اگر گرمای تابستان باعث شده به دنبال رنگ مویی باشید که تلالو نور چشمگیری روی موها ایجاد کند رنگ موی عسلی اولین پیشنهاد ما به شماست! عسلی برای آن دسته از بانوانی که از طیف تکراری بلوند خسته شده‌اند، رنگ گرم و تازه‌ای متناسب با روزهای پر حرارت تابستان است.

شک نکنید از بین تمام رنگ موهایی که تا به حال امتحان کرده‌اید، عسلی به دلیل هماهنگی خوبی که با تن رنگ پوست ایرانی‌ها برقرار می‌کند گزینه جذاب‌تری است. مزیت این رنگ ترکیب مختلط گرم و سرد آن است که سایه طلایی آن نسبت به سایر ترکیبات غالب است. همین موضوع باعث می‌شود تا خانم‌ها با هر رنگ پوستی از این رنگ استقبال کنند.

فرقی نمی‌کند پوستتان تیره باشد یا روشن. رنگ عسلی چهره شما را بازتر و درخشان‌تر از همیشه نشان می‌دهد. اما قبل از انتخاب رنگ مو ملاحظاتی وجود دارد که  صفر تا صد آن را در آموزش امروز مینی ژوپ پوشش می‌دهیم.

نقد و بررسی انواع رنگ موی عسلی موجود در بازار

پیشنهاد ما

رنگ موی بیول سری Chocolate Honey مدل بلوند شکلات عسلی پلاتینه

تن رنگ موی بیول بلوند شکلات عسلی پلاتینه است که با حداقل آمونیاک فراوری شده است. پایه رنگ این محصول عسلی بوده و برای چشمان تیره انتخاب بهتری است. این محصول حاوی روغن بادام، روغن فندق و روغن کنجد برای نرم کنندگی موها است.

رنگ موی روت شماره 8.34 رنگ بلوند عسلی روشن

نگ مو روت حاوی رنگدانه‌هایی با غلظت بالا، ویتامین C جهت دوام طولانی مدت رنگ و پوشش دهی مناسب موها است. پایه رنگ این محصول عسلی است و ترکیبات روغن آرگان، روغن بادام و روغن زیتون آن به تقویت ساقه موها کمک می‌کنند.

رنگ موی روت شماره 6.34 رنگ بلوند عسلی تیره

رنگ موی روت توسط شرکت لوون اشتاین آمریکا فرموله شده و کلکسیون بی‌نظیری از انواع رنگ‌ها را دربردارد. این محصول حاوی کراتین، پروتئین گندم ،روغن آرگان، روغن بادام و روغن کرچک برای تقویت موها بعد از رنگ کردن است.

رنگ موی ماکادامیا شماره 6.33 رنگ عسلی تیره

رنگ مو ماکادامیا با پروتئین، کراتین، ویتامین C و امگا 3 غنی سازی شده است. مولتی ویتامین به کار رفته در این رنگ مو از شکنندگی موها بعد از مش، فر و براشینگ‌های مداوم جلوگیری می‌کند. پایه رنگ این محصول عسلی تیره بوده که برای رنگ چشم تیره‌ مناسب‌تر است.

رنگ موی دوبینا شماره 8.54 رنگ عسلی روشن

رنگ موی دوبینا محصولی ایرانی و ممتاز است که با انواع فاکتورهای محافظتی جهت جلوگیری از آسیب دیدن مو فرآوری شده است. این محصول حاوی روغن زیتون،روغن نارگیل، ویتامین C و نرم کننده برای جلوگیری از شکنندگی موها است.

رنگ موی آنیکا شماره 5.(1.2)9 رنگ بلوند عسلی روشن

فرمولاسیون رنگ موی آنیکا با انواع روغن‌های گیاهی و مولتی ویتامین غنی سازی شده است. این محصول علاوه بر پوشش قدرتمندی که روی موها دارد از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

پایه رنگ این محصول عسلی روشن است.

 

رنگ موی پی هو مدل Honey Shades شماره 7.34 رنگ بلوند عسلی

رنگ موی پی هو محصولی دائمی برای پوشش دهی کامل موهای خاکستری و سفید است. کراتین، روغن زیتون، روغن کنجد، عصاره گندم و عصاره آلوئه ورا از ترکیبات مغذی این محصول هستند که از خشکی و شکنندگی موهای شما جلوگیری می‌کنند.

رنگ موی پی هو حاوی مقادیر اندکی از گاز آمونیاک است که رنگ پذیری تارهای مو را تسهیل می‌کند.

آشنایی با رنگ موی عسلی و نمای آن روی مو

رنگ موی عسلی ترکیب مناسب و متفاوتی روی موها ایجاد می‌کند. شاید مهم‌ترین موضوعی که باعث می‌شود بانوان به دنبال این تن رنگ باشند پر حجم شدن مو، درخشندگی در حضور نور و بافت متمایز آن باشد. اما

ماهیت رنگ موی عسلی و ترکیب آن چیست؟

رنگ موی عسلی در واقع سایه تیره‌تر بلوند با ته رنگ قهوه‌ای است که می‌تواند طیف روشن تا تیره داشته باشد. این رنگ مو برای افرادی که زمینه پوست گرمی دارند بهتر است.

برای تشخیص زمینه پوستتان کافی است به همان روشی که در خرید کرم پودر برای پوست عمل می‌کنید تناژ پوستتان را مشخص کنید. به عنوان مثال افرادی که رنگ پوست گرمی دارند، رگ‌های زیر پوست نارنجی، طلایی یا سبز رنگ به نظر می‌رسد.

مهم‌ترین ویژگی رنگ موی عسلی طبیعت آن است که بسیار به رنگ‌های ارگانیک نزدیک است. همین طبیعی بودن رنگ باعث می‌شود بخشی از معایب پوست و پیگمنت‌های قرمزی که در زمینه پوستتان می‌بینید کمرنگ‌تر به نظر برسند.

انتخاب طیف رنگ موی عسلی متناسب با رنگ چشم

با وجود این که تن رنگ پوست راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ مو است اما کافی نیست. رنگ طبیعی موها و رنگ چشم تاثیر زیادی روی جلوه کلی رنگ مو روی صورت شما دارند. پس طبیعی است اگر هماهنگی رنگ مو را قبل از خرید با سایز اجزای صورت بررسی کنیم.

تناژ رنگ موی عسلی برای چشم‌های تیره

اگر رنگ چشمان شما تیره ( قهوه‌ای تیره، خرمایی و مشکی) است توصیه می‌کنیم از رنگ موی عسلی تیره استفاده کنید. هماهنگی رنگ موی شما با رنگ چشم‌ها عمق زیادی به کل چهره می‌دهد.

برای افرادی با چشمان قهوه‌ای رنگ (فندقی)، رنگ موی عسلی روشن با تناژ کاراملی بهتر است. در این صورت چشم قهوه‌ای برجسته‌تر از همیشه در کل چهره به نظر می‌رسد.

تناژ رنگ موی عسلی برای چشم‌های روشن

اگر چشمان آبی، سبز یا خاکستری رنگ دارید بهتر است از رنگ موی عسلی با سایه ملایم و کم رنگی از توت فرنگی یا سایه تیره‌تر مثل رنگ شاه بلوطی استفاده کنید. هر دو سایه به درشت شدن چشم‌ها کمک می‌کنند.

تناژ رنگ موی عسلی برای چشمان مختلط

چشمان مختلط ترکیبی از سایه آبی، خاکستری و سبز هستند. اگر دقیق‌تر به مردمک خود خیره شوید می‌توانید رگه‌هایی از تمام این رنگ‌ها را مشاهده کنید.

افرادی که رنگ چشم آن‌ها در این دسته قرار می‌گیرند می‌توانند با سایه‌های مختلف رنگ موی عسلی بازی کنند و هر بار جلوه متفاوتی به وجود آورند.

فرمول‌های کاربردی برای ایجاد تنوع در رنگ موی عسلی

بعد از مدتی که رنگ عسلی را برای سایه موهای خود انتخاب می‌کنید ممکن است از آن خسته شوید و بخواهید تنوع ایجاد کنید. شاید هم رنگ موی شما براقیت و شفافیت قبلی خود را از دست داده باشد و بخواهید با فرمول مناسبی درخشندگی موها را بازگردانید. بنابراین چند نکته‌ای که در ادامه می‌خوانید به دردتان می‌خورند:

از ترکیبات براق کننده و رنگساژ استفاده کنید

انواع واریاسیون و رنگساژ به حذف رنگدانه‌های کلرین مو کمک می‌کنند. از آن جایی که ممکن است بعد از مدتی قرمزی در بافت موهای عسلی خود مشاهده کنید پس از رنگساژ و استفاده از محصولات مراقبت از موی رنگ شده غافل نباشید.

ریشه موها را تیره‌تر کنید

به دنبال سایه گرم و پرحرارت‌تر هستید اما نمی‌توانید از رنگ بلوندی که به واسطه رنگ موی عسلی ایجاد شده دل بکنید؟ بهتر است هنگام رنگ کردن یا کمی بعد از آن ریشه موها یکی دو درجه تیره‌تر از رنگ عسلی بقیه نواحی باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

بهترین جلوه رنگ موی عسلی زمانی روی چهره شما پدیدار می‌شود که محصول با کیفیتی متناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید. افرادی که رنگ چشم تیره‌ای دارند باید از سایه‌های تیره ( رنگ مسی غالب) استفاده کنند. در صورتی که رنگ چشم شما روشن است بلوند عسلی روشن با ته رنگ کاراملی انتخاب بهتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *