زیبایی و شفافیت موها بعد از رنگ شدن عالی است؛ اما افسوس که این زیبایی خیلی دوام نمی‌آورد. اگر شما هم از شامپو رنگساژ استفاده کرده باشید به خوبی می‌دانید که هیچ راه قطعی برای رفع کدورت و زردی مو بعد از رنگ کردن وجود ندارد. از طرفی هم نمی‌توان رنگ مو را به سرعت تجدید کرد.

یکی از عواملی که درخشش موها را بعد از رنگ کردن از بین می‌برد شامپوهای معمولی هستند که به صورت روزانه استفاده می‌شوند. این محصولات رنگ اضافی و درخششی که روی موها وجود دارد را بعد از چند بار شستشو محو می‌کنند. بنابراین به بانوان توصیه می‌شود برای جلوگیری از تغییر رنگ موها، استفاده از شامپوهای رنگساژ را در برنامه شستشو قرار دهند.

برای این که با بهترین برند انواع شامپوهای رنگساژ جانی دوباره به موهای کدر و تغییر رنگ داده خود ببخشید همراه ما بمانید!

نقد و بررسی بهترین مارک شامپو رنگساژ در بازار

مدل محبوب

شامپو رنگ مو مارال مدل بلو بری

فرمولاسیون پیشرفته و قدرتمند شامپو رنگساژ مارال به رفع زردی و قرمزی ناخواسته موها کمک می‌کند. فقط کافی است موها را با این محصول شستشو دهید تا درخشندگی قبلی را دوباره احساس کنید!

شامپو رنگساژ مارال مدل Rosealin

برند مارال را ممکن است بیش‌تر با انواع رنگ موهای ایتالیایی که تولید می‌کند بشناسید. شامپو رنگساژ نیز یکی دیگر از محصولات محبوب این برند بوده که بدون آمونیاک و با ترکیبات نرم کننده فرآوری شده است.

پایه رنگ این محصول رزالین و صورتی رنگ است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو رنگساژ مارال پوشش دهی بالا دارد و فاقد خواص حساسیت زا است.

شامپو رنگ مو بس مدل 1221

شامپو رنگساژ بس بدون آمونیاک بوده و نیاز به اکسیدان یا پراکسید ندارد. بنابراین هیچ آسیب شیمیایی به مو وارد نمی‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

مزیت اصلی این محصول فرمولاسیون فاقد آمونیاک آن است که جهت ترمیم موهای سوخته و آسیب دیده مفید خواهد بود.

شامپو رنگ موی مارال مدل Algae Extract

رنگ موی فانتزی مارال حاوی ویتامین B5 جهت آبرسانی به موها و همچنین عصاره گیاهی جلبک دریایی برای تغذیه آن‌ها با مواد معدنی است. تاثیر پذیری این رنگ فقط بر روی نواحی دکلره شده مو خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول با انواع ویتامین‌های گروه B غنی سازی شده است.

شامپو رنگ مو تونیکا شماره 9.01

فرمولاسیون این شامپو فاقد آمونیاک، پراکسید و الکل بوده و برای احیای رنگ موها گزینه مناسبی خواهد بود. پایه رنگ این محصول آمتیست بوده و فقط کافی است آن را روی نواحی دکلره موها قرار دهید.

شامپو رنگ فارا مدل Red Chestnut

فرمول جدید شامپو رنگساژ فارا حاوی پروتئین گندم، روغن جوجوبا و عصاره آلوئه‌ورا است. این محصول دارای پایه رنگ قرمز بوده و نرم کنندگی عمیقی روی موها دارد.

شامپو رنگ صورتی مو استار لیدی مدل Fashion Pink

شامپو رنگساژ استارلیدی بدون آمونیاک تولید شده و برای استفاده از آن نیازی به اکسیدان ندارید. برای کسب نتیجه بهتر، شامپو رنگ صورتی استار لیدی را روی موهای دکلره خیلی روشن استفاده کنید.

معجزه شامپو رنگساژ برای موهای رنگ شده

بعد از این که با صرف وقت و هزینه گزاف موهایتان را طبق آخرین ژورنال‌ها رنگ می‌کنید، امکان رنگ کردن مجدد تا مدتی وجود ندارد. البته که برخی از بانوان با رشد ساقه مو، نواحی تازه را دوباره رنگ می‌کنند. اما این که بخواهیم کل موها را به خاطر کدورت و تغییر رنگ در برخی نواحی از اساس رنگ کنیم منطقی به نظر نمی‌رسد!

عوامل مختلفی باعث زرد یا نارنجی شدن موها بعد از رنگ کردن می‌شوند. اصلی‌ترین دلیل به ضعف ساقه مو در اثر افزایش سن و خطا در رنگ کردن موها مربوط می‌شود. شاید هم ترکیب رنگی که با اکسیدان و واریاسیون تهیه می‌کنید با رنگ زمینه موها تناسب درستی نداشته باشد.

در چنین مواردی استفاده از شامپو رنگساژ در کنار تمام محصولات مراقبت از موهای رنگ شده به دادتان می‌رسد. رنگساژ نه فقط برای برگرداندن درخشش موهای رنگ شده، بلکه جهت تغییر سایه روی موها مناسب است.

ماهیت رنگساژ و تاثیر آن روی موها

شامپو رنگساژ همان ترکیبات همیشگی رنگ‌ها را در کنار فرمولاسیون یک شوینده ملایم در بردارد. اما رنگی که در این محصول به کار برده می‌شود رقیق‌تر است و بنابراین ماندگاری کم‌تری روی موها دارد.

البته رنگساژها در انواع مختلف اسپری و فوم نیز تولید می‌شوند. اما اکثر بانوان ترجیح می‌دهند از شامپو رنگساژ استفاده کنند تا همزمان با شستشو موهایشان درخشان‌تر به نظر برسد.

ماندگاری شامپو رنگساژ و نحوه استفاده از آن

این که ماندگاری شامپو رنگساژ دقیقا به چه اندازه باشد به میزان شستشو موها مربوط می‌شود. هر چه قدر موها را بیش‌تر شستشو دهید مقادیری از رنگساژ را از روی موها حذف کرده‌اید. به طور کلی اگر یک بار از شامپو رنگساژ استفاده کنید، تا 6 الی 8 مرتبه شستشو بعدی به رنگساژ نیاز نخواهید داشت.

اما پیرامون استفاده از شامپو رنگساژ سوالات متعددی مطرح است. رنگساژها بار بیش‌تری از مواد شیمیایی را به موها تحمیل می‌کنند و بنابراین استفاده از آن‌ها برای خانم‌های باردار اکیدا ممنوع است. ضمن این که رنگساژ به راحتی با آب شستشو داده می‌شود و بنابراین قبل از استخر از شامپو رنگساژ استفاده نکنید.

نکته بعدی خواص آلرژی زا شامپو رنگساژ است. خیلی از بانوان ممکن است بلافاصله بعد از رنگساژ احساس خارش یا سوزش داشته باشند. بنابراین ممکن است به چند بار آزمون و خطا نیاز باشد تا به محصول مطلوب خود برسید!

شما چه فکر می‌کنید؟

در صورتی کدورت و تغییر رنگ جزئی موها، استفاده از شامپو رنگساژ گزینه منطقی‌تری به جای رنگ کردن مجدد است. رنگساژها در انواع موقت و دائمی استفاده می‌شود. انواع دائمی رنگساژ تا هشت بار شستشو روی موها مقاومت دارد و به مرور کمرنگ می‌شود.

شما چه فکر می‌کنید؟ استفاده از رنگساژها را برای ایجاد تنوع رنگ و درخشندگی موها توصیه می‌کنید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *