پرپشت، بلند و زیبا؛ دقیقا همان کلماتی که بعد از خرید بهترین مارک ریمل دوست داریم در وصف مژه‌هایمان بشنویم. اما خیلی از ریمل‌هایی که تا کنون خریدیم یا از این بعد خریداری می‌کنیم با ایده آل‌های ما فاصله دارند. مثلا در حالی که انتظار داریم خط مژه‌ها در آرایش صورت به مدت طولانی برجسته به نظر برسند بعد از چند ساعت بی رنگ می‌شوند!

مژه‌ها بر خلاف حجم مختصر خود، اثرات چشمگیری روی زیبایی چشم دارند. اگر این تارهای ظریف مو به درستی آرایش شوند می‌توانند بنیان صورت شما را زیر و رو کرده و زیبایی بدیعی در صورت شما به وجود آورند.  پس انتخاب ریمل مناسبی که همزمان با آرایش مژه‌ها به محافظت از آن‌ها کمک کند از اهم مهمات است!

همین حالا کیف آرایشتان را مرتب و مارک ریملی که استفاده می‌کنید را چک کنید. تا چه اندازه از این برند راضی هستید؟ حتی اگر یک درصد از کیفیت آن ناراضی هستید شک نکنید که برندهای ریمل زیادی در بازار منتظر شما هستند! کافی است کیف آرایشتان را خانه تکانی و بعد از نقد امروز مینی ژوپ، بهترین مارک‌های ریمل را جایگزین کنید!

نقد و بررسی پرفروش ترین و بهترین مارک ریمل در بازار

مدل محبوب

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

برای بسیاری از خانم‌هایی که از ریمل استفاده می‌کنند، هدف اصلی استفاده از این محصول حجم دهندگی و پرپشت شدن موهای مژه است. ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour محصول برند مشهور بورژوآ، با ترکیبات موم طبیعی خاصیت حجم دهندگی مناسبی دارد.

پایه اصلی این محصول موم است. این موم در انعطاف پذیری مژه‌ها نقش دارد و با جلوگیری از خشک شدن مژه‌ها، مانع از سنگینی آن روی مژه‌ها می‌شود. برس این محصول برای مژه‌های کوتاه و پهن مناسب بوده و بنابراین اگر مژه‌های کوتاهی دارید این ریمل بهترین گزینه برای حجم دهی به آن‌ها است.

این مدل علاوه بر این که موجب حجیم‌تر جلوه‌دادن مژه‌ها می‌شود، رنگ مشکی مژه‌ها را هم افزایش می‌دهد. بنابراین می‌تواند نظیر خط چشم، خط مژه ماندگاری روی چشم تشکیل دهد.

 آن چه این محصول را متمایز می‌کند

به هم چسبیدن و خشک شدن ریمل روی مژه مشکل اغلب بانوان در استفاده از این ابزار آرایشی است. حال اگر بهترین مارک ریمل را انتخاب کرده باشید این مشکل برای همیشه برطرف می‌شود!

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour علاوه بر حالت‌دهندگی زیاد، از به هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا تک تک موهای مژه در حجیم نشان دادن کل مژه‌ها نقش داشته باشند.

ضمنا محصول ضد آب نیست و کاملا غیر حساسیت زا تولید شده است. بنابراین می‌توانید ساعات طولانی روی مژه‌ها از آن استفاده کنید.

ریمل سه کاره مای مدل Infinite

ماندگاری بالا و عدم ریزش مواد روی مژه از ویژگی‌های ریمل سه کاره مای مدل Infinite بوده که باعث محبوبیت آن شده است. برند ایرانی مای توانسته سه خاصیت بلند‌کنندگی، حجم‌دهندگی و حالت‌دهندگی انواع ریمل‌ها را در یک محصول جای دهد. بنابراین ارزش این محصول نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کند بالا خواهد بود.

این ریمل به‌راحتی با انواع پاک‌کننده‌های آرایشی و آب و صابون پاک شده و ضد آب نیست.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ریمل مای مدل Infinite نه‌تنها برای مژه‌های کوتاه بلکه برای مژه‌های بلند و کم‌پشت بهترین گزینه است. این محصول از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

آرایش چشم از گذشته تاثیر فراوانی در ظاهر فرد داشته است. مژه‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی هستند که به زیبایی چشم می‌افزایند و شرکت اسنس نیز در تولید محصولاتش به خوبی به این موضوع پرداخته است.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل  I Love Extreme Crazy Volume دارای برسی انعطاف‌پذیر است که از چسبندگی مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. این محصول با رنگی مشکی برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول دارای برس پلاستیکی و بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها است و قیمت مناسبی دارد.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

محصول حاوی پارابن است و می‌تواند در صورت استفاده مداوم باعث حساسیت و مشکلات ثانویه شود.

ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز

یک ریمل خوب تاثیر زیادی در زیبا و درخشان شدن چشم‌ها دارد. انتخاب بهترین مارک ریمل و یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن نیز می‌تواند این زیبایی را بیشتر ‌کند. ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز یکی دیگر از محصولات پرطرفدار حجم دهنده مژه است که با بافت سبکی که دارد زیبایی چشم را دوچندان می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

فرمولاسیون ویژه این محصول از ماسیده شدن روی چشم جلوگیری می‌کند. رنگ این ریمل برای آرایش‌های دودی و اسموکی مناسب‌تر خواهد بود.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

ريمل حجم‌ دهنده‌ ی دوسه مدل پانک برس مخروطی و بزرگی دارد که برای آرایش کامل چشم بسیار مناسب است. برس این ریمل می‌تواند تک تک مژه‌ها را از هم جدا کرده و علاوه بر حجم، طول مژه ها را افزایش دهد. این مدل ماندگاری بالایی دارد و بدون ریزش روی مژه تا ساعت‌ها رنگ و ظاهر خود را حفظ می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ساختار این ریمل سبک و کرمی بوده و از رطوبت خوبی برخوردار است. ویژگی مهم این محصول یکنواختی آن روی مژه و عدم پوسته پوسته شدن است. در نتیجه روی مژه حتی با گذشت ساعت‌ها باز هم یکدست و تازه به نظر می‌رسد.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل یکی از ابزارهای جادویی برای دگرگون کردن احوال چشمان شما در آرایش است. خصوصا اگر این آرایش توسط ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumizing  انجام شود!

مویچه‌های برس این محصول نقش مهمی در بلند شدن مژه‌های کوتاه و پهن دارد. به علاوه رنگ مشکی آن با پوشش کامل و یکنواختی مژه‌ها باعث ایجاد خط مژه و برجسته شدن آن می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ترکیبات این محصول از ماندگاری زیادی برخوردار بوده و روی مژه نمی‌ریزند. به علاوه با بافت سبکی که دارد می‌توانید با خیال راحت‌ها و در طول ساعات کاری از آن استفاده کنید.

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

حتما شما هم بعد از آرایش تمام اجزای صورت متوجه تغییرات بزرگی که بعد از لیفت مژه‌ها با ریمل رخ می‌دهد شده‌اید. ریمل مژه‌ی شماره 10 سری Big Bold از برند ایزادورا محصولی برای حجم دهندگی و پرپشت کردن مژه‌ها است. رنگ مشکی این ریمل چشم‌ها را زیباتر و روشن‌تر می‌کند و با هر رنگ و هر نوعی از آرایش قابل‌استفاده خواهد بود.

همان طور که گفته شد سبک بودن محصول در انتخاب بهترین مارک ریمل نقش مهمی دارد. بافت کرمی و سبک ایزادورا هم باعث می‌شود در اثر استفاده از ریمل روی مژه‌ها در طولانی‌مدت احساس خستگی و سنگینی نداشته باشید. برس این محصول بزرگ است و قابلیت خوبی برای پوشش دهی تمام مژه‌ها دارد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این ریمل فاقد هرگونه عطر و رایحه است و بنابراین افرادی که حساسیت دارند یا از لنز و عینک استفاده می‌کنند می‌توانند با خیال راحت این محصول را انتخاب کنند. ایزادورا ضد آب است و در برابر تعریق و شست‌وشو از خود مقاومت نشان می‌دهد. می‌توانید از ریمل ایزادورا در استخر و حتی هنگام فعالیت ورزشی بدون نگرانی بابت ریختن آن استفاده کنید.

ریمل حجم دهنده رومانس مدل DR-01

ریمل زدن نقش موثری در شاداب‌تر شدن و درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها دارد. حتی اگر فرصت کافی برای آرایش چشم ندارید با استفاده از ریمل حجم دهنده رومانس مدل DR-01 در چند ثانیه می‌توانید چهره خود را متحول کنید.

برس ضخیم این ریمل به پرپشت شدن مژه‌ها کمک می‌کند. ضمنا ریمل رومانس محصولی آلمانی بوده که باعث به هم چسبیدن مژه‌ها نمی‌شود و بافت سبکی روی چشم دارد.

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

بر خلاف انتظار، حجم دادن و تیره شدن مژه‌ها به اندازه استفاده از خط چشم روی باز شدن چشم‌ها موثر است. ریمل حجم دهنده بیو مدل Volume Now یکی از محصولات حجم دهنده این برند شناخته شده است که باعث بلندتر شدن مژه‌ها می‌شود.

ریمل بی یو برس سایز بزرگی دارد که علاوه بر بلند شدن مژه‌ها، با لیفت ملایمی آن‌ها را حجیم و پرپشت می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ترکیبات این محصول ضد حساسیت است و در ترکیبات آن از پارابن استفاده نشده است. بنابراین حتی اگر حساسیت پوستی یا چشمی دارید می‌توانید این محصول را امتحان کنید.

راهنمای خرید بهترین مارک ریمل

جستجو لوازم آرایشی دلچسب‌ترین اوقاتی است که ممکن است هنگام وبگردی تجربه کنید. همین جستجو کوتاه شما را با برندها و نام‌هایی آشنا می‌کند که شاید هرگز نشنیده باشید. مثلا تا به حال درباره ترکیبات بهترین مارک ریمل که مصرف کرده‌اید کنجکاو شده‌اید؟

شرط اول تولید یک محصول آرایشی استفاده از مواد غیر سمی و غیر سرطان زا است. اگر روی بسته بندی ریمل را نگاه کرده باشید معمولا ترکیبات زیر را مشاهده می‌کنید:

  1. رتینیل استات : این ترکیب که با نام ویتامین A استات نیز شناخته می‌شود نوعی ویتامین A است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده در برخی از ریمل‌ها به کار می‌رود. در رتبه بندی خطر، رتینیل استات در رده نهم قرار می‌گیرد و بنابراین بسیار سمی و خطرناک است.
  2. پارابن: اکنون بسیاری از برندها استفاده از پارابن را در تولید محصولات نظیر انواع و اقسام کرم‌های آبرسان متوقف کرده‌اند. پارابن ترکیبی با خاصیت و ساختاری مشابه با استروژن است و می‌تواند در صورت مصرف مداوم منجر به سرطان سینه شود. البته ما در طول روز بارها و بارها به واسطه مصرف مواد خوراکی یا آرایشی در معرض پارابن قرار می‌گیریم. بنابراین توصیه می‌شود تا حد امکان از پارابن در مواد آرایشی دوری شود.
  3. پروپیلن گلیکول: این ترکیب که خاصیت نرم کنندگی پوست دارد، ماده‌ای سمی است و مخاطرات آن بیش‌تر از اثر مرطوب کنندگی آن برای پوست خواهد بود.
  4. ریتانول آمین: این ترکیب در برخی از ریمل‌ها به عنوان تنظیم کننده PH و امولسیفایر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد ریتانول آمین ماده‌ای سمی یا آلرژی زا برای پوست و ارگان‌های تناسلی باشد.
  5. مواد معطر: اگر به دنبال بهترین مارک ریمل هستید از ترکیبات معطر نه فقط در خرید ریمل، بلکه برای سایر لوازم آرایشی چشم دوری کنید. برخی مواد معطر تنها ماسکی برای پوشش دادن برخی از مواد سمی نظیر فتالات هستند که در فرمولاسیون ریمل استفاده می‌شوند. گرانول، لیمونن، لینالول، سیترول و سیترونلول از سایر ترکیبات محرک و آلرژی زا در ریمل هستند.

انواع ریمل‌های بازار: بهترین ریمل را حتی بدون تست بخرید!

زندگی شلوغ امروز باعث شده تا بخش زیادی از خریدها نظیر لوازم آرایشی به صورت اینترنتی انجام شود. در این بین خرید برخی از محصولات نظیر انتخاب بهترین مارک ریمل دشوار و پرچالش است. ریمل نظیر انتخاب و خرید عطر مناسب نیاز به تست کردن دارد تا از کیفیت و کارایی آن مطمئن شویم. پس با این اوصاف باید قید خرید اینترنتی را بزنیم؟!

نگران نباشید. خوشبختانه برخی از فاکتورها در خرید ریمل نظیر نوع ریمل و برس آن به ما کمک می‌کنند تا انتخاب بهتری داشته باشیم. پس درانتخاب بهترین مارک ریمل از روی برس و کاربرد آن باید انواع ریمل‌ها را بشناسید:

ریمل‌های باریک برای پوشش دهی مجزای موها

اگر فردی با حوصله هستید و به دنبال یک ریمل خاص برای پوشش تک تک موهای مژه هستید از ریمل‌های باریک استفاده کنید. این مدل برس‌ها پوشش دهی پیوسته و کاملی روی مژه‌ها ایجاد می‌کنند. مثلا می‌توانید حتی از تماس برس ریمل با ریزترین و باریک‌ترین موهای گوشه داخلی چشمتان مطمئن باشید!

نکته مثبت این نوع ریمل استفاده آسان بدون بی نظمی در خلال آرایش مژه‌ها است. برس‌ها به اندازه کافی ظریف هستند تا سایر بخش‌های چشم حین آرایش کردن رنگی نشوند.

ریمل‌های ساعت شنی برای فر کردن همزمان مژه‌ها

به دنبال بازتر شدن و درشت شدن چشمان خود هستید؟ ریمل‌های ساعت شنی انتخابی هوشمندانه برای فر دادن مژه‌های بالا و پایین در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

انحنای اطراف برس ریمل‌های شنی به مژه‌ها جلوه و زیبایی خاصی به چشم می‌دهد. بیش‌تر این نوع برس‌ها برای بلند کردن و حجم دهی به مژه های گوشه بیرونی چشم کاربرد دارند و ظاهر گسترده و بازتری به چشم می‌بخشند.

ریمل‌های مخروطی برای برجسته کردن خط مژه

این نوع ریمل‌ها به صورت مخروط ساخته می‌شوند. یعنی انتهای بالایی ریمل قطر کم‌تری از پایین دارد. در انتهای فوقانی ریمل مخروطی مویچه‌های نازک‌تری نسبت به بخش تحتانی قرار گرفته و همین موضوع مژه‌های میانی و داخلی را بهتر از هر نوع ریمل دیگری پوشش می‌دهد.

ریمل‌های مارپیچی برای مژه‌های باریک و کوتاه

اکثر بانوان برای خرید بهترین مارک ریمل از برس‌های اسپیرال یا مارپیچی استقبال می‌کنند. غالب افراد جامعه مژه‌های کوتاه تا متوسطی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا در خرید ریمل به دنبال بلند شدن مژه‌ها باشند. ریمل مارپیچی اگر به درستی روی مژه استفاده شود حجم دهندگی فوق العاده‌ای برای موهای ریز و باریک دارد.

ریمل‌های توپی و گرد برای برای برجسته کردن بخشی از مژه‌ها

گاهی از اوقات هدف از خرید بهترین مارک ریمل برجسته کردن تنها بخش خاصی از مژه‌ها برای استایل منحصر به فردی از آرایش است. ریمل‌های توپی بهترین گزینه برای این نوع آرایش‌ها هستند. کافی است با حرکات دورانی نقطه مدنظرتان را با ریمل پوشش دهید.

ریمل‌های خمیده برای حجم دهی به مژه‌ها

یکی از انواع ریمل‌ها برای حجم دهی به مژه‌ها، ریمل‌های منحنی یا خمیده هستند. اگر به دنبال حجم دهی بیش‌تر به مژه‌هایتان هستید از این مدل استفاده کنید. در صورتی که قبل از ریمل از فرمژه استفاده کنید تاثیر بهتری از ریمل روی موهای ریز و کم پشت مژه‌ها مشاهده خواهید کرد.

نکاتی که قبل از خرید ریمل باید در نظر داشته باشید

بهترین مارک ریمل صرفا با تبلیغات آن برند شناخته نمی‌شود. بخش زیادی از هویت محصول بعد از اولین بار استفاده از آن برای مصرف کننده آشکار می‌شود. اما پیش از خرید، خصوصا خرید ریمل می‌توان با در نظر گرفتن چند فاکتور کوچک تجربه بهتری رقم زد:

به سهولت استفاده از ریمل دقت کنید

هیچ چیز به اندازه لیفت مژه با ریمل استرس زا و توام با اشتباه نیست. بنابراین استراتژی ساخت محصول، بسته بندی و شکل برس آن به استعمال سریع‌تر و راحت‌تر محصول کمک می‌کند.

به طور کلی ماده اصلی ریمل باید در مرکز برس قرار بگیرد تا بیش‌ترین ناحیه‌ای که با آن پوشش داده شود وسط مژه‌ها باشد. در صورتی که به خاطر شکل برس اطراف مژه حالت بیش‌تری بگیرند، ظاهر کلی چشم در مجموع چندان تغییر نمی‌کند.

ماندگاری ریمل از همه چیز مهم‌تر است!

گاهی خاصیت حالت دهی و حجم دهندگی یک محصول باعث می‌شود تصور کنیم بهترین مارک ریمل بازار را به دست آورده‌ایم. اما بعد از مدت کوتاهی و درست همان لحظه که با امیدواری ریمل را باز می‌کنید متوجه خشکی آن می‌شوید! به جز ماندگاری خود محصول در بسته بندی، ماندگاری آن روی چشم هم اهمیت زیادی دارد.

برندهای شناخته شده معمولا از ترکیبات قوی و ماندگاری استفاده می‌کنند که رنگ و حالت مژه را حفظ می‌کنند. برخی از ریمل‌ها هم ضد لک و ضد آب هستند و مدت طولانی‌تری روی مژه می‌مانند.

به مدت زمان خشک شدن ریمل روی مژه توجه کنید

این روزها حتی یک دقیقه زمانی که تلف شود می‌تواند روی کل برنامه ما تاثیرگذار باشد. چه برسد به این که مجبور باشیم مدت زمان زیادی برای خشک شدن ریمل روی مژه منتظر بمانیم!

بهترین مارک ریمل علاوه بر این که باید قابلیت لیفت راحت روی مژه را داشته باشد، لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن خشک شود.

ریمل را حتما روی مژه‌ها تست کنید!

شاید امکان تست برای همه محصولات وجود نداشته باشد. اگر هم اینترنتی خرید می‌کنید که احتمالا باید تا زمان تحویل گرفتن محصول منتظر بمانید. اما در صورت امکان بهتر است قبل از خرید ریمل را روی مژه‌ها تست کنید. این موضوع به شکایت اغلب خانم‌ها در استفاده از ریمل‌ها مربوط می‌شود: سنگین بودن ریمل روی مژه‌ها!

ممکن است شما هم از ریملی استفاده کرده باشید که با وجود کیفیت مناسب و ماندگاری، روی مژه‌ها سنگینی کند. برندها این مشکل را معمولا با افزودن ترکیبات نرم کننده و روغنی حل می‌کنند. اگر احساس مشابهی دارید می‌توانید با مرطوب کردن مژه‌ها پیش از آرایش، تا حدی مشکل سنگینی ریمل را برطرف کنید.

ریمل خوب چه ریملی است؟

در خرید ریمل باید به دو فاکتور ترکیبات سازنده و شکل برس دقت کنید. برای انواع مژه‌های کوتاه یا مستقیم برس‌های خاصی وجود دارد. در ترکیبات بهترین مارک ریمل نباید از مواد معطر، پروپیلن گلیکول و پارابن استفاده شده باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

پیش از این که برای انتخاب ریمل دست به کار شوید هدف خود را مشخص کنید. ریمل‌ها با برس‌های مختلفی تولید می‌شوند که لیفت مژه با هر یک از آن‌ها نتایح مختلفی به دنبال دارد. قدم بعدی در خرید بهترین مارک ریمل توجه به ترکیبات اصلی آن است. حتما از محصولاتی استفاده کنید که فاقد پارابن و ترکیبات معطر باشند.

ضمنا برخی از ریمل‌ها ضد حساسیت هستند و فرمولاسیون آن‌ها برای استفاده توام با لنز و عینک مناسب خواهد بود. شما چه فکر می‌کنید؟ کدام یک از انواع برس‌ها را برای حجم دهندگی مژه‌های خود امتحان کرده‌اید؟ بی صبرانه منتظر بیان تجربیات شما پیرامون استفاده از برندهای معرفی شده هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *