رنگ موی نسکافه ای، رنگ موی فندقی، رنگ‌های فانتزی مثل آبی، صورتی و بنفش یا شرابی؟ کدام یک انتخاب شما خواهد بود؟ رنگ مو زبان احساس هر بانویی است. اگر دنیای موهای شما هم پر از رنگ است به خوبی ردپای رنگ‌ موهایی که انتخاب می‌کنید را روی آگاهی، حس و هوش هیجانی خود احساس کرده‌اید.

اگر قرار باشد پالت انواع رنگ مو را بررسی کنیم، برخی از رنگ‌ها پرطرفدارتر از سایر رنگ‌های موجود هستند. رنگ نسکافه‌ای هم یکی از همان رنگ‌های پرطرفدار، محبوب و میانه است که طیف گسترده و متنوعی روی موها ایجاد می‌کند. همین تنوع هم باعث شده تا نسکافه‌ای رنگ موی مورد علاقه اکثر بانوان ایرانی باشد.

اگر شما هم به طیف نسکافه‌ای و ظاهر خیره کننده آن روی مو علاقه دارید همراه ما باشید و راهنمای امروز مینی ژوپ را از دست ندهید.

نقد و بررسی انواع رنگ موی نسکافه ای در بازار

محصول پر فروش

کیت رنگ موی گارنیک سری نسکافه ای مدل بلوند نسکافه ای تیره

رنگ موی گارنیک حاوی روغن طبیعی زیتون جهت شادابی و رفع خشکی موها بعد از رنگ کردن است. پایه رنگ این محصول بلوند نسکافه ای تیره است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول دارای کراتین جهت جوان‌سازی و بازسازی تارهای آسیب دیده است. به علاوه با ویتامین C غنی شده است.

 

رنگ موی بیول سری Nescafe مدل بلوند نسکافه تیره

رنگ موی نسکافه ای بیول با درصد آمونیاک پایین حاوی روغن بادام، روغن فندق و روغن کنجد است. پایه رنگ این محصول طلایی نسکافه‌ای بوده و غنی از ویتامین است.

رنگ موی روت شماره 8.17 رنگ بلوند نسکافه ای روشن

برند روت پالت رنگی متنوع و طبیعی را با ماندگاری حداکثر تولید کرده است. رنگ موی نسکافه ای موت حاوی کراتین، پروتئین گندم ،روغن آرگان، روغن بادام و روغن زیتون است. کافی است این محصول را به نسبت یک به یک و نیم با اکسیدان ترکیب کنید و از درخشندگی موهای خود لذت ببرید.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

در این محصول از روغن کرچک استفاده شده که از موها در برابر رادیکال آزاد محافظت می‌کند.

کیت رنگ موی Bio'l شماره 6.18 بلوند نسکافه ای تیره

رنگ موی بلوند نسکافه ای تیره بیول در قالب یک کیت کامل و همراه با اکسیدان و دستکش عرضه می‌شود. این محصول با ویتامین B5 و ویتامین C غنی شده است.

رنگ موی بیول سری Nescafe مدل بلوند نسکافه روشن

رنگ موی نسکافه ای بیول حاوی روغن بادام، روغن فندق و روغن کنجد بوده که با درصد آمونیاک پایین فرآوری شده است. این محصول با عصاره سبوس برنج غنی شده است تا خشکی و زبر بودن موها را بعد از رنگ کردن کاهش دهد.

رنگ موی پی هو مدل Nescafe Shades رنگ نسکافه ای متوسط

رنگ موی پی هو حاوی نرم کننده بسیار قوی، کراتین، روغن زیتون، روغن کنجد، عصاره گندم و عصاره آلوئه ورا است. گاز آمونیاک در رنگ موی پی هو سبب شفافیت و براقیت موها می‌شود و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

رنگ موی میلانو هیر رنگ بلوند نسکافه ای روشن شماره 8.77

رنگ موی پی هو حاوی نرم کننده بسیار قوی، کراتین، روغن زیتون، روغن کنجد، عصاره گندم و عصاره آلوئه ورا است. گاز آمونیاک در رنگ موی پی هو سبب شفافیت و براقیت موها می‌شود و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

خیلی از انواع رنگ موهایی که ممکن است در ژورنال‌ها یا اینستاگرام مشاهده کنید طیف مطلقی دارند. مثلا اگر قرار باشد رنگ شرابی را روی موهایتان پیاده کنید احتمالا دو گزینه بیش‌تر نداشته باشید: شرابی روشن یا تیره!

اما برخی از انواع رنگ‌ها نظیر رنگ موی نسکافه ای طیف منعطف‌تر و گسترده‌ای دارند. رنگ مو نسکافه ای شکلاتی، رنگ مو نسکافه ای شکلاتی، رنگ مو نسکافه ای دودی روشن و... از انواع زمینه‌هایی هستند که در صورت مناسب بودن فرمول ترکیب می‌توانند ظاهر خیره کننده‌ای به موهای شما ببخشند.

رنگ موی نسکافه ای از ترکیب رنگ مو‌های مختلف تهیه می‌شود. اما بسیاری از برندهای معتبر در بازار ایران این رنگ مو را با زمینه نسکافه‌ای عرضه می‌کنند و لزوما به فرمول ترکیب رنگ خاصی نیاز ندارید.

آشنایی با ماهیت رنگ نسکافه‌ای و ظاهر آن روی ساقه مو

بهترین حالت رنگ موی نسکافه ای زمانی روی موهای شما پدیدار می‌شود که آن را با زمینه دکلره استفاده کنید. با این حال می‌توانید با رنگ موهای بازار به شرط انتخاب نمره یا شماره مناسب محصول رنگ درخشان و روشن‌تری به دست آورید.

هر چه قدر رنگ موی نسکافه ای شماره بالاتری داشته باشد، رنگ موهای شما بازتر می‌شود. اما فراموش نکنید در صورتی که موهای شما دکلره نیست ترکیب رنگ موی مناسب را باید متناسب با رنگ چهره و موهای طبیعی خود انتخاب کنید. بهترین رنگ مو برای شما یک تا دو درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ اصلی موها است.

ممکن است بعد از مدتی که رنگ موی نسکافه‌ای استفاده کردید متوجه قرمزی یا رگه‌های زرد لا به لای ساقه موها شوید. این وضعیت به سبب ماهیت قرمز قهوه‌ای رنگ نسکافه‌ای طبیعی است. اما نگران نباشید. در این حالت می‌توانید از واریاسیون یا رنگساژ توام با محصولات مراقبت از موهای رنگ شده استفاده کنید.

در خانه و به سبک حرفه‌ای‌ها موهایتان را رنگ کنید!

انتخاب بهترین برند رنگ موی نسکافه ای برای این که رنگ موهایتان به مدل‌های ژورنالی نزدیک باشد کافی نیست. نکات حرفه‌ای رنگ کردن مو نیز بخشی از این مسیر است و با یادگیری آن می‌توانید هر لحظه در منزل موهایتان را رنگ کنید.

از ترکیب بیش از دو رنگ مو خودداری کنید

اکثر میکاپ آرتیست‌ها و افرادی که رنگ مو تهیه می‌کنند سه تا چهار سایه نزدیک به هم را با هم مخلوط می‌کنند. حتی اگر از چند رنگ استفاده کنید، رنگ نهایی کاملا مشابه با عکسی که روی بسته بندی می‌بینید نمی‌شود. پس برای مصارف خانگی پیشنهاد ما ترکیب حداکثر دو رنگ با یکدیگر است.

قبل از رنگ کردن کل موها، محصول را تست کنید

کلید طلایی انتخاب محصولی مناسب برای مو امتحان کردن آن روی ساقه‌های مخفی و نازک موها است. با این ترفند می‌توانید نتیجه رنگ مو را به صورت جزئی مشاهده و در صورت رضایت کل موها را رنگ کنید.

تست کردن رنگ مو روی موها مزایای زیادی دارد. اول این که حساسیت پوست نسبت به رنگ ارزیابی می‌شود. به علاوه رنگی که در حقیقت روی ساقه موها می‌بینیم تا حدی با رنگ روی بسته بندی محصول تفاوت دارد. مثلا ممکن است بعد از رنگ کردن موها متوجه شوید که رنگ آن سایه زرد رنگ دارد و کاملا طلایی یا بلوند نیست.

رنگ مو را فقط روی موهای خشک تست کنید

از رنگ کردن موها زمانی که مرطوب یا خیس هستند بپرهیزید. با این کار بخشی از رنگ مو رقیق می‌شود و نتیجه نهایی با ایده آل شما تفاوت زیادی خواهد داشت.

شما چه فکر می‌کنید؟

رنگ موی نسکافه‌ ای به سبب طیف رنگی متنوعی که دارد از رنگ‌های محبوب بانوان است. با توجه به پایه این رنگ احتمال مشاهده تارهای زرد و قرمز در میان موهای دیگر وجود دارد که برای رفع آن می‌توانید از انواع رنگساژ استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *