کرم پودر گریم برای آرایش روزانه، بهترین کرم پودر گریم برای عروس و... این عناوین تنها بخشی از جستجوهای محبوب موتورهای جستجو هستند که روزانه هزاران کاربر دیگر را به خود جذب می‌کنند. به جز گوگل، اگر صفحات اینستاگرامی را دنبال کرده باشید حتما یک بار با صفحات مشابه رو به رو شده‌اید. صفحات اینفلوئنسرهایی که مدعی معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش هستند و در این زمینه سیگنال می‌دهند. فکر می‌کنید کدام مرجع قابل‌اطمینان‌تر باشد؟

یک کرم پودر مناسب می‌تواند ماسک کاملی برای برطرف کردن نواقص پوستی باشد. در مقابل اگر در انتخاب این محصول پرطرفدار اشتباه کنیم ممکن است نکات مثبت پوست پشت لایه کرم گریم پنهان و نادیده بماند. همین موضوع انتخاب کرم گریم عالی را تبدیل به معمای پیچیده‌ای کرده که با آزمون و خطا نمی‌توان آن را حل کرد!

در نهایت جهت انتخاب کرم پودر گریم مناسب برای پوستتان هیچ کسی قاضی بهتری نسبت به شما نیست! ما هم برای قضاوت بهتر محصولات موجود در کنارتان هستیم. تا پایان نقد امروز همراه ما باشید.

نقد و بررسی چند مورد از بهترین کرم پودر گریم موجود در بازار

پوشش بالا و ترکیبات طبیعی در کنار سایر مواردی که گفته شد، مهم‌ترین فاکتور در شناسایی بهترین کرم پودر گریم هستند. در این بین برخی از برندها با توجه به شهرت و سابقه فعالیتشان محصولات مطمئن‌تری را برای پوشانندگی ( گاه با تقویت پوست) ارائه کرده‌اند. اگر به دنبال برند اصیل و شناخته‌شده‌ای هستید نیازی به جستجو نیست. در ادامه تعدادی از محصولات برندهای برتر بازار نظیر لوسمنت، کاپریس و بورژوآ را با هم بررسی می‌کنیم.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

بورژوآ نیازی به معرفی ندارد. استفاده از این برند همواره رضایت مشتریان به دنبال داشته است. اکنون هم کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix با ترکیبات منحصر به فرد از ویتامین E،  ویتامین C و ویتامین B5 فرمولاسیون متمایزی را ارائه کرده است.  کافی است محصول را روی نواحی موردنظر در صورت لیفت کنید. به محض استفاده شاهد افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره خواهید بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

محصول دارای قابلیت آبرسانی تا 16 ساعت به لایه فوقانی پوست است و بنابراین برای پوست‌های خشک بسیار مناسب خواهد بود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد. ضمنا برچسب "فاقد چربی" روی محصول به چشم نمی‌خورد. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار ممکن است پوشش ماندگار و خوبی نداشته باشد.

کرم پودر فشرده گریم میستار

کرم پودر فشرده (موس) Mis Star محصولی با توناژ کاملا طبیعی است که می‌تواند پوشش‌دهی کاملی برای استفاده روزانه روی پوست ایجاد کند. بهترین کرم پودر گریم علاوه بر پوشش‌دهی لکه و نواقص پوست، باید حاوی مواد نرم‌کننده پوست هم باشد. موضوعی که در این محصول بدان توجه شده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی پارافین بهداشتی و روغن گیاهی و طبیعی نظیر آرگان است که سازگاری و ماندگاری آن روی پوست را بالا می‌برد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

موس مسیتار SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد. ضمنا برچسب "فاقد چربی" روی محصول به چشم نمی‌خورد. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار ممکن است پوشش ماندگار و خوبی نداشته باشد.

موس گریم لوسمنت SPF10 حاوی روغن آرگان و آلوئه ورا

لوسمنت را می‌توان یکی از تولیدکنندگان بهترین کرم پودر گریم داخلی معرفی کرد که تمام فاکتورهای مد نظر ما را در خود دارد. اما این محصول چه ویژگی‌هایی دارد که در لیست برترین‌های امروز ما قرار گرفته است؟

کرم موس گریم حاوی روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا دارای فیلتر حفاظتی UVA و UVB با قدرت SPF10 است. این بدین معنا است که می‌توانید خاصیت آبرسانی و SPF را در کنار پوشش‌دهی پوست با هم تجربه کنید. ویتامین‌های E و A ، امگا 6 و امگا 9 از سایر ترکیبات این کرم گریم هستند که به تغذیه پوست کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

برند Losment گواهی ایزو 9001:2008 و گواهی کنترل کیفی و مدیریتی را به شماره 08305481 QM از کشور آلمان را در کارنامه خود دارد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تمام قابلیت‌های این محصول طبق استانداردهای اروپا به شما و برای زیبایی شما عرضه می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

برچسب "فاقد چربی" روی محصول به چشم نمی‌خورد. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار ممکن است پوشش ماندگار و خوبی نداشته باشد.

کرم پودر لیفتینگ کاپریس مدل Luminance

کرم پودر از اصیل‌ترین ملزومات آرایشی است و جز مواد پرکاربرد در آرایش افراد به شمار می‌رود. بنابراین هر چقدر که برای خرید بهترین کرم پودر گریم سخت‌گیری بیش‌تری داشته باشیم بهتر است.

کاپریس برندی است که این سخت‌گیری را در تولید کرم پودرمدل LUMINANCE به کار برده است. این محصول یک پکیج کامل با چند قابلیت است:

  • خاصیت لیفت روی پوست و امکان استفاده به عنوان ضد چروک
  • ترکیبات سدیم هیالورونات برای آبرسانی و کنترل رطوبت پوست
  • SPF 15 درصد که از اشعه مضر خورشید جلوگیری می‌کند
  • حالت مایع محصول که پوشش‌دهی خوبی روی پوست ایجاد می‌کند

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر لیفتینگ کاپریس مدل Luminance فاقد چربی است و بنابراین برای انواع پوست‌ها و حتی پوست‌های حساس مناسب خواهد بود. با استعمال این کرم به صورت روزانه می‌توانید علاوه بر پوشانندگی بالا، از آبرسانی بهره‌مند شده و پیری زودهنگام پوست خود جلوگیری کنید.

پالت گریم و کانتورینگ هانتین

کرم پودر گریم ممکن است به اشکال مختلفی فرآوری و بسته‌بندی شود. نوع کرم پودر فشرده آن را در پالت گریم هانتین می‌بینیم که در رنگ‌های متعدد و در یک مجموعه 12 رنگه طراحی شده است. برای رفع حرفه‌ای جای کک و مک و پوشش جای ماه‌گرفتگی می‌توانید از این پالت استفاده کنید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این پالت یک محصول حرفه‌ای برای کانتورینگ پوست است. ویژگی خاص آن سبکی روی پوست است که باعث می‌شود به راحتی روی پوست بلغزد و پوششی صاف و یکدست را ایجاد کند. کافی است با کاربرد حرفه‌ای این پالت آشنا شوید تا برای ایجاد برجستگی در هر ناحیه مثل گونه‌ها از رنگ روشن استفاده کنید. پالت تیره هم برای ایجاد گودی و کوتاه کردن پیشانی مناسب است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد. ضمنا برچسب "فاقد چربی" روی محصول به چشم نمی‌خورد. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار ممکن است پوشش ماندگار و خوبی نداشته باشد.

از برندهای دیگری که مدعی تولید بهترین کرم پودر گریم بوده، ژاکسی است. موس گریم ژاکسی بافت سبکی روی پوست دارد که باعث پوشانندگی بالا و یکدستی آرایش می‌شود. بافت کلی کرم مات بوده که از برق صورت جلوگیری می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر گریم ژاکسی فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و جوشدار نیز مناسب است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد. ضمنا محصول فاقد اپلیکاتور است.

کرم پودر گریم گریس مدل Foundation

کرم گریم گریس علاوه بر پوشانندگی، آبرسان و مرطوب‌کننده خوبی برای پوست‌های خشک است. این محصول به خوبی منافذ پوست را پوشش می‌دهد و ماسک مناسبی برای لکه‌ها است. کرم پودر به صورت نیمه‌جامد است و برای استعمال آن لازم است وقت و حوصله کافی به خرج دهید تا بهترین نتیجه ممکن را مشاهده کنید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

محصول دارای SPF است و می‌توانید در طول روز برای جلوگیری از اشعه مضر خورشید از آن استفاده کنید.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

برچسب "فاقد چربی" روی محصول به چشم نمی‌خورد. بنابراین برای پوست‌های چرب و جوشدار ممکن است پوشش ماندگار و خوبی نداشته باشد.

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige

کرم پودر مدیسان محصولی کامل است که با فیلترهای پیشرفته UVA و UVB از آسیب‌های نور آفتاب جلوگیری می‌کند. این محصول چندین ماده آبرسان قوی دارد که آن را برای استفاده روزانه و زیرسازی حرفه‌ای آرایش مناسب می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و جوشدار مناسب خواهد بود. ضمنا حاوی SPF است.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S03

کرم پودر شون حاوی روغن جوانه گندم و SPF برای محافظت در برابر آفتاب است. این محصول برای پوست‌های گندمی و سبزه مناسب خواهد بود.

کرم پودر ضد چروک و فاقد چربی الارو سری Light Mattiflying مدل Silky Rose

سری Light Mattifying برند الارو حاوی مواد ضد چروک و آبرسان برای جلوگیری از پیری زودرس است. این محصول علاوه بر پوشانندگی، ماندگاری بالایی دارد.

آشنایی با جدیدترین و بهترین کرم پودر گریم مناسب پوست شما

در ترکیب محصولات آرایشی به نظر می‌رسد کرم با کرم بهتر ترکیب شود و محصولات پودری هم سازش بیش‌تری با هم داشته باشند. اما در واقعیت، این تصور به واسطه معرفی کرم پودر گریم زیر سوال می‌رود. در دنیای کرم پودر، شما قادر هستید از نرمی و لطافت کرم در کنار پوشانندگی فوندانسیون‌ها لذت ببرید!

بدون شک جذاب‌ترین قسمت استفاده از بهترین کرم پودر گریم، تماشای پوشش آن روی پوستتان خواهد بود. اما کرم پودر گریم چه فاکتورهایی باید داشته باشد تا با پوست شما بهترین هم‌نشینی را داشته باشد؟

فاکتورهای فردی در خرید بهترین کرم پودر گریم

اگر دنبال خرید بهترین مارک کرم پودر هستید پس نیازهای شما و پوستتان مهم‌ترین نکاتی هستند که در انتخاب کرم پودر گریم خوب باید لحاظ شوند:

انتخاب کرم پودر متناسب با نوع پوست

اولین اصل در خرید هر نوع لوازم بهداشتی و آرایشی، شما و پوستتان است. پوست شما قرار است لایه‌ای خارجی را تحمل کند که هر لحظه احتمال برانگیختن واکنش آلرژی‌زا نسبت بدان وجود دارد.

به طور کلی بهترین کرم پودر گریم را هم که خریداری کنید، آن محصول برای پوست‌های کمی خشک یا کمی چرب بهتر عمل می‌کند. پاسخ هم واضح است: کرم موجود در محصول تا حدی آبرسانی پوست را بر عهده دارد. در مقابل بخش پودری محصول باعث خشکی پوست‌های چرب و آزاردهنده می‌شود.

البته محصولاتی که به عنوان کرم پودر گریم عرضه می‌شوند درجه‌بندی دارند و برای پوست‌های مختلفی عرضه می‌شوند. کسانی که از پوشش کاملا مات یا عرق‌کردگی و ایجاد قطرات روی پوست خسته شده‌اند می‌توانند از کرم پودر گریم استفاده کنند. بنابراین حتی بهترین کرم پودر گریم برای پوست‌های به شدت چرب یا خشک توصیه نمی‌شود!

بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب | ایرانی و خارجی

انتخاب کرم پودر گریم متناسب با پوشش مورد انتظار شما

به خاطر بافت کرم‌ مانندی که کرم پودر گریم دارد، استعمال آن به مراتب ساده‌تر از پودرها یا کرم‌های کاملا مایع گریم است. به زبان دیگر اگر یک کرم پودر خوب استفاده کنید نمایش پوست شما نرم و بدون لکه خواهد بود. با این حال فرمولاسیون محصولات با هم فرق دارد و برخی می‌توانند سنگین‌تر از سایر محصولات باشند.

سبکی محصول، قابلیت استفاده از محصول به صورت روزانه، پوشش‌دهی و بافت نرم و لطیف می‌توانند فاکتورهای معیار در خرید کرم پودر باشند.

فاکتورهای مرتبط با محصول در انتخاب بهترین کرم پودر گریم

بعد از فاکتورهای فردی نظیر نوع پوست و پوشش دلخواه، نوبت به ویژگی‌هایی می‌رسد که باید در خود محصول جستجو کنیم:

سهولت استفاده از کرم پودر گریم

کرم پودر گریم به دو صورت مایع و با فوندانسیون پودری تولید می‌شود. به بیانی دیگر حالت فیزیکی محصول می‌تواند سخت و جامد یا نیمه‌جامد و روان‌تر باشد. این موضوع در سهولت استفاده از کرم پودر نکته مهمی است.

در صورتی که کرم پودر حالت مایع داشته باشد زمان و صبر بیش‌تری برای پوشش‌دهی پوست با محصول نیاز است. در غیر این صورت ممکن است لکه روی پوست برجا بماند. در مقابل، کرم پودر جامد سریع‌تر روی پوست پخش شده و بنابراین مصرف‌کننده برای استفاده روزانه وقت کم‌تری صرف می‌کند.

 گول قیمت‌های بالای کرم پودر گریم را نخورید

هیچ گرانی بی‌علت نیست؛ اما هر گرانی هم قطعا جنس باکیفیتی نخواهد بود! شاید جستجوی برند در خرید بهترین کرم پودر گریم باعث شود تا هزینه‌های زیادی به مصرف‌کننده تحمیل شود. به هر حال به نظر می‌رسد قیمت هر محصول تضمین کیفیت و اثرگذاری آن روی پوست نیست!

در خرید کرم گریم عالی و مناسب پوست، اگرچه  شهرت برند به ما کمک می‌کند اما همه چیز نسبی است. به این معنا که بهترین برند کرم پودر گریم ممکن است با پوست ما سازگاری نداشته باشد. این موضوع برای تمام محصولات آرایشی صدق می‌کند.

بنابراین توصیه ما تست و توجه به پوشش محصول روی پوست، نقد محصولات در سایت‌های معتبر و نظرات سایر کاربران است.

توجه به ترکیبات کرم پودر گریم

ترکیبات اصلی بهترین کرم پودر گریم از هر برندی یکسان است. چیزی که محصولات را متمایز می‌کند پوشش و سپس سبکی آن روی پوست است. این مزیت هم به دنبال بکارگیری ترکیبات انتخابی در محصول به دست می‌آید.

قبل از خرید محصول ابتدا نوع پوستتان را مشخص کنید. پوست شما می‌تواند خشک، چرب و جوشدار، حساس و معمولی باشد. عصاره گیاهان علی‌الخصوص آلوئه‌ورا و ویتامین‌های C و E با خاصیت آنتی‌اکسیدانی از ترکیبات کمک‌کننده محصول هستند.

برخی از محصولات هم دارای SPF هستند که این مزیت بزرگی برای پوست‌ جهت پیشگیری از پیری و چروک محسوب می‌شود. ضمنا محصولات برتر در این زمینه معمولا فاقد چربی هستند تا پوشش‌دهی یکسانی روی پوست داشته باشند.

به اپلیکاتور محصول توجه کنید

محصولاتی که فوندانسیون پودری دارند معمولا به صورت پالت‌های فشرده پودری عرضه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا حمل و نقل کرم پودر ساده‌تر شود. در عین حال بهترین کرم پودر گریم از هر برندی با یک اپلیکاتور کوچک عرضه می‌شود.

شاید اپلیکاتور کرم‌ پودر به نظر موضوع مهمی در خرید محصول نباشد؛ اما نقش مهمی در سلامتی شما دارد. استعمال محصول با انگشت ریسک انتقال پاتوژن‌ها را بالا می‌برد؛ خصوصا اگر به صورت روزانه و دائمی از محصولات آرایشی استفاده می‌کنید.

حواستان به رنگ و سایه محصول باشد

هر فصل و درجه تابش خورشید می‌تواند روی زمینه آرایش پوست شما اثر داشته باشد. در فصل تابستان تمایل اکثر مصرف‌کنندگان روی سایه‌های تیره است. در حالی که در فصل زمستان مشتریان بیش‌تر به رنگ‌های روشن رغبت دارند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید کرم پودر، آن را روی پوستتان تست کنید.

ویژگی‌های کرم پودر گریم خوب چیست؟

کرم پودر مناسب باید متناسب با پوست انتخاب شود. ضمنا استفاده از SPF و مواد آبرسان می‌تواند از نقاط مثبت محصول در کنار پوشانندگی آن باشد.

چه کرم پودری خوب است؟ ( کرم پودر چی خوبه؟)

آن کرم پودر گریمی مناسب است که چند فاکتور مهم داشته باشد:

  • متناسب با نوع پوست باشد
  • فاقد مواد غیرطبیعی و چربی باشد
  • پوشانندگی مناسب و بافت سبک داشته باشد

جمع بندی

شاید پوشانندگی و تناسب کرم پودر با پوست مهم‌ترین فاکتور در خرید آن باشد. اما نباید در انتخاب بهترین کرم پودر گریم از فاکتور SPF و میزان چربی محصول غافل شویم.

در خرید کرم پودر گریم اگرچه قیمت بالاتر محصول در نگاه اول آن را با کیفیت جلوه می‌دهد، اما نباید گول گرانی محصول را بخوریم. بسیاری از محصولات داخلی نظیر برند لوسمنت، کرم پودر گریم خوب را با قیمت رقابتی و مناسب ارائه می‌کنند.

دیدگاه شما چیست؟ شما چه فاکتورهای دیگری را برای خرید کرم گریم عالی و بر حسب نیاز خود مدنظر قرار می‌دهید؟ تجربه خود را درباره استفاده از این محصولات و سایر محصولات مشابه با ما در میان بگذارید.

�ر “10 مارک بهترین کرم پودر گریم

  1. کرم پودر مارک گریس به نظر من بهترین کرم گریم عروس هستش دوامش خیلی بالاست من عروس از این برند استفاده می کنم خیلی خوبه بجز اون کرم پودر گریم گریماس هم خوبه ولی این بیشتر برای مهمونی اینا به درد میخوره

  2. من صورتم خیلی خوشکه چه کرمی بزنم برای مهمانی یاعروسی برم لکهای صورتم رابپوشونه و خوب رو صورتم بشینه ممنون میشم راهنمایی کنیدخداخیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *