شامپو بعد از کراتینه مو محصولی است که پروتئین مورد نیاز موهای شما را تامین می‌کند. کراتین پروتئینی است که ساختار اصلی موهای شما را تشکیل می‌دهد. این پروتئین باعث لطافت و درخشندگی موها می‌شود. در ساختار موهای فر و مجعد مقدار کمی از این پروتئین وجود دارد. به همین دلیل موهای مجعد و فر زودتر خشک می‌شود.

در این مطلب از مینی‌ژوب با بهترین شامپوها برای مراقبت از موها بعد از کراتینه آشنا شوید.

10 شامپو بعد از کراتینه مو محبوب بازار

مدل پرفروش

شامپو کراتینه آگرادو مدل KERATIN حجم 400 میلی لیتر

شامپو آگرودا محصولی منحصر به فرد برای افزایش نرمی و لطافت موهای شما است. این شامپو حاوی ترکیبات ویژه‌ای از جمله پروتئین هیدرولیز شده است که ساختار موها را تقویت کرده و لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

ویتامین E موجود در شامپو کراتینه آگرادو علاوه بر تامین مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌ها، مویرگ‌ را تقویت کرده و خون‌رسانی به پیاز مو را بهبود می‌بخشد. این محصول ساقه موها را نیز ترمیم و تقویت کرده و برای جلوگیری از ایجاد موخوره نیز مناسب است.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول علاوه بر افزایش لطافت و نرمی، موها را صاف، براق و ترمیم می‌کند.

شامپو مو ویتامینه روزانه فابریگاس مدل Keratin

شامپو بعد از کراتینه مو فابریگاس حاوی ترکیبات ویژه‌ای برای افزایش لطافت، نرمی و درخشندگی موها است. این شامپو به واسطه داشتن ویتامین F و کراتین گیاهی ریشه مو را تقویت کرده و لطافت و درخشندگی موهای شما را افزایش می‌دهد.

شامپو فابریگاس با تقویت جریان خون مویرگی، ریشه و پیاز موها را تقویت کرده و تعداد موهای موجود در مرحله رشد را افزایش می‌دهد. این محصول همچنین حجم و ضخامت موهای شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کراتین گیاهی به کار رفته در شامپو فابریگاس ضد حساسیت بوده و برای همه افراد مناسب است.

شامپو مو لروکس مدل Keratin

شامپو بعد از کراتینه لروکس حاوی پروتئین هیدرولیز شده است. این پروتئین با نفوذ به درون فولیکول‌ها سبب تقویت ریشه موها می‌شود. ترکیبات گیاهی موجود در این شامپو لطافت و شادابی موهای شما را به طور موثری افزایش می‌دهد. با استفاده منظم از شامپو لروکس حالت پذیری و استحکام ساقه مو افزایش می‌یابد.

شامپو کراتینه و نرم کننده مو لامنین

شامپو لامینین محصولی با کیفیت برای افزایش لطافت و نرمی موها است. این محصول حاوی پروتئین گندم بوده که ریشه موها را تقویت کرده و از ایجاد گره و موخوره جلوگیری می‌کند. عصاره آلوئه اورا به کار رفته در ترکیبات شامپو لامینین با تامین رطوبت مورد نیاز فولیکول‌ها لطافت و نرمی موها را افزایش می‌دهد.

سرامید نیز یکی دیگر از ترکیبات این محصول با کیفیت است. این ماده یک پروتئین  طبیعی است که یک لایه طبیعی به دور موها ایجاد کره و از آن‌ها محافظت می‌کند. کراتین موجود در این شامپو نیز موها را نرم و لطیف کرده و از آن ساقه مو محافظت می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این شامپو با کیفیت ضد حساسیت بوده سوزش و اشک ایجاد نمی‌کند.

شامپو کراتینه مغذی آردن سری هرباسنس

شامپو بعد از کراتینه مو آردن سری هرباسنس محصولی ایدهآل برای افرادی است که می‌خواهند موهای نرم و لطیف داشته باشند. این شامپو حاوی روغن آرگان و جوانه گندم است. این دو ترکیب گیاهی با تامین مواد مغذی فولیکول‌ها لطافت و نرمی موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

ویتامین E به کار رفته در شامپو آردن علاوه بر تامین رطوبت، از موها در برابر آسیب‌های محیطی مافظت کرده و اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.

شامپو ردیست سری AntiFade Complex مدل No 63

شامپو بعد از کراتینه ردیست محصولی کاملا سازگار با موهای کراتینه شده است. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی موثری همچون روغن جوجوبا و چای سبز است که لطافت و نری موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

شامپو ردیست فاقد هرگونه مواد شیمیایی مانند سدیم، سولفات، لوریل، پارابن، سیلیکون و نمک است. این محصول از پیری پوست کف سر جلوگیری کرده و التهابات پوست این ناحیه را کاهش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول علاوه بر افزایش لطافت و درخشندگی موها، قابلیت تثبیت رنگ مو را نیز دارد.

شامپو کراتینه مناسب موهای خشک وآسیب دیده آدرا مدل Keratin

شامپو بعد از کراتینه آدرا حاوی ترکیبات ارزشمندی است که از موهای شما به خوبی محافظت می‌کند. در ترکیبات این محصول پروتئین هیدرولیز شده کراتین و ویتامین B5 دیده می‌شود. این دو ترکیب مغذی با تامین مواد مورد نیاز ریشه، استحکام موها را به طور موثری افزایش می‌دهند.

این شامپو میزان حالت‌پذیری مو را بیشتر کرده و با تنظیم PH پوست کف سر از خشکی و ایجاد التهاب جلوگیری می‌کند. این محصول ساقه آسیب دیده مو را ترمیم کرده و از درخشندگی موها را افزایش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول با تنظیم PH از ایجاد التهاب و خشکی پوست کف سر و موها جلوگیری می‌کند.

شامپو کراتینه آی پلاس

شامپو بعد از کراتینه مو آی پلاس حاوی مولتی ویتامین و ترکیبات منحصر به فردی است که ریشه و ساقه موها را به خوبی تقویت می‌کند. این شامپو با تامین رطوبت مورد نیاز فولیکول‌ها لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. عصاره بابونه دارای ترکیبات آبرسان بوده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند.

شامپو کراتینه اچ اس لاین مدل Echos ki power

شامپو کراتینه اچ اس لاین محصولی منحصر به فرد برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده است. هیالورونیک اسید و کراتین موجود در این محصول با تامین رطوبت مورد نیاز، موهای آسیب دیده و مرده را ترمیم می‌کند. روغن آرگان به کار رفته در این شامپو نیز، لطافت و درخشندگی موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این شامپو به واسطه داشتن ترکیبات مغذی، علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده، خاصیت ارتجاعی را به موهای شما بازمی‌گرداند.

شامپو مو سولکس مدل Keratin

شامپو بعد از کراتینه مو سولکس محصولی ایده‌آل برای بانوان و آقایان است. این شامپو حاوی ترکیبات ارزشمندی است که موهای آسیب دیده را ترمیم و احیا می‌کند. ترکیبات مغذی به کار رفته در این محصول با تامین مواد مورد نیاز فولیکول‌ها ریشه موها را تقویت کرده و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد.

شامپو کراتینه کلیون مدل Yarrow And Birch Extracts

شامپو بعد از کراتینه مو کلیون علاوه بر تمیز کردن موها، مواد مورد نیاز فولیکول‌ها را تامین کرده و ریشه موها را تقویت می‌کند. این محصول حاوی کمپلکسی از کراتین و ویتامین ها حاوی عناصر طبیعی مانند درخت توس و بومادران بوده که به عمق موها نفوذ کرده و آن‌ها را ترمیم می‌کند. شامپو کلیون محصولی منحصر به فرد برای تقویت، افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی موهای شما است

شامپو بعد از کراتینه مو چیست؟

شامپو بعد از کراتین مو عموما حاوی ترکیبات ویژه‌ای از جمله پروتئین هیدرولیز شده کراتین و عصاره گیاهان ارزشمند است. فرمولاسیون ارزشمند این شامپو مناسب برای افرادی است که موهای خشک و آسیب دیده‌ای دارند. همچنین استفاده از این شامپو به افرادی که موهای خود را کراتینه کرده‌اند، توصیه می‌شود. این شامپوها از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کنند.

برای تهیه شامپوهای کراتینه از کراتین حیوانی و عصاره گیاهان استفاده می‌شود. در بسیاری از این شامپوها اسید چرب امگا 3 نیز برای افزایش لطافت و نرمی موها به کار رفته است.

بهترین زمان برای استفاده از شامپو کراتینه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی باید از شامپو کراتینه استفاده کنیم؟ برای ترمیم موهای ضعیف و آسیب دیده استفاده از شامپوهای کراتینه توصیه می‌شود. همچنین بسیاری از آرایشگران پس از انجام کراتینه به افراد پیشنهامی‌کنند که از این شامپوها استفاده کنند چرا که شامپوهای کراتینه از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

موارد زیر آسیب جدی به مو وارد می‌کند:

  • استفاده از مواد شیمیایی مثل دکلره، رنگ مو و ...
  • مصرف مداوم محصولات حالت دهنده مثل تافت و ... که حاوی ترکیبات شیمیایی هستند
  • استفاده مداوم از وسایل حالت دهنده مو مثل اتو مو، سشوار و ...
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب
  • شنا کردن در آب شور یا حاوی کلر

اگر جز افرادی هستید که به طور مداوم از مواد شیمیایی و یا دستگاه‌های مختلف برای حالت دهی موهای خود استفاده می‌کنید، بهتر است برای جلوگیری از خشکی و وز شدن مو از شامپو کراتینه استفاده کنید

فواید استفاده از شامپو بعد از کراتینه مو

شامپوهای حاوی ترکیبات کراتینه فواید ارزشمندی برای موها دارند. در این قسمت با برخی فواید منحصر به فرد این شامپوها آشنا شوید:

1. تامین مواد مورد نیاز مو

کراتین موجود در شامپو کراتینه با تامین مواد مغذی موها را نرم، لطیف و درخشنده می‌کند. با استفاده از این مدل شامپوها موهای شما نرم و درخشان به نظر می‌رشد. شامپو کراتینه به طور موثری وز و خشکی مو را برطرف می‌کند. این محصولات با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از موهای شما در برابر دستگاه‌های حرارتی مانند اتو مو، دستگاه فر کننده و سشوار محافظت می‌کند.

2. ترمیم موهای آسیب دیده

ترمیم موهای آسیب دیده یکی دیگر از فواید ویژه شامپو کراتینه است. این محصولات عموما حاوی ترکیبات آبرسان و عصاره گیاهان موثری هستند که بافت آسیب دیده موهای شما را ترمیم می‌کنند. با استفاده از این مدل شامپوها می‌توان تا حدودی موهای آسیب دیده ناشی از مواد شیمیایی مثل رنگ و دکلره را ترمیم کرد..

بهترین محصولات مراقبت از موی رنگ شده را بشناسید

3. تقویت موها

شامپو بعد از کراتینه مو، قادر به تقویت لایه‌های درونی موهای شما است. این شامپو با تقویت ریشه و افزایش استحکام ساقه مو، از موها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

آیا استفاده از شامپو کراتینه مضر است؟

بهتر است بدانید موها تنها مقدار معینی از کراتین را جذب می‌کنند. در واقع فولیکول‌های مو برای جذب پروتئین کراتین محدودیت دارند. در نتیجه استفاده بیش از حد از شامپو بعد از کراتینه مو تاثیر خاصی بر روی موهای شما ندارد.

شما چه فکر می‌کنید؟

شامپو بعد از کراتینه مو، محصولی کاربردی برای افرادی است که موهای خود را کراتینه می‌کنند. معمولا آرایشگران بعد از انجام کراتینه این مدل شامپوها را توصیه می‌کنند.

شامپوهای کراتینه حاوی ترکیباتی همچون پروتئین هیدرولیز شده کراتین و عصاره گیاهان ارزشمند است. این شامپو با با تامین رطوبت و مواد مورد نیاز موها، لطافت، نرمی و درخشندگی موهای شما را افزایش می‌دهند. همچنین ترکیبات مغذی این شامپوها با نفوذ به درون فولیکول‌ها، ریشه و ساقه مو را تقویت کرده و از موهای شما در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کند.

شامپو کراتین برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند نیز یک گزینه ایده ایده‌آل است. ترکیبات موجود در این شامپو، بافت آسیب دیده موها را ترمیم کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کنند. با استفاده منظم از شامپو کراتینه می‌توان خشکی و وزی مو را برطرف کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از شامپو کراتینه برای ترمیم موهای خود استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *