یکی از پرجاذبه‌ترین اجزای چهره و چشم‌ها مژه‌ها هستند که زیر سایه آن‌ها تمام عناصر صورت زیبا و بشاش یا بی‌حال به نظر می‌رسند. این را اگر اهل استفاده از انواع ریمل در آرایش چشم یا کاشت مژه باشید بهتر از هر شخص دیگری درک می‌کنید؛ اما راه‌های طبیعی، موقت و جایگزین دیگری هم هستند که در چشم بر هم زدنی خودتان هم می‌توانید در منزل و برای زیبایی بیش‌تر مژه‌ها به کار گیرید.

یکی از تکنیک‌های آرایش موقت چشم که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده به کارگیری مژه مصنوعی است. مژه‌های مصنوعی با پرپشت کردن، حجیم به نظر رسیدن و البته بلندتر کردن مژه‌ها طبیعی چشم‌ها را بازتر از همیشه جلوه می‌دهند. مهم‌تر این که خودتان هم بدون نیاز به کمک دیگران می‌توانید با استفاده از بهترین مژه مصنوعی کامل‌ترین آرایش چشم را اجرا کنید.

از آرایش مژه‌ها و تاثیر آن‌ها بر زیبایی چشم‌ها غافل نباشید و برای جذابیت بیش‌تر چهره به مژه‌ها اهمیت دهید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب مژه مصنوعی فرم صورت است. در راهنمای خرید امروز مینی ژوپ با نگاهی بر بهترین مژه مصنوعی‌های موجود در بازار، مناسب‌ترین نوع مژه را متناسب با حالت و فرم صورتتان نقد و بررسی می‌کنیم. همراه ما بمانید.

معرفی و بررسی انواع بهترین مژه مصنوعی

پیشنهاد مینی ژوپ

مژه مصنوعی مکس فکتور مدل تکی،سه سایز

  • نوع مژه: تکی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

مژه‌های تکی برای افزودن حجم و بلندتر کردن ناحیه‌ای مژه‌های طبیعی استفاده می‌شوند. مژه مصنوعی مکس فکتور در سه سایز مختلف برای مژه‌های بزرگ، کوچک و متوسط تولید شده است.

یکی از مزایای این محصول طراحی یکدست و بسته بندی مناسب آن است که باعث سهولت در مصرف می‌شود.

با خرید یک بسته از این مژه سه سایز مختلف مژه مصنوعی تکی دریافت می‌کنید.

مژه مصنوعی کریستین بیوتی مدل G448

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گربه‌ای، رو به پایین

تراکم تارهای مو و پیوستگی آن‌ها  مژه مصنوعی کریستین بیوتی را به یکی از مدل‌های پرفروش بازار تبدیل کرده است. این مدل شامل دو مژه سه بعدی است که بلندی مناسبی دارند. برای استفاده از این مژه لازم است چسب مژه جداگانه خریداری کنید.

مژه مصنوعی دی اند دی مدل T05

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

یکی از ویژگی‌های مثبت مژه مصنوعی دی اند دی تراکم موها و جلوه طبیعی این نوع مژه ریسه‌ای رو پلک است. ساختار و طراحی این مژه‌ها بلند و صاف است و برای چشمان تنگ و کوچک گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

مژه مصنوعی بلک لیزر مدل 01

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بادامی

ابعاد مژه مصنوعی بلک لیزر مدل 01 برای پلک کوچک و چشم‌های بادامی با پلک کوتاه و گرد مناسب است. این بسته شامل چهار مژه متراکم با طول متوسط است و از کیفیت مناسبی با توجه به قیمت برخوردار است.

مژه مصنوعی کریستین بیوتی مدل G513

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

برای آرایش‌های لایت روزمره به مژه مصنوعی مناسبی نیاز دارید که استفاده از آن علاوه بر جلوه طبیعی روی پلک آسان باشد. مژه مصنوعی کریستین بیوتی یکی از مژه‌های چند بعدی با طول متوسط و تراکم بالا است که با الیاف طبیعی تولید می‌شود.

این محصول بیش‌تر به حجم‌دهی مژه‌ها کمک می‌کند و می‌توانید در کنار آن از ریمل مناسب برای بلند کردن مجموعه مژه‌ها استفاده کنید.

مژه مصنوعی نوتریگا مدل mm10

  • نوع مژه: تکی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

یکی از مزایای استفاده از مژه‌های تکی امکان حجم دادن به مژه‌ها به صورت موضعی است تا حالت طبیعی چشم‌ها تغییر نکند. مژه مصنوعی نوتریگا سته کاملی شامل دسته‌های مژه مصنوعی نازک، مستحکم با ظاهری طبیعی است که جذابیت چشم‌ها را دوچندان می‌کند.

مژه مصنوعی آمیا مدل 3D-03

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

مژه‌های سه بعدی جلوه واقعی، حالت برجسته‌تر و تاثیرگذاری بیش‌تری روی چهره دارند.  مژه مصنوعی آمیا از انواع مژه‌های سه بعدی با جلوه کاملا طبیعی است که طراحی بلند و حالت دار دارد. این مژه تارهای متراکم و بلندی دارد که برای جذاب شدن انواع چشم‌های گرد، رو به بالا، رو به پایین و بادامی مناسب است.

مژه مصنوعی کلاریلا مدل V1

  • نوع مژه: تکی
  • مناسب برای چشم های: کوچک

مژه مصنوعی کلاریلا مدل V1 با طراحی خاص برای کاشت به روش والیوم طراحی شده است. در این روش از تارهای مصنوعی و ابریشمی این مژه به مژه‌های طبیعی افزوده می‌شود و همه می‌توانند از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوند.

یکی از مزایای این مژه مصنوعی در کنار کاشت سریع و آسان سبکی تارهای مو و الیاف ابریشمی و نرم آن است.

مژه مصنوعی کیس مدل KHL05

  • نوع مژه: ریسه‌ای، سه بعدی
  • مناسب برای چشم های: بادامی، گود، بزرگ، گرد، کوچک

مژه مصنوعی کیس مدل KHL05 یکی از محصولات باکیفیت وارداتی است که به رنگ مشکی و حجم و تراکم مناسب تولید می‌شود. یکی از نقاط قوت و تمایز این محصول نسبت به مژه‌های مصنوعی مشابه بازار طراحی همراه با اپلیکاتور است. این اپلیکاتور به چسباندن سریع و آسان مژه روی پلک کمک می‌کند.

آشنایی با انواع مژه‌های مصنوعی و کاربرد آن‌ها

مژه‌های مصنوعی بازار به دو شکل ریسه‌ای و تکی به فروش می‌رسند و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. مدل‌های تکی برای آرایش ملایم چشم استفاده می‌شوند و اگرچه جلوه مژه‌های ریسه‌ای یا سه بعدی را ندارند اما به پر پشت شدن مژه کمک می‌کنند.

مژه‌های تکی در بسته‌های کوچک تولید می‌شوند و معمولا بین 30 تا 60 تار مو دارند. به دلخواه می‌توانید تارها را جداسازی کنید و با لیفت مژه‌های طبیعی به سمت بالا، مژه‌های مصنوعی را به بهترین شکل جایگذاری کنید.

برای نگاهی پرجذبه و گیراتر می‌توانید از مژه‌های مصنوعی ریسه‌ای یا سه بعدی استفاده کنید. مدل‌هایی که استفاده از آن‌ها تاثیر جالب توجه و چشمگیری در چهره ایجاد می‌کند. از آن جایی که این نوع مژه‌ها حالت ریسه‌ای و به هم پیوسته دارند پس باید با توجه به حالت گرد، گود، بادامی، کوچک یا بزرگ چشم انتخاب شوند.

راهنمای انتخاب رنگ مژه مصنوعی

مدل‌های مختلف مژه مصنوعی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. بر خلاف رنگ ابرو که معمولا مطابق با رنگ پوست یا موهای طبیعی سر انتخاب می‌شود در انتخاب رنگ مژه انتخاب آزادانه‌تری در پیش داریم.

مژه‌های مصنوعی به ویژه مدل‌های ریسه‌ای و سه بعدی به طور کلی مژه‌های طبیعی را پوشش می‌دهند و بنابراین رنگ آن‌ها تضاد رنگی با مژه طبیعی ایجاد نمی‌کند. با این حال توصیه می‌کنیم رنگ مژه مصنوعی را هم بر اساس رنگ پوست و رنگ مو و نزدیک بدان انتخاب کنید.

راهنمای چسباندن مژه مصنوعی رو پلک

برای اتصال مژه مصنوعی به لبه پلک معمولا از چسب‌های مخصوص استفاده می‌شود. فقط کافی است لبه مژه را به مقداری چسب مخصوص آغشته کنید و سپس درست روی محل قرارگیری پلک‌های طبیعی چشم بچسبانید.

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار اما محدود بازار مژه‌های مصنوعی مغناطیسی است. این مدل‌ها به جای چسب با آهنربا به سطح پلک وصل می‌شوند و بنابراین یکبار مصرف نیستند. این نوع مژه‌ها گستردگی کم‌تری دارند و گران قیمت‌تر هستند.

راهنمای خرید مژه مصنوعی برای چشمان بادامی

چشمان بادامی بهترین حالت در آرایش چشم هستند که معمولا با استیل‌های مختلف آرایشی از جمله مژه مصنوعی سازگاری دارند. بهترین انتخاب برای مژه بادامی استفاده از مژه‌های کامل ریسه‌ای یا سه بعدی است که کل طول پلک را به خوبی می‌پوشاند.

راهنمای انتخاب مژه مصنوعی برای چشمان گرد

اگر چشمانی گرد دارید از مژه‌های مصنوعی که حالت فر و ناودیسی دارند استفاده کنید؛ چون گردی چشم به یک عامل خارجی نیاز دارد تا درشت بودن چشم را تقویت کند و در نظر دیگران برحسته‌تر جلوه دهد.

برای خرید این نوع مژه هم می‌توانید به ظاهر مژه توجه کنید و هم روی بسته بندی به برچسب فر بودن مژه و حالت آن دقت داشته باشید. اکثر مژه‌های مصنوعی معمولا حجیم و پرپشت هستند؛ اما برای چشمان گرد پیشنهاد ما استفاده از مژه‌های کم پشت‌تر است؛ چون هر چقدر که مژه پرپشت‌تر باشد چشمان گرد را صاف و کوچک‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد.

بهترین مژه مصنوعی برای چشمان گربه‌ای

حتما تا به حال خط چشم گربه‌ای به گوشتان خورده است. اگر چشمانتان در حالت طبیعی فرم گربه‌ای و رو به بالا دارد به مژه مصنوعی مناسبی نیاز دارید تا فرم خاص چشم‌ها را برجسته‌تر نشان دهد.

برای چشم گربه‌ای به مژه‌های مصنوعی پرپشتی نیاز دارید که تارهای آن بیش‌تر در دو گوشه خارجی چشم متمرکز می‌شود. بنابراین باید از مژه‌هایی استفاده کنید که به ظاهر گوشه خارجی پرپشتی دارند و هر چقدر که به سمت گوشه مرکزی چشم نزدیک می‌شویم باریک می‌شوند.

بهترین مژه مصنوعی برای چشمان رو به پایین

چشمان گربه‌ای زیبایی خاصی دارند و بالا بودن گوشه خارجی چشم یکی از فاکتورهای زیبایی چشمان در چارچوب چهره است. بنابراین در آرایش چشم‌هایی که به صورت طبیعی رو به پایین هستند سعی داریم از مژه‌هایی استفاده کنیم که چشم را به حالت گربه‌ای نزدیک کنند.

از این رو می‌توانید از مژه‌هایی پرپشت با تارهای متقاطع استفاده کنید. هر چقدر که مژه‌ها فرشدگی بیش‌تری داشته باشند چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسند.

راهنمای خرید مژه برای چشمان کلاه دار

با نگاهی به چشم کلاه دار متوجه ظاهر خاص آن می‌شوید. سایبانی از استخوانچه‌های اطراف چشم بالای آن را شبیه به یک کلاه می‌پوشانند و بنابراین به نظر می‌رسد چشم‌ها با یک کلاه یا سایبان حفاظت می‌شوند.

برای این نوع چشم‌ها به مژه‌هایی نیاز داریم تا چشمان را بزرگ‌تر از حالت عادی جلوه دهند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر چشمانی کلاه دار دارید از مژه‌های بلندی استفاده کنید که بیش‌تر در مرکز پرپشت و حجیم باشند؛ درست بالای ناحیه مردمک چشم تا چشم بزرگ و بازتر به نظر برسد.

شما چه فکر می‌کنید؟

برای پرپشت و بلندتر نشان دادن مژه‌های طبیعی انواع بهترین مژه مصنوعی ساده‌ترین روش آرایش چشم هستند. مژه‌های مصنوعی به صورت تکی و خوشه‌ای و یا ریسه‌ای و سه بعدی تولید می‌شوند و حالت‌های مختلفی دارند.

یکی از عواملی که در انتخاب مژه مصنوعی موثر است حالت یا فرم طبیعی چشم‌ها است. بر همین اساس می‌توانید فرم و رنگ مژه مصنوعی متناسب با چشمانتان را انتخاب کنید. نظر شما چیست؟ نظر خود را با مه در کامنت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *