کرم پودر بخش جدایی ناپذیر آرایش است؛ اما هرگز سلامت پوستتان را فدای زیبایی زودگذر محصولات بی کیفیت نکنید! کرم پودر دوسه یکی از آن محصولات انگشت شمار در ایران است که هنوز اصالت و کیفیت همیشگی خود را حفظ کرده است. کافی است یک بار از این کرم پودر استفاده کرده باشید تا متوجه شوید قیمت بالا کیفیت نمی‌آورد!

ترکیبی از رنگ‌های زیبا و فرمولاسیون پیشرفته برند آرایشی دوسه باعث شده از ابتدا تا به امروز جز محبوب‌ترین برند‌های آرایشی لوکس در دنیا باشد. اگرچه دوسه محصولات متعددی نظیر انواع کانسیلر، ریمل و پنکک تولید می‌کند اما برای بانوانی که به زیبایی صورت خود اهمیت می‌دهند کرم پودر برند دوسه نام آشناتر است.

اگر تبلیغات سلبریتی‌ها و افراد تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی شما را نسبت به تست کرم پودر برند دوسه ترغیب کرده همراه ما باشید. در پایان نقد امروز قادر خواهید بود بهترین کرم پودر این برند را با رنگ پوست خود ست کنید و از خریدتان لذت ببرید!

نقد و بررسی انواع کرم پودر دوسه در بازار

پیشنهاد ما

کرم پودر دوسه سری کانسیلر دار شماره 23

کرم پودر دوسه شماره 23 محصولی دومنظوره برای پوشش و زیرسازی همراه با کانسیلر است. کانسیلر این کرم علاوه بر پوشش بی‌نظیر کل صورت برای برطرف کردن رد جوش، لک و یا سیاهی دور چشم مناسب است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

کرم پودر با کانسیلر دوسه دارای ویتامین E و SPF22 است. این کرم پودر بدون بو و فاقد چربی است و بنابراین محصولی منحصر به فرد برای پوشش پوست چرب به شمار می‌رود.

کرم پودر دوسه سری ساتین شماره YL 4

سری جدید کرم پودر دوسه در مدل ساتین یا اطلسی عرضه شده که بافت بی‌نظیر و سبک‌تری نسبت به قبل روی پوست ایجاد می‌کند.

نمای نهایی کرم پودر ساتین دوسه بر روی پوست مات و در در تولید آن از مواد معدنی و اسانس گیاهی استفاده شده است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد چربی و SPF است.

کرم پودر دوسه مدل spf22 شماره 21

این محصول یک بسته بندی کامل حاوی مواد معدنی و ضد چروک برای پوشش دهی و ترمیم خطوط صورت است. اگر به دنبال محصولی برای بستن منافذ باز پوست هستید، این کرم پودر بدون چربی تولید شده است. بنابراین می‌تواند به رفع منافذ باز و جلوگیری از چرب شدن بیش از حد پوست کمک کند.

کرم پودر دوسه شماره 3W1

مدل جدید کرم پودر دوسه فاقد اسانس و عطر بوده و دارای مواد معدنی برای پوست‌های حساس است. ویژگی این محصول ضد آب و ضد تعریق بودن آن است که آن را برای پوست‌های چرب متمایز می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این کرم دارای ویتامین E است و علاوه بر حفظ رطوبت پوست خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

کرم پودر دوسه سری ساتین شماره PM9

کرم پودر اطلسی دوسه بافتی بی نهایت سبک برای پوشش دهی معایب پوست شما دارد. این محصول غنی از مواد معدنی بوده و بدون هرگونه اسانس یا عطر تولید شده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

فرمولاسیون این محصول با توجه به چربی آن برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

این محصول فاقد چربی و SPF است.

کرم پودر دوسه مدل spf22 شماره 22

کرم پودر دوسه شماره 22 علاوه بر پوشش یکنواخت و طبیعی صورت، یک ضد لک و ضد چروک برای پوست شما است. این کرم پودر حاوی SPF و فاقد چربی است. بنابراین برای تمام انواع پوست‌ها خصوصا پوست چرب و جوشدار مناسب خواهد بود.

کرم پودر دوسه شماره 301

کرم پودر مینرال دوسه دارای بافتی سبک، نرم و طبیعی برای پوشش نواقص پوست و حلقه‌های دور چشم است. این کرم پودر دارای ویتامین E، عصاره چای سبز و SPF22 است. تمام این خواص چهره‌ای جوان و بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می‌آوند.

 

بیش از یک صده از فعالیت برند دوسه و تولد آن در شهر نیویورک می‌گذرد. اکنون دیگر دوسه یک برند جهانی است که محصولات فوق لوکس با قیمتی متعادل‌تر از برندهای هم سطح خود ارائه می‌دهد.

کرم پودرهای دوسه از نظر قیمتی در ایران در بازه متوسط رو به بالا قرار می‌گیرند. این کمپانی آمریکایی از همان ابتدا رویکرد استفاده از مواد اولیه گیاهی را در دستور کار خود قرار داد و بسیاری از ترکیبات سرطان زا حذف کرد. اگر با فوت و فن خرید کرم پودر گریم مناسب آشنا باشید اکنون به خوبی با ترکیبات اولیه شیمیایی هر کرم پودر آشنا هستید.

کرم پودر دوسه؛ تحقق زیبایی فراتر از تصورات شما

همان طور که گفتیم دوسه در تولید انواع کرم پودر محبوبیت بیش‌تری نسبت به سایر محصولات دارد. این برند تمام ایده آل‌های هر مصرف کننده را پیش از خرید انواع کرم پودر مد نظر قرار داده تا محصولی کاملا طبیعی تولید کند. برخی از فاکتورهایی که باعث تمایز این محصول نسبت به سایر برندها می‌شوند را در ادامه می‌خوانید:

فرمولاسیون ضد حساسیت کرم دوسه

کرم پودر دوسه فاقد پارابن و عصاره‌های شیمیایی و گیاهی است. به این معنا که استفاده از این محصول برای پوست‌های حساس و آسیب دیده مشکلی ایجاد نمی‌کند.

رایحه اصلی کرم پودر دوسه ملایم و متنوع است. اما چیزی که فرمولاسیون این محصول را ضد سرطان کرده عدم استفاده از عصاره‌های سنتزی بوده است.

ساختار ضد آب و مقاوم در برابر تعریق زیاد

یکی از مواردی که ماندگاری کرم پودر را روی پوست تضعیف می‌کند تعریق و مرطوب شدن پوست است. این حالت ممکن است در افرادی که پوست چرب و جوشدار دارند تشدید شود. بنابراین انتخاب کرم پودر خوب برای پوشش معایب صورت آن‌ها هرگز کار ساده‌ای نبوده است!

یکی از خواص قدیمی کرم پودر دوسه ضد آب بودن آن است. ضد آب بودن کرم پودر دوسه روی پوست باعث می‌شود تا حتی در صورت تعریق شدید کم روی پوست شما حالت ماسیده پیدا نکند. برخی از محصولات این برند مدعی ماندگاری 24 ساعته روی پوست صورت هستند. اما طبق تجربه اکثر کاربران میانگین مقاومت محصول در برابر رطوبت نزدیک به 10 ساعت است.

فرمولاسیون کلاژن ساز عاری از مواد شیمیایی

در بسیاری از انواع کرم پودر دوسه از پروتئین هیدرولیز شده و کلاژن استفاده شده است. تاثیر اصلی این ترکیبات روی چروک و خطوط صورت مشهود می‌شود. ناگفته نماند اثر ضد چروک و ترمیم کنندگی کرم پودر دوسه توام با پوشانندگی قوی حداکثر این محصول روی صورت اعمال می‌شود.

ترکیبات ضد آفتاب (SPF) در انواع کرم پودر دوسه

این روزها اغلب بانوانی که از ضد آفتاب رنگی استفاده نمی‌کنند، به کرم پودر تمایل دارند. کرم پودر پوشانندگی قوی و کامل‌تری نسبت به محصولات سبک‌تر نظیر کرم ضد آفتاب دارد. اما در استفاده روزمره تکلیف اثر تابش مخرب آفتاب روی صورت چه می‌شود؟!

انواع کرم پودر دوسه حاوی SPF 15 درصد به بالا هستند. بافت این محصولات با وجود فرمولاسیون ترکیبی با ضد آفتاب همچنان مخملی و سبک است. در کنار SPF ترکیباتی نظیر ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان به محافظت پوست شما کمک می‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟

مهم‌ترین ویژگی کرم پودر دوسه بافت مخملی، ترکیبات ضد پیری و SPF قوی آن است که آن را متمایز می‌کند. میزان سرب این محصول نسبت به سایر کرم پودرهای بازار پایین‌تر است و اساس آن را ترکیبات معدنی تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *