کرم پودر مک محصولی پرطرفدار و با کیفیت در دنیای مد و زیبایی است. این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده و پوشش دهی بالایی دارد. کرم پودرهای این برند بسیار متنوع بوده که مناسب با نوع پوست افراد طراحی شده‌اند. در این مطلب از مینی ژوپ، با انواع این محصولات آشنا شوید.

معرفی برند مک

«مک» (MAC)  مخفف کلمه Makeup Art Cosmetics است. این برند با تولید لوازم آرایشی با کیفیت برای آرایشگرها و میکاپ آرتیست‌ها راه خود را به دنیای زیبایی باز کرد. این برند توسط یک میکاپ آرتیست به نام رانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در شهر تورنتو کانادا راه‌اندازی شد.

در ابتدا محصولات مک فقط برای استفاده میکاپ آرتیست‌ها تولید می‌شد. اما امروزه محصولات این برند در دسترس تمامی افراد در نقاط مختلف دنیا است. این شرکت با همکاری افراد مختلف در سراسر دنیا تغییرات چشمگیری در دنیای مد ایجاد کرد. این برند نقش مهمی در فعالیت‌های خیریه نیز ایفا می‌کند. برای مثال سود حاصل از خط تولید Viva Glam صرف امور خیریه برای مبارزه با بیماری ایدز می‌شود.

محصولات مک

  • لوسیون
  • مداد لب
  • خط چشم
  • لاک ناخن
  • کرم پودر مک
  • رژگونه و ریمل
  • رژ لب و برق لب
  • کانسیلر و پنکیک
  • مرطوب کننده پوست
  • سایه چشم و مداد ابرو
  • تونر پاک کننده آرایش صورت
  • محلول پاک کننده آرایش چشم

کرم پودر مک; یک انتخاب ایده‌آل

کرم پودر یکی از مهم‌ترین لوازم برای آرایش و میکاپ است. در واقع این وسیله پوست شما را برای داشتن یک آرایش زیبا و طبیعی آماده می‌کند. به همین دلیل مهم‌ترین ویژگی‌ یک کرم پودر پوشانندگی بالای آن است. پوشانندگی بالا یک محصول به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی نواقص چهره مانند جای جوش، لک و یا کک و مک را بپوشانید. کرم پودر مک به دلیل قدرت پوشانندگی بالا در عیوب پوست بسیار محبوب است.

نکته دیگر برای انتخاب یک محصول در نظر گرفتن نوع پوست است. برای جلوگیری از هر نوع مشکل پوستی برای انتخاب محصول نوع پوست خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر پوست چربی دارید پیشنهاد می‌کنیم از کرم‌های فاقد چربی استفاده کنید. مک تنوع در تولید محصول دارد و کرم پودر مک برای انواع پوست چرب، خشک و مختلط تولید می شود.

اگر پوست حساسی دارید بهتر است از محصولات مینرال و فاقد ترکیبات شیمیایی استفاده کنید. پوست‌های حساس معمولات به ترکیبا شیمیایی سریعا واکنش نشان می‌دهند. برای جلوگیری از این امر به ترکیبات موجود در کرم پودر توجه کنید.

اینکه چرا کرم پودر مک را به شما معرفی می‌کنیم باید بگویم که این برندیکی از بهترین مارک کرم پودر موجود در بازار است. جدای از بالا بودن قیمت کرم پودر مک به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد و استفاده از ترکیبات سازاگار با پوست، این کرم یکی از پرطرفدارترین کرم‌ها در جهان است.

کرم پودر مک مدل استودیو فیکس

این مدل از کرم پودر مک محصولی پرطرفدار در میان مصرف‌کنندگان است. این کرم حاوی ترکیبات ضد آفتاب بوده و به دلیل داشتن SPF15 قادر است به مدت کوتاه از پوست شما در برابر امواج UV محافظت کند. این کرم پودر بافتی سبک و مخملی داشته و پوست را صاف و یکدست می‌کند.

کرم پودر استودیو فیکس مناسب افرادی است که پوست چرب و براق دارند. این کرم چربی اضافی روی پوست را جذب کرده و پوست براق شما را مات می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

پوشش دهی و ماندگاری بالای این محصول یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. این کرم پودر در رنگ‌های مختلف تولید شده است. با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید محصولی با کیفیت خریداری کنید.

آماده کردن پوست قبل از مصرف کرم پودر

یک نکته مهم برای شروع آرایش و زیرسازی آماده کردن پوست است. استفاده از کرم پودر بدون آماده‌سازی پوست کاری بیهوده است. پیش از زدن کرم، پوست خود را با یک مرطوب کننده مناسب آبرسانی کنید. این کار از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

اگر پوست شما چرب یا مختلط و دارای منافذ باز است، استفاده از پرایمر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پرایمر پوست را صاف و یکدست کرده، منافذ را می‌بندد.

کرم پودر مک فیکس مدل PRO LONGWEAR

این مدل از کرم پودر مک بافتی سبک و نرم داشته که به راحتی روی پوست می‌نشیند. این محصول حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان است. پس از استفاده از این کرم، پوست شما به مدت طولانی مرطوب مانده و خشک نمی‌شود. کرم پودر PRO LONGWEAR فاقد ترکیبات چرب بوده و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت نرم و سبک این محصول یکی از ویژگی‌های بارز آن است. این محصول برای انواع پوست بخصوص پوست چرب مناسب است. این مدل از کرم پودر در دو رنگ روشن و تیره تولید شده است.

انواع مختلف کرم پودر

کرم پودر به شکل‌های مختلفی تولید می‌شود:

استیکی

این مدل از کرم پودر به صورت جامد و رولی است. قدرت پوشانندگی محصولات استیکی بسیار بیشتر است. بنابراین اگر به دنبال کرمی هستید که قدرت پوشانندگی بالایی داشته باشد بهتر است از این نوع کرم پودر استفاده کنید. از آنجایی که این نوع محصولات بافت خشکی دارند بهتر است افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند از کرم پودرهای جامد و استیکی استفاده کنند.

مایع

کرم پودر مایع پوست را صاف و یکدست می‌کند. انواع این محصولات بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود محصلی ایده‌آل انتخاب کنید. همه افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از کرم‌های مایع استفاده کنند. ماندگاری و قوام این نوع محصولات متنوع است و شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود کرم پودر مناسبی انتخاب کنید.

پودری

این محصولات ماندگاری بسیار کمی دارند به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می‌دهند از کرم‌های پودری استفاده نکنند. با این حال محصولات پودری برای افرادی که پوست چربی دارند مناسب است. چرا که این کرم‌ها برق پوست را از بین برده و آن را مات می‌کند. کرم پودرهای کرمی خطوط روی پوسته را برجسته می‌کند بنابراین به افرادی که پوست خشک و یا چین و چروک دارند توصیه نمی‌شود.

کرمی

این محصولات حاوی فرمولاسیون ویژه برای افرادی است که پوست خشکی دارند. کرم پودرهای کرمی حاوی ترکیبات آبرسان بوده و پوست شما را خشک نمی‌کنند. پوشانندگی و دوام این کرم‌ها عموما متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود محصولی ایده‌آل و مناسب پوست خود انتخاب کنید.

ضرورت استفاده از کرم پودر

برای شروع آرایش زیرسازی اهمیت زیادی دارد. در واقع برای بهتر شدن آرایش باید پوستی صاف و یکدست داشته باشید. یک کرم پودر خوب با پوشاندن نواقص چهره و یکدست کرن پوست، جهره شما را برای داشتن یک آرایش زیبا آماده می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای زیباتر شدن آرایش خود ابتدا با استفاده از یک کرم پودر مناسب پوست خود را صاف و یکدست کنید.

نحوه انتخاب کرم پودر برای انواع پوست

اگر پوست خشکی دارید:

اگر پوست شما خشک است استفاده از کرم پودر مایع با پایه روغنی به شما پیشنهاد می‌شود. این محصولات پوست شما را براق و شاداب می‌کند. در صورتی که می‌خواهید نواقص چهره را بپوشانید و کرم پودرهای مایع را مناسب نمی‌بینید ابتدا صورت خود را با یک آبرسان مرطوب کنید. سپس یک لایه پنکیک روی پوست خود بمالید. در نهایت کرم پودر مایع را روی پوست پخش کنید.

اگر پوست چربی دارید:

در صورتی که پوست چربی دارید از محصولات فاقد چربی (Oil free) استفاده کنید. در غیر این صورت احتمال ایجاد جوش و آکنه افزایش می‌یابد. کرم پودر مایع و یا جامد با پایه روغنی مناسب پوست چرب و مستعد آکنه است. در مقاله قبلی چند مدل از بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب را به شما معرفی کردیم.

اگر پوست مختلط دارید:

افرادی که پوست مختلط دارند بهتر است در تابستان از کرم پودر مخصوص پوست چرب و در زمستان از کرم مخصوص پوست خشک استفاده کنند.

تثبیت کرم پودر

بسیاری از افراد با دوام و ماندگاری کرم پودرها مشکل دارند. بخصوص در فصل تابستان به دلیل تعریق بیش از حد ممکن است ماندگاری به حداقل برسد. برای افزایش دوام کرم بر روی صورت پیشنهاد می‌کنیم از پودرهای فیکساتور (تثبیت کننده) استفاده کنید.

این محصولات در رنگ‌های مختلف روشن و تیره و به صورت براق یا مات تولید می‌شوند. بعد از آرایش با استفاده از پودرهای فیکساتور می‌توانید ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید.

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم پودر مک محصولی با کیفیت و حرفه‌ای برای آرایش و میکاپ است. این کرم پودر برای انواع پوست با رنگ‌های مختلف محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. برای خرید یک کرم پودر مناسب ابتدا نوع پوست و رنگ آن را در نظر گرفته و سپس محصول را انتخاب کنید. اگر پوست چربی دارید حتما از محصولات فاقد چربی و اگر پوست خشکی دارید از محصولات مایع و براق کننده استفاده کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را درباره محصولات مک با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *