ست براش آرایشی چه مارکی بخرم؟ استفاده از لوازم آرایشی همیشه دلچسب، جذاب و لذت بخش بوده است. اما این لذت با وجود ست براش و آرایش حرفه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود. با این حال خیلی از بانوانی که دنیای زیبایی را حرفه‌ای دنبال می‌کنند هنوز هم از انگشت و روش‌های قدیمی برای استعمال کرم پودر گریم، سایه چشم و ... استفاده می‌کنند!

اگر استفاده از لوازم آرایشی را سلاحی برای جذب و مسحور کردن دیگران بدانیم، انواع ست‌های براش زرادخانه شما هستند و مدیریت آن‌ها در امر آرایش اهمیت زیادی دارد. تجربه هم ثابت کرده بدون براش آرایش با سایز و شکل مناسب، پوشش دادن نقاط مختلف صورت به صورت متقارن و یکدست مشکل است.

تا چه اندازه از براش آرایش استفاده می‌کنید؟ فکر می‌کنید سایز و شکل براشی که استفاده می‌کنید مناسب برطرف کردن عیوب صورت است؟ نقد امروز مینی ژوپ راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین ست‌های براش با توجه به ویژگی آن‌ها است. در پایان این مطلب متوجه می‌شوید که استایل آرایش فعلی شما چه قدر جای پیشرفت و بهتر شدن دارد!

نقد و بررسی انواع ست براش آرایشی در بازار

پرفروش‌ترین

ست برس آرایشی مدل XT-Pro مجموعه 15 عددی

این مجموعه با 15 براش حرفه‌ای یکی از کامل‌ترین انواع ست براش برای افراد حرفه‌ای است. محصول شامل برس رژگونه، برس پنکیک، برس کانسیلر و یک جعبه لوازم آرایشی است.

ست براش آرایشی اربن دیکی مدل Naked مجموعه 7 عددی

ست براش اربن دیکی یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران است. محصولی که خریداری می‌کنید شامل برس رژگونه، برس پنکیک یا کرم پودر و برس کانسیلر است که در یک جعبه آرایشی عرضه می‌شوند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این ست براش در یک جعبه آرایش ارسال می‌شود.

ست براش آرایشی کد ZO

این مجموعه ست براش شامل برس رژگونه، برس ابرو، انواع پد و براش فونداسیون است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این ست براش جعبه یا کیف ندارد.

ست براش آرایشی nice lady مدل 212 مجموعه 12 عددی

این ست براش شامل 11 برس در سایز و کاربرد‌های گوناگون است. بنابراین با خرید این مجموعه کامل‌ترین ست برس آرایشی را خریداری می‌کنید.

این مجموعه شامل برس رژگونه، برس پنکیک، برس محو کننده، برس کرم پودر و برس رژ لب است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این مجموعه دارای سری‌های بسیار نرم و لطیف است که با جعبه فلزی ارسال می‌شود.

ست براش آرایشی کایلی مدل 003 مجموعه 12 عددی

ست براش کایلی مجموعه‌ای کامل از انواع برس‌هایی است که در آرایش نیاز دارید.

ست براش آرایشی مدل 233 مجموعه 5 عددی

این ست براش آرایشی ٥ عددی شامل براش ابرو، براش رژگونه، دو قلم‌مو در دو سایز برای محو کردن سایه‌، برس کانسیلر و قلم‌مو مخصوص سایه است. بنابراین برای یک آرایش حرفه‌ای و کامل کافی و ایده آل خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

جنس الیاف این محصول مصنوعی است و راحت‌تر از الیاف طبیعی تمیز می‌شود.

ست برس آرایشی مدل S017 بسته 12 عددی

ست براش نوتریگا شامل برس پودر، رژگونه، کرم پودر، فید، سر گرد، سر صاف، برس لب، برس سایه و شانه ابرو است. این محصول یکی از کامل‌‌ترین ست‌های موجود در بازار برای آرایش حرفه‌ای است.

ست براش آرایشی جویل مدل GBS1002

این ست براش شامل ده برس کاربردی برای آرایش حرفه‌ای صورت است.

مخصوص آرایشگاه

ست براش مدل 70525 مجموعه 32 عددی

ست براش آرایش مدل 32 عددی کامل‌ترین مجموعه‌ای است که افراد حرفه‌ای و میکاپ آرتیست‌ها می‌توانند داشته باشند. این ست شامل 32 عدد قلم براش به همراه کیف مخصوص چرمی است. بنابراین تنوع کافی برای پیاده سازی استایل‌های مختلف دارد.

ست براش آرایشی لورنزو مدل Rolen بسته 9 عددی

ست 9 عددی براش آرایش حرفه ای لورنزو مدل رولن محصولی تخصصی به شکل دسته گلف است که کاربری آن را لذت بخش‌تر می‌کند.

براش‌های کوچک این محصول برای استفاده رژ لب، فید سایه ابرو، کشیدن خط چشم و سایه مناسب هستند. براش‌های بزرگ‌تر هم برای زیرسازی، کرم پودر، هایلایت، رژگونه و استفاده از پودر مناسب خواهند بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

سر برس‌ها در این مجموعه از مو مصنوعی با کیفیت بالا، پرتراکم و بسیار نرم ساخته شده است.

 

براش چیست؟

ست براش مجموعه‌ای از انواع براش است که در اشکال و سایزهای مختلف برای اهداف متنوع آرایشی تولید می‌شوند. در آرایش صورت با استفاده از براش دو فاکتور مهم و تاثیرگذار مطرح است:

  1. جنس و کیفیت ساخت براش که ربطی به مهارت فرد ندارد. پس اگر حتی در میکاپ مهارت بالایی داشته باشید به یک براش باکیفیت نیاز دارید.
  2. سایز و شکل براش که برای نقاط مختلف صورت تولید می‌شوند.

انتخاب ست براش با توجه به جنس و کیفیت آن‌ها

اولین گام در انتخاب یک براش قبل از توجه به شکل آن، کیفیت ساخت است. چیزی که در ساختار یک براش با پوست شما تماس برقرار می‌کند فیبرها یا رشته‌های باریک مویین هستند. بهترین ست براش از فیبرهای ارگانیک و طبیعی ساخته شده است. فیبرهای طبیعی بر خلاف فیبر سنتزی نرم‌تر هستند و لمس آن روی پوست متفاوت است.

در خرید ست براش دقت کنید که:

  1. هر چه قدر فیبرهای براش متراکم‌تر، نرم‌تر و ارگانیک‌تر باشند قیمت محصول بالاتر است.
  2. ست براش با فیبر سنتزی برای استعمال لوازم آرایش مایع مناسب‌تر است. مثلا می‌توانید انواع کانسیلر تارت را با استفاده از براش‌هایی که فیبر سنتزی دارند روی پوست استفاده کنید.
  3. در انتخاب ست براش شکل فیبرها هم تعیین کننده هستند. بهتر است شکل بالایی فیبرها به صورت گنبدی و گرد باشد. در صورتی که بالای براش حالت صاف داشته باشد ممکن است روی صورت رد لوازم آرایش دیده شود. ضمن این که استفاده از براش گنبدی ساده‌تر است.

انتخاب ست براش با توجه به شکل و اندازه آن

در ست براش انواع و اقسام براش‌هایی دیده می‌شوند که هر یک کاربرد تخصصی خود را دارند. در حالی که برخی از ست‌ها کامل هستند، برخی دیگر در تعداد محدودتری تولید و عرضه می‌شوند. شناخت شکل و کاربری هر ست کمک می‌کند تا بهترین محصولی که قطعا به دردتان می‌خورد و کاربردی است انتخاب کنید.

براش فوندانسیون و کاربرد آن

معمولا بزرگ‌ترین براش موجود در ست براش برای فونداسیون استفاده می‌شود. این براش فیبرهای ضخیم و زیادی دارد و باعث می‌شود ساختار مستحکم‌تری نسبت به بقیه براش‌ها داشته باشد. برای پخش آرایش مایع روی صورت بهتر است از براش‌هایی با فیبر سنتزی یا مصنوعی استفاده شود.

براش کانسیلر و کاربرد آن

براش کانسیلر یکی از کوچک‌ترین ابزارهای ست براش است که نوک آن جمع و جورتر است. این براش برای محو کردن لکه‌های اطراف چشم مناسب است.

از آن جایی که اکثر کانسیلرها بافت نیمه جامدی دارند بهتر است فیبر براش کانسیلر سنتزی باشد.

براش دوتایی فیبر Duo و کاربرد آن

این براش یکی از ابزارهای محبوب و پرکاربرد در انواع ست براش است. معمولا فیبر این محصول ترکیبی از انواع سنتزی و طبیعی است. ضمن این که سر براش دوتایی فیبر Duo کمی گردتر و حجیم‌تر به نظر می‌رسد.

دو کاربرد مهم براش دوتایی عبارتند از:

  1. رنگ دادن و برجسته کردن گونه با ترکیب انواع رنگ‌ها
  2. استعمال انواع پودر براق کننده روی گونه و خط ابرو

براش گرد و کاربرد آن در آرایش

براش گرد بهترین اپلیکاتور یا ابزار برای استفاده از انواع کرم پودر جامد یا پنکک است. مهم‌ترین ویژگی براش گرد نرمی فیبر، سری گرد و اندازه بزرگ‌تر آن در ست براش است.

کاربرد اصلی براش گرد پوشش دهی و ایجاد سایه روی پوست است. بنابراین با این براش می‌توانید از انواع کرم پودرهای جامد برای ایجاد سایه‌های مختلف روی پوستتان استفاده کنید.

براش رژ گونه و کاربرد آن

این براش به صورت تخصصی برای رنگ دادن به ناحیه گونه با استفاده از انواع رژ گونه طراحی شده است. سر گرد این براش حرکت آن را روی گونه تسهیل می‌کند.

براش کانتورینگ و کاربرد آن

مهم‌ترین ویژگی آن زوایه‌دار بودن خط فیبرها است که بتواند تماس خوبی با گونه برقرار کند. کاربرد اصلی براش کانتورینگ ایجاد سایه‌ و هایلایت روی استخوان گونه‌ها است.

براش سایه چشم و کاربرد آن

یکی از براش‌های کوچک با سری پهن براش سایه چشم است. این براش معمولا از سایز چشم کوچک‌تر است تا بتواند به خوبی پشت پلک‌ها قرار گیرد. ضمن این که نوک براش گرد و کمی زوایه‌دار طراحی می‌شود تا سایه‌ها عمیق و کامل روی چشم ایجاد شوند.

براش خط چشم و کاربرد آن

برای این که خط چشم به صورت دقیق‌تر روی چشم قرار گیرد یا سایه دودی پشت چشم ایجاد کند، براش خط چشم بهترین ابزار است.

براش ابرو و کارایی آن

براش ابرو در ست براش کاملا متمایز است. این براش مارپیچ بوده و ظاهری مثل اپلیکاتور ریمل دارد. شما می‌توانید از این براش به عنوان شانه و برای حالت دادن به ابرو خود استفاده کنید. در عین حال می‌توانید با این براش کرم پودر و خط ابرو را در این ناحیه تنظیم کنید.

براش لب در ست براش

این براش ریز و کمی نوک تیز است، اما در کل حجیم است و با استفاده از آن می‌توانید رنگ را روی کل بافت لب یکدست کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

در خرید ست براش آرایشی کیفیت محصول حرف اول را می‌زند. اکثر برس‌های آرایش با فیبر مصنوعی تولید می‌شوند. با این حال فیبرهای طبیعی برای آرایش تخصصی در نقاط خاصی از صورت بهتر است.

در خرید ست براش به سایز و تعداد ابزارهای موجود در مجموعه دقت کرده و بی گدار به آب نزنید!

دیدگاه‌ها

  1. من ست براش ناکد رو گرفتم ازش راضیم برساش نرم و خوبه پوست رو اذیت نمی کنه ممنون از پیشنهاد خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *