هیچ گرانی بی‌حکمت و هیچ ارزانی بی‌علت نیست؛ اما در خرید انواع رول ضد تعریق مردانه به جز قیمت باید چشم‌هایتان را روی نکات مختلفی باز کنید که در سلامتی بدن موثر هستند.

بازار تولید و فروش محصولات ضد تعریق بازاری به وسعت کل جهان است و مردان سالانه بیش از 18 میلیارد دلار صرف خرید دئودورانت و ضد عرق‌ها می‌کنند. از طرفی همه مصرف کنندگان از خرید خود رضایت ندارند و خیلی از این محصولات فاقد کیفیت مطلوب مورد نظر ما هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا انتخاب بهترین رول ضد تعریق مردانه که اکثر ما با عنوان مام ضد عرق می‌شناسیم گیج کننده شود.

در راهنمای خرید امروز مینی ژوپ لیست کاملی از محصولات پرطرفدار ضد تعریق مردانه را گلچین کرده‌ایم. با توجه به نکات کاربردی که در ادامه بررسی می‌کنیم می‌توانید بهترین رول ضد تعریق مردانه را بر اساس ترکیبات، رایحه و ماندگاری انتخاب و خریداری کنید.

معرفی و بررسی انواع رول ضد تعریق مردانه

مدل پر فروش

رول ضد تعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo

  • مدت زمان ماندگاری: 24 ساعت
  • نوع رایحه: گل، مرکبات و چوب
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

رول ضد تعریق مردانه شون ترکیب ضد تعریق و خوشبو کننده برای کنترل تعریق بدن بوده که خاص مکانیسم تولید عرق مردانه تولید شده است. در فرمول این محصول از ترکیب گل، مرکبات و چوب استفاده شده و فرمولاسیون ایمن آن از ایجاد قرمزی و حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند.

نقاط قوت

  • فرمولاسیون فاقد پارابن

رول ضد تعریق مردانه سینره مدل Vivacity

  • مدت زمان ماندگاری: 72 ساعت
  • نوع رایحه: خنک
  • بدون الکل و ضد حساسیت: خیر

رول ضد تعریق مردانه سینره هم یک ضد تعریق قوی و هم دئودورانت ملایم و خنک است که حس شادابی و نشاط را در وجودتان زنده می‌کند. بهترین زمان استفاده از دئودرانت‌ها بعد از استحمام است؛ درست زمانی که پوست خشک و عاری از آلودگی بوده و بنابراین میزان اثرگذاری ضد تعریق افزایش می‌یابد.

نقاط قوت

  • ضد باکتری و ضد قارچ و برطرف کننده بوی نامطبوع بدن

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick

  • مدت زمان ماندگاری: 48 ساعت
  • نوع رایحه: خنک
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

اکثر مام‌های ضد تعریق مردانه با دو خاصیت رفع بوی بد عرق و کاهش آن تولید می‌شوند. رول ضد تعریق مردانه نیوآ بدون الکل و ترکیبات حساسیت زا ترشح عرق را کنترل و بوی خنک و رایحه آنتی باکتریال آن از رشد باکتری‌های سطح پوست جلوگیری می‌کند.

رول ضد تعریق مردانه مای مدل Mount Vein

  • مدت زمان ماندگاری: 24 ساعت
  • نوع رایحه: آناناس و برگاموت
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

انواع رول ضد تعریق مردانه بدون ایجاد سفیدی و لکه روی لباس، تولید عرق را کنترل می‌کنند. رول ضد تعریق مردانه مای ترکیبی از رایحه آناناس و برگاموت، سدر، دانه تونکا و چوب است و با مهار تولید عرق اعتماد به نفستان را در فعالیت‌های روزمره افزایش می‌دهد.

رول ضد تعریق مردانه اسکلاره مدل Telegram

  • مدت زمان ماندگاری: 48 ساعت
  • نوع رایحه: سیلور سنت
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

رول‌های ضد تعریق پرطرفدارترین محصولات برای کنترل و تنظیم عرق و مهار بوی ناخوشایند حاصل از آن هستند. رول ضد تعریق مردانه اسکلاره با ماندگاری 48 ساعته، قیمت مناسب و حجم 60 میلی لیتر از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

رول ضد تعریق مردانه نئودرم مدل ICY

  • مدت زمان ماندگاری: 24 ساعت
  • نوع رایحه: سیلور سنت
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

رایحه و بوی رول ضد تعریق مردانه نئودرم ملایم است و بدون ایجاد خشکی و سفیدی میزان تعریق را کنترل می‌کند. این محصول فاقد الکل است و اگر پوستی حساس دارید می‌توانید با خیال راحت از ضد تعریق نئودرم استفاده کنید.

رول ضد تعریق مردانه لورآل سری Men Expert مدل Invincible Sport

  • مدت زمان ماندگاری: 96 ساعت
  • نوع رایحه: خنک
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

برای جلوگیری از تعریق و محافظت از بدن در گرما، فعالیت زیاد، و شرایط تنش‌زا و پراسترس به محصولی حرفه‌ای با ماندگاری بالا نیاز دارید. رول ضد تعریق لورآل با تکنولوژی جذب مگنزیا و مقاومت حرارتی بالا تا 96 ساعت تولید عرق را کنترل می‌کند.

این مدل با پخش بوی ملایم و ماندگاری بالا خاص ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی شدید دارند تولید شده است.

نقاط قوت

  • فرمولاسیون اختصاصی ورزشکاران

رول ضد تعریق مردانه آدیداس مدل Ice Dive

  • مدت زمان ماندگاری: 48 ساعت
  • نوع رایحه: خنک
  • بدون الکل و ضد حساسیت: بله

ورزشکاران و کسانی که در طول روز تحت استرس و تنش‌های فیزیکی زیادی قرار دارند به استفاده از رول ضد تعریق نیاز پیدا می‌کنند. رول ضد تعریق مردانه آدیداس با فرمولاسیون ویژه ورزشکاران و ماندگاری بالا تولید شده است. این محصول فاقد الکل بوده و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

نقاط قوت

  • فرمولاسیون اختصاصی ورزشکاران

رول ضد تعریق مردانه نایس پاپت مدل Lacoste

  • مدت زمان ماندگاری: 24 ساعت
  • نوع رایحه: خنک
  • بدون الکل و ضد حساسیت: خیر

رول ضد تعریق مردانه نایس پاپت مدل Lacoste محصولی ایرانی با اثر کنترلی قابل قبول است. این مام با بوی ملایم و خنک تا 24 ساعت روی بدن ماندگار خواهد بود.

نقاط قوت

  • فرمولاسیون اختصاصی ورزشکاران

رول‌ ضد تعریق؛ فرمول موثر کنترل تعریق شدید تا متوسط

محصولات ضد تعریق به صورت بادی اسپلش و مام زبر بغل تولید می‌شوند. اسپری‌ها طرفداران بیش‌تری دارند و استفاده از آن‌ها ساده‌تر است. ضمن این که اکثر اسپری‌های ضد عرق دئودورانت هستند و بیش از این که از میزان تعریق کم کنند بوی ناخوشایند آن را برطرف می‌کنند.

برای آقایان با میزان تعریق بیش‌تر به ویژه در روزهای گرم تابستانی استفاده از رول‌های ضد تعریق مردانه را پیشنهاد می‌کنیم. برای خانم ها هم چند مدل از بهترین مارک های رول ضد تعریق زنانه را در مقاله دیگری معرفی کرده‌ایم. رول‌ یا انواع مام با بافت صابونی یا ژل تولید می‌شوند و باید به طور مستقیم زیر بغل استفاده شوند. برای ورزش و فعالیت‌های سنگین طولانی مدت هم استفاده از رول ضد تعریق نسبت به اسپری بدن ارجح خواهد بود.

آشنایی با تفاوت انواع دئودورانت و ضد تعریق بدن

رول‌های ضد تعریق مردانه‌ای که می‌بینید با دو خاصیت جداگانه دئودورانت یا ضد تعریق و یا کمپلکسی از این دو تولید می‌شوند. اما فکر می‌کنید کدام یک از این محصولات برای استفاده روزانه، تعریق ملایم تا شدید بدن مناسب است؟

به عنوان مصرف کننده و برای تنظیم و کنترل تولید عرق شما هم به یک ضد تعریق و هم به دئودورانت نیاز دارید. دئودرانت‌ها ترکیباتی بر پایه الکل، اسانس و روغن‌های معدنی یا گیاهی هستند که بوی ناخوشایند عرق را تعدیل می‌کنند. اما محصولاتی که با برچسب antiperspirant یا ضد تعریق تولید می‌شود به صورت انحصاری منافذ عرق را با نمک‌های آلومینیوم مسدود می‌کنند.

با توجه به این توضیحات احتمالا بهتر باشد در خرید انواع ضد تعریق‌های مردانه به دو خاصیت ضد عرق و دئودورانت با هم توجه کنید. این محصولات تا حدی از عرق می‌کاهند و رایحه مطبوع آن‌ها بوی عرق را از بین می‌برد.

از مدت ماندگاری رول ضد تعریق غافل نشوید

رایحه و بوی رول ضد تعریقی که خریداری می‌کنید اهمیت زیادی دارد؛ اما ماندگاری آن بعد از هر بار استفاده هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زمان اهمیت دارد؛ چون در طول روز معمولا کم‌تر فرصت استفاده مجدد از ضد تعریق را داریم.

برندهای مختلف زمان ماندگاری مختلفی هم برای محصولات خود روی بسته بندی اعلام می‌کنند. برخی از رول‌های ضد تعریق تا 72 ساعت ماندگاری اسمی دارند و بنابراین در عمل باید حداقل بیش از 24 ساعت از تعریق بدن جلوگیری کنند.

ماندگاری رول‌های ضد تعریق یک شمشیر دولبه است. به این معنا که هر چقدر رول ضد تعریق خاصیت طولانی مدت‌تری روی بدن داشته باشد یعنی حاوی مقادیر بیش‌تری آلومینیوم و الکل است. پس طبیعی است اگر ضد تعریق‌های گیاهی و فاقد AL ماندگاری کم‌تری داشته باشند.

فاکتورهایی که در خرید رول ضد تعریق باید بدانید

رول‌های ضد تعریق با دو فرمول ویژه بانوان و آقایان تولید می‌شوند و بنابراین معمولا ایجاد حساسیت پوستی به دنبال استفاده از مام بعید است. با این حال توصیه می‌کنیم قبل از خرید محصولات ضد تعریق مردانه چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

ترکیبات بدون حساسیت و فاقد الکل

الکل یکی از مهم‌ترین موادی است که به دنبال آن خشکی و حساسیت پوستی ایجاد می‌شود. محصولاتی که بدون الکل تولید می‌شوند اگرچه ماندگاری کم‌تری دارند اما حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند.

میزان الکل رول‌های ضد تعریق بر اساس نوع کاربردی که دارند متفاوت است. مثلا برخی از رول‌ها برای ورزشکاران حرفه‌ای تولید می‌شوند و حداکثر میزان جلوگیری از تعریق روزانه را دارند. برخی دیگر هم صرفا یک خنک کننده سبک با بوی مطبوع هستند.

بافت صابونی، مایع یا ژل رول ضد تعریق

برخی از مام‌های رولی با بافت صابونی و برخی به صورت مایع یا ژل تولید می‌شوند. از آن جایی که استفاده از رول‌های مایع حالت مرطوب ناخوشایندی زیر بغل ایجاد می‌کند ممکن است خیلی‌ از افراد رول‌های صابونی را ترجیح دهند.

اکثر رول‌های ضد عرق صابونی بافت جامد و کاملا خشکی دارند و به دنبال مصرف اثری از آن‌ها روی پوست باقی نمی‌ماند. ضمن این که معمولا در ترکیب آن‌ها از مواد ضد حساسیت و نرم کننده استفاده می‌شود تا بافت چرب، نرم و سازگار با پوست داشته باشند.

سخن آخر

فرقی نمی‌کند در طول روز تا چه اندازه عرق می‌کنید، استفاده از انواع رول ضد تعریق با کنترل تولید و بوی عرق اعتماد به نفستان بالا می‌برد. همچنین کمک می‌کند با مراقبت از بدن خود با نشاط بیش‌تری روزتان را ادامه دهید.

رول‌های ضد تعریق با دو خاصیت دئودورانت و ضدعرق تولید می‌شوند. اکثر رول‌های مردانه هر دو ویژگی را دارند و بهتر است تا حد ممکن فاقد الکل و ترکیبات حساسیت زا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *