت طبیعی لز غدد سبوم زیر پوست ترشح شده و حس خوشایندی ایجاد می‌کند. افرادی که پوست چرب‌تری دارند سبوم فعال‌تری داشته و دفع و ترشح چربی روی پوست آن‌ها بیش‌تر به نظر می‌رسد. اما ترشح زیاد چربی چه ارتباطی به ایجاد آکنه دارد؟

منافذ پوست مهم‌ترین راه تنفس و تبادل هوا هستند. بسته شدن پوست با چربی باعث ایجاد آکنه و جوش‌ شده و ظاهر پوست را براق جلوه می‌دهد. حال تصور کنید کرم پودری که با این حجم از چربی تناسب ندارد لایه‌ای جداگانه روی این منافذ ایجاد کند و به تنهایی میزان ترشح چربی پوست را افزایش دهد!

گام به گام تا خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب

امروزه انتخاب بهترین مارک کرم پودر با توجه به تنوع محصولاتی که در قالب ضد آفتاب نیز عرضه می‌شوند دیگر کار دشواری نیست. کرم پودرها با خاصیت آبرسانی و ترکیبات مغذی مختلفی تولید می‌شوند و فرمولاسیون کرمی آن‌ها با توجه به پوشش دهی پوست انتخاب هوشمندانه‌ای است.

فرقی نمی‌کند اکنون چه نوع کرم پودری استفاده می‌کنید. برای خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب مراحل زیر را طی کنید:

گام اول: میزان پوشش دهی و رفع عیوب صورت

برای همه بانوان پوشش دهی حرف اول را در انتخاب کرم پودر مناسب می‌زند. فارغ از نوع پوست شما، کرم پودری که انتخاب می‌کنید باید بافت کرمی سبکی روی پوستتان ایجاد کند. این پوشش تا حد زیادی به واسطه رنگدانه‌ها تامین می‌شود که به صورت پراکنده در انواع کرم پودر گریم می‌بینیم.

افرادی که پوستی چرب و جوشدار دارند باید به دنبال محصولی باشند که این میزان پوشش دهی را در لایه سبکی از کرم فراهم کند. به علاوه اگر دچار آکنه هستید یا پوست حساس و چربی دارید باید از انواع کرم پودر مات برای پوشش پوست خود استفاده کنید.

اکثر افرادی که پوستی چرب دارند از براق شدن صورت بعد از استعمال کرم پودر ناراضی هستند. به همین دلیل انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست چرب چالش برانگیز و دشوارتر خواهد بود.

بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب معمولا ظاهر مات و غیر براقی روی پوست دارد. ظاهر مات این کرم پودر از ایجاد بازتاب نور روی پوست جلوگیری کرده و به این شکل تعریق پوست را در طول روز کاهش می‌دهد. بنابراین پوست شما حتی در حالی که پوشش کاملی از کرم پودر دارد طبیعی و کاملا نرمال به نظر می‌رسد.

گام دوم: بررسی فرمولاسیون و خواص ضد آفتابی محصول

بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب با توجه به ترشح مداوم پوست چرب باید فاقد چربی باشد. بنابراین اغلب محصولات که به صورت تخصصی برای پوست چرب هستند بر پایه آب تولید شده و فاقد چربی خواهند بود.

علاوه بر فرمولاسیون، ماندگاری کرم پودر روی پوست نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب است. هر چه قدر که ماندگاری کرم پودر بیش‌تر باشد، نسبت به ترشح چربی پوست مقاوم‌تر خواهد بود. البته فراموش نکنید که ماندگاری بالای یک محصول نباید باعث مسدود شدن منافذ و چرب شدن بیش‌تر پوستتان شود!

نکته بعدی در خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب فیلترهای ضد آفتاب آن است. این فیلترها کمک می‌کنند تا بتوانید از کرم پودر حتی به عنوان یک لایه محافظتی در طول روز و خارج از منزل استفاده کنید.

گام سوم: ترکیبات کلاژن ساز و ضد چروک کرم پودر

اگر به دنبال خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب هستید، به ترکیبات آن با دقت توجه کنید. برخی از انواع کرم پودر خاصیت ضد چروک هم دارند و با کلاژن و الاستین غنی سازی می‌شوند. هر چند که این ترکیبات به اندازه یک کرم ضد چروک برای پوست نمی‌تواند مفید باشد اما جهت استفاده روزانه بهتر از انواع دیگر خواهد بود.

شما چه فکر می‌کنید؟

شاید انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب دشوار باشد؛ اما با بررسی ترکیبات فاقد چربی و برخی از خواص جانبی نظیر ضد پیری در مجموع می‌توانید محصول ایده آل‌تری برای پوست چرب خود تجربه کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ کدام یک از برندهای معرفی شده را برای پوست‌های چرب و آکنه دار پیشنهاد می‌دهید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *